Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

19:29:35
01.04.2011
Chester škoda 120
jo to voni tam u toho maj psany vyprodano ale v obchodě to maj 4
16:38:09
01.04.2011
Mates
-> Chester škoda 120: Je tam napsáno vyprodáno,stejně mám v pěkném stavu,ani to není poznat.
15:35:39
01.04.2011
Chester škoda 120
přední nárazník to neni problem sehnat jestli chceš novej tak na tydle strance maj všechno www.obautodily.cz/7_9-nar azniky_plasty a kdyžtak ja mam doma skoro novej
13:14:47
01.04.2011
Mates
-> Tichy Radek: Díky,ale už mě to moc nebaví,naštěstí už je skoro hotová.

-> Chester škoda 120: Vlečka to není snad až tak velký problém sehnat,záleží na koho narazíš,aby na ní nechtěl vydělat a aby byla v dobrém stavu.Já měl největší honičku sehnat přední nárazník.Nakonec jsem dal druhou půlku starou,už se nedá sehnat.

Ted mě trápí hlavně ten motor,scháním fabii 1.4 s málo km.8

Jednomu jsem psal,ale byl to asi podvodníček,už se neozval.
upraveno 1x, naposled 01.04.2011 13:15:44
11:24:58
01.04.2011
Tichy Radek
-> Mates: pěkně pokračuješ 4
20:54:07
31.03.2011
Chester škoda 120
to máš pravdu 4, ja už bych se taky rád pustil do komletniho rozebrani kterým sem se inspiroval u tebe , vše mam nachystané akorat jedna podstatná věc mi chybí a to vlečka kterou nemužu vubec nikde sehnat 7
20:36:10
31.03.2011
Mates
-> Chester škoda 120: To bude ještě nějakej ten pátek trvat.Už nikam nechvátám,stejně na našich silnicích bych to hned otřískal,ted zas začnou lepit,tak to stejně nemá cenu vyjet.
20:05:22
31.03.2011
Chester škoda 120
fakt vypada moc dobře už se těším na konečnou podobu 4 4
18:37:46
31.03.2011
Arnold
-> Mates: za malo rad pochvalim peknou praci a snazivost 5 4
18:35:01
31.03.2011
Mates
-> Arnold: Děkuji jsem rád že se líbí

-> Péďa17: V něděli dopoledne na 90%.V sobotu nevím, protože zítra jdem zapít,že nás propustili z práce.

Klidně se stav.Budu makat na motoru a na elektrice,abych ho mohl nadlábnout.
upraveno 1x, naposled 31.03.2011 18:37:07
18:31:12
31.03.2011
Péďa17
-> Mates: Ahoj,budeš o víkendu dělat na autě?Pokud jo tak by jsem se stavil
18:28:59
31.03.2011
Arnold
-> Mates: uplna nadhera radost pohledet 6 4 4 2
18:22:43
31.03.2011
Mates
-> tonek.favo: Snažim se,aby to k sobě ladilo.Už brzy ho zkusím natočit,doufám že nebudu muset volat hasiče.
18:18:23
31.03.2011
tonek.favo
Tady si někdo dává záležet4
21:54:33
29.03.2011
Mates
-> Lukáš Černý: Dík.Nevím kdy vyjedu,na Běšiny to určitě nepojede i když mám ted času dost,ale nechci to uspěchat,tak až asi na podzim.

Kola taky ještě daj práci,musím nechat udělat sedla.

Myslím si,že asi někdy v květnu nebo v červnu,ale záleží na těch kolech a taky už bych chtěl druhý motor,ale není dárce vnitřností8.
upraveno 2x, naposled 30.03.2011 20:06:47
21:47:36
29.03.2011
Lukáš Černý
pekny :) na kdy tak planujes prvni vyjezd ?
20:04:56
08.03.2011
Mates
-> Bucin: Na něm bude přidělaná povinná výbava vozu,aby necestovala po celém kufru,v autě není kam to dát.
20:04:52
08.03.2011
afro100
-> Bucin: pasovanie drog, wuhaaaa
19:42:42
08.03.2011
Bucin
nač to falešné dno v kufru ?
Extreme Tyres