skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:18:00
04.09.2010
04.09.2010
petr s
-> Dušan: Jo asi o 3 mm
10:16:17
04.09.2010
04.09.2010
Dušan
-> petr s: jeste kratsi nez u fava ?
10:15:46
04.09.2010
04.09.2010
petr s
-> Dušan: U fabie jsou kratší písty
10:13:48
04.09.2010
04.09.2010
Dušan
ja to beru tak ze se pouziva v 1300 bloku moznost pouziti jen kliky fabie a vrsek zustava. Blok je jinak vysokej ? Protoze nejak mi to nejde do hlavy.
-> Vrba: strycu to uz tu padlo
-> Vrba: strycu to uz tu padlo
09:02:38
04.09.2010
04.09.2010
Vrba
-> Dušan: Písty z 1300 mají jinou kompresní výšku a jinej pístní čep.
00:01:50
04.09.2010
04.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: jasne,ale do Fabie to nedas
00:00:50
04.09.2010
04.09.2010
Dušan
-> jarda.u1: vsak ja se ale bavil o MPI, pak o klasika Favoritu
23:58:34
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: to je akorat u Felicie Mpi,kde je pist vyssi o (0.3 mm?)
23:55:44
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> jarda.u1: je tam tusim rozdil ve vysce pistu nebo necem jinym. rozdil KP o 0,4
23:54:16
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: favo ma prece stejnej zdvih jako felda,tim si nepomuzes
23:53:17
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
sakrys, tak aspon obycejny favo pisty s ojnicema tam pasnou ?
23:51:51
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: bude ti vyjizdet pist moc vysoko.
23:49:01
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> jarda.u1: vezmu to i s ojnicema
23:47:33
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan: jestli se nepletu,tak Fabie ma pistni cep o prumeru 17 mm a Felicie 18 mm.Kvuli jinemu zdvihu to taky nepujde
23:44:47
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
ja bych vymenil vlozky i s komplet pistama z MPI fel. Hlavne se lip shani nez Fabiovy. Ikdyz motor Fabia bude.
23:18:26
03.09.2010
03.09.2010
Petkar1
-> jarda.u1: jo, s tím čepem to tak myslim taky bude...Někde jsem to snad četl na foru, že nejdou na ojnice z Fabky a ojnice 13x snad zase nejdou na Fabkovou kliku....
23:06:11
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Petkar1: taky si myslim,ze ma jinou kompresni vysku a navic i jiny prumer pistniho cepu.
23:02:10
03.09.2010
03.09.2010
Petkar1
-> Dušan: Kdyžtak mě ukamenujte, jestli kecám nesmysl, ale mám za to, že Fabkovej píst je nižší právě díky zdvihu....Pak by to s pístama 136M mělo vyšší KP. Ale kdyžtak mě opravte, třeba žiju v omylu....
22:21:40
03.09.2010
03.09.2010
jarda.u1
-> Dušan 03.09.10 18:21:20: myslis tim jako pouzit pisty z felicie MPI do tveho motoru?
18:26:41
03.09.2010
03.09.2010
Dušan
-> Kapřík: nervy pevny mam , ale uz me tyto motory prestavaji bavit