TURBO DO SKODOVIEK 105-136

prohledat
2509 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 16.01.2005 do 21.06.2019, založil/a Fjoo
řadit dle data
19:19:32
16.10.2017
djmaso
16:26:13
05.10.2017
Pavell
-> Vojťas: 3 3 3
15:44:30
05.10.2017
darabos
-> Vojťas: 3
13:23:28
05.10.2017
Vojťas
-> darabos 05.10.17 10:05:52: sem tam narazil na toto 3

Suzuki Jimny No.1 blow-off valve ジムニー ブローオフ
10:05:52
05.10.2017
darabos
ultimate budik, pre vas, turbofilov 3

Twin Turbo S2000 vs Boost Cow
22:06:13
26.09.2017
Gemini
-> Tomas S: pekna praca, len tak dalej :)
16:24:12
18.09.2017
Tomas S
Tak trochu aj môj projekt. Nejakú tu 100ku kilometrov máme za sebou a môžem povedať že to funguje 1
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Tomas S vložen 18.09.2017 16:24:12
22:17:19
27.07.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majklsto 27.07.17 21:44:31: 1,15 baru, píše to v kartě.
22:08:16
27.07.2017
MajoLR
21:44:31
27.07.2017
Majklsto
-> Killme: Super. Aky bol tlak turba?
21:13:20
25.07.2017
ochoda
-> Killme: Nice job!!! 1
19:54:28
25.07.2017
Killme
19:52:49
25.07.2017
Killme
Nima tego 210-220 Hp... je tego vic...
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Killme vložen 25.07.2017 19:52:49
15:25:33
23.05.2017
Killme
Myslim ze bude te 210-220km. Vaha to 910kg.
Vim ze vaha/vykon, że focus tezsi,a le w mojej opini vaha+vs vykon to tak do 140-150km/h je dulezity, potom już vaha już ni tak moc, jenom aerodynamika. Ford mel standardni paket RS, a aerodynamika je minumum 5x epok przed skodovkom. Co mi se najbardziej libi to to że bylo to do +/-200kmh(4 kvalt/7000rpm=175kmh), i że ford przi każdej rychlosti pomalicku zostaval v zadu.
Gdy ten motor dat do rapida to bylo by to moc lepsi
upraveno 1x, naposled 23.05.2017 15:35:10
14:37:59
23.05.2017
pavucina
Vis kolik koní máš s novým setupem ? Výkon/hmotnost je mocná zbran...
12:42:01
23.05.2017
Killme
Co tu taka nuda w temacie1

Byl sem otestovat novy setup, no i jeden pan w Focuse ST (320 ps+) nie chtel uverit że skodovky też moga byt rychle...

Turn on the sound and enjoy 4

Skoda 120 turbo vs Focus ST 320 hp

Skoda 120 turbo vs Ford Focus ST ~320 PS
20:46:12
20.02.2017
Gemini
-> LUKAS: tak to je k nicomu, do 300 eur kupis standalone riadiacku ktora bere sirokopasmovu sondu a naladis to vdaka tomu......kamos oturbil BMW 1.8 a aby sa pohol dalej, budem robit riadiacku aj kablovackou
09:47:29
17.02.2017
Eidy
-> darklord: Jasně. Zadarmo na Měsíc.
08:02:50
17.02.2017
darklord
-> Eidy 16.02.17 15:04:08: myslim, ze pokial si nemoze do rozpoctu dovolit ani sirokopasmovu lambdu, bez ktorej to aj tak nenaladi, tak babracka s prehadzovanim motoru asi bude tiez nad rozpocet...
15:04:08
16.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Bylo by to mnohem blíž potřebným hodnotám. Nejde to nastavit přesně od stolu. Nebo si najdi někoho v Čechách, kdo to umí a domluvit se s ním. Poradit ti neporadí, každej si to nechává pro sebe, protože ono to trvá to vyladit a ozkoušet. A pár motorů se třeba zničí. To se pak nikdo nechce dělit.
Ale upřímně, přijde mi divný turbit 1,6 motor, když tam lze dát sériovou 2,5. Výkon bude stejný a spolehlivost jinde.
14:26:17
16.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Já jsem nepsal nic o oblbnutí. Jen že v tom bude rozdíl mezi L a LE Jetronic. Jinak pokud je k dispozici čtečka a zapisovačka, tak se to dá přepisovat dokola. A ano, Epromka je ta věc vsazená v patici. Vše ostatní je připájené k desce. A co takhle objednat čip z Německa?
Příklad www.ebay.com/itm/.../2523 25283097?_trksid=p2047675. c100005.m1851&_trkparm s=aid%3D222007%26algo%3DSI C.MBE%26ao%3D2%26asc%3D413 76%26meid%3Da2717f5eea7743 39a5c79fb92573b74e%26pid%3 D100005%26rk%3D2%26rkt%3D6 %26mehot%3Dlo%26sd%3D26283 7602782
14:06:05
16.02.2017
darabos
-> LUKAS: vsetko sa da, to urcite, len ci sa oplati, len bacha na zmes a predstih, radsej to sledujte wideband sondou 6
13:42:56
16.02.2017
darabos
-> LUKAS: tiez si myslim, ze cesta vedia pri takych upravach cez nejaku standalone jednotku, v opacnom pripade pravdepodobne polievka bude drahsia, ako maso...a vysledok stale otazny. 6
13:20:11
16.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Já jsem v L Jetronicu drobné úpravy dělal a jde to. LE bude rozdílná jen asi v akčních členech, jinak je to to samý. Je tam Eprom paměť, kterou musíš přepsat. Ale chápu, že zapisovačku a mazačku má málokdo. Buď MegaSquirt nebo jinou ECU. IMF atd. jinak se nikam nehneš.
12:49:16
16.02.2017
LUKAS
-> Gemini: ahoj,no ja mam bosch motronic.
21:39:12
15.02.2017
Eidy
-> LUKAS: Regulátor klidně nech, jen to musíš ochudit na volnoběh. Snížením tlaku to ochudíš v zátěži. Samotnej regl nic neřeší. Musíš se pošťourat v mapách.
upraveno 1x, naposled 15.02.2017 21:39:31
20:55:11
15.02.2017
Gemini
-> LUKAS: nie je riesenie dat velke vstreky ale poriesit manazment....taky LE jetronic zvladne turbo s miernymi korekciami, ak mas nieco novsie, programovatelna jednotka bude nevyhnutna
13:31:58
15.02.2017
pavucina
První otázka by měla být jeslti ej to na karbec nebo ne...
Já jezdím na vstřikování tento www.fusion1.cz/katalog/.. ./293636?gclid=CNCc3Z2NktI CFRA8GwodttUNcw (akorát v jinym prebalu, takze čína jako čína) neměl jsme s ním nikdy problém, tlak drzi dobre celou sezonu. Jezdím E85, stejný jsem dával na m20b20 s 210kW a taky fungoval na driftech celou sezonu dobre...
21:21:55
28.12.2016
TechniX
Pouštím nějaké díly ze svého projektu.. Kdyby měl někdo zájem o stavbu kompresor škodovky, tak tady je základ

skoda-virt.cz/cz/.../1888 05-kompresor-eaton-remenic e-1-3-1-4-mpi
22:46:11
23.12.2016
Gemini
-> Killme: Hello :) Congratulation to new record, do you have actual dyno result ?
23:09:40
16.12.2016
Killme
..a uz se nad tym pracuje..
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Killme vložen 16.12.2016 23:09:40
12:29:43
16.12.2016
czechino
-> Killme: To jsou ty prudke rozjezdy 3
21:15:13
14.12.2016
Killme
Prevodovka przi 202/268 byla dlouho w pohode, ale jak tam se zvetsilo na ~220/290 stalo se to
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Killme vložen 14.12.2016 21:15:13
21:03:29
12.10.2016
havlik
-> U-Geen: nezavřeš kapotu, páč by musel být pod uhlem vykloněný dozadu, leda upravit tu díru v kapotě.
21:02:22
12.10.2016
U-Geen
-> czechino: a cooler bys do toho kridla nedostal?
20:57:49
12.10.2016
czechino
-> Tuner#2: tohle provedeni se mi libi, ovsem jde o to chlazeni cooleru...
19:49:30
12.10.2016
ochoda
-> Tuner#2: Jasný, oba mluvíme o tom samém. Máš recht. ...tu zadní díru zalaminovat, udělat tam nějakej náběh aby z tohohle otvoru zepředu šel vzduch na cooler + děravý zadní čelo?
19:45:46
12.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ochoda 12.10.16 19:31:41: Jaký tahokov myslíš? Asi dám foto aby to bylo k pochopení, LR/H kapotou se do motoru dostane nad cooler jen minimum vzduchu, vše letí rovnou otvorem vzadu ven a slouží to chladič oleje a nic jiného... Tohle moc dobré řešení není.
zvětšit TURBO DO SKODOVIEK 105-136 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 12.10.2016 19:45:46
upraveno 2x, naposled 12.10.2016 19:46:34
19:31:50
12.10.2016
TTomas
Ta současná lišta je jen slupka z laminátu co se při vyšší rychlosti rozvibruje a děla bordel. Ta původní je uzavřenej profil (křídlo) s nekolika nasobnou hmotnosti a tam k ničemu takovému nedochází. Pokud jde o prodění vzduchu, tak skutečně nejlíp ven případně klasickou Lr/B s výřezama k tomu čelo a lištu.
19:31:41
12.10.2016
ochoda
-> Tuner#2: Myslíš, že ty tahokovy tomu nepomůžou? A co takhle ten cooler pootočit a zvednou a (v případě kapoty z mýho obrázku) snažit se ho dostat tam co bejval oleják?
19:15:12
12.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> czechino 12.10.16 13:14:58: Tak LR/B má kapotu s hojným žebrováním, zatímco Háčko má přívodní jen ty tři malé žerbra po stranách křídla a nad coolerem je plný laminát. Díra uprostřed je průchozí, tudy se dolů do motoru nic moc nedostane a je dělaná na oil chladič. Z toho důvodu se mě LR/B řešení zdá mnohem lepší krom nevýhody, že prší do motoru.

-> ochoda 12.10.16 17:44:09: Mě to moc dobrý nepřijde, prakticky celý cooler je pod laminátem. Lepší i když ne tak estetické řešení měl Dušan (výřez s tahokovem) a nebo prostě LR/B viz. výše.
18:49:37
12.10.2016
Dušan
Jak pise Havlik. Pro nejlepsi ucinek to musi jit nad uroven kapoty. Navic tam musi byt horni kridlo, ktery nad 130 dela nehoraznej bordel a je potreba ho minimalne podlozit uprostred.

Kdyz se to necha pod kapotou tak to funguje, ale v lete uz se to hodne hreje a ztraci to nejen vykon.
17:44:09
12.10.2016
ochoda
13:20:32
12.10.2016
havlik
-> czechino: podle mě by bylo idealní, to vystrčit nad kapotu(skrz kapotu) v rámci té vany at už nízke nebo vysoké
13:14:58
12.10.2016
czechino
-> Tuner#2: no cooler je položen nad motorem, viz. karta... Líbí se mi provededení alá woody se žlutým Háčkem, ovspem nepoznám rozdíl nezi H/B vanou. Měl jsem za to, že je jen malá rally a velká okruhy tedy H...
Stříška že dělá bordel jsem už také někde četl, proto se jí obávám.
18:01:48
10.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> czechino: Tak lépe ventiluje LR/B kapota díky otvorům, ta Háčková má jen výhodu v chlazení oleje jinak je víc "plná". Taky je otázka kde budeš mít cooler?

Stříška význam má, jen ve větších rychlostech už dělá bordel...
upraveno 1x, naposled 10.10.2016 18:02:30
14:03:45
10.10.2016
czechino
Dobra, takze lista a kterou variantu? Velka vana s dirou na oil chladic, nebo mala rally s dirou v kapote?
11:56:44
10.10.2016
Dušan
-> czechino: bez te listy je tam zavetri a ucinek je minimalni. Pri max vykonu budes mit teplotu vzduchu za coolerem pres 60°C.
11:29:52
10.10.2016
Petr Urban
-> czechino: Má smysl.
Extreme Tyres