Tak hlava je 87 takže originál z motoru...
Pružiny su kuželové(!), priemer drátu cca 3.27mm. Netuším aký má byť originál, ale ako si písal, možno MPI? Potvrdí niekto?
Aktualne foto tu : photos.app.goo.gl/2gr1n9k
9f3X5oGVQ9
Ventily priemer drieku cca 7.97mm ak som dobre meral
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
11.10. - 13.10.2024 | 18. Jihomoravský sraz - ZMĚNA TERMÍNU | Němčičky | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Problematika motora 120L verzus 120LS(podla stresmana)23:02:15
23.09.2024
23.09.2024
Bukaj
23:00:03
23.09.2024
23.09.2024
Bukaj
[p#4108827] To bude užovková hlava. Sice nevidím druhé číslo, ale první číslo je sedmička, takže konec sedmdesátých let
Je to to dvoučíslí pod "slepicí" - to značí rok výroby hlavy...
Navíc pružiny mi připadají měněné - je na nich o poznání méně karbonu, než na zbytku hlavy...
...a ty barevné proužky - nejsou to nakonec pružiny z MPi?
Je to to dvoučíslí pod "slepicí" - to značí rok výroby hlavy...
Navíc pružiny mi připadají měněné - je na nich o poznání méně karbonu, než na zbytku hlavy...
...a ty barevné proužky - nejsou to nakonec pružiny z MPi?
22:53:20
23.09.2024
23.09.2024
Bukaj
[p#4108826] Sice ne vždy, ale většinou jezdím po silnici a tedy nevidím důvod se válet v bahně a špíně
22:50:29
23.09.2024
23.09.2024
Bukaj
-> SO545: Já o tomto víkendu budu na soustředku se sborem
Ale nějak se zkusíme domluvit.
Jinak beru i Ojro, takže nemusíš nic měnit
Ale nějak se zkusíme domluvit.
Jinak beru i Ojro, takže nemusíš nic měnit