Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

01:09:31
21.05.2011
Mates
Dneska jsme nasazovali dveře,přední pasujou nádherně.Zadní nejdou pořádně na panty,před lakováním pasovaly.Musím si s tím poradit.

Lakýra mě dost už se*e,zadní pravé dveře maj jiný odstín,tak bude muset přelakovat a ještě kus hrany na lemu překitovat,je tam mezera mezi vraty a lemem,hlavně že jsem mu to říkal a měl to nádherně spasované a on je hned sundá.

Jsem už z toho na prášky8 .

Během víkendu dám foto
upraveno 2x, naposled 23.05.2011 20:11:40
16:43:45
12.05.2011
Mates
-> Athlonek: Parádní fotka EGR ventilu,to ten motor si musel chroupat.Z intercoleru tam ani nemohl moc proudit vzduch.Jám měl cca 3mm nános v sacím potrubí a něco i v EGR ventilu.

Jinak už je v provozu a paráda,šlape nádherně,ale dám ještě chip.Ještě jsem udělal žebrování do podběhu od intercoleru.

-> hany: Lak je asi pořád stejný,uvidíme až po boxu.

-> Radek Retro eLeSo: No mezi těma reprakama,to bylo bomba 3 .Snad někdy,třeba jestli jezdíš i Blatnou,Plasy nebo možná Želiv a Doksy.Uvidíme.

Rád bych se chtěl i setkat s Hanym,Nortonem.
upraveno 1x, naposled 12.05.2011 16:44:00
21:59:54
11.05.2011
Radek Retro eLeSo
pěkně pokračuješ,snad se brzo někde potkáme a dáme delší pokec než mezi reprákama1 1
21:32:00
11.05.2011
hany
-> Mates: parádní.. co lak?? už dobrý?
21:16:05
11.05.2011
Athlonek
21:05:02
11.05.2011
Athlonek
-> Mates: Ještě že tohle nemá škodárna.179
21:01:01
11.05.2011
Mates
-> Athlonek: Turbo bylo na očiště a nakonec jen karbon,ložiska byly dobré.

Nejdřív jsem chtěl EGR ventil zaslepit,ale raději ho nechám protože motor s ním počítá(vím že to je jen na emise),ale raději ho občas vyčistím i intercoler od oleje.
20:56:46
11.05.2011
castrol
-> Mates: oka oka tak pekne pokracuj,zatial super 4
20:55:48
11.05.2011
Athlonek
-> Mates: Co pak se stalo turbu? Zruš zpětné vedení výfukových plynů a máš po sajrajtu v sacím potrubí.
20:53:30
11.05.2011
Mates
-> tunerlada: Dík,možná se někdy potkáme,třeba doksy.
20:52:16
11.05.2011
Mates
-> Fiatak: Nakonec budu dávat origo felicii,co jsem koupil tak tam nepasuje i když se poladila.

-> castrol: Hudba už tam byla před tím viz fotky na rajceti.Byla by to zbytečná zátěž a musel bych spoustu věcí dodělat.Stejně by to neladilo,tak je v oktávce a zbytek prodané.
20:49:45
11.05.2011
tunerlada
no co na to říc.t..snad jen luxusní práce 1 4 doufám že budu mít čest vidět na živo 4
20:47:46
11.05.2011
Fiatak
-> Mates: paráda...dik :) do tej diery nebudeš dávať nič? manžetu nejaku,koženku...dačo...
20:45:29
11.05.2011
castrol
-> Péďa17: -> Mates: a sakra a ja ze bude nejaka pekna zostava no skoda
20:42:09
11.05.2011
Mates
-> castrol: rádio nebude,budu poslouchat chod motoru.
20:41:48
11.05.2011
Péďa17
-> castrol: audio nebude co vím
20:40:37
11.05.2011
castrol
-> Mates: a kam das radio ?
20:38:37
11.05.2011
Mates
-> Fiatak:
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 11.05.2011 20:38:37
20:33:33
11.05.2011
Fiatak
nemohol by si hodiť fotku riadiacej paky z dialky zblizsia a kulisu?
Extreme Tyres