Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

21:56:04
05.05.2014
Šediváček
-> Mates: Nebo to mužeš nahodit i k Vénovi do Mirošova, je to tady samej Véna v okolí 1
10:26:40
24.04.2014
Mates
-> Tuner#2: Blíž by to bylo a to dost, myslel jsem, že bych ji poslal přepravní společností. Na kolik u dotyčného vyjde nějaká oprava, synchrony asi nemá ty bych musel dodat? Můžeš my poslat nějaké spojení a na kolik tě vyšla ta tvoje do SZ.
10:20:14
24.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 24.04.14 10:15:32: NJ je to prace, ale zadek jde snadno 4 lino mam mezi sikmym a podelnym skutecne dvojite jinak by se to o sebe opiralo/krizilo o vyztuhu. Pod prilozkou dole staci uz jen jedno. A prevody to mas bliz k Venovi do Rokycan od Tebe nebo ne?
10:15:32
24.04.2014
Mates
-> Tuner#2: To jo 3 , ale nebaví mě pořád to přehazovat. Nejspíš dám pod rameno lino, aby nebyly tolik Ačka. Kolik jsi dával na výšku, měl jsem je udělané, ale nakonec jsem je tam nedal a asi je vyhodil.Vím že nějak 2x 2mm ??



V zimě asi bude muset ven převodovka a na léčbu k Vrbovi.
20:44:15
23.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 23.04.14 17:03:19: To je řeč chlapa, jaképak zvýšené domky, já mám vlečkové a ještě řízlé pružiny 1
17:03:19
23.04.2014
Mates
-> U-Geen: 3 3



Nejspíš nakonec půjdou zase domky ven a dám vlečkové, protože na silnici se to zdá pořád nakopnuté.
15:02:46
23.04.2014
MATTESS
14:32:26
23.04.2014
U-Geen
-> vhml: pane ridici, ukazte nam elektromer... aha, tak vy nemate? ...
14:04:39
23.04.2014
vhml
-> U-Geen 23.04.14 13:55:45: tak až tě zastaví budeš muset předložit účtenku a odevzdat záručák 3
13:55:45
23.04.2014
U-Geen
-> MATTESS: no, tak to abych do okoli nejezdil pac tihmel fakt nejezdim :-( img1.hyperinzerce.cz/x-cz /.../3136421-whirlpool--26 quot-3Bignis-26quot-3B-1.j pg
12:56:07
23.04.2014
Mates
-> Tuner#2: Já, taky koukal na tátu, jak kdybych spadl z Marsu, je to kokotina už neví co si vymyslet, tedy pokud to tak bylo.



Domky tam nechám zatím kyvkové, zdá se že je to v rovině, maximálně až to projedu a sedne si to.
12:52:26
23.04.2014
Mates
-> MATTESS: To by mě zajímalo, já nemám ani výrobní štítek auta 3. Je vidět, že jsou to blbci a chtějí vytahat z lidí jen peníze.
12:52:03
23.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 23.04.14 10:27:56: co to je za hovadinu? Co potom ty co maji na aute znak Ferrari apod? Nehlede na to, ze spousta aut motorizaci znacenou nema.



Domky jsou samodomo a kyvkove tam maji cca stejnou mezeru jen je to guma, takze to na to jeste jakoby pruzi byt minimalne.
11:50:55
23.04.2014
MATTESS
-> Mates: a co potom ty paka říkají na auta, která nemají žádný štítek71
10:27:56
23.04.2014
Mates
Dneska otci, povídal jeden kamarád, že ho v Plánici stavěli Klatovský dopraváci a chtěli mu vzít techničák,protože má na zadním čele štítek 130, ale je to 120tka. Měl to ihned sundat. Ještě, že se nepodívali pod kapotu, kde má motor fávo.



Prý tím klame 3 , je vidět jaký jsou u nás v okrese policajti, buzerovat za blbosti umí, ale něco vyřešit to ne, jen odkládat a buzerovat.
10:16:36
23.04.2014
Mates
Můžete mi ty kyvkové někdo změřit. Dík.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 23.04.2014 10:16:36
10:15:56
23.04.2014
Mates
Tak jsem zjistil, že to jsou domácí výroby, je tam 2,5 cm železo. Mohl by mi někdo změřit kyvkové domky od dosedací ploch do kastle a k pružině,aby věděl kolik to dělá. Vyndavat je nebudu, jinak auto si určitě sedlo, měřil jsem mezery u všech kol a jsou stejné jen u řidiče o 1 cm mín.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 23.04.2014 10:15:56
21:47:54
21.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.14 21:28:43: Pokud vyhovují vlečkový, tak pak ok. Já snižoval na 3x a pak je kyvkovej ideální. Ikdyž jsem nakonec musel ještě podložit příčku 4
21:28:43
21.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 21.04.14 20:40:51: Jo to je mě jasné, ale pokud dosáhnu optimální výšky vlečkodomkama, tak proč převařovat? Já stejně ještě zkracoval pružiny protože i s vlečkovým to bylo vysoko 4
20:40:51
21.04.2014
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 21.04.14 20:21:16: Všeobecně lehká dostupnost a možnost jakéhokoliv, lehce proveditelného, snížení (nastavení výšky) v poměrně velkým rozsahu 4
Extreme Tyres