ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Kurier Grobar: ja tez
-> Urbi: vydrzi nevydrzi, ale to musi jet porad i po mereni takze je jedno jestli to umre ted nebo potom

-> Dušan: Už opatrně s nastavováním...at to chvílu vydrží :) i když u tbe není problém spravovat jakoukoli závadu v rámci dne vidím

Na brzdu sem velmi zvědav.
-> Dušan: to sa teším na tabuľku potom :)
-> Vrba: pist byl v pohode, jen klasicky orazeny ventil v miste vybrani pistu, zahlazeno a jede to ok. Musim to rozjezdit, V pondeli to jde na brzdu, teda jestli to vydrzi

-> minno: to není jen o šroubkách, ale že je něco v řiti a musí se to vyměnit, nějakej díl, manžeta atp...
-> Mr.Lumpy: aha, no tak s týmto ja zas problém nemávam :-) Nie je nad to dávať zakaždým všade šróby a matice nové.
-> minno: vono spíš že neviš co se vysere, utrhneš šroub (pak ho půl dne odvrtáváš), zjistíš že něco co by mělo být v pohodě, je v perdeli atp...

Baví mě to, ale ser mě to :-)
-> Mr.Lumpy: no tak to je už na každom súdruhovi ako si to pripraví.... ak príprave nevenuješ pozornosť tak je jasné že ťa niečo vždy prekvapí a si v prdeli.
-> minno: hlavně musíš mít vše připravený a né jako já, kterej zjistil že mu chybí šroubek a musel čekat 2 dny než otevřou krám :-D
trosku jsem zamakal, protoze je zitra sraz tak muzu jet skodovkou
-> Tuner#2: ale čo by to nebolo možné, normálka

Ja som mal tiež prestavané auto na vlečku za 1 deň a všetko som robil sám. Stačí sa do toho obuť

-> Dušan: Mám jenom takový pocit a nebo jsi nezaměstnaný a nudíš se doma? Tohle není možný!!!

-> Urbi: proste na to vlitnu a je to za chvili hotovy.
Ventil staci osadit listy a je to pekna kyticka

-> Urbi: já taky ne
ale už stihl být u mě v práci a dává tomu pěkně

-> Dušan: Jak to děláš tak rychle ? Nechápu

tak uz to zase jede :) vymena ventilu nutna, ted uvidim jak dlouho to vydrzi, ale jede to pekne
-> minno: nemám strach o to, že by to dneska nejelo

-> minno: nemám strach o to, že by to dneska nejelo

-> Dušan: ach jaj...

Nejako to daj dokopy a zajtra príď :)