skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:14:25
21.09.2011
21.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 21.09.11 14:19:30: Však já nepíšu, že se mě to nezdá, ale že to jde v Brně v učilišti naměřit (byť s jiným motorem než má Dušan), tzn. že ta brzda zas tak kecat nebude.
14:21:10
21.09.2011
21.09.2011
Gemini
chyba ti tam 10-15 Nm a treba ich najst, oni tam niekde budu...
14:19:30
21.09.2011
21.09.2011
vhml
-> Tuner#2: proč se ti těch 96kW nezdá? Z udělany 1,4 vyndat 130koní by neměl problém ne? I když neznam co to bylo za motor, jestli to bylo krmeno SEDRem... :-D
14:13:25
21.09.2011
21.09.2011
Petr Urban
-> Dušan: Něco je špatně s nastavením nebo ta brzda fakt naměřila blbost nebo od každýho trochu. Dle mě by tam mohlo být o 10kw více určitě s takovou konfigurací. Nakrmený to dle všeho máš dobře, Vrba říkal že ti to taky docela slušně jede, mě mrzí že sem skrz skurvený motor nemohl dojet na sraz,že bych se sám mrkl. Jaký máš přestih v 1000 ot. nebo jaký máš maximální ? Mě se z podobnou vačkou osvědčilo 13 st. v 1000 ot. + regulace 22st. = 33 max. předstih. Samozřejmě každý motor chce své. Zkusil bych ještě normální kontaktní upravený, nejlépe přeskládat 50kw typ do kontaktního rozdělovače a zkusit, už jsem slyšel dost pochybností o tom že elektronika z fav. nemusí ve vysokých ot. stíhat nebo že pálí s větším zpožděním, i když mě se subjektivně zdálo že mému autu nijak nepoklesá výkon do 6500ot. s tímto rozdělovačem. A nechtěl by si ode mě trubku k výfuku od B.Krejčího, mám ji ted novou nepožitou a asi ji ani nepoužiji,stála mě 1000,- Chtěl sem ji mít jen na srazy, ale stejně se mi to nebude chtít měnit na srazu a dělat hluk i když by to mohlo mít přinos, že by si to na brzdě mohl zkusit s tím. Nevím jak moc to ten L/A výfuk škrtí, dle Bohouše to nahoře škrtí o moc více než jeho plnoprůchozí,ale je možné že v středních ot. to má zase větší krouták. Prej nejlepší je trubka, proto sem ji objednal a hlavně kvuli brzdě,abych věděl jak velký to má přinos, ale počítej s velkým hlukem.
00:03:50
20.09.2011
20.09.2011
Šediváček
-> Dušan: "Čekal jsem víc" ale je to fakt nějaký divný měření.
21:57:45
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Ve škole v Brně jde naměřit i tohle, pravda na 1,4 s 300vkou vačkou. img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/3228_2007-12-01_
21-05-28_88.jpg
21:54:07
19.09.2011
19.09.2011
Dušan
-> Marty_pv: je to na automobilni skole v Brne. Nic jinyho v okoli neni
21:46:08
19.09.2011
19.09.2011
Marty_pv
-> Dušan: a kde jsi nakonec měřil? Ten graf na monitoru nápadně připomíná výsledky ze Sudomovy brzdy
21:44:52
19.09.2011
19.09.2011
minno
-> Dušan: tak ak to merali len tak ako píšeš tak potom sú tie hodnoty fakt nejaká blbosť.... Bez otáčiek motora sú údaje nerelevantné.
21:29:00
19.09.2011
19.09.2011
Vrba
-> Dušan: To je fakt strašně malé číslo na to jak si ten motor poradil i s tou natahanou 3,9
21:26:43
19.09.2011
19.09.2011
Dušan
casem na youtube nahraju video z mereni. Nejak mi nejde do hlavy jak muze vedet kde ma motor ty otacky kdyz je nikde nesnima . Meri to jen otacku kola z valce ale prumer kola se nezadaval ani nemeril. Osobne se v tom nejak nevyznam, toto bylo dynamicke mereni tak nevim jaky jsou dalsi....
21:19:24
19.09.2011
19.09.2011
darabos
-> Tuner#2: ja som mal vo favo motore od squala taku vacku a merane s IMF zapalkom max vykon sa ukazoval tiez okolo 5500, ale co namera IMF vobec nie je smerodajne...takze to len tak na margo
21:19:05
19.09.2011
19.09.2011
Dušan
-> Tuner#2: to by pak chtelo zajet jeste na nejakou jinou brzdu a porovnat
21:16:30
19.09.2011
19.09.2011
Dušan
-> minno: pro tebe na dve auta Pro me tak na pulku
21:02:43
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 19.09.11 19:25:57: Na 278° vačku je výkon posazen celkem dole v podstatě jako u mě, čekal jsem ho kolem těch 6000 - 6100. Druhá otázka je jak to fakt měří
20:32:46
19.09.2011
19.09.2011
minno
-> Dušan: výkon podľa mňa slušný.
19:29:53
19.09.2011
19.09.2011
Marty_pv
-> havlik: projel jsem Kapříkovo téma a koukám že Sudoma a jeho hausnumerogenerator maskovaný jako "brzda" tvoří furt ty samé nesmyslné grafy, akorát čísla se mění I když něco tam špatně být muselo podle těch tlaků, ví se co to bylo za "renomovanou firmu" která dělala GO?
19:09:30
19.09.2011
19.09.2011
Dušan
Co se tyka toho proc tam neni vic vykonu tak je to samozrejme bud v motoru nebo v brzde. Neco zkusim poladit a premeri se to casem zase. Motor, ale tahne moc pekne, ale ten kroutak se mi nezda.
17:24:48
19.09.2011
19.09.2011
havlik
-> Alenka: nevim myslim si ze hlavu nemenil