skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
18:25:22
23.09.2011
23.09.2011
squalo
-> Matulo: pravdiva veta mne to stačilo tak prvý mesiac ako som to zložil
18:18:37
23.09.2011
23.09.2011
Maťulo
-> MOLSO: To nebudes nikdy spokojny... Na ten vykon si casom zvyknes a budes chciet viac!
17:32:37
23.09.2011
23.09.2011
MOLSO
-> Matulo: aj 85 staci ked to ide tak aby som bol spokojny
17:17:46
23.09.2011
23.09.2011
Dušan
-> Tuner#2: libilo, ani nevedeli co je to za motor, prej favorit
-> Urbi: v Brne na automobilni skole za 500CZK
-> Alenka: ¨zalezi na konfiguraci a taky cim to krmis.
-> Kapřík: klidne merit at vime kolik maji okolni auta
Jinak pro znale by me zajimalo jak ta brzda pozna v jakych otackach se ten motor nachazi
-> Urbi: v Brne na automobilni skole za 500CZK
-> Alenka: ¨zalezi na konfiguraci a taky cim to krmis.
-> Kapřík: klidne merit at vime kolik maji okolni auta
Jinak pro znale by me zajimalo jak ta brzda pozna v jakych otackach se ten motor nachazi
16:08:16
23.09.2011
23.09.2011
Maťulo
MOLSO 22.09.11 21:14:35 napsal: → Alenka: nu prave … ja mam spanok kludny a uz riesim len prkotinky okolo
sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch ja som spokojny
120 francuzskych koni je jak 85 embeckovych ponikov...
sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch ja som spokojny
120 francuzskych koni je jak 85 embeckovych ponikov...
15:56:59
23.09.2011
23.09.2011
MOLSO
-> Urbi: moj clovek
15:27:02
23.09.2011
23.09.2011
Petr Urban
-> MOLSO: Tak to bývá, kdo si myslí bůh ví co nemá...tak to pak opravdu nemá. Baví mě to dokazovat šamponům v otcových Golfech
06:40:51
23.09.2011
23.09.2011
MOLSO
-> Urbi: ide o to ze kamos sa stale dusoval ako mu to taha a jaky tam ma super nadupany motor a na sprinte som ho dal dole no nic viac nic menej
00:15:55
23.09.2011
23.09.2011
Petr Urban
-> MOLSO: Nemůžeš srovnávat nový na komfort dělaný elektornicky řizený auto s 1.5 tuny a více s 880kg škodovky. Já už sem upustil od naivní představy že budu mít 110k i když mám 284 vačku,ale i tak na tu brzdu pak chci jet. Musel bych dát rovný sání-4klapky karb. a vymyslet úplně jiný druh zapalování, pak už by to jelo i do kopce
00:11:41
23.09.2011
23.09.2011
Petr Urban
-> Tuner#2: Presně to samí sem si říkal když sem tu fotku viděl...vzpoměl sem si na svou praxi když sem dělal diagnostiku na nějaké audině třeba a jak sem z toho byl unešený :D
21:14:35
22.09.2011
22.09.2011
MOLSO
-> Alenka: nu prave ... ja mam spanok kludny a uz riesim len prkotinky okolo
sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch ja som spokojny
sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch ja som spokojny
21:14:21
22.09.2011
22.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Ty woe, jak jsou tam vyskládaný studenti na praxi líbilo se jim to?
21:10:39
22.09.2011
22.09.2011
Alenka
-> MOLSO: ja s tim taky nezavodim. Zavodeni je pro decka, poradni chlapi se rezko odvezou v normalnim provozu :D
Nejde o nejake spickove hodnoty, ale dobra 1.4 s 265 vackou a karbecem ma mit treba kolem 100k a to same s 278 vackou zas okolo 110k a jen brzda ti rekne, jestli jeste ma cenu s tim neco delat nebo ne, i kdyz ti prijde, ze to vlastne jede docela fajn. Ja byt Dusan, tak nemam z tech cisel klidne spani a nedam tomu pokoj, dokud z toho nevytlucu vyrazne zlepseni :)
Nejde o nejake spickove hodnoty, ale dobra 1.4 s 265 vackou a karbecem ma mit treba kolem 100k a to same s 278 vackou zas okolo 110k a jen brzda ti rekne, jestli jeste ma cenu s tim neco delat nebo ne, i kdyz ti prijde, ze to vlastne jede docela fajn. Ja byt Dusan, tak nemam z tech cisel klidne spani a nedam tomu pokoj, dokud z toho nevytlucu vyrazne zlepseni :)
20:25:22
22.09.2011
22.09.2011
MOLSO
-> Alenka: tak ja to nemam na nejake vrcholove zavodenie a neviem co .... ja sa proste pekne rezko odveziem obcas sa ponahanam s nakym samponem v modernom aute a ukazem mu co proto a tak no. ...
zlepsovat je stale co. Momentalne to mam odladene aby to krasne startovalo jazdilo malo zralo nedetonovalo.... este to trochu odhlucnit a budem spokojny na 100 %
zlepsovat je stale co. Momentalne to mam odladene aby to krasne startovalo jazdilo malo zralo nedetonovalo.... este to trochu odhlucnit a budem spokojny na 100 %
20:19:11
22.09.2011
22.09.2011
Alenka
-> MOLSO: merit. Jen tak zjistis, jestli jeste mas co ladit nebo ne. Ja kdyz jel na brzdu s pocitem, ze tam mam aspon tisic koni a vylezlo z toho mrzkych 93 byl teda rad za facku od reality a jen diky tomu jsem mel motivaci ten motor dotahnuout do stadia, kdy konecne jel jak ma :)
20:11:09
22.09.2011
22.09.2011
MOLSO
-> Kapřík: nojo mam hustonskou fabku s 90 HP a 140 Nm.
20:01:12
22.09.2011
22.09.2011
Kapřík
-> MOLSO: neměřit
18:27:46
22.09.2011
22.09.2011
MOLSO
-> Kapřík: tiez vaham ci zmerat alebo radsej zit v sladkej nevedomosti
18:20:00
22.09.2011
22.09.2011
Kapřík
-> Dušan: hele to máš tak, jak kdysi řekl Minno, dokud nic neměříš, seš spokojenej. Jak to jednou změříš, zjištíš že máš míň než jsi čekal a akorát tě to sere Musíš se s tím psychicky vyrovnat jako já
01:16:34
22.09.2011
22.09.2011
Petr Urban
Kolik stálo odměření na brzdě a kde to tam v brně dělají ?