Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

12:18:56
03.12.2011
Dušan
-> Čokin: pry pomahji sneci tak na tom pracuju 3
11:59:41
03.12.2011
Čokin
-> Dušan: No to je nás víc co hledají......ale furt je hajzl někde schovaný a né a né vylézt3
11:20:21
03.12.2011
Dušan
-> Vrba: vsak proto ten kroutak hledam
11:19:44
03.12.2011
Vrba
-> Dušan: Ono je to nesmysl dávat tak dlouhé kvalty.Motor má malý objem a krouták a prostě to neroztáhne.Pak si tam pětku ani nedáš a nebo ji nevytočíš na max otáčky protože to ten motor neutáhne.
11:31:45
02.12.2011
Dušan
-> Marcius: v anglii.
10:36:14
02.12.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
Dušan 02.12.11 06:43:11 napsal:

→ Urbi: to je spis zvyk z jinyho auta. Neni duvod tocit ve

130 skoro 4000ot.




jsi můj člověk 3 někdo si libuje v sadomaso vytáčení, ale já mám taky rád klídek... třeba u escorta 1.8 16v se mí líbí možnost jet na trojku až 160 při 6t ....



jinak kde všichni scháníte ty solex 32dis ?? ... mě se ty karburátory snad bojej nebo co, nikdy mi to neklaplo 40
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 11:21:12
09:27:05
02.12.2011
minno
Dušan 02.12.11 09:16:44 napsal:

→ vhml: pro me nepouzitelny 3 Ja chci aby to na 2ku

jelo min 100 1
3 Ja točím dvojku max. do 80 a už to mám pocit, že je moc3
09:16:44
02.12.2011
Dušan
-> vhml: pro me nepouzitelny 3 Ja chci aby to na 2ku jelo min 100 1
09:04:27
02.12.2011
vhml
-> Dušan: točím 4000 v necelých 90 a do nového roku budu dávat převodovku kratší :-D
08:59:52
02.12.2011
Dušan
-> Vrba: to nechci, me nejde o otacky motoru, ale o delku klasicke skodovacke prevodovky. Protoze jet 170 v 5000ot je bida. Tam to ma jet tak pres 180 1
07:59:19
02.12.2011
Vrba
-> Dušan: Potom tedy namontuj naftáka a můžeš točit 1500:P
06:43:11
02.12.2011
Dušan
-> Urbi: to je spis zvyk z jinyho auta. Neni duvod tocit ve 130 skoro 4000ot.
01:51:11
02.12.2011
Petr Urban
-> Dušan: Že tě pořád drží jezdit s tak dlouhou převodovkou a ještě by si chtěl delší pětku ? Tady asi rád někdo cestuje 3 2

-> Čokin: Na nový motor by možná ani potřeba takové převodovky nebyla...nebo to chceš opravdu neutuchající zrychlení a navazování na nějaký závody kopce ?
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 01:53:53
21:53:43
10.11.2011
vhml
-> minno: musela by se vyrobit i znova zpatecka
12:44:52
10.11.2011
Čokin
-> minno: Ano jednička je delší tím krásně navazuje na dvojku v otáčkách a trojka už je zase moc daleko......ještě řeším jestli i kratší 5ku ale asi ano to už by tam byla pořádná díry mezi 4-5.Každopadně zbytek kvaltu bude od Sixty v šikmém zubu, neumím si představit jet na 3 nebo 4ku se zvukem zpátečky. No uvidíme, když to bude naprd postavíme další špajzku to přeci není problém1
upraveno 1x, naposled 10.11.2011 12:46:29
09:18:56
10.11.2011
minno
-> vhml: to mi je jasné, ale 1-ku má Čokin už tiež prevarenú za rovný zub.
09:16:49
10.11.2011
vhml
-> minno: 2 lze změnit jen velmi obtížně
09:13:14
10.11.2011
minno
-> Čokin: a 2-ku necháš bez zmeny?
08:33:06
10.11.2011
Čokin
-> Dušan: Letos budu brat od Sixty 3,4,5, a SP budu dávat 3,9ku.
15:35:20
09.11.2011
vhml
-> Dušan: z 5Q 1203
Extreme Tyres