skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:41:15
27.04.2010
27.04.2010
minno
-> Tuner#2: u mňa nie je ani náznak rosenia ani na pôvodných hadičkách. Hadičky som zvnútra vyčistil vatou na špajdli, popraskanie alebo iné znehodnotenie hadičiek som nezistil. Dal som ich tam naspäť a fungujú dobre. Ináč akú brzdovku používaš? Ja DOT3.
09:37:02
27.04.2010
27.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 26.04.10 22:24:16: No já nevím měl jsem staré a rosily. Pak nové černé s opletem a to bylo ještě horší a nakonec to vyřeššila EPDM a ani náznak rosení za víc jak 3 roky po výměně.
22:31:03
26.04.2010
26.04.2010
Dušan
-> minno: to bude tim, ze je ta hadice stara jako to auto, ale doted nepouzita. Spravne skladovana
22:30:05
26.04.2010
26.04.2010
minno
-> Dušan: ale vyzerajú rovnako ako staré :)
22:26:33
26.04.2010
26.04.2010
Dušan
-> minno: nekecam, to je fakt uplne nova hadice
22:25:32
26.04.2010
26.04.2010
minno
-> Dušan: rovnako nové akou bola novou aj celá táto škodovka? Dokonca aj karoséria len v prevoznej základnej farbe
22:24:16
26.04.2010
26.04.2010
minno
-> MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.
22:20:33
26.04.2010
26.04.2010
Dušan
-> minno: nieee , su nove
22:13:11
26.04.2010
26.04.2010
MOLSO
-> minno: aj ja hned ako som namontoval nove tak som tu nasiel EPDM vlakno :D a hned som hladal v smetiaku stare hadičky
22:11:01
26.04.2010
26.04.2010
minno
-> Dušan: hadičky od brzdovej nádržky k valcom si nechal pôvodné, však? rozumné riešenie :) rovnako to mám aj ja.
08:01:08
26.04.2010
26.04.2010
minno
-> Dušan: tak to môžeš rovno celé auto prelakovať do základovky a ani nebude nič poznať
23:24:11
25.04.2010
25.04.2010
Dušan
-> MOLSO: ani ne veci jako prace
23:10:17
25.04.2010
25.04.2010
MOLSO
-> Dušan: tu sa deju veci !
22:49:22
25.04.2010
25.04.2010
Dušan
-> minno: aaano zatim jen zaklad, ale to se behem tydne zmeni . Jedina vyhoda je, ze to auto ma stejnou barvu jako ta zakladovka
21:32:53
25.04.2010
25.04.2010
minno
-> Dušan: oooo tu to už pomaly začína vyzerať k svetu :-) tie podbehy máš zatiaľ len v základe?
20:32:50
25.04.2010
25.04.2010
Dušan
-> DuriQ: tvoril jsem dle potreb a podle momentalniho napadu
13:40:33
20.04.2010
20.04.2010
DuriQ
Dušan: ta stolica myslim na ten motor :)) je nahodou dost dobra : )) fakt cool :)
10:39:23
19.04.2010
19.04.2010
Karel.
-> minno: tak záleží jaký nároky člověk na ten motor má že?já chci,aby když jedu na chatu naloženej,tak abych vůbec něco vyjel a trošku se taky projel Ale od Dušana jsem měl 120 motor a ten jezdil docela pěkně, ale pořád to není ono
jo a nohama to není, já nejsem línej šlapat na spojku
jo a nohama to není, já nejsem línej šlapat na spojku
10:36:47
19.04.2010
19.04.2010
minno
-> Karel.: no tiež záleží aký 120 :) a je to všetko o zvyku. Ja som s mojim 120 spokojný, aj do kopcov to chodí celkom slušne :)
09:52:39
19.04.2010
19.04.2010
Karel.
-> minno: 120 je na mě moc slabá, co jsem s ní jel do prudkýho kopce, směrem dom, tak jsem to sotva vyjel, motor do sekačky a n do auta