Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

10:33:45
27.07.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: noo, to už vypadá líp 4
10:36:20
24.06.2014
Mates
-> sikula: Dík, ty ji máš taky hezkou i já tě rád poznal a další ostatní virtáky.
21:41:58
23.06.2014
sikula
-> Mates: Také se připojuji k gratulaci a jak píše Ondra, máš to moc pěkný, rád jsem tě poznal4
17:56:46
23.06.2014
Mates
-> bigfavo: Spokojený jsem hodně, motor má úplně jiný chod. Jde parádně za plynem,drží krásně volnoběh a hlavně nedetonuje, což byl pro mě hlavní důvod. Jenom potřebuji pořádně vyladit karburátor je to moc bohaté.



-> Ondry: Tvoje je taky krásná 2 .



Pokud má někdo fotky nebo video z Běšin prosím do mailu. Dík Martin.
17:13:55
23.06.2014
Ondry
Gratuluju k ocenění, naživo je to fakt pěkný, doufám že se zase někde potkáme a pokecáme.4
11:56:41
23.06.2014
bigfavo
-> Mates: ako si spokojny stym programovatelnym zapalovanim ? 4
18:24:39
02.06.2014
Mates
Uvidím, jaký časem pořídím, kolíňák rozhodně nechci máme ho, ale mě se nelíbí.
upraveno 1x, naposled 02.06.2014 18:24:59
13:42:05
02.06.2014
m8rinek
Ten volant to jako fakt? Sežeň dobovku, já pořídil MOMO Cavallino, je plochej a řídí se s ním naprosto skvěle...
upraveno 1x, naposled 02.06.2014 13:44:27
11:17:42
02.06.2014
havlik
-> Mates: tak i "závodní" se dělaj rovný bez odsazení
10:59:40
02.06.2014
Luky
-> Mates: mě se na tomhle nelíbí tvar a ty chromy, sem by to asi chtělo spíš něco odschoolovějšího, ale dělej jak myslíš 4 Klasický kolíňák nebo metalex nebo tak něco ne e?
10:55:54
02.06.2014
majop3k
-> Mates: uz vidim foto z boku:-) teraz je to dost sadnute:-) ja som cez vikend daval kyvkove domky ale v kombinacii s pruzinami z dlzkou 310mm tak to mam o nejaky 1cm vysie ako ty a teraz som z vyskou celkom spokojny, ale nakoniec asi dam aj tak prevarene kyvkove s povodnou vyskou
10:51:54
02.06.2014
Mates
-> Luky: Dík nevadí mi kritika a upřímnosti si cením 4, uvidím zda nekoupím závodní,ale tam mě malinko vadí to odsazení. S tímto se mi řídí parádně, ale moc se nebráním jinému, jen je to o penězích a ty šli do dost důležitějších věcích.4
upraveno 1x, naposled 02.06.2014 17:09:53
10:38:23
02.06.2014
Luky
-> Mates: promiň mi tu upřímnost, ale ten volant je dle mého názoru dost hroznej... 8 To je do nějaký oplastovaný tunnynkovaný zplácaniny, tohle auto si zaslouží něco dobovějšího, sportovnějšího, ne? 4
10:34:36
29.05.2014
Mates
-> majop3k: Nemám, možná o víkendu.
15:38:34
28.05.2014
majop3k
-> Mates: nahodou nemas nejake foto z boku ako ti to teraz sedi. Mna caka cez vikend tiez vymena zadnych domkov44
19:26:22
08.05.2014
castrol
-> Mates: a celkom tam aj sekne 4 povedal by som viac nez orig
11:09:16
08.05.2014
Mates
-> kraska98: To kdybych věděl, jednou ji vezmu na brzdu.

-> castrol: Dík, taky se mi to líbí oproti staré vybledlé a za novou se mi nechce dávat nehorázný peníze, to dám do něčeho jiného. Teď jsem sehnal novou zadní kapotu, tak už mi chybí jen přední a mám kompletní plechařinu na cele auto i ve více kusech, hlavně přední čela a nějaké dveře, vše nové.
upraveno 1x, naposled 08.05.2014 11:12:10
19:21:27
07.05.2014
castrol
-> Mates: hezky pekne
18:08:25
07.05.2014
kraska98
Kolik koní má ten agregát ?
Extreme Tyres