[p#4111929]
Ad 1) Ono je právě něco jiného, když svítíš "parkovačkama" hodinu, dvě, při záměrném odstavení vozu a když svítí nezáměrně, bez vědomí řidiče třeba několik dní v kuse...
U Lidlu na parkovišti je to šumák, ta hoďka baterce neublíží.
Ad 2) trápí mne to proto, že čas od času zachraňuju někoho (většinou starší lidi nebo mladší děvčata) s vybitou baterkou na koncernovém voze právě z důvodu této "funkce"...
...kdybych neměl s touto vlastností vozu veskrze negativní zkušenost, pak to neřeším, protože o tom nevím.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
07:16:49
14.11.2024
14.11.2024
Bukaj
22:57:22
13.11.2024
13.11.2024
Syny
[p#4111928] Nejen pro obyc zvedaky. Bylo to tam osoustany uz ze servisu, kde to zvedaj za ta sama mista. Dokoupil jsem si na hever tuhle gumu, tak snad to bude lepsi nez to nejak podkladat, ale i tak to proste furt jde pres ten plastizol... Ke klasickymu heveru (pri nouzi na ceste) mam zbytky od lina Alespon neco nez nic.
22:50:03
13.11.2024
13.11.2024
Syny
[p#4111924] To tedy nevim - viz tvuj posledni odstavec zde [p#4111819]
[p#4111925] Tak proc te ta funkce parkovaciho osvetleni (ktery skodovka 742 mimochodem ani nema) tak trapi?
[p#4111925] Tak proc te ta funkce parkovaciho osvetleni (ktery skodovka 742 mimochodem ani nema) tak trapi?
22:05:39
13.11.2024
13.11.2024
Jirik_Tuňák1983
[p#4111907] Měli jsme jen tři auta, kde to měli promyšlené.
1) Saxo - na heveru byla originál vložená U-tvrzená guma
2) Cromaňonec - za prahy byly plastové kostky (obdélníky) zespodu otevřené, do kterých se vsadil hever, nic se nekurvilo ani neodřelo
3) Volvo - má zesílená místa za prahy, kde je takový dvojdržák s trubkou uprostřed, do které se zahákne hever. Asi nejspolehlivějí a nejstabilnější řešení. Dobře mají řešená místa pro dílenský zvedák v rozích podlahy před a za nápravami.
Na Bravu je místo, kam se nasadí hever s výkrojem tvaru U a ten si kromě toho dosedne plochou za hranou prahu. Takže nemůže sjet, ale současně se nezvedá za rantl prahu ani za práh obecně. Od toho účka se to ale může trochu ošúchat.
Pažut - tam se hever nasazuje na takové vysunuté místo z prahu, takže se sice nepoškodí žádná část prahu, ale lak a plastizol v té spodní hraně něco utrpí. Mají ale dobře řešené body pro dílenský zvedák.
V těchto dvou případech mám vždy připravený nějaký vosk či jinou sračku ve spreji a po úkonu to prostě zastříknu a hotovo. Vidět tam není, takže je mi to jedno. Funguje to dlouhodobě.
Jak víceméně píšeš, u koncernu to pro obyč zvedáky a domácí přezouvače pořád nějak podceňují.
1) Saxo - na heveru byla originál vložená U-tvrzená guma
2) Cromaňonec - za prahy byly plastové kostky (obdélníky) zespodu otevřené, do kterých se vsadil hever, nic se nekurvilo ani neodřelo
3) Volvo - má zesílená místa za prahy, kde je takový dvojdržák s trubkou uprostřed, do které se zahákne hever. Asi nejspolehlivějí a nejstabilnější řešení. Dobře mají řešená místa pro dílenský zvedák v rozích podlahy před a za nápravami.
Na Bravu je místo, kam se nasadí hever s výkrojem tvaru U a ten si kromě toho dosedne plochou za hranou prahu. Takže nemůže sjet, ale současně se nezvedá za rantl prahu ani za práh obecně. Od toho účka se to ale může trochu ošúchat.
Pažut - tam se hever nasazuje na takové vysunuté místo z prahu, takže se sice nepoškodí žádná část prahu, ale lak a plastizol v té spodní hraně něco utrpí. Mají ale dobře řešené body pro dílenský zvedák.
V těchto dvou případech mám vždy připravený nějaký vosk či jinou sračku ve spreji a po úkonu to prostě zastříknu a hotovo. Vidět tam není, takže je mi to jedno. Funguje to dlouhodobě.
Jak víceméně píšeš, u koncernu to pro obyč zvedáky a domácí přezouvače pořád nějak podceňují.
22:04:01
13.11.2024
13.11.2024
Bukaj
[p#4111915] Viď? Já třeba u všech mých škodovek přepojil stropní lampičky, aby se nerozsvěcely po otevření dveří - to je věc úplně k prdu a akurát tak pro zlost, abych si vybíjel baterku, když přes léto větrám vůz nebo něco dělám v interiéru a mám otevřené dveře...