
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> SOMALECEK (martin120): to je zcela normalni projev uriznutych pruzin, ktery jsou tam jen abych mohl vyjizdet pred garaz 

-> SOMALECEK (martin120): to sú tie tuningové ťažké motory

nesedí ti ten zadek nějak moc dole?
-> Dušan: stále lepšie ako ja - neutrál a ručný pohon

-> minno: to je jasne, zatim jsem tam mel jen 1ku a zpatecku 

oo tu sa už vo veľkom jazdí

Já mám obyčejné,rosí se celkem dost a je mi to jedno :-)
-> Karel.: kaši nejím
-> MATTESS: přestaň jest vtipnou kaši



-> Karel.: proto to píšu

-> MATTESS: fakt?to mě v životě nenapadlo
v garáži byly orosený,protože tam bylo trochu vlhko
v minulé garáži nebyly orosený vůbec


-> Karel.: nemají se rosit vůbec

Já mám teda černý a nerosí se, akorát přes zimu když bylo auto v garáži a teď vůbec, pohoda

se musím juknout na ty svoje staré nové - jestli to rosí - mám také zelený oplet 

-> minno: jsem to pochopil jinak
Pokud Tobě drží, buď rád. Mě rosily na obou autech

-> MATTESS: tým, čo si citoval, som chcel povedať len toľko, že pred repasom pedálovky som už mal prečítané "EPDM vlákno" a vedel som, že kupovať nové a obyčajné hadičky by sa mi nevyplatilo a do zháňania EPDM hadičiek niekde po nete len preto, aby som ich mal nové sa mi zas nechcelo, preto som nechal pôvodné dobré. Nemalo to znamenať, že som sa neunúval zháňať EPDM preto, že by boli zlé.
Tú DOT4 som napísal len že možno.
Tú DOT4 som napísal len že možno.
-> minno:
minno 26.04.10 22:24:16 napsal: → MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.
??
Nevím, jak š120, já mam už Rapida v návodu uvedenou i DOT4
minno 26.04.10 22:24:16 napsal: → MOLSO: tak tak, ja som našťastie čítal EPDM vlákno ešte pred repasom pedálovky, tak som sa ani len neunúval zháňať nejaké novodobé EPDM hadice; staré hadičky sú držiaky, zbytočne meniť a vyrábať si problémy.
??
Nevím, jak š120, já mam už Rapida v návodu uvedenou i DOT4
MATTESS 27.04.10 09:45:54 napsal:
→ minno: proč by s EPDM měl být problem?
nikde som nič také netvrdil, takže zbytočná otázka :) len sa mi nechcelo zbytočne zháňať epdm hadice, keď pôvodné boli v poriadku.....
-> Tuner#2: na DOT4 sú možno aj tie pôvodné hadice citlivejšie....ťažko povedať.
→ minno: proč by s EPDM měl být problem?
nikde som nič také netvrdil, takže zbytočná otázka :) len sa mi nechcelo zbytočne zháňať epdm hadice, keď pôvodné boli v poriadku.....
-> Tuner#2: na DOT4 sú možno aj tie pôvodné hadice citlivejšie....ťažko povedať.
-> minno: DOT 4
-> minno: proč by s EPDM měl být problem?