skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:18:16
19.09.2011
19.09.2011
Alenka
-> havlik: chapu. A podarilo se kaprikovi uz tu poruchu nejak odstranit a dosahnout lepsich vysledku?
17:15:33
19.09.2011
19.09.2011
havlik
-> Alenka: skoda-virt.cz/cz/.../2203
-kaprik-mazlik-136-evo podle me se to doctes v popisu motoru u obou zminenych
17:12:52
19.09.2011
19.09.2011
Alenka
-> havlik: a co mel kaprik spatne? Pise se o tom nekde :D
17:12:03
19.09.2011
19.09.2011
havlik
-> Alenka: já bych o něčem věděl ale to se nesmí říkat :D asi to co měl Kapřík špatně
17:11:00
19.09.2011
19.09.2011
Alenka
-> havlik: alenka mel i upravenou hlavu a vyfuk, takze ten vykon je vzhledem k upravam docela ostuda :)
Dusan tam musi mit neco spatne, ale co, netusim.
Ale taky buhvi na jake byl brzde, jestli to nehazi cisla podle toho, jake je zrovna pocasi.
Dusan tam musi mit neco spatne, ale co, netusim.
Ale taky buhvi na jake byl brzde, jestli to nehazi cisla podle toho, jake je zrovna pocasi.
16:58:37
19.09.2011
19.09.2011
havlik
podle mě je i výkon špatně, nebo prostě tenkrát když to měřil tuner2 tak jim nefungovala brzda dyt ten ma s 265 vackou a v podstate seriovou hlavou 89koni a alenka pise ze mel dokonce 92,5k .
16:54:21
19.09.2011
19.09.2011
Karel.
-> Čokin: výkon jo, ale krouťák je dle mě málo
16:48:22
19.09.2011
19.09.2011
Čokin
-> Karel.: Woe vždyt je to o 16 kW víc než seriový motor co bys nechtěl s origo spodkem ??? 90 koní krásná práce
16:46:28
19.09.2011
19.09.2011
Alenka
-> Tuner#2: nemam, nema mi kdo zaplatit brzdu :D
Ale na dost spatne naladene 1.4 s 265 vackou jsem mel 68kW/130Nm a na 130 to zrychlovalo stejne jako seriova OII 1.9 77kW. Se soucasnou konfiguraci mi na stejnem useku chybi na OII 2.0 TDI nachipovanou na 131kW asi pul auta. Ale jeste nemam poradne upraveno, zajeto ani naladeno, tak snad neni vsem dnum konec :)
Ale na dost spatne naladene 1.4 s 265 vackou jsem mel 68kW/130Nm a na 130 to zrychlovalo stejne jako seriova OII 1.9 77kW. Se soucasnou konfiguraci mi na stejnem useku chybi na OII 2.0 TDI nachipovanou na 131kW asi pul auta. Ale jeste nemam poradne upraveno, zajeto ani naladeno, tak snad neni vsem dnum konec :)
16:41:19
19.09.2011
19.09.2011
Karel.
mně se teda ten výkon nezdá, jsem čekal víc
16:40:15
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.09.11 16:35:17: Tvůj výsledek? Máš někde graf?
16:35:17
19.09.2011
19.09.2011
Alenka
-> Tuner#2: dobre, to jsem prehnal. Tak aspon 14kW :)
16:33:17
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 19.09.11 16:31:17: Na 140Nm se s touhle konfigurací dá dostat, ale 86kW je dle mě nemožné...
16:33:08
19.09.2011
19.09.2011
squalo
-> Tuner#2: nič, na ten zotrvak sa pýtam len preto lebo to neni v karte
16:31:17
19.09.2011
19.09.2011
Alenka
Jeste 20kW / 15Nm a pojede to jak se na takovy motor slusi a patri :)
16:30:53
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> squalo 19.09.11 16:28:18: Co s tím má společného setrvák?
16:28:18
19.09.2011
19.09.2011
squalo
-> Dušan: výkon pekný, len ten kruťak trošku menši ako by som čakal, na kolko kilo máš zotrvak stočený?
16:23:51
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 19.09.11 15:59:27: Pěkný výkon, ještě je rezerva v krouťáku Otázka jak přesně to taky měří... BTW bude graf?
15:59:27
19.09.2011
19.09.2011
Dušan
-> minno: asi mala mezera u dorazu.
Jinak dnesni brzda rekla 66kW 125Nm
Jinak dnesni brzda rekla 66kW 125Nm
10:53:30
19.09.2011
19.09.2011
minno
-> Dušan: tak po zvezení musím povedať že motor šľape krásne :) rozmýšľam ale že prečo ti to auto tak neskutočne odskakuje na nerovnej ceste. Nemáš tam moc malú medzeru medzi dorazmi na prednej náprave? Mi to pripadalo akoby to sedelo na dorazoch. Alebo je ten podvozok fakt už tak tvrdý, že to už robí na takom ľahkom aute bordel.