skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:25:53
08.04.2010
08.04.2010

Labros
Už zase tahle debata :) Ať si každej patlá to čemu věří :)
10:20:54
08.04.2010
08.04.2010

MATTESS
-> VeTeV 08.04.10 08:18:52: toď otázka?
To se to zase rozjelo
Někdy nafotím alkyton na brzdách po 2 zimách (moje a bráchovo auto)
To se to zase rozjelo
Někdy nafotím alkyton na brzdách po 2 zimách (moje a bráchovo auto)10:12:59
08.04.2010
08.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Tak ono na nápravě ani ta barva moc nepruží tak jako na podlaze kam když stoupneš, tak se prohne o pár mm. Co se týčr epoxidové základovky, tak kdyby si to nerozumělo, tak už se to ukázalo po první nátěru, ale i dle odborníka Dana z Mariánek (určitě na něj pamatuješ a to on tady zavedl Alkyton a já mu za to děkuji) který barvy prodává je to bezpečná a dobrá kombinace.
09:34:28
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> minno: nejlepší je cokoliv mimo tyto stroje 

09:33:33
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> Tuner#2: vidíš a mě balakom po 10tis. nepraská a pružný se mě zdá dostatečně, pod sebou má základ od balakomu a není problém... a krytí má myslím víc než dobré - vše jsem natřel 3x a v pixle za 120,- je pořád barvy víc než dost :-) mě naopak přijde nepružný alkyton :-))
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto
a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
prostě 100 názorů, 100 zkušeností - nechávám na každém co si matlá na auto

a máš jistotu, že rust oleum a tato základovka bude spolu komunikovat ke spokojenosti majitele vozu? Já jen když tomu nesvědčí synorex - což je dle mě dobrá základovka, tak jak se to bude tvářit na něco jiného?
09:13:38
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
-> minno: teď jsi rozpoutal válku
09:02:21
08.04.2010
08.04.2010

minno
a čo poviete na zadné nápravy, je lepšia kyvka alebo vlečka? ja myslím že kyvka a v alkytone

08:53:01
08.04.2010
08.04.2010

kamikaze
Já taky s alkytonem nemám problém, celá zadní náprava včetně bubnů přežila zimu bez úhony. Když to porovnam s přední, tak tu letos budu dělat znova, tam jsem alkyton bohužel nedal

08:47:20
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
-> minno: nikdy nebude mít 100 lidí stejnej názor, tak to je. Víš jak by to vypadalo kdyby se každej shodl? nuda

08:46:16
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
-> VeTeV: na tebe to vůbec nebylo myšlený, já mám stejnej názor jak ty
-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto

-> Tuner#2: No ne, spíš víš, že o tomhle byla debata už hodně dlouhá,aji Dušan se ji účasstnil myslím a ty zas napíšeš tohle, máš mávnout rukou a nechat ho natírat čím chce, mně taky už nemsí na auto

08:42:31
08.04.2010
08.04.2010

minno
a zase rozporuplné názory na alkyton :-)
08:30:55
08.04.2010
08.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Nemyslím si, že Primer a potažmo i Alkyton jsou předražené. On má totiž daleko větší vykrytí a tím ho spotřebuješ méně než obyčejného Balkomu který mám doma taky. Navíc ten Primer je opravdu lepší než Synorex a pod. základovky. Třeba na podlaze pod koberci mám Primer a Alkyton je to jako nové, to samé jsem dělal na Fávu, ale Synorex a balkom a je to ani ne za dva roky popraskané jak prase. Ten Balkom nemá prostě pružnost. A ano dával jsem na šikmá ještě lepší základ, chtěl jsem to nejlepší abych na to nemusel už šáhnout.
-> Karel.: Já nikomu nic nevnucuju, záměrně píšu, že to je moje zkušenost a že už jsem toho ponatíral celkem hodně a na hodně autech. Nic víc, závěr ať si každý udělá.
-> Karel.: Já nikomu nic nevnucuju, záměrně píšu, že to je moje zkušenost a že už jsem toho ponatíral celkem hodně a na hodně autech. Nic víc, závěr ať si každý udělá.
08:21:32
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> Karel.: neobhajuji nic, jen píšu svojí zkušenost s předraženou barvou...nevím proč musím být hned obviněn za nesprávnou aplikaci... já reklamu na rust oleum nedělám a pro mě je rozhodující kvalita vs cena.. a když to samé splní cokolivza 1/2 ceny jsem spokojen...
takže jak říkám natřete si to třeba vývarem z octa :-)
takže jak říkám natřete si to třeba vývarem z octa :-)
08:18:52
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> MATTESS: tak třemny nepředpokládám, že dostávají tak nafrak...ty mám v pozinku tak nemůžu sloužit...
08:18:11
08.04.2010
08.04.2010

Karel.
že Vás to furt baví, každej obhajuje něco
Ať si to každej natírá čí chce, ale po každé vidět, že někdo napíše, že alkyton nechce a hned mu psát, že to není pravda, že je super mi nepříjde úplně košér
neukamenovat děkuji
Ať si to každej natírá čí chce, ale po každé vidět, že někdo napíše, že alkyton nechce a hned mu psát, že to není pravda, že je super mi nepříjde úplně košér
neukamenovat děkuji
08:17:10
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> Tuner#2: jak říkám mě osobně je to jedno - já už alkyton nemám a nedávám, a prozatím jsme spokojen...takže když ještě načtu přepálenou základovku, tak se to nevyplatí úž vůbec ...
u mně to nebylo pár odloupnutí, ale vyndání nápravy, její rozbor, vyházení zbytku kamení, natření a opětové složení :-))
jinak na předku mám tím univerzálem natřenej ten mostík a ten taky nebyl nijak vymlácen, prostě přežil s pár škrábancema...
BTW nedával jsi náhodou teď na zadek jinej základ?
u mně to nebylo pár odloupnutí, ale vyndání nápravy, její rozbor, vyházení zbytku kamení, natření a opětové složení :-))
jinak na předku mám tím univerzálem natřenej ten mostík a ten taky nebyl nijak vymlácen, prostě přežil s pár škrábancema...
BTW nedával jsi náhodou teď na zadek jinej základ?
08:15:22
08.04.2010
08.04.2010

MATTESS
-> VeTeV: na třmeny jsem nedával žádný základ a drží to
08:09:03
08.04.2010
08.04.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV: Ano pod Alkyton patří buď Primer pokud jde o železo a nebo Galvinol pokud jde o lehké kovy. Pak ano drží nádherně a rozhodně se neloupe. Ano přední náprava je vždy více obouchaná než zadní, nevím čím to je, ale je to tak. Na předku jsem zatíral už snad 8 míst za těch 5 let, na zadku jsem objevil teď dvě místa na příčce za 5let, vše jednoznačně proražené od kamínku a pod tím byl ještě zdravý základ, takže ani po pěti letech nic nerezne a vše je jako nové. Mimochodem mám tím na Fávu natřené tlumiče a taky nikde žádné odlupování.
08:03:34
08.04.2010
08.04.2010

VeTeV
-> MATTESS: akže pod to musí přijít ještě speciální základovka od rust oleum? opísek, dvakrát synorex a na to alkyton a velde toho věci ve stejném postupu, jen natřeny místo alkytonem obyč syntetikou...
zatímco přední náprava bylo po návratu ze severu v podstatě oloupaná a omlácená jak kráva, tak zbytek (zadní náprava, příčky pžřevodky..) vykazovaly pouze menší oděrky...
ať si to natírá každý čím chce, ale mně alkyton nepřesvědčil a jeho cena také ne.. koupím jednou tka větší pixlu na 1/2 ceny a udělá to dobrou práci (konkrétně ten univerzál se krásně roztírá a rozlývá, krásně kryje a u mě drží,,,)
a vyzkoušeno to bylo v rámci "silnic" připomínající naše polňačky s plně naloženým autem kdy ran do podvozku bylo nepočítaně... i tlumex ze spodu auta udělal papá
zatímco přední náprava bylo po návratu ze severu v podstatě oloupaná a omlácená jak kráva, tak zbytek (zadní náprava, příčky pžřevodky..) vykazovaly pouze menší oděrky...
ať si to natírá každý čím chce, ale mně alkyton nepřesvědčil a jeho cena také ne.. koupím jednou tka větší pixlu na 1/2 ceny a udělá to dobrou práci (konkrétně ten univerzál se krásně roztírá a rozlývá, krásně kryje a u mě drží,,,)
a vyzkoušeno to bylo v rámci "silnic" připomínající naše polňačky s plně naloženým autem kdy ran do podvozku bylo nepočítaně... i tlumex ze spodu auta udělal papá
07:36:26
08.04.2010
08.04.2010

MATTESS
-> Dušan: pokud odlítne, tak je problem pod barvou.
Dušan / Škoda 120L NR.1




