skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
09:51:53
19.04.2010
19.04.2010

minno
-> Dušan: alebo nohami :D
09:51:42
19.04.2010
19.04.2010

Karel.
-> Dušan:
ti dám rukama ty ocasu
hele já budu měnit pr¨vní převodovku, Peťan u má asi 4 a to nemluvím o polosách



09:48:18
19.04.2010
19.04.2010

Dušan
-> minno: to neni motorem, to je rukama
09:47:08
19.04.2010
19.04.2010

minno
-> Karel.: moooc silný motor :) ja to vravím furt, skoda 120 motor rulez :)
09:45:15
19.04.2010
19.04.2010

Karel.
-> minno: synchrony mi udělaly papapa
09:20:17
19.04.2010
19.04.2010

minno
-> Karel.: čo máš s prevodovkou?
08:41:27
19.04.2010
19.04.2010

Karel.
-> Dušan:
jo máš recht, něco na tom bude, o víkendu budu mít volno, Veru jede pryč tak se na ni vrhnu a trošku poladíme, hlavně musím vyměnit tu převodovku sakra


08:40:03
19.04.2010
19.04.2010

Dušan
-> Karel.: delat se musi jinak dopadnu jako ty 

08:39:24
19.04.2010
19.04.2010

Dušan
-> Vrba: z vnejsi strany seriovka. Barva je +- vybrana, ale to se jeste uvidi 

08:34:29
19.04.2010
19.04.2010

Karel.
-> Vrba: nad tou rozmýšlel, že bychom udělali 2 ségry, ale nakonec vyhrála, pro mě moc všední barva
Ale jinak super práce, že už je na kolech

Ale jinak super práce, že už je na kolech

08:27:55
19.04.2010
19.04.2010

Vrba
-> Dušan: Už víš jaká půjde na auto barva?Orange po vzoru Karlose? 

16:36:15
18.04.2010
18.04.2010

Dušan
-> minno: uvidíte. Auto bude pojízdné i bez laku
. Naštěstí je původní odstín stejný jako klasická základovka 


13:46:15
18.04.2010
18.04.2010

minno
-> Dušan: takže ťa s tým tento rok ešte niekde na zraze uvidíme? :)
08:36:04
18.04.2010
18.04.2010

Dušan
-> DuriQ: prvni faze coz je dokonceni spodku a skompletovani pred lakem letos. Lak az pristi rok.
22:48:37
17.04.2010
17.04.2010

DuriQ
Dušan: pekne pane tak kedy to dokoncis, do leta ?
12:11:10
10.04.2010
10.04.2010

zidlik
zase ty nekonečný debaty vo alkytonu
já už mám alkyton teda na pár místech taky voloupanej ale já se stim moc nesral tak nevim
ale co mám na třmenech,podložkách a bubnech barvu kterou mám stříklý auto(mobihel)tak tam to drží podle mě líp a nedrží se na tom tak bordel



12:46:34
08.04.2010
08.04.2010

minno
-> Dušan: no len nevrav hop, kým ti nepreskočí
niekedy na zraze večer keď už budeš ležať pod stolom vezmeme plechovku alkytonu a ponatierame ti ním celé nápravy aj podlahu, a dáme aspoň 2 vrsty!


12:45:37
08.04.2010
08.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Já taky právě s ním jsem se nad kombinací teď v zimě radil.

12:42:04
08.04.2010
08.04.2010

Dušan
A ja si ho na azto stejne nedam 

12:38:45
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> Tuner#2: jasně Dana si pamatuju - kde jsou ty doby :-) Jižík je s ním stále v kontaktu 
na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu

na podlaze mám akryl - a pod koberec nekoukám - radši :-))
-> Labros: ty nelelkuj a konečně namaž podvozek vrstvou tlumexu
