:D :D :D :D
-> Vojťas 05.10.17 13:23:28:
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
-> Vojťas:




-> Vojťas: 

-> Tomas S: pekna praca, len tak dalej :)
Tak trochu aj môj projekt. Nejakú tu 100ku kilometrov máme za sebou a môžem povedať že to funguje 

-> Majklsto 27.07.17 21:44:31: 1,15 baru, píše to v kartě.
-> Killme: Super. Aky bol tlak turba?
-> Killme: Nice job!!! 

Myslim ze bude te 210-220km. Vaha to 910kg.
Vim ze vaha/vykon, że focus tezsi,a le w mojej opini vaha+vs vykon to tak do 140-150km/h je dulezity, potom już vaha już ni tak moc, jenom aerodynamika. Ford mel standardni paket RS, a aerodynamika je minumum 5x epok przed skodovkom. Co mi se najbardziej libi to to że bylo to do +/-200kmh(4 kvalt/7000rpm=175kmh), i że ford przi każdej rychlosti pomalicku zostaval v zadu.
Gdy ten motor dat do rapida to bylo by to moc lepsi
Vim ze vaha/vykon, że focus tezsi,a le w mojej opini vaha+vs vykon to tak do 140-150km/h je dulezity, potom już vaha już ni tak moc, jenom aerodynamika. Ford mel standardni paket RS, a aerodynamika je minumum 5x epok przed skodovkom. Co mi se najbardziej libi to to że bylo to do +/-200kmh(4 kvalt/7000rpm=175kmh), i że ford przi każdej rychlosti pomalicku zostaval v zadu.
Gdy ten motor dat do rapida to bylo by to moc lepsi
Vis kolik koní máš s novým setupem ? Výkon/hmotnost je mocná zbran...
-> LUKAS: tak to je k nicomu, do 300 eur kupis standalone riadiacku ktora bere sirokopasmovu sondu a naladis to vdaka tomu......kamos oturbil BMW 1.8 a aby sa pohol dalej, budem robit riadiacku aj kablovackou
-> darklord: Jasně. Zadarmo na Měsíc.
-> Eidy 16.02.17 15:04:08: myslim, ze pokial si nemoze do rozpoctu dovolit ani sirokopasmovu lambdu, bez ktorej to aj tak nenaladi, tak babracka s prehadzovanim motoru asi bude tiez nad rozpocet...
-> LUKAS: Bylo by to mnohem blíž potřebným hodnotám. Nejde to nastavit přesně od stolu. Nebo si najdi někoho v Čechách, kdo to umí a domluvit se s ním. Poradit ti neporadí, každej si to nechává pro sebe, protože ono to trvá to vyladit a ozkoušet. A pár motorů se třeba zničí. To se pak nikdo nechce dělit.
Ale upřímně, přijde mi divný turbit 1,6 motor, když tam lze dát sériovou 2,5. Výkon bude stejný a spolehlivost jinde.
Ale upřímně, přijde mi divný turbit 1,6 motor, když tam lze dát sériovou 2,5. Výkon bude stejný a spolehlivost jinde.
-> LUKAS: Já jsem nepsal nic o oblbnutí. Jen že v tom bude rozdíl mezi L a LE Jetronic. Jinak pokud je k dispozici čtečka a zapisovačka, tak se to dá přepisovat dokola. A ano, Epromka je ta věc vsazená v patici. Vše ostatní je připájené k desce. A co takhle objednat čip z Německa?
Příklad www.ebay.com/itm/.../2523 25283097?_trksid=p2047675. c100005.m1851&_trkparm s=aid%3D222007%26algo%3DSI C.MBE%26ao%3D2%26asc%3D413 76%26meid%3Da2717f5eea7743 39a5c79fb92573b74e%26pid%3 D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6 %26mehot%3Dlo%26sd%3D26283 7602782
Příklad www.ebay.com/itm/.../2523 25283097?_trksid=p2047675. c100005.m1851&_trkparm s=aid%3D222007%26algo%3DSI C.MBE%26ao%3D2%26asc%3D413 76%26meid%3Da2717f5eea7743 39a5c79fb92573b74e%26pid%3 D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6 %26mehot%3Dlo%26sd%3D26283 7602782
-> LUKAS: vsetko sa da, to urcite, len ci sa oplati, len bacha na zmes a predstih, radsej to sledujte wideband sondou 

-> LUKAS: tiez si myslim, ze cesta vedia pri takych upravach cez nejaku standalone jednotku, v opacnom pripade pravdepodobne polievka bude drahsia, ako maso...a vysledok stale otazny. 

-> LUKAS: Já jsem v L Jetronicu drobné úpravy dělal a jde to. LE bude rozdílná jen asi v akčních členech, jinak je to to samý. Je tam Eprom paměť, kterou musíš přepsat. Ale chápu, že zapisovačku a mazačku má málokdo. Buď MegaSquirt nebo jinou ECU. IMF atd. jinak se nikam nehneš.
-> Gemini: ahoj,no ja mam bosch motronic.
-> LUKAS: Regulátor klidně nech, jen to musíš ochudit na volnoběh. Snížením tlaku to ochudíš v zátěži. Samotnej regl nic neřeší. Musíš se pošťourat v mapách.
-> LUKAS: nie je riesenie dat velke vstreky ale poriesit manazment....taky LE jetronic zvladne turbo s miernymi korekciami, ak mas nieco novsie, programovatelna jednotka bude nevyhnutna
První otázka by měla být jeslti ej to na karbec nebo ne...
Já jezdím na vstřikování tento www.fusion1.cz/katalog/.. ./293636?gclid=CNCc3Z2NktI CFRA8GwodttUNcw (akorát v jinym prebalu, takze čína jako čína) neměl jsme s ním nikdy problém, tlak drzi dobre celou sezonu. Jezdím E85, stejný jsem dával na m20b20 s 210kW a taky fungoval na driftech celou sezonu dobre...
Já jezdím na vstřikování tento www.fusion1.cz/katalog/.. ./293636?gclid=CNCc3Z2NktI CFRA8GwodttUNcw (akorát v jinym prebalu, takze čína jako čína) neměl jsme s ním nikdy problém, tlak drzi dobre celou sezonu. Jezdím E85, stejný jsem dával na m20b20 s 210kW a taky fungoval na driftech celou sezonu dobre...
Pouštím nějaké díly ze svého projektu.. Kdyby měl někdo zájem o stavbu kompresor škodovky, tak tady je základ
skoda-virt.cz/cz/.../1888 05-kompresor-eaton-remenic e-1-3-1-4-mpi
skoda-virt.cz/cz/.../1888 05-kompresor-eaton-remenic e-1-3-1-4-mpi
-> Killme: Hello :) Congratulation to new record, do you have actual dyno result ?
-> Killme: To jsou ty prudke rozjezdy 

Prevodovka przi 202/268 byla dlouho w pohode, ale jak tam se zvetsilo na ~220/290 stalo se to
-> U-Geen: nezavřeš kapotu, páč by musel být pod uhlem vykloněný dozadu, leda upravit tu díru v kapotě.
-> czechino: a cooler bys do toho kridla nedostal?
-> Tuner#2: tohle provedeni se mi libi, ovsem jde o to chlazeni cooleru...
-> Tuner#2: Jasný, oba mluvíme o tom samém. Máš recht. ...tu zadní díru zalaminovat, udělat tam nějakej náběh aby z tohohle otvoru zepředu šel vzduch na cooler + děravý zadní čelo?
-> ochoda 12.10.16 19:31:41: Jaký tahokov myslíš? Asi dám foto aby to bylo k pochopení, LR/H kapotou se do motoru dostane nad cooler jen minimum vzduchu, vše letí rovnou otvorem vzadu ven a slouží to chladič oleje a nic jiného... Tohle moc dobré řešení není.
Ta současná lišta je jen slupka z laminátu co se při vyšší rychlosti rozvibruje a děla bordel. Ta původní je uzavřenej profil (křídlo) s nekolika nasobnou hmotnosti a tam k ničemu takovému nedochází. Pokud jde o prodění vzduchu, tak skutečně nejlíp ven případně klasickou Lr/B s výřezama k tomu čelo a lištu.
-> Tuner#2: Myslíš, že ty tahokovy tomu nepomůžou? A co takhle ten cooler pootočit a zvednou a (v případě kapoty z mýho obrázku) snažit se ho dostat tam co bejval oleják?
-> czechino 12.10.16 13:14:58: Tak LR/B má kapotu s hojným žebrováním, zatímco Háčko má přívodní jen ty tři malé žerbra po stranách křídla a nad coolerem je plný laminát. Díra uprostřed je průchozí, tudy se dolů do motoru nic moc nedostane a je dělaná na oil chladič. Z toho důvodu se mě LR/B řešení zdá mnohem lepší krom nevýhody, že prší do motoru.
-> ochoda 12.10.16 17:44:09: Mě to moc dobrý nepřijde, prakticky celý cooler je pod laminátem. Lepší i když ne tak estetické řešení měl Dušan (výřez s tahokovem) a nebo prostě LR/B viz. výše.
-> ochoda 12.10.16 17:44:09: Mě to moc dobrý nepřijde, prakticky celý cooler je pod laminátem. Lepší i když ne tak estetické řešení měl Dušan (výřez s tahokovem) a nebo prostě LR/B viz. výše.
Jak pise Havlik. Pro nejlepsi ucinek to musi jit nad uroven kapoty. Navic tam musi byt horni kridlo, ktery nad 130 dela nehoraznej bordel a je potreba ho minimalne podlozit uprostred.
Kdyz se to necha pod kapotou tak to funguje, ale v lete uz se to hodne hreje a ztraci to nejen vykon.
Kdyz se to necha pod kapotou tak to funguje, ale v lete uz se to hodne hreje a ztraci to nejen vykon.
-> czechino: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../10488_2015-0
4-12_03-34-35_71.jpg ...tohle mi příde cajk.
-> czechino: podle mě by bylo idealní, to vystrčit nad kapotu(skrz kapotu) v rámci té vany at už nízke nebo vysoké
-> Tuner#2: no cooler je položen nad motorem, viz. karta... Líbí se mi provededení alá woody se žlutým Háčkem, ovspem nepoznám rozdíl nezi H/B vanou. Měl jsem za to, že je jen malá rally a velká okruhy tedy H...
Stříška že dělá bordel jsem už také někde četl, proto se jí obávám.
Stříška že dělá bordel jsem už také někde četl, proto se jí obávám.
-> czechino: Tak lépe ventiluje LR/B kapota díky otvorům, ta Háčková má jen výhodu v chlazení oleje jinak je víc "plná". Taky je otázka kde budeš mít cooler?
Stříška význam má, jen ve větších rychlostech už dělá bordel...
Stříška význam má, jen ve větších rychlostech už dělá bordel...
Dobra, takze lista a kterou variantu? Velka vana s dirou na oil chladic, nebo mala rally s dirou v kapote?
-> czechino: bez te listy je tam zavetri a ucinek je minimalni. Pri max vykonu budes mit teplotu vzduchu za coolerem pres 60°C.
-> czechino: Má smysl.