Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

15:28:51
18.08.2014
Antony - zrušená registrace
10:15:15
16.08.2014
Mates
-> Antony: nafot
19:44:01
15.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: ja mám taky šroubovací, pokud budeš chtít, můžu v pondělí nafotit, mám jedno kolo rozdělaný 4
17:02:29
15.08.2014
m8rinek
-> Mates: -> Mates: Taky jsem používal nějaký šroubovací...
17:01:42
15.08.2014
Eidy
-> Mates: No však právě. Já tam asi nenám 15mm, ale taky hodně. A normální ventilek to podrží.
16:59:01
15.08.2014
Mates
-> Eidy: Jenže já tam mám asi 15 mm materiálu, takže nejspíš budu muset dát šroubovací. V pneuservisu na to koukal,ale neví jaké použít.

Seženu nejspíš tyhle www.bike-eshop.cz/cyklopr ofi/caffe-tubeless-ventilk y&mb_cmp=zbozi
16:51:46
15.08.2014
Eidy
-> Mates: Nemám sice dělítka, ale díru pro ventilek taky nemám nijak zvlášť opracovanou. Je tam napranej normální ventilek a drží to. Ten malej rantlik, co by měl vylézt ven je prostě v díře a taky to drží.4
16:31:43
15.08.2014
Mates
Mám problém, jaké požíváte ventilky na Dělítka?? Mám díru křivě vyvrtanou a je tam hodně materiálu, takže budu potřebovat nejspíš nějaký se šroubením.
19:54:12
14.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: tak to je klika 4
19:16:21
14.08.2014
Mates
Tak jsme zjistili závadu, duše se prošoupala o vnitřek pneumatiky, protože se překroutila, ještě že nepraskla na Běšinech, to by byla vetší škoda a odneslo by to dělítko.
15:21:29
12.08.2014
Mates
-> Eidy: -> Antony: kolo určitě nastříkám i uvnitř. Lepidlo taky zkusím. Dík kluci.



jinak kolo na první pohled je OK
00:57:11
11.08.2014
Eidy
-> Mates: Jak říká Antony, kola určitě nalakovat i zevnitř. Mě takhle taky ucházely 2 kola a od nalakování to drží perfektně. A redukci zalep lepidlem na šrouby. Jen to nech den zatvrdnout, pak už to benzín nerozleptá. Já mám takhle lepenej průtokáč z nádrže a na čerpadle. Pro jistotu.
16:17:55
10.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> Mates: vlastní spoj mám utěsněný těsněním do oken, vím zní to divně, ale funguje to. Jinak důležitý je stříknout barvou i zevnitř kvůli pórům 4
15:42:52
10.08.2014
Mates
-> EDoZoNe: Límce jsou v dobrém stavu akorát teď jsem ho malinko odřel, ale na ucházení to vliv nebude mít. Někde ve fóru jsem četl, že se mezi límec a střed dává těsnící kroužek.

Tu černou hmotu jako silikon mají v servisu na lepení drenů. Dali mi ji na 17 co mám na Octavii, protože bylo vařené a ucházelo póry a už neuchází.



Nejspíš dám ten silikon. Přeci jen duše, taky něco váží a celkem kola mají kolem 16 kg což je hodně. Tahle bude asi stejně KO a kupovat ji nebudu.
upraveno 1x, naposled 10.08.2014 15:48:30
14:01:39
10.08.2014
EDoZoNe
-> Mates: A v jakym stavu máš ty límce, že ti to tam uchází? Protože já když teď nechával dělat převary, tak límce byly špatný, tak jsem je jen vzal šmirglem, gumy jsem v dosedací ploše očistil kartáčem a v pohodě to drží, až jsem překvapen. Jinak v servisu maj pro tyhle případy nějaký černý patlátko, asi něco jako silikon a tim se tomu dá taky pomoct. Možná ti někdo řekne co to je zač 5



edit: Teď koukám podle toho, jak jsi to psal, že to je nějakej obecnej problém u dělítek?
upraveno 1x, naposled 10.08.2014 14:07:08
13:19:46
10.08.2014
Mates
-> Eidy: Redukci jsem nelepil, mám ji zalepit případně čím??



-> minno: Mám duše, protože nemám těsnění, ale přemýšlím, že bych mezi límec a disk dal silikon. Nebo jak to děláte ostatní s dělítky. Zatím jsem nekoukal proč bylo kolo prázdné a jeho stav z vnitřku, ale mám za to, že se možná duše trhla u ventílku.



-> Antony: Jak je máš utěsněný nebo máš duše??
upraveno 1x, naposled 10.08.2014 13:20:34
00:17:02
10.08.2014
Antony - zrušená registrace
-> minno: jistota 4
22:57:54
09.08.2014
minno
-> Mates: akoto, že používaš duše?
21:03:36
09.08.2014
Eidy
-> Mates: A je redukce zalepená? Já dneska ráno měnil palivovou lištu. Myslel jsem, že mi to teče pod prvním vstřikem, ale byla prasklá přímo lišta kousek vedle.
Extreme Tyres