skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
Ta současná lišta je jen slupka z laminátu co se při vyšší rychlosti rozvibruje a děla bordel. Ta původní je uzavřenej profil (křídlo) s nekolika nasobnou hmotnosti a tam k ničemu takovému nedochází. Pokud jde o prodění vzduchu, tak skutečně nejlíp ven případně klasickou Lr/B s výřezama k tomu čelo a lištu.
-> Tuner#2: Myslíš, že ty tahokovy tomu nepomůžou? A co takhle ten cooler pootočit a zvednou a (v případě kapoty z mýho obrázku) snažit se ho dostat tam co bejval oleják?
-> czechino 12.10.16 13:14:58: Tak LR/B má kapotu s hojným žebrováním, zatímco Háčko má přívodní jen ty tři malé žerbra po stranách křídla a nad coolerem je plný laminát. Díra uprostřed je průchozí, tudy se dolů do motoru nic moc nedostane a je dělaná na oil chladič. Z toho důvodu se mě LR/B řešení zdá mnohem lepší krom nevýhody, že prší do motoru.
-> ochoda 12.10.16 17:44:09: Mě to moc dobrý nepřijde, prakticky celý cooler je pod laminátem. Lepší i když ne tak estetické řešení měl Dušan (výřez s tahokovem) a nebo prostě LR/B viz. výše.
-> ochoda 12.10.16 17:44:09: Mě to moc dobrý nepřijde, prakticky celý cooler je pod laminátem. Lepší i když ne tak estetické řešení měl Dušan (výřez s tahokovem) a nebo prostě LR/B viz. výše.
Jak pise Havlik. Pro nejlepsi ucinek to musi jit nad uroven kapoty. Navic tam musi byt horni kridlo, ktery nad 130 dela nehoraznej bordel a je potreba ho minimalne podlozit uprostred.
Kdyz se to necha pod kapotou tak to funguje, ale v lete uz se to hodne hreje a ztraci to nejen vykon.
Kdyz se to necha pod kapotou tak to funguje, ale v lete uz se to hodne hreje a ztraci to nejen vykon.
-> czechino: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../10488_2015-0
4-12_03-34-35_71.jpg ...tohle mi příde cajk.
-> czechino: podle mě by bylo idealní, to vystrčit nad kapotu(skrz kapotu) v rámci té vany at už nízke nebo vysoké
-> Tuner#2: no cooler je položen nad motorem, viz. karta... Líbí se mi provededení alá woody se žlutým Háčkem, ovspem nepoznám rozdíl nezi H/B vanou. Měl jsem za to, že je jen malá rally a velká okruhy tedy H...
Stříška že dělá bordel jsem už také někde četl, proto se jí obávám.
Stříška že dělá bordel jsem už také někde četl, proto se jí obávám.
-> czechino: Tak lépe ventiluje LR/B kapota díky otvorům, ta Háčková má jen výhodu v chlazení oleje jinak je víc "plná". Taky je otázka kde budeš mít cooler?
Stříška význam má, jen ve větších rychlostech už dělá bordel...
Stříška význam má, jen ve větších rychlostech už dělá bordel...
Dobra, takze lista a kterou variantu? Velka vana s dirou na oil chladic, nebo mala rally s dirou v kapote?
-> czechino: bez te listy je tam zavetri a ucinek je minimalni. Pri max vykonu budes mit teplotu vzduchu za coolerem pres 60°C.
-> czechino: Má smysl.
-> czechino: Usměrňuje vzduch, aby šel přes vanu?
-> Dušan: no ma ta lista smysl?
-> czechino: budes mit jen vanu nebo i listu na strese ?
Co by jste doporucili jako lepsi variantu, dat velkou lr/h vanu, nebo nechat vyrez v kapote nad coolerem a dat malou vanu? Jde o chlazeni a aby mi neprselo do motoraku...
Dik.
Dik.
200 HP motor na predaj....viac info v inzercii alebo sprava
EDIT : motor predany do CZ....good luck :)
EDIT : motor predany do CZ....good luck :)
-> Urbi: ole to jsi prostě řek- Zkontroluj vše
-> czechino: základ bude co ti říká -> Majklsto: Pak jít po odhaleném výsledku. Stav mechanický jak je na tom motor, můžeš změřit tlaky ve válcích = zjistíš jak na tom motor je a můžeš si to ověřovat s časem km jak jdou tlaky dolů. Zjistíš jak tlačí turbo v průběhu ot. - budík nutný, kontrola úplně veškerých věcí související s zprostředkováním tlaku - vedení, šroubení, vše a pokračuješ postupně dál. Zapřemýšlej také co vše se dělalo, na co se šahalo a na co ne a co jinak než minule, zda někde nemohl nastat problém, přiucpání, zatvrdnutí...
-> djmaso: motor frci dobre, ale jede to nahore jak atmosfera...
Karbec rozdelanej nebyl a je stale zanovni. Zkusim blow off a jeste me napadl wastegate s regulatorem...
Karbec rozdelanej nebyl a je stale zanovni. Zkusim blow off a jeste me napadl wastegate s regulatorem...
-> czechino: treba zmerat či turbo tlačí, respektíve kedy začína tlačit aby si vedel či nemáš tlak turba alebo je chyba inde
-> czechino: nemel jsi rozdelanej karbec ? Staci gumicka a uz to netlakuje
skoda-virt.cz/cz/.../9924
-pretlakovy-karburator-sol
ex-32-dis
otázka funguje správně Blow off ventil ?
otázka funguje správně Blow off ventil ?
-> czechino: není ten motor mázlej ? nebyl jsi s tím motorem(autem) na střeše?
-> Dušan: no uz si to presne nepamatuji jak to bylo na favu ale, vsechny tri vystupy od karbecu zapojeny na tlak, regulator tlaku take podle schematu, nikde to nefouka, nechapu to, stejny motor, stejny turbo, stejny karbec... Je to rozdil 3000ot. V zacatku plneni
-> czechino: mas to dobre zapojeny ?
Hosi, tak prva jizda ve 130 probehla, ale, turbo zacina tlacit az kolem 4000 ot. A nenatlaci toho vela, ve favu to krasne tahlo uz od 2000... Cim to? Turbo po smrti?
-> czechino: když tam nebudeš mít ohyb stylu sifon a budeš to mít nad urovní oleje ve vaně , tak máš klid :)
-> djmaso: no mě jde o kolmost odtoku, je to krapek pootočené tak aby se tam neštosoval oil ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> czechino: dle fotky odhaduji že jsem měl turbo o dost níž a fungovalo to :)
-> Dušan: ok, super o pranici méně
no ta hadice je ta jistá z fáva, takže snad bude v poho ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> czechino: uplne v pohode, akorat pozor na kvalitu hadice. Sice ne tlakem, ale tece v tom rozpaleny olej a navic to turbo nadtim rado sviti cervene :)
-> czechino: podla mna je to v pohode
Otázka, bude stačit takovýto odtok turba? Je to zas zatuhlé a dávat to do úplně kolmého stavu riskantní...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> djmaso: Ty nálepky
nebýt nálepek tak neexistuje superb ale jen golf ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> djmaso: to je koncern, ale pri spravnym naladeni to je i peknej koncert :)
+1
-> Tuner#2: felda hezka, ale motor z g40 pola je nuda jako 1.8t... Proste ve skodovce chci motor od skodovky. :)
nema niekto regulator paliva GTT na predaj ? a sadu tesneni na karbec ?
-> Zdenous: skus skontrolovat regulator tlaku paliva, prípadne celkove zasobovanie karbiku palivom
Membrány jsem kontroloval a vypadaji OK v obou karbcích. Jinak je tam normálně palivovej filtr a karburátor byl několikrát rozebranej a pak čištěnej v ultrazvuku. Přijde mi divný ale, že to chvíli jelo a pak se to zase zesralo. Nevíte náhodou někdo kolik ml má dávka z akcelerační pumpičky?
-> Zdenous: o víkendu budu na dílně zavolej mi , ale přijde mi to jako akcelerační pumpa
-> Zdenous: Mě to přijde jako hlavní tryska. Máš sítko před karbem?
-> Zdenous: co membrána akcelerační pumpičky na karbu?
-> Zdenous: to tesneni jsem bral od Davese skodateam.cz v nabidce ho nema, ale sehnal mi ho...
Ještě jednu prosbu bych tu měl na odborníky. Po zimním spánku auto najednou přestalo ject, jak má. Při prudším přidání plynu se auto zakucká a lambda ukazuje chudou směs. Když se ale rozjede a držim to pořád pod plynem, tak to nedělá. Podařilo se mi seskládat z 2 solexů tak, že to bylo v pohodě a po ujetí asi 10km opět ta samá závada. Připadá mi i že ve vysokých otáčkách se tomu už taky moc nechce.
Bylo uděláno: Karburátor vyčištěn ultrazvukem, jiná cívka, rozdělovač, kabely ke svíčkám, svíčky, přeměření tlaků. A už mi došly nápady, co s tím může bejt. Dík za každou radu..
Jinak samozřejmě pořád trvá poptávka po sadě těsnění k solexu 32dis.
Bylo uděláno: Karburátor vyčištěn ultrazvukem, jiná cívka, rozdělovač, kabely ke svíčkám, svíčky, přeměření tlaků. A už mi došly nápady, co s tím může bejt. Dík za každou radu..
Jinak samozřejmě pořád trvá poptávka po sadě těsnění k solexu 32dis.
-> djmaso: Nedal někde ti to zůstalo. :-D
-> Zdenous: podívám se , nevím zdali jsem to nedal k motoru
Chlapi, nemáte někdo náhodou doma navíc 1 sadu těsnění pro solexe 32dis? Nějak to blbne, tak bych to pro jistotu vyměnil i když jsem tam nic špatnýho nenašel. Zatim díky..