skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čim natřít příčku motoru?
22:21:00
14.04.2012
14.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Martin/125/:
11:26:16
14.04.2012
14.04.2012
Martin/125/
-> Martin/125/: a schlo to asi týden,po 3 dnech to ještě lepilo :-D
12:07:11
03.04.2012
03.04.2012
Martin/125/
já to mám nějakou stoletou základovkou...a přez ní normální barvou,taky nějakou x let starou...a ani jsem ji neředil...takže jsem to natřel pěkně hustou barvou štetcem přímo z plechovky...a docela dobré...je tam aspon pořádná vrstva tý barvy,a vypada to celkem v pohodě...
19:44:18
20.03.2012
20.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
já mám motor ukostřenej dodatečným kabelem přímo od baterky... čím víc koster, tím víc adidas
13:22:00
19.03.2012
19.03.2012
Luky
Já popisoval vlastní zkušenost, takže stát se to může
13:18:04
19.03.2012
19.03.2012
Jozka
-> minno: Zajímavý bylo, když jsme měnili motor ve dvou, spolehli se navzájem a dopadlo to nenamontováním toho pásku zemnícího. Při startování se pak motor ukostřil jen přes sytič - struna naběhla do třešnový barvy a na bowdenu se roztekl plast. Ale chytl pěkně.
13:04:44
19.03.2012
19.03.2012
minno
-> Luky. 19.03.12 12:40:53: tak to áno, myslel som, že myslíš očistiť styčné plochy priečka vs torpédo.
-> Jozka: tiež som nikdy nečistil. A vždy fungovalo.
-> Jozka: tiež som nikdy nečistil. A vždy fungovalo.
13:01:26
19.03.2012
19.03.2012
Jozka
Možná jsem lajdák, ale na příčce jsem nikdy barvu nečistil - asi to vodivý propojení vždycky proběhlo při dopasování příčky, když se barvou prořízly "zkřížený" šrouby, zbytek pak asi dokonaly čerstvý A2 pružný podložky..
12:40:53
19.03.2012
19.03.2012
Luky
-> minno: a ten spoj je proveden čím? Přeci šrouby. Tak říkám očistit aby to vedlo
-> Jirik_Tuňák: pásek je mezi motorem a příčkou
-> Jirik_Tuňák: pásek je mezi motorem a příčkou
12:38:06
19.03.2012
19.03.2012
Jozka
-> Jirik_Tuňák: Ten tam být nemusí, to zvládnou i táhla a struny karbu ukostřit . Akorát jsou pak trochu ohořelý..
12:01:21
19.03.2012
19.03.2012
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: přes silentblok, guma nevede
11:58:19
19.03.2012
19.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> minno 19.03.12 08:54:38: Není tam dokonce ještě pásek?
08:54:38
19.03.2012
19.03.2012
minno
-> Luky.: No ale to je samozrejme blbosť, aby sa čistil od farby spoj priečka - karoséria. Tam nech farba pekne ostane. Elektrickú vodivosť zaisťujú predsa šróby, stačí to očistiť pod nimi.
08:50:49
19.03.2012
19.03.2012
Luky
Jen bacha při natírání, popř. metalizaci - je potřeba očistit spoj příčka-kastle k zajištění elektrické vodivosti. Jináč to hrozně blbě startuje a trvá to zpravidla tak tři baterie a dva startéry, než se na to přijde
08:40:02
19.03.2012
19.03.2012
Jozka
Hlavně ne Hammerite... Pozink a alkyton jsem ještě nezkoušel a už ani nebudu, komax je na to zcela vyhovující, zvlášť když se vnitřek navoskuje (ML)..
08:27:09
18.03.2012
18.03.2012
johaning
Kdyby byla možnost tak to nechat našopovat,cca 200,- i s pískem bych to vyděl,a pro klid duše to třeba natřít tím alkytonem,já jdu cestou komaxu a budu to mít na věky
08:04:51
18.03.2012
18.03.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> šrek: mám nějakou základovku a na tom šedej alkyton a nevšiml jsem si žádnýho problému... samozřejmě pokud rád lítáš po poli a budeš jezdit v zimě, tak to buď budeš muset umejvat, nebo to začne reznout jako zbytek auta...
23:01:43
17.03.2012
17.03.2012
šrek
>-> mafes:Samotnej alkyton?
22:58:37
17.03.2012
17.03.2012
Dušan
pozinkovat, zaklad na zinek, vrchni barvu jakou chces a mas klid
22:55:44
17.03.2012
17.03.2012
mafes
Alkyton :) po roce to je rurt jak nové
22:54:24
17.03.2012
17.03.2012
šrek
Co je podle vás nejvhodnější?Dík