skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:43:05
30.10.2011
30.10.2011
havlik
18:35:05
22.10.2011
22.10.2011
Dušan
-> Hurdis: ty mas pamet
18:03:25
22.10.2011
22.10.2011
Hurdis
-> Dušan: To bylo ještě s tím nedovařeným prahem.
15:16:32
21.10.2011
21.10.2011
Dušan
-> minno: jj tak v roce 2006
14:51:40
21.10.2011
21.10.2011
minno
21:33:05
20.10.2011
20.10.2011
minno
-> DuriQ 20.10.11 18:27:58: noo neviem neviem, prevodovka a synchrobny zvlásť z toho radosť asi nemajú :)
18:37:04
20.10.2011
20.10.2011
Lubes - zrušená registrace
-> Čokin: -> squalo: som svedok
18:33:58
20.10.2011
20.10.2011
squalo
-> Čokin: prečo by nemohlo? ked mne to zahrabne na slickoch a to mám vzadu 8,5 palcove avony...
18:27:58
20.10.2011
20.10.2011
DuriQ
minno: ja nevidim problem pre tu prevodovku aj keby si tam v 100ke dal 2q :) ide o to ci to motor utoci :)) ta prevca skor dostane na prdel ked s nou robis blbosti ako ja :D potom ide docela rychlo do kitek
Čokin: ked tam namontuje slimaka tak uplne v pohode :D
Čokin: ked tam namontuje slimaka tak uplne v pohode :D
16:46:21
20.10.2011
20.10.2011
Čokin
-> Dušan: To stejně nemůže v životě hrabat na těch 15kách a semislicku.........
16:40:07
20.10.2011
20.10.2011
Dušan
ja to myslel jako hrabani a podobne
12:44:31
20.10.2011
20.10.2011
minno
Dušan 20.10.11 09:36:23 napsal:
→ DuriQ:Prasarny s tim
nedelam.No, ak sa neráta podradzovanie do 2-ky v 80 km/h a pod., tak áno, prasárny "neděláš"
→ DuriQ:Prasarny s tim
nedelam.No, ak sa neráta podradzovanie do 2-ky v 80 km/h a pod., tak áno, prasárny "neděláš"
09:36:23
20.10.2011
20.10.2011
Dušan
-> DuriQ: nepripocitava . Taky zalezi jak se k te prevodovce chovas. Me to proste nebralo silu ve vykonu. Prasarny s tim nedelam.
08:54:17
20.10.2011
20.10.2011
minno
-> DuriQ 20.10.11 08:46:14:
08:46:14
20.10.2011
20.10.2011
DuriQ
Dušan: inac nepripocitava sa do vykonu motora aj vykon starteru takze 67kW
08:36:30
20.10.2011
20.10.2011
DuriQ
havlik: tak pokial nema kazdu prevodovku na salat jak ja tak neni dvovod, ale moj motor potrhal zatial kazdu prevodovku co som mal dnu a to mam smisnu 1.3ku
07:01:12
20.10.2011
20.10.2011
Dušan
ted to drzi jak ma. Zase tak silny to neni
06:38:24
20.10.2011
20.10.2011
havlik
-> DuriQ: pak už bude jen měnit převodovky
22:54:03
19.10.2011
19.10.2011
DuriQ
Dušan: tak tam daj keramiku a mas pokoj :)
13:05:56
19.10.2011
19.10.2011
Dušan
ale to klouzalo tak moc ze jsem nemohl dat vic jak 3/4 plynu. Uz je tam novy pritlacak, lamela a lozisko. Panecku auto ma najednou jinej tah . Si rikam jestli to predtim uz neprokluzovalo