Imfsoft a jiné programovatelné RJ

prohledat
182 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.02.2013 do 08.06.2014, založil/a djmaso
řadit dle data
12:28:41
08.06.2014
JRD McLAREN
pokial mas na remenici jednu "vyvazovaci diru", tak imf ti dokaze snimat polohu aj z nej..

na vrakaci vymontuj lubovolne HALL cidlo ... a je to..



samozrejme plati, cim viac zubov, tym vacsia presnost...



ale ked skutocne nemas nikoho, kto by ti do remenice dokazal nafrezovat zuby, tak nic lepsie nevymyslis...
06:41:47
22.04.2014
mira76
Chlapy neměl by někdo výkres na snímací desku která se montuje na řemenici a držák snímače?
12:43:40
23.02.2014
elbacil
-> JRD McLAREN: klučik nie ale nechce sa mi otvárať padák pri brzdení.Som z toho zufalí.12
11:03:57
23.02.2014
JRD McLAREN
-> elbacil:

mohli, mam sa stavit pomoct natiahnut klucik ..??
12:03:16
22.02.2014
elbacil
-> JRD McLAREN: a mohli by sme trebárs spolupracovať1
20:37:22
04.02.2014
JRD McLAREN
-> elbacil: igen 1
14:16:03
31.01.2014
elbacil
-> JRD McLAREN: Ti si distributor alebo vyrábaš tie produkty?Už som počul o tebe kdečo.1
21:25:35
26.01.2014
JRD McLAREN
myslim si, ze by sa teda hodilo zverejnit funkcnu linku na IMF forum, ktore ma vdaka hrnousovi domenu.



imfsoft-forum.eu/
14:16:53
10.12.2013
Nepér
Tykrávo, nový stránky!
21:50:23
07.12.2013
m8rinek
-> darklord: Hehe 10tkč... to asi nechám DCOE :D.
21:44:37
07.12.2013
darklord
21:20:56
07.12.2013
m8rinek
Uměj v ignitechu zapalko co umí řídit vstřikování pro 4klapku?
18:56:54
07.12.2013
elbacil
-> TechniX: bolo to dobré ale v konečnom dosledku som použil snímač na remenici.
14:51:46
07.12.2013
TechniX
-> elbacil: Na tuto úpravu tady máš určitě někdy i článek že jo ? Jinak jak se ti to osvědčilo a jaký je závěr ?
22:44:09
05.12.2013
Borin - Král tuzerů
Když by někdo chtěl, tak tu mám navíc Imfsoft Master 4TCI...kdyžtak do zpráv
upraveno 1x, naposled 05.12.2013 22:44:34
22:15:48
05.12.2013
elbacil
Ja som mal na skušku toto
zvětšit Imfsoft a jiné programovatelné RJ  - obrázek od elbacil vložen 05.12.2013 22:15:48
16:09:45
05.12.2013
darabos
-> pavucina 04.12.13 23:08:17: Na zotvacniku je to viac chranene podla mna. Niektore auta maju aj za remenicou uzubene kolesa 120-4 zubove, aj viac. Snimanie nie je problem, skor je to na konstrukterovi, co uzna za vhodne riesenie.
23:29:01
04.12.2013
King
-> pavucina: Kdo si hraje, nezlobí :)
23:08:17
04.12.2013
pavucina
Jasny u rozdelovace mechanicky vacky to chapu, hur se to vyrebi, driv se to optrebuje, u hallu to taky chapu kdyz tam bude urcite pomer velikosti snimace a obvodu kotouce(uz jen treba kvuli velkemu zakriveni, ktere by mohlo zkusobit spatnou detekci), ale od 100mm je to urcite zanedbatelny, ptz uhlova rychlost se s prumerem nemeni, takze je to v zasade jedno na jak velkym kotouci bude snimat. Zalezi co se mu bude chtit resit, remenice dobra, ale u fava problem s mistem, s vyrobou drzkaku na prsa atd. u setrvaku je zas problem to nechat nadelit, nechat to vyvazit, ale velka vyhoda v seriovym ulozeni snimace.

ja to na 136 chtel cpat na remenici, pak se rozlitnul pritlacak, tak jsem tam dal mpi setrvak, a myslim, ze jsem si hodne starosti se snimacem na prsou usetril.

uvidime co vymysli, jsem na to zvedav.
22:54:21
04.12.2013
King
-> pavucina: Dobrá otázka - vycházím z toho, že čidlo snímá "značku" na rotující součásti a řekněme, že generuje impulzy v rozsahu plácnu +-1mm na obvodu součásti. Na menším průměru součásti je pak imho větší úhlová chyba snímání, než např. na velkým věnci strváku. Myslím, že to možná byl i důvod, proč se v MB přešlo na větší průměr rozdělovače v Š100 - ten malej rozdělovač je háklivější na vůle apod. co se týče přesnosti zapalování.
20:43:03
04.12.2013
pavucina
-> King: Nechci rejpat nb cokoli v tomto duchu, jen me to zajima(spis co mi unika), ale proc je lepsi na vetsim polomeru, bral bych kvuli vyrobe, ale uhlova rychlost je prece vsude stejna a je jedno jestli mam prumer 100mm nb 300mm. Jeste bych bral kdyby tam bylo 60 zubu(kvuli velikosti snimace), ale u pul kruhu ?
18:54:58
04.12.2013
King
Je lepší, když se to snímání dělá na co největším poloměru tzn. ten setrvák. Ale i ten zářez na řemenici je proti snímání na rozdělovači vrchol přesnosti :)
16:28:54
04.12.2013
Dušan
-> TechniX: jo tak to jsem nevedel za tato verze neumi snimat vice poloh (zubu ) setrvacniku. V tom pripade viz pavucina.
15:17:08
04.12.2013
pavucina
trigger na remenici ;) asi nejjednodussi reseni,. Pripadne jak se tu psalo nechat to vyfrezovat na setrvak, mel by to byl vlastne pul mesic. A mas to presne snimac uchycenej jak má...

Chapu ze rozdelovace, lepe receno snimani v rozdelovaci, se chces zbavit.
15:14:33
04.12.2013
TechniX
-> Dušan: Jak jsem již psal někde níže, mám tento model Direct Ignition TCI, více odkaz imfsoft.com/hardware/dire ct-ignition-tci
14:23:08
04.12.2013
Dušan
-> TechniX: jaky model tak chces davat ?
14:09:24
04.12.2013
TechniX
Škoda, mohl jsem si ulehčit práci a použít to co je už vymyšlené, ale zas na hovno ... Měl jsem to v úvahu tak že bych nasadil BMM setrvák + hall snímač na převodovce z BMM a zapojit to do jednotky. Rozdělovač použít krátký z BMM favorita, nové se dají koupit za pár šlupek.



Jinak na oficiálních stránkách toho výrobku od IMF je psáno že se může použít klasický ETZ Rozdělovač .. Zapojit cívku jako snímač a odstředivou regulaci zadělat na pevno, aby se nehýbala, čili vyřadit .. Podtlakovka může být zapojená..



Jen mě štve že po čase se na rozdělovači projeví vůle a je to spojeno i s pohonem rozdělovače, včetně rovozdů a už je to nepřesné a může to lítat jak se tomu chce a toho bych se rád vyvaroval ...





Jinak dobře, budu muset hold řešit jinou variantu .. 10
21:02:23
03.12.2013
pavucina
Volitenlne by to nemelo umet nic, musis dat hranu na nejvyssi predstih, ktery zadas do jednotky, MPI ani BMM setrvak nepripada v teto jednovce v uvazu, spis bych se optal (dle me to jde) VR sensor z civky co ma favorit v rozdelovaci a rozdelovac pouzit, akorat zasekla regulace.

Bmm setrvak by asi sel pouzit po uprave segmentu. ALe opet musi byt rozdelovac.

Pripadne kdyz nekam nacpes segment pul kola zub pul bez zubu, tak by sla pouzit MPi lista s wasted spark... (pokud mas spravne zapalovani).
17:37:41
03.12.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: pokud bys chtěl co hrana to zápal, tak bys to musel mít po 90°, což myslím ani BMM ani MPi nemá viz moje čmáranica na fcb scontent-b-ams.xx.fbcdn.n et/hphotos-prn1/225964_521 472261200470_387210232_n.j pg ... MPi a BMM jsou podobné úhlově (pouze podobné, ne stejné), MPi má navíc zub pro rozeznání úvratí... myslím, že volitelnost zubů má až jednotka Master, takže buďto, pokud bys chtěl setrvačník a hall v převodovce, musel bys vzít holej fávovej setr, nechat vysoustružit věnec, (podobný věnci setrvačníku, ale bez zubů), nahřát ho a natáhnout na setrvačník na stejný místo jako jsou ,,zuby" na MPi/BMM setru a rovnoměrně přivařit/přibodovat. Následně po 90° nechat na děličce naznačit řezy a odfrézovat/odřezat přebytečný materiál. No a potom vyvážit celek... Výsledek by byl, že bys dostal za poměrně dost práce setr, kterej by měl na obvodu značky, které by fungovaly s tvojí jednotkou. Nebo, pokud to podporuje 36-1 trigger wheel, tak použít setr z fábky, což by byl taky docela opruz - 5díra... Pak zbývá jedině rozdělovač, nebo kolečko na klice a držák Hallu nebo VR snímače na prsách. Takže teď si jen vybrat podle času a technologických možností a nebo si vymyslet své vlastní řešení....
15:04:58
03.12.2013
TechniX
-> Dušan: Počkej, ale MPi setrvák má těch zubů po obvodě více ne ? Beru zatím v úvahu co impulz to zapálení .. a nebo je tam možnost nastavení že po nějakém počtu impulzů do má pak hodit jisrku ?



Díky za vysvětlení, včera mi přišla jednotka, tak se v tom teprve učím.
13:23:48
03.12.2013
Dušan
-> TechniX: neni lepsi tam dat ten MPI setrvak a vic neresit ?
07:27:40
03.12.2013
TechniX
Tal co dokáže někdo poradit ? Zajímalo by mě, jak by to bylo když použiju setrvák z BMM a HALL snímač na převodovce ?
22:01:59
21.11.2013
TechniX
-> darabos: Jako spoléhám na to že to je kvalitně vymyšlené a že s tím nebudou problémy :) .. jen mě tak napadlo až za několik let by to odešlo tak nebude co vzít do ruky, ale ono po pravdě kdo ví co bude za několik let .. ropná krize a auta s obsahem 0.5 Turbo s cenou benzínu 100kč za litr a v usa jen za 2,1USD.





Ohledně toho snímání co zvolit za alternativu ?



- Snímání od klikové hřídele ? Využít hall snímač co byl na BMM a nasadit setrvák co má výřezy v horní a dolní úvrati, snímač na převodovce ? Rozdělovač mít klasika BMM jen palec a nic více.





- Snímání od pohonu rozdělovače ? Využít klasický ETZ rozdělovač v tom nejlepším stavu. Snímání půlzů díky cívce a hvězdici ? Odstranit odstředivou regulaci a komínek udělat na pevno. Samozřejmě počítám že tento hanácký způsob nese nepřesnost a vůle v pohonu rozdělovače + časem vytahané rozvody = nepřesné zapalování.
13:45:10
21.11.2013
darabos
-> TechniX: Toho by som sa nembal, ze elektroinika tak lahko odide, su hodne otestovane, skor problem je okolo snimania, tam predsa kazdy robi podla svojho usudenia a vznikaju prototypy. A prave na prototypoch vznikaju problemy, robustnost uchytenia, samotny snimac, rezonancie, rusenie, vzdialenost snimaca, vplyv teplot...aby to snimalo aj v -20 aj +60 stupnoch a take blbosti...
07:57:00
21.11.2013
TechniX
-> Marcius: Aspoň uvidíme kolik ta jejich hračka za ty tisícovky vydrží v praxi :) samozřejmě že mě napadlo kdysi dávno že až to jednou odejde ta IMF a bude to v době kdy už nebude k sehnání tak to bude ztracený .. ale co, kdo se bojí nesmí do lesa a kdo nic nezkusil nic nezjistil .. pokud je to dobře vymyšlený což určitě je, tak si myslím že nebude čeho se bát.. To by se člověk musel bát i v BMM nebo MPi že mu odejde řídící jednotka, tak taky stojí .. nebo ono stačí už jen imobilizer ...





Třeba zhruba před měsícem ke mě přišel známej že jel s fávem a jako když utne a přestalo jet .. Samozřejmě problém bylo v zapalování .. ale že až takovej problém to bys nevěřil, kliková hřídel + pohon vačkové hřídele vše v pohybu, ale pohon na rozdělovač se netočil .. V rozdělovači se utrhla jedna pružinka a závažíčko odstředivé regulace strouhalo o hliníkové torzo a vyrábělo piliny, které se pak dostaly k osičce a totálně jí to přidřelo a rázem dole v pohonu rozdělovače, jaký to byl nápor to přetrhlo spodní čep v komínku rozdělovače ... Opravit to šlo, zrepasoval jsem rozdělovač, práce jak na kostele, spousta nových dílů a zase to funguje ... ale jen jsem tím chtěl řít že i rozdělovač, když se něco takového stane tak taky pěkně znemožní jízdu :(
19:14:16
20.11.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> TechniX: já ti nevím, jako záměr máš dobrej, je fajn mít tam to zápalko už jen kvůli "naučení" se na něčem, ale s několika kamarády jsme se shodli na tom, že nejlepší "daily car" je bez výrazných úprav (motoru a jeho řízení)... protože pak jen sedneš a jedeš a když sebou vozíš nějaké ty kritické ND tak vždycky dojedeš, kdežto když ti nějakým způsobem odejde IMF jednotka, tak prostě stojíš, protože tomu přizpůsobíš všechno a na rozdělovači pak nejsi schopen rychle motor sladit a jet dál... nebo né tak dobře, abys furt nemusel přemejšlet co se vysere dál... Jako je to hezký, taky po tom skrytě toužím, ale na běžný ježdění radši ne. Jsem rád za tu sériovou 1.3MPi.
09:08:24
20.11.2013
King
-> TechniX: A forman je podle tebe co? :-)
08:20:35
20.11.2013
TechniX
-> King: Tak samozřejmě v dnešní době ta příprava směsy plynu je už uplně někde jinde než to co se montovalo na šunkové vykodrcané škodovky ...



-> vhml: To bohužel nelze, tady v okolí jsou 95 a jezdit speciálně někam daleko pro stovku ztrácí smysl. Takže proto musím udělat nějaký kompromis.
22:15:29
19.11.2013
King
-> vhml: Neraď, to už je uzavřený :)
22:12:13
19.11.2013
vhml
-> TechniX 19.11.13 07:42:36: tak tam lej 100oktan ne?
22:06:15
19.11.2013
King
-> TechniX: Aha, tak to sorry, lehce upravenej fávomotor to hned posouvá do vyšší střední třídy, to je jasný. Jenom si tak matně vzpomínám, že dálkový jízdy s LPG škodivkou jsem řešil vyloženě nevědecky - když docházel plyn, dotankoval jsem ho. Možná bych se u takovýho motorovýho skvostu nezahazoval ani s hromadou kompromisů v podobě podtlaku či sekvence a rovnou implementoval vstřik kapalný fáze do válců 4
07:42:36
19.11.2013
TechniX
-> King: a kdo říkal že to bude na sociálním motoru ? 3 Motor bude po přestavbě, s vyšším kompresním poměrem, jiné časování vačkové hřídele a spousty jiných a jiných úprav.



Že se nastaví vyšší předstih od základu bude v určitých rozmezích otáček uplně k hovnu.. LPG potřebuje daleko větší předstih než benzín.



Důvod bude takovej že auto bude po kompletní přestavbě a jezdí denně dálkové jízdy, takže v případě že dojde LPG tak zbytek cesty se pojede na nádrž s benzínem a zbytečně vysokej předstih na benzín nebude to pravé ořechové 4



Jinak bych do toho více nešťoural, když do toho ostatní nevidí. Odpověď a pomoc jsem dostal a díky za ní 157
17:31:43
18.11.2013
pavucina
-> King: Mas pravdu, ale co vime co ho k tomu vede... Ptal se dostla odpoved.
17:18:04
18.11.2013
King
-> TechniX: Nerad bych zasíral učenou debatu, ale problematika předstihu LPG vs. benzín se u sociálního přibližovadla typu Fofrmana s karbem, se řeší od nepaměti nastavením vyššího zákl. předstihu, tak aby to vyhovovalo dominantnímu typu paliva (LPG). Benzín se obvykle užívá na studený starty a prních pár km, kde vyšší předstih nevadí. Nedělal bych z toho za každou cenu "rocket science".
20:07:06
17.11.2013
TechniX
-> pavucina: Právě mi to přijde divné přes tlačítko, jako sw to přepínat jde u konstrukcí s atmelama atd..... Jinak jsem četl FaQ na oficiálních stránkách v pdf návodu a tam je skutečně psáno o přepínání 2 map režimů a to buď přikostření a nebe přivedení napětí (záleží jakou verzi máte zapalování).





Řekl bych že je to přesně co potřebuji :) Dokonce i u toho modelu TCI se nepodporuje cívka z Favorita, tu podporuje model CDI .. Jinak na model TCI se dá použít cívka ze Š120, ale nebude třeba jiskrou slabší při vyšším kompresním poměru ?
19:49:22
17.11.2013
pavucina
Urcite by to mel byt spinac kdyz je to na DI, pres tlacitko by to snad cech takhle debilne

nevymyslel...
18:50:26
17.11.2013
TechniX
-> Nwkt: počkej psal tu někdo níže tlačítko .. a tlačítko nebo spínač je rozdíl :) Každopádně jestli půjde o spínač pro mě lepší.
18:42:48
17.11.2013
Nwkt
-> TechniX: Zapojíš ke spínači ne
18:41:54
17.11.2013
TechniX
-> Nwkt: Zajímalo by mě, jestli existuje nějaká signalizace třeba přes ledku, abych věděl jaká mapa je právě přepnutá ..
22:36:40
16.11.2013
pavucina
DI1 - Přepínání Křivka 1 / Křivka 2



Umožňuje snadné přepínání křivek předstihu kdykoli za běhu motoru. Není-li funkce aktivována je pro řízení vždy použita Křivka 1.



CO myslis ?

Vim ze to tyhle zapalovani umely, ale urcite neumi favoriti civku ;) Budes ji muset nahradit jinou

Ja mel az to, ze uz je prestali vyrabet, ale koukam asi po nich byla poptavka.
Extreme Tyres