skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:58:32
09.11.2011
09.11.2011
čert
-> Dušan 09.11.11 13:47:48: třeba sixta ji dělá
13:47:48
09.11.2011
09.11.2011
Dušan
5ku mi nikdo delsi asi neudal coz :)
Prevodovka me totiz ceka pres zimu, zajistit 3ku, lepsi 1ka a poradny synchrony
Prevodovka me totiz ceka pres zimu, zajistit 3ku, lepsi 1ka a poradny synchrony
13:42:10
09.11.2011
09.11.2011
Čokin
-> Dušan: Nechal udělat přes Vaška jedničku a zbytek skládal doma.
10:36:00
09.11.2011
09.11.2011
vhml
-> Luky.: cca. 2500-3000. Kontaktujte Honzu5
10:35:27
09.11.2011
09.11.2011
Dušan
na me je i na 3.9 kratka
09:48:07
09.11.2011
09.11.2011
Luky
-> vhml: slint Na kolik by vyšla jednička? Připadá mě na litru zbytečně krátká
09:40:46
09.11.2011
09.11.2011
vhml
-> Dušan: bude se teď dělat nová série, máš-li zájem
09:36:10
09.11.2011
09.11.2011
Dušan
-> Čokin: na kolik vysla ta prevodovka ? Nebo jsi nechal delat jen tu 1ku a sam slozil ?
08:23:07
09.11.2011
09.11.2011
Čokin
-> vhml: Tak jak říkáš, nedej bože rozjíždět se do kopečku Ale nový motor už snad té jedničce pomůže....
12:26:19
07.11.2011
07.11.2011
vhml
12:22:52
06.11.2011
06.11.2011
TTomas
-> vhml: Asi castecne jo, ale vic asi dela ta tvoje dlouha jednicka. Ikdyz se mi nejak nechce verit, ze ani na starych or6 si pri rozjezdu neprohrabnes.
10:23:38
05.11.2011
05.11.2011
vhml
-> Čokin: to mi poser jak to děláte, já na 140LS nerozhrabu sériový gumy... Jestli je to odpruzenou spojkou?
23:59:03
03.11.2011
03.11.2011
Čokin
-> squalo: Otázka čemu říkáš zahrabe, mě 80 koní motor taky hrábné s Regalama ale jen když tomu pomužu spojkou, ale to umě není hrabání, pokud se nekouří z gum nemáme se o čem bavit
10:21:16
31.10.2011
31.10.2011
Dušan
asi je cas to vyzkouset
10:16:09
31.10.2011
31.10.2011
MOLSO
-> minno: v tom že ked máš hlavu s kuželovými tak sa nedá nahodiť dvojstruna bez úprav
inak by mala mať progresívnu charakeristiku ale aj tak sa furt bojím keď je tam len jedna ...
inak by mala mať progresívnu charakeristiku ale aj tak sa furt bojím keď je tam len jedna ...
10:13:17
31.10.2011
31.10.2011
havlik
-> Dušan: No logicky protože bud to neví nebo se to podle toho dá dohledat v jinym autě:)
09:48:38
31.10.2011
31.10.2011
Dušan
-> havlik: tak co jsem zjistil tak jsou rozmerove stejne jako origo, ale jsou z jineho tvrdsiho materialu. Nic vic nechteji rict . Navic s tim zdvihem muze byt problem pri max stlaceni
09:30:24
31.10.2011
31.10.2011
minno
a v čom sú akože dobré tie kuželové ventilové pružiny?
21:46:57
30.10.2011
30.10.2011
havlik
-> Dušan: jen tam u toho nemá žádný udaje no
21:46:31
30.10.2011
30.10.2011
Dušan
-> havlik: jj uz jsem na to koukal