skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
19:27:31
18.10.2017
18.10.2017
MVM
-> bouchy 18.10.17 09:14:08: Ty oleje na kvalifikaci se někde používají dodnes(např ELF .. ale nejvíc ten výkon regulovali přeplňovacím tlakem. Myslím že až 6 Bar. A tím že nebyla brzda na měření přes 1400HP,tak odvozovalu už jen odhadem z plnícího tlaku. Pak to FIA začla řešit limitem přeplňění,a výkon klesnul.
09:38:06
18.10.2017
18.10.2017
radekp
auto.idnes.cz/formule-1-m
otor-bmw-m12-0ti-/automoto
.aspx?c=A140319_...
zajímavé je i chlazení turba kbelíkem vody.
zajímavé je i chlazení turba kbelíkem vody.
09:14:08
18.10.2017
18.10.2017
bouchy
-> MVM: Zřejmě zlatá doba (možná začátek), kdy existovaly ryze "kvalifikační" motory (kde to šlo, omezilo se tření, motor těch pár desítek km vydržel a na závod šel nový)...krom mechanických změn se tam dávaly taky nízkoviskozní oleje, netuším jaké, ale možná i míň jak 0W20 On se sice přepálil, ale na těch pár kval. kol to stačilo, na dlouhý závod se dávaly ty obvyklé, už tehdy asi s tou "ohřívací" procedurou... jinak o blocích přirozeně kalených(kalení škrtám, vytvrzovaných) venku na dešti a moči jsem taky četl...aneb trik kovářů, kdy nový matroš šel nejprve na sklad a až za nějakou dobu na zpracování.
08:50:04
18.10.2017
18.10.2017
Killme
Blok je z puvodniho motoru M10 (e21,e30,e28), ktery musel miet najęte minumum 100tisic km, co znamelo że był bez vad materialu, a potem lezel pol roku na zevnitr co by se jeszcze lip vysezonoval
Brzdu mieli do ~ max 1500hp - na kvalifikace motor mel jeste vetsy vykon ale nikdo ne vedel kolik, bo se tego ne dalo zmerit
Brzdu mieli do ~ max 1500hp - na kvalifikace motor mel jeste vetsy vykon ale nikdo ne vedel kolik, bo se tego ne dalo zmerit
19:56:56
16.10.2017
16.10.2017
MVM
-> havlik: Ano přesně tak. Původně Mpower BMW,potom přejmenovaný na Megatron 1,5 až 1500HP Jeden z nejvýkonnějších motorů F1 od BMW (Foceno v muzeu Spa Francorchamps)
19:53:01
16.10.2017
16.10.2017
vhml
-> MVM 16.10.17 19:48:31: v tom případě asi bmw m12 vypadá podobne dle obrázku
19:50:30
16.10.2017
16.10.2017
vhml
-> Eidy 16.10.17 19:40:28: 037 měla kompresor
19:49:38
16.10.2017
16.10.2017
havlik
-> MVM: BMW nějaké?
19:48:31
16.10.2017
16.10.2017
MVM
-> Eidy: Jsi blízko Hodně napovím "turboéra F1"
19:40:28
16.10.2017
16.10.2017
Eidy
-> MVM: Nemám tušení. Jen, že je to R4 DOHC, Zřejmě větší objem, něco kolem 2l? Mate mě ten výfuk. Jako kdyby byl motor uprostřed podél. A podle kabelů a víčka rozdělovače něco staršího. Něco ze starýho Béčka? Lancia 037?
19:19:32
16.10.2017
16.10.2017
djmaso
16:26:13
05.10.2017
05.10.2017
Pavell
-> Vojťas:
15:44:30
05.10.2017
05.10.2017
darabos
-> Vojťas:
13:23:28
05.10.2017
05.10.2017
Vojťas
10:05:52
05.10.2017
05.10.2017
darabos
22:06:13
26.09.2017
26.09.2017
Gemini
-> Tomas S: pekna praca, len tak dalej :)
16:24:12
18.09.2017
18.09.2017
Tomas S
Tak trochu aj môj projekt. Nejakú tu 100ku kilometrov máme za sebou a môžem povedať že to funguje
22:17:19
27.07.2017
27.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majklsto 27.07.17 21:44:31: 1,15 baru, píše to v kartě.
22:08:16
27.07.2017
27.07.2017
MajoLR
21:44:31
27.07.2017
27.07.2017
Majklsto
-> Killme: Super. Aky bol tlak turba?
21:13:20
25.07.2017
25.07.2017
ochoda
-> Killme: Nice job!!!
15:25:33
23.05.2017
23.05.2017
Killme
Myslim ze bude te 210-220km. Vaha to 910kg.
Vim ze vaha/vykon, że focus tezsi,a le w mojej opini vaha+vs vykon to tak do 140-150km/h je dulezity, potom już vaha już ni tak moc, jenom aerodynamika. Ford mel standardni paket RS, a aerodynamika je minumum 5x epok przed skodovkom. Co mi se najbardziej libi to to że bylo to do +/-200kmh(4 kvalt/7000rpm=175kmh), i że ford przi każdej rychlosti pomalicku zostaval v zadu.
Gdy ten motor dat do rapida to bylo by to moc lepsi
Vim ze vaha/vykon, że focus tezsi,a le w mojej opini vaha+vs vykon to tak do 140-150km/h je dulezity, potom już vaha już ni tak moc, jenom aerodynamika. Ford mel standardni paket RS, a aerodynamika je minumum 5x epok przed skodovkom. Co mi se najbardziej libi to to że bylo to do +/-200kmh(4 kvalt/7000rpm=175kmh), i że ford przi każdej rychlosti pomalicku zostaval v zadu.
Gdy ten motor dat do rapida to bylo by to moc lepsi
14:37:59
23.05.2017
23.05.2017
pavucina
Vis kolik koní máš s novým setupem ? Výkon/hmotnost je mocná zbran...
12:42:01
23.05.2017
23.05.2017
Killme
12:47:05
14.04.2017
14.04.2017
Petr Urban
20:46:12
20.02.2017
20.02.2017
Gemini
-> LUKAS: tak to je k nicomu, do 300 eur kupis standalone riadiacku ktora bere sirokopasmovu sondu a naladis to vdaka tomu......kamos oturbil BMW 1.8 a aby sa pohol dalej, budem robit riadiacku aj kablovackou
09:47:29
17.02.2017
17.02.2017
Eidy
-> darklord: Jasně. Zadarmo na Měsíc.
08:02:50
17.02.2017
17.02.2017
darklord
-> Eidy 16.02.17 15:04:08: myslim, ze pokial si nemoze do rozpoctu dovolit ani sirokopasmovu lambdu, bez ktorej to aj tak nenaladi, tak babracka s prehadzovanim motoru asi bude tiez nad rozpocet...
15:04:08
16.02.2017
16.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Bylo by to mnohem blíž potřebným hodnotám. Nejde to nastavit přesně od stolu. Nebo si najdi někoho v Čechách, kdo to umí a domluvit se s ním. Poradit ti neporadí, každej si to nechává pro sebe, protože ono to trvá to vyladit a ozkoušet. A pár motorů se třeba zničí. To se pak nikdo nechce dělit.
Ale upřímně, přijde mi divný turbit 1,6 motor, když tam lze dát sériovou 2,5. Výkon bude stejný a spolehlivost jinde.
Ale upřímně, přijde mi divný turbit 1,6 motor, když tam lze dát sériovou 2,5. Výkon bude stejný a spolehlivost jinde.
14:26:17
16.02.2017
16.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Já jsem nepsal nic o oblbnutí. Jen že v tom bude rozdíl mezi L a LE Jetronic. Jinak pokud je k dispozici čtečka a zapisovačka, tak se to dá přepisovat dokola. A ano, Epromka je ta věc vsazená v patici. Vše ostatní je připájené k desce. A co takhle objednat čip z Německa?
Příklad www.ebay.com/itm/.../2523 25283097?_trksid=p2...
Příklad www.ebay.com/itm/.../2523 25283097?_trksid=p2...
14:06:05
16.02.2017
16.02.2017
darabos
-> LUKAS: vsetko sa da, to urcite, len ci sa oplati, len bacha na zmes a predstih, radsej to sledujte wideband sondou
13:42:56
16.02.2017
16.02.2017
darabos
-> LUKAS: tiez si myslim, ze cesta vedia pri takych upravach cez nejaku standalone jednotku, v opacnom pripade pravdepodobne polievka bude drahsia, ako maso...a vysledok stale otazny.
13:20:11
16.02.2017
16.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Já jsem v L Jetronicu drobné úpravy dělal a jde to. LE bude rozdílná jen asi v akčních členech, jinak je to to samý. Je tam Eprom paměť, kterou musíš přepsat. Ale chápu, že zapisovačku a mazačku má málokdo. Buď MegaSquirt nebo jinou ECU. IMF atd. jinak se nikam nehneš.
12:49:16
16.02.2017
16.02.2017
LUKAS
-> Gemini: ahoj,no ja mam bosch motronic.
21:39:12
15.02.2017
15.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Regulátor klidně nech, jen to musíš ochudit na volnoběh. Snížením tlaku to ochudíš v zátěži. Samotnej regl nic neřeší. Musíš se pošťourat v mapách.
20:55:11
15.02.2017
15.02.2017
Gemini
-> LUKAS: nie je riesenie dat velke vstreky ale poriesit manazment....taky LE jetronic zvladne turbo s miernymi korekciami, ak mas nieco novsie, programovatelna jednotka bude nevyhnutna
13:31:58
15.02.2017
15.02.2017
pavucina
První otázka by měla být jeslti ej to na karbec nebo ne...
Já jezdím na vstřikování tento www.fusion1.cz/katalog/.. ./293636?gclid=CNCc... (akorát v jinym prebalu, takze čína jako čína) neměl jsme s ním nikdy problém, tlak drzi dobre celou sezonu. Jezdím E85, stejný jsem dával na m20b20 s 210kW a taky fungoval na driftech celou sezonu dobre...
Já jezdím na vstřikování tento www.fusion1.cz/katalog/.. ./293636?gclid=CNCc... (akorát v jinym prebalu, takze čína jako čína) neměl jsme s ním nikdy problém, tlak drzi dobre celou sezonu. Jezdím E85, stejný jsem dával na m20b20 s 210kW a taky fungoval na driftech celou sezonu dobre...
21:21:55
28.12.2016
28.12.2016
TechniX
Pouštím nějaké díly ze svého projektu.. Kdyby měl někdo zájem o stavbu kompresor škodovky, tak tady je základ
skoda-virt.cz/cz/.../1888 05-kompresor-eaton-remenic e-1-3-1-4-mpi
skoda-virt.cz/cz/.../1888 05-kompresor-eaton-remenic e-1-3-1-4-mpi
22:46:11
23.12.2016
23.12.2016
Gemini
-> Killme: Hello :) Congratulation to new record, do you have actual dyno result ?
12:29:43
16.12.2016
16.12.2016
czechino
-> Killme: To jsou ty prudke rozjezdy
21:15:13
14.12.2016
14.12.2016
Killme
Prevodovka przi 202/268 byla dlouho w pohode, ale jak tam se zvetsilo na ~220/290 stalo se to
21:03:29
12.10.2016
12.10.2016
havlik
-> U-Geen: nezavřeš kapotu, páč by musel být pod uhlem vykloněný dozadu, leda upravit tu díru v kapotě.
21:02:22
12.10.2016
12.10.2016
U-Geen
-> czechino: a cooler bys do toho kridla nedostal?
20:57:49
12.10.2016
12.10.2016
czechino
-> Tuner#2: tohle provedeni se mi libi, ovsem jde o to chlazeni cooleru...
19:49:30
12.10.2016
12.10.2016
ochoda
-> Tuner#2: Jasný, oba mluvíme o tom samém. Máš recht. ...tu zadní díru zalaminovat, udělat tam nějakej náběh aby z tohohle otvoru zepředu šel vzduch na cooler + děravý zadní čelo?
19:45:46
12.10.2016
12.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ochoda 12.10.16 19:31:41: Jaký tahokov myslíš? Asi dám foto aby to bylo k pochopení, LR/H kapotou se do motoru dostane nad cooler jen minimum vzduchu, vše letí rovnou otvorem vzadu ven a slouží to chladič oleje a nic jiného... Tohle moc dobré řešení není.