ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Matulo: pravdiva veta

mne to stačilo tak prvý mesiac ako som to zložil

-> MOLSO: To nebudes nikdy spokojny... Na ten vykon si casom zvyknes a budes chciet viac!

-> Matulo: aj 85 staci ked to ide tak aby som bol spokojny

-> Tuner#2: libilo, ani nevedeli co je to za motor, prej favorit
-> Urbi: v Brne na automobilni skole za 500CZK
-> Alenka: ¨zalezi na konfiguraci a taky cim to krmis.
-> Kapřík: klidne merit at vime kolik maji okolni auta
Jinak pro znale by me zajimalo jak ta brzda pozna v jakych otackach se ten motor nachazi

-> Urbi: moj clovek

-> MOLSO: Tak to bývá, kdo si myslí bůh ví co nemá...tak to pak opravdu nemá. Baví mě to dokazovat šamponům v otcových Golfech

-> Urbi: ide o to ze kamos sa stale dusoval ako mu to taha a jaky tam ma super nadupany motor a na sprinte som ho dal dole no

nic viac nic menej
-> MOLSO: Nemůžeš srovnávat nový na komfort dělaný elektornicky řizený auto s 1.5 tuny a více s 880kg škodovky. Já už sem upustil od naivní představy že budu mít 110k i když mám 284 vačku,ale i tak na tu brzdu pak chci jet. Musel bych dát rovný sání-4klapky karb. a vymyslet úplně jiný druh zapalování, pak už by to jelo i do kopce

-> Tuner#2: Presně to samí sem si říkal když sem tu fotku viděl...vzpoměl sem si na svou praxi když sem dělal diagnostiku na nějaké audině třeba a jak sem z toho byl unešený :D
-> Alenka: nu prave ... ja mam spanok kludny a uz riesim len prkotinky okolo
sundal som 120 konovu C4ku na sprintoch

ja som spokojny

-> Dušan: Ty woe, jak jsou tam vyskládaný studenti na praxi

líbilo se jim to?

-> MOLSO: ja s tim taky nezavodim. Zavodeni je pro decka, poradni chlapi se rezko odvezou v normalnim provozu :D
Nejde o nejake spickove hodnoty, ale dobra 1.4 s 265 vackou a karbecem ma mit treba kolem 100k a to same s 278 vackou zas okolo 110k a jen brzda ti rekne, jestli jeste ma cenu s tim neco delat nebo ne, i kdyz ti prijde, ze to vlastne jede docela fajn. Ja byt Dusan, tak nemam z tech cisel klidne spani a nedam tomu pokoj, dokud z toho nevytlucu vyrazne zlepseni :)
upraveno 2x, naposled 22.09.2011 21:12:27
-> Alenka: tak ja to nemam na nejake vrcholove zavodenie a neviem co .... ja sa proste pekne rezko odveziem

obcas sa ponahanam s nakym samponem v modernom aute a ukazem mu co proto

a tak no. ...
zlepsovat je stale co. Momentalne to mam odladene aby to krasne startovalo jazdilo malo zralo nedetonovalo.... este to trochu odhlucnit a budem spokojny na 100 %

-> MOLSO: merit. Jen tak zjistis, jestli jeste mas co ladit nebo ne. Ja kdyz jel na brzdu s pocitem, ze tam mam aspon tisic koni a vylezlo z toho mrzkych 93 byl teda rad za facku od reality a jen diky tomu jsem mel motivaci ten motor dotahnuout do stadia, kdy konecne jel jak ma :)
-> Kapřík: nojo mam hustonskou fabku s 90 HP a 140 Nm.

-> MOLSO: neměřit

-> Kapřík: tiez vaham ci zmerat

alebo radsej zit v sladkej nevedomosti

-> Dušan: hele to máš tak, jak kdysi řekl Minno, dokud nic neměříš, seš spokojenej. Jak to jednou změříš, zjištíš že máš míň než jsi čekal a akorát tě to sere

Musíš se s tím psychicky vyrovnat jako já

Kolik stálo odměření na brzdě a kde to tam v brně dělají ?