skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
19:54:10
11.05.2010
11.05.2010
Tomáššš
-> Dušan: ja to tvoje auto skratka žeru !!! uz sa tesim na finale :) pridavam k oblubenym :)
11:29:20
11.05.2010
11.05.2010
Karel.
-> Dušan: co děláš o víkendu? nepodniknem výpravnou delegaci na hrad Karlštejn?
22:13:09
09.05.2010
09.05.2010
Dušan
-> Tomáššš: nic se nedeje, jen jsem te odkazoval niz
20:37:21
09.05.2010
09.05.2010
Karel.
-> Dušan: ty vole to už je auto
20:36:50
09.05.2010
09.05.2010
Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.: Dobrej nápad.
20:10:56
09.05.2010
09.05.2010
Tomáššš
-> Dušan: ak som ta nahneval tak prepac ... nesledoval som celu diskusiu o aute ... pozeral som len foto ... a hned som napisal ...
18:58:33
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: to uz je na kazdym jak zvlada velkou napln prace.
18:55:57
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> kraska98: lak je v planu. Nove dily jsou jen v zakladu ale to ani nejde poznat
18:41:09
08.05.2010
08.05.2010
kraska98
dobrá práce akorat budeš tomu stříkat nový lak nebo tomu necháš ten matý?
18:32:38
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: mám dojem, že je na čase udělat chatu
18:31:29
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: já pracuju a ještě o víkendu mám školu,tak nekecej a pojď A to nemluvím o tom, že Peťan byl dneska v práci, tak šup
18:28:42
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: ta ale nepracuje 7 dni v tydnu
18:19:10
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: ty vole, aji moje babička chodí častějc mezi lidi než ty
18:15:41
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: ani ne, budu odpocivat doma
18:10:40
08.05.2010
08.05.2010
Karel.
-> Dušan: já to radši smazal tak co jdeš do dudáka s náma? přijeď pro mě a pojedem spolu
18:09:54
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Karel.: je to proste kratkyma pruzinama a navic asi neni na moment dotahly sikmy vs podelny rameno
18:00:11
08.05.2010
08.05.2010
Dušan
-> Tomáššš: to mas pravdu, ale musis obcas precist par radku niz
16:38:38
08.05.2010
08.05.2010
Tomáššš
nejak ti to ma Acka ...
11:32:32
06.05.2010
06.05.2010
Karel.
-> Dušan: všichni moc dobře víme, že je tam necháš, protože přes řezání pružin jseš úchyl, jsem zvědavej,kdy řízneš tlumiče