skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
-> Eidy: Pod hadicí je vždy benzin, redukce je utažená fest. Vyzkouším to vysoustružit a uvidí se.
-> Mates: A teče to fakt mezi hadicí a nátrubkem? To už není možný.
Dneska jsem se byl projet, před koncem výletu jsem u nás na náměstí na kostkách nejspíš píchnul nebo možná duše nevydržela kolem ventilku, když jsem si chtěl bokem projet zatáčku. Na tech kostkách jsem skoro nepoznal, že je prázdné kolo naštěstí jsem jel pomalu, ale ujel jsem na gumě možná 300m a pak až zjistil, že je prázdné kolo. Límec je z vnější strany malinko odřený
, ale doufám, že jsem kolo na těch kostkách víc neponičil a guma to snad přežila. Nemohl jsem skoro vyndat rezervu, drhla o čelo, tak jsem musel přizvednout auto.
Jinak pořád mi teče benzín z facetky na té redukci i když Eidy mi poradil jiné svorky (kulaté), ale stejně to nepomohlo, musím vysoustružit jinou redukci s osazením.

Jinak pořád mi teče benzín z facetky na té redukci i když Eidy mi poradil jiné svorky (kulaté), ale stejně to nepomohlo, musím vysoustružit jinou redukci s osazením.
-> minno: O tom vím, ale zase se mi nechce dávat za kousek ipuru 300,- s poštou, když mám možnost od toho dotyčného zdarma. Musím ho sehnat .
-> minno: O té palubce vím,ale nemám jiné ipury, měl jsem slíbené, ale asi na to dotyčný zapomněl. Určitě něco časem s tím provedu, mě se ten kastlík taky nelíbí, ale na něj to nejezdí, tak to tolik nehrotím
.

-> Mates 27.07.14 15:11:40: No, myslel som ten čierny spodný koberec. Okolo toho podbehu je tak zvláštne vystrihnutý do šikma, vyzerá to podľa mňa trochu divne. Nj, ono keď už človek niečo raz spraví tak sa mu to už potom zas nechce prerábať
Ale práve o tom tie škodovky sú, furt musí byť progres. No nechajme koberec kobercom, osobne by som uvažoval hlavne nad výmenou dvierok kastlíku palubovky a tej vrchnej ipur lišty, proste sa trochu pohral so zjednotením farieb palubovky a so zlicovaním jej jednotlivých dielov, sú to detaily, ale určite by značne vylepšili celkový imidž auta....
Ber to len ako návrh na zlepšenie, nechcem aby to vyznelo ako rýpanie. Celkovo je ale inak auto porobené krásne.

Ber to len ako návrh na zlepšenie, nechcem aby to vyznelo ako rýpanie. Celkovo je ale inak auto porobené krásne.
-> Mates: mám je chvili, takže nemůžu posoudit dlouhodobě, ale do Pohoří (cca 60km) v pohodě.
-> Antony: Nevypadají špatně, nepotí se v nich moc ruce ?
-> Vrba: Ted tam je pod pulkou, je to ještě od Běšin, kdy tam byla necelá plná. Podle tachometru najeto 210 km, což se mi zdá trochu víc,ale zase to jede. Najel jsem jen 60km nevěděl jsem kam se jet projet, tady moc krásné silnice nejsou a nahoru na Šumavu budou asi hodně rozbité.
-> Mates 28.07.14 08:39:21: já mám tyto, ale na kolíňák
www.speedpro.eu/kartingov e-rukavice-p-11533.html
www.speedpro.eu/kartingov e-rukavice-p-11533.html
-> Mates: Půlka nádrže,to se myslím jezdilo o 106,co? 

-> ALL: Dík kluci
, jaké rukavice na semiš, můžete mi dát nějaké odkazy stránek nebo jaké používáte
. Zatím jsem řídil bez nich, měl jsem mírně černé ruce, ale šlo to.


volant super
-> Mates: Teď se mi ten volant líbí a pasuje k autu. Takovej modernější kolíňák. Paráda.

-> Mates: Změna super, ještě rukavice a nemusíš semiše litovat 

-> T: Ted se nudím, protože marodím,ale když jsem v práci, tak nemám vůbec volno. Projel jsem se včera po měsíci po Běšinách.Byl to zase nezvyk
,ale parádní pocit když na tebe každý kouká
.-> minno:
Pokud myslíš ten šedý, tak ten je jen abych neponičil ten černý a pokud myslíš ten černý, protože se nedá pořádně naformovat, tak je na každý podběh zvlášť a takhle je udělán aby skryl ten z podběhu.
To vím, že jsi hračička a detailista ohledně interieru
, mě se do něj už nechce sahat. Vždycky mě štve, když musím dodávat nějakou elektriku a všechno pracně vyndavat, zlatý když se stavěla od začátku, proto se mi moc nechce do toho sahat.


Pokud myslíš ten šedý, tak ten je jen abych neponičil ten černý a pokud myslíš ten černý, protože se nedá pořádně naformovat, tak je na každý podběh zvlášť a takhle je udělán aby skryl ten z podběhu.
To vím, že jsi hračička a detailista ohledně interieru

-> Mates: : brzdy na mě taky dojdou, ikdyž je zatím nepotřebuju, takže je jasný, co budeš dělat dál...přeci by jsi se nechtěl nudit ? 

-> Mates: a koberec na podlahe máš prečo tak zvláštne zostrihnutý okolo podbehov? Inak ja by som tam ešte videl kopec vecí na zlepšienie v tom interiéri :)
-> T: Ted už je to vše podle mojí představy. Maximálně brzdy, ale na předek nedám chladáky, max 11mm kotouče a zadek bych zase musel koupit nové brzdiče z octavie, které bych raději dal na spotřebáka, protože moc nefungují (zarezlé).