skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pro odborníky: Špéra
20:04:20
16.01.2012
16.01.2012
Bery
ještě že neodrazuju a nemám blbý kecy.A těším se na výsledek
13:47:39
16.01.2012
16.01.2012
pavucina
ja ti rikal nedavej to sem, ptz kdo tomu nerozumi odrazuje, a ten kdo by mohl poradit ma blby kecy a je mistr sveta, jako vsude , Viz. muj bilej nesmysl
08:13:37
16.01.2012
16.01.2012
Bery
-> Qwak: já to myslel vážně,přál bych ti to.musím komentář omezit,dle reakce to povede k oblíbené hádce) ale pokud neplánuješ vývoj,my víme jak to vypadá i v reálu.nebo...hezký to máš,to ty sám?
23:57:31
15.01.2012
15.01.2012
srnka - zrušená registrace
Qwak 15.01.12 23:55:31 napsal:
→ Bery: … tvrdím tady snad něco takovýho?…
že já sem něco vubec dával.. přesně tyhle reakce sem čekal .. vyser sa nato len kludne skuste urobit nejaky vyvoj ja sa tesim na vysledok
→ Bery: … tvrdím tady snad něco takovýho?…
že já sem něco vubec dával.. přesně tyhle reakce sem čekal .. vyser sa nato len kludne skuste urobit nejaky vyvoj ja sa tesim na vysledok
23:55:31
15.01.2012
15.01.2012
Qwak
-> Bery: .... tvrdím tady snad něco takovýho?... že já sem něco vubec dával.. přesně tyhle reakce sem čekal ..
23:45:20
15.01.2012
15.01.2012
Bery
nemáme řídící jednotky.
jinak vám přeju ať samosvor vyrobíte a otestujete k životnosti a kvalitě kalmarovic,nebo sixtovic výrobků a cena je poloviční ať si to můžeme v klidu koupit
konec snění,jdu chrápat.
jinak vám přeju ať samosvor vyrobíte a otestujete k životnosti a kvalitě kalmarovic,nebo sixtovic výrobků a cena je poloviční ať si to můžeme v klidu koupit
konec snění,jdu chrápat.
23:38:41
15.01.2012
15.01.2012
Qwak
-> Bery: ... tak takhle to funguje? já myslel že to tam nahraju přes řídící jednotku
23:34:37
15.01.2012
15.01.2012
Bery
-> m8rinek: tenhle obrázek nacpeš dírou pod spojkovým válcem do převodovky a je to.
co stojí ten obrázek?
co stojí ten obrázek?
21:58:45
15.01.2012
15.01.2012
m8rinek
-> Qwak: Copak, že ,,know how,, zmizelo? :D
16:15:29
15.01.2012
15.01.2012
m8rinek
-> Qwak: a to je jen obal, nebo i něco uvnitř? :D
16:08:10
15.01.2012
15.01.2012
Qwak
-> havlik: je to dost možný... zatím to s klukama promejšlíme na kolik by to vyšlo atd atd...
16:00:06
15.01.2012
15.01.2012
havlik
-> Qwak: budes vyrabet?
12:21:25
11.01.2012
11.01.2012
Toušík
-> vhml: Tak nic tady nemám šupleru a nejsem doma takl sorry.
12:12:11
11.01.2012
11.01.2012
vhml
-> Toušík: mezi dosedacím plochama ložisek.
12:05:54
11.01.2012
11.01.2012
Toušík
-> vhml: -> vhml: Jakej rozměr chceš?? A co jsem si psal s kašparama, tak oni sami neřeší na kolik je to v % to asi docela blbě určí oni to řeší podle utažení momentovým klíčem.
11:52:26
11.01.2012
11.01.2012
vhml
To je docela rozdíl :-(
A šířku difu někdo změřit může? Díky
A šířku difu někdo změřit může? Díky
08:57:17
11.01.2012
11.01.2012
darklord
-> vhml: seriove samosvory od bmw maju 25%
08:29:49
11.01.2012
11.01.2012
vhml
-> darklord: proto se ptám. Jaká je tak rozumná hodnota?
08:25:10
11.01.2012
11.01.2012
darklord
-> vhml: 45% to uz je tak na sprinty jedine nie?
07:54:27
11.01.2012
11.01.2012
vhml
Kluci dva dotazy. Svornost 45% už je moc co?
A můžete mi někdo změřit diferák na šířku? Tj vzdálenost dosedacích ploch ložisek. Díky
A můžete mi někdo změřit diferák na šířku? Tj vzdálenost dosedacích ploch ložisek. Díky
12:16:47
09.01.2012
09.01.2012
vhml
-> Toušík: to znám ze slalomů :-D Chci ject doleva, přidám, a točím doprava :-D
Aneb hláška loňský sézony: Řídíš jednou rukou, nebo oběma? Já řídím pravou nohou :-D
Aneb hláška loňský sézony: Řídíš jednou rukou, nebo oběma? Já řídím pravou nohou :-D
11:03:52
09.01.2012
09.01.2012
Toušík
Ach jo tak to bude zas učení :D Zatáčet doprava a přitom jet doleva...
11:43:00
08.01.2012
08.01.2012
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: Jo nějak tak je to vždycky. my když dali před rokem do auta špéru, tak jsme v kostelci namísto do leva jeli rovně, skoro až mírně do prava mezi diváky
08:12:51
21.12.2011
21.12.2011
ondřej.mareček
-> Tuner#2: jj přesně,já jsem si to zkusil v autě Maxxe tady z virtu a říkám to je něco úplně jiného,on právě testoval dvě převodovky na letišti a byl to mazec,hlavně mu dost poradil p.Krejčí,takže maxx by vám o tom mohl říci více....
23:02:28
20.12.2011
20.12.2011
Zazaa
-> Eidy: no s tvoji budouci motorizaci by to byl asi dobrej napad ....
co sme zkouseli na letisti porsche bez samosvoru vs jag se samosvorem tak se sperou to bylo paradni jen si auto hazelo prdeli a krasne slo bokem
proti tomu bez spery melo auto furt tendenci se naklonit odlehcit kolo a pak jen kour a nechtelo se nechat vodit (i kdyz realne bylo samo rychlejsi)
co sme zkouseli na letisti porsche bez samosvoru vs jag se samosvorem tak se sperou to bylo paradni jen si auto hazelo prdeli a krasne slo bokem
proti tomu bez spery melo auto furt tendenci se naklonit odlehcit kolo a pak jen kour a nechtelo se nechat vodit (i kdyz realne bylo samo rychlejsi)
22:28:02
20.12.2011
20.12.2011
Eidy
-> ondřej.mareček, Tuner#2: Takhle se jezdí se špérou? To by mě vyhovovalo
21:48:29
20.12.2011
20.12.2011
Toušík
-> ondřej.mareček: Přední část převodovky je hotová... Ano se samosvorem začínám ale jak jinak mám začínat :D Bez ně a pak to najednou budu umět? Pravda do převodovky bych měl asi investovat víc a pořídit rovnou od kašparů. Zatím mám jen odstupňovanoou. Je mi jasný že se to hned asi nenaučím ale máme ve vesnici uzavřené letiště tak mám kde začínat. Už je to rozumné?
21:16:28
20.12.2011
20.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ondřej.mareček 20.12.11 20:46:08: JJ přesně tohle mě vyprávěl Dipi. První jízda v tamním JZD a málem se nevešel mezi dvě haly kde je placu jak na fotbalovém hřišti
20:46:08
20.12.2011
20.12.2011
ondřej.mareček
-> Toušík: počítám že teprve začínáš že? a budeš začínat na samosvoru? tak počítej že hned v první ostré pudeš...ono stejně když si koupíš novej tak ti ho povolí na maximum aby sis hned nerozbil hubu,časem ho začněš přitahovat postupně,být tebou pořádně si to rozmyslím ty peníze co za něj dáš bych radši pustil do přední části převodovky,já jsem měl možnost zkusit si závodní škodovku na letišti s normálním diferákem a se samosvorem,nebe a dudy se samosvorem musíš letět do zatáčky na plno jakoby ve smyku jakmile ubereš všecko špatně
20:20:11
20.12.2011
20.12.2011
Bery
na babetě to tak funguje:-)
13:46:45
20.12.2011
20.12.2011
Toušík
Aha já myslel právě že když nebudu držet plyn že se lameli povolí a tjadá budeme zatáčet. Já ji vezmu od kašparů. protože si nedokážu představit že se někdo dostane o moc nižší finanční hranici. Už jsme tenkrát řešily takhle hewlanda a nikde nic.. A cena +- stejná a ještě neodzkoušená..
11:28:58
20.12.2011
20.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> vhml:
Ale to uz jsme financne trosku jinde:)
Ale to uz jsme financne trosku jinde:)
11:27:31
20.12.2011
20.12.2011
vhml
-> Sejki: tj. torsenka ?
Pak jedine aktivni dif a naprogramovat mapy
Pak jedine aktivni dif a naprogramovat mapy
11:18:50
20.12.2011
20.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Zazaa: jo dobry, ja jen aby to nevyznelo ze takoveho nic neni...
11:17:07
20.12.2011
20.12.2011
Qwak
Kamarád by si rád vyprojektoval špéru, lamelovou ... je to vysokoškolák ale potřebuje k tomu rozměry diferáku ... nemá někdo výkres? okotovanej? seriovýho škodováckýho difu?
11:14:57
20.12.2011
20.12.2011
Zazaa
tak pise ze se bavi o lamelove spere do skodovky
11:09:59
20.12.2011
20.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Zazaa: a vsak i takove jsou spery, ze fungujou jen pri akceleraci...
10:58:45
20.12.2011
20.12.2011
Zazaa
to si pochopil spatne
ta svornost je kolik je prenaseno trvale na obe kola, zadne spinani ani rozpinani
ta svornost je kolik je prenaseno trvale na obe kola, zadne spinani ani rozpinani
00:50:28
20.12.2011
20.12.2011
Toušík
Zajímalo by mě co znamená svornost špéry. A jakou zvolit. Jak a kdy se rozpíná? Je to počítám tak, že pokud pojedu do zatáčky pod plným tak špéra sepnutá, pustím plyn a špéra se rozepne. Jaká se volí svornost na asfaltu? Asi to bude lepší konzultovat rovnou s kašparama ale pro pročtení tady jsem tu svornost nepochopil, ani tím jak snadno se dá přestavit. Bavím se o lamelové. Díky
08:42:43
14.10.2005
14.10.2005
Jarin-22
-> Climber: tak přeci tam nabudu jezdit pro srandu králikům.
14:40:57
11.10.2005
11.10.2005
Climber - zrušená registrace
-> Jarin-22: nemáš mít tak vostrej motor, pak ti praská stálák
09:37:05
11.10.2005
11.10.2005
Jarin-22
Já bych taky potřeboval SP 4,5 na 5q ale ty ceny sou strašný. A navařit 4,44 na 5q hřídel se mi zdá jako nesmysl. To nemůže vydržet.
19:17:26
13.08.2005
13.08.2005
Climber - zrušená registrace
-> Bery: Ja chci nechat zkratit 3 a 4 na 4qaltu pro rallye.
14:21:07
13.08.2005
13.08.2005
Bery
A ta převodovka-co mám já od něj-spokojenost krátký 5ti kvalt na rally (A) 5rychl.st. 3000 ot - cca 80 km/h, trochu přez 6000ot 160km/h.Ale zadarmo to není.Zase když je převodovka od něj,je na zuby záruka-pokud teda neprořadíš a nevorveš celý kolo.A ty mašiny ve fabrice nemá doma asi každý...
09:45:15
12.08.2005
12.08.2005
Climber - zrušená registrace
Rikal mi, ze mu to delaj ve fabrický kalírně, takže je jistý, že to nebude žádnej aušus.
Jinak cena prace se odviji podle toho jestli dava i novy synchrony, ložiska, atd...
Zkrati klidne jen 2 rychlosti a neni prej problem vyrobit libovolny kola.
Všechny prevodovky pro WRC dela on, takze je potreba se predbezne domluvit kdy, aby stihal
Jinak cena prace se odviji podle toho jestli dava i novy synchrony, ložiska, atd...
Zkrati klidne jen 2 rychlosti a neni prej problem vyrobit libovolny kola.
Všechny prevodovky pro WRC dela on, takze je potreba se predbezne domluvit kdy, aby stihal
09:42:32
12.08.2005
12.08.2005
Climber - zrušená registrace
Na muj dotaz odpovedel pan Sixta takto
Sada jednotlivých kol stojí 3 000Kč ( t.j 4°převodovka 12 000Kč)a ( 5°15 000Kč)
stálý převod 4,5 pro 4°převodovku stojí 11 000Kč a pro 5° převodovku 12 000Kč
Samosvorný diferenciál pouze lamelový stojí 25 000Kč
Cena práce při opravě převodovky stojí od 1 400Kč - 2 400Kč.
S pozdravem
Ivan Sixta
SKODA Auto a. s
Péče o výrobek - Převodovka, spojka
tel. +420-326816097
fax. +420-326816313
e-mail: ivan.sixta@skoda-auto.cz
Sada jednotlivých kol stojí 3 000Kč ( t.j 4°převodovka 12 000Kč)a ( 5°15 000Kč)
stálý převod 4,5 pro 4°převodovku stojí 11 000Kč a pro 5° převodovku 12 000Kč
Samosvorný diferenciál pouze lamelový stojí 25 000Kč
Cena práce při opravě převodovky stojí od 1 400Kč - 2 400Kč.
S pozdravem
Ivan Sixta
SKODA Auto a. s
Péče o výrobek - Převodovka, spojka
tel. +420-326816097
fax. +420-326816313
e-mail: ivan.sixta@skoda-auto.cz
21:43:23
11.08.2005
11.08.2005
Tomicraw - zrušená registrace
-> jate-line: Jo a taky seriový šikmý zub je povrchově upravovaný a vydrží dýl, než dělaný rovný, ale to je jasný, při extrémním zatížení. Viděl jsem jen jednu profi převodovku z WRC focus99 a to mi stačilo a taky ta dutá poloosa mě docela dostala
20:47:01
11.08.2005
11.08.2005
jate-line
-> tina: To bych netvrdil, že rovné zuby snesou větší zátěž! U šikmých spolu zabírá několik zubů najednou(2-3páry), tudíž přenese velké výkony, má tišší klidnější chod, ale je obtížnější na výrobu proto je jejich výroba dražší!!