skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
22:28:19
16.04.2014
16.04.2014
Dušan
jen to usporadani by melo byt asi opacny, ale EVO je postupny
22:27:53
16.04.2014
16.04.2014
Dušan
-> Sepp: tak ja mel prvni dil udelanej asi takto www.auto-doplnky.com/spor
tovni-vyfuk-magnaflow-turb
o-xl-13219-prumer-76-mm-p1
0635 a druhy dil pricnak za motor ( jak pises pruchozi tlumic za katem ) a kupodivu se veslo.
20:33:57
16.04.2014
16.04.2014
Sepp
Dík všem, já mám teď koncák z Una diesel, ale je cítit, že je to hodně udušený.
Střeďáky ale bývaj většinou průchozí trubka s dírama do většího válce?
-> Dušan: Ten druhý díl z O1 turbo máš na mysli střeďák?
Ale nedokážu si představit jak jsi do toho stísněnýho prostoru poskládal výfuk ze dvou dílů
Střeďáky ale bývaj většinou průchozí trubka s dírama do většího válce?
-> Dušan: Ten druhý díl z O1 turbo máš na mysli střeďák?
Ale nedokážu si představit jak jsi do toho stísněnýho prostoru poskládal výfuk ze dvou dílů
16:40:59
16.04.2014
16.04.2014
Dušan
Zalezi na jaky vykony to je, ale prvni dil mam delanej ala turbo vyfuky a druhy staci z O1 Turbo. Dulezity jsou prumery trubek. Uz ten tlumic z Octavie to brzdi.
15:27:14
16.04.2014
16.04.2014
pavucina
Stred z nafty jezdim já. Do auta celkem uhuceny, ale da se to prezit, venku to duni, ale nic hroznyho, urcite by jsi pul ulice nevzbudil. Jsou ale podle vyrobcu ty tlumice ruzne udelany tak bacha na to.
13:12:22
16.04.2014
16.04.2014
Blue Power
-> Sepp:
Turbo samo o sobě dost utlumí zvuk. Takže je skoro jedno jakej průchozí tlumič použiješ klidně z feldy jak píše Stepan FUN.
Turbo samo o sobě dost utlumí zvuk. Takže je skoro jedno jakej průchozí tlumič použiješ klidně z feldy jak píše Stepan FUN.
12:26:00
16.04.2014
16.04.2014
StepaNoFUN
-> Sepp: Nevím jak by se to chovalo na turbomotoru, ale na atmosféře je mnohokrát vyzkoušenej středovej díl z naftový feldy...
10:47:36
16.04.2014
16.04.2014
TechniX
-> Sepp: Já jsem chtěl původně použít koncový výfuk na fabii 1.4mpi takový ten velký válec, ale nemam to odzkoušený. Nebo koupit výfukový komplet na Renaulta 5 Turbo jako to má Dušan. To bude snad asi dobrá volba za pár peněz.
00:13:55
16.04.2014
16.04.2014
Sepp
Má někdo tip na vhodný tlumič výfuku pro škoda 120 turbo? Přívod bych chtěl zadem, uložení podélné, délka tlumiče pod 450mm. Hlavně aby nebyl motor uškrcenej a ráno abych nevzbudil půl ulice?
08:24:59
27.03.2014
27.03.2014
czechino
Jo mam, po dosazeni urciteho tlaku zacne z regulatoru foukat, ale wastegate se ani nehne... Mam to zapojene v jednom svazku od turba- budik tlaku, obohacovace na karbu atd... Jestli to nema byt uplne osamocene
22:01:13
26.03.2014
26.03.2014
pavucina
TO musi fungovat.. sipky mas spravne jak maji byt ? Nikde hadicka neni zmackla, priskrcena jak si to tahnul do auta ? TO je proste kulicka na tyci, ktera upousti tkal nic slozityho co by se mohlo posrat(presto se to vyloucit neda...) Zkus to jeste zapojit tam kde mas zapojenej blow off.
20:18:30
26.03.2014
26.03.2014
czechino
Potřebuji poradit ohledně štelování tlaku turba.
Oč jde: mám tenhle regulátor www.tuning-in.cz/us-racin g-manualni-regulator-tlaku -turba-universal.html jenže tlak na kolečko vůbec nereaguje, buď jde plnej 1.2 bar, nebo jsem to teď zapojil z turba rovnou do wastegate a to tlačí jen 0.5 bar. Zapojený to mám dle schématu...
Oč jde: mám tenhle regulátor www.tuning-in.cz/us-racin g-manualni-regulator-tlaku -turba-universal.html jenže tlak na kolečko vůbec nereaguje, buď jde plnej 1.2 bar, nebo jsem to teď zapojil z turba rovnou do wastegate a to tlačí jen 0.5 bar. Zapojený to mám dle schématu...
17:57:10
20.02.2014
20.02.2014
pavucina
-> czechino: V tvem pripade spaleni toho pistu nema nic spolecneho s beznym rezimem motoru
ja jezdim lambdu 1,0 bez tlaku i s tlakem do 0,5b a nad 0,5b a 4000rpm jezdim 0,85.
Trosku mi to skace do bohatosti o max 0,1, preci jen to neni 100% odlazena mapa...
ja jezdim lambdu 1,0 bez tlaku i s tlakem do 0,5b a nad 0,5b a 4000rpm jezdim 0,85.
Trosku mi to skace do bohatosti o max 0,1, preci jen to neni 100% odlazena mapa...
16:27:08
20.02.2014
20.02.2014
czechino
-> pavucina: Tak jasné, ale když jsem spálil píst tak kroužky vydrželi Jinak od směsi a předstihu se odvíjí celá výdrž motoru. A když už jsme u toho jakou jezdíš směs bez tlaku a s tlakem?
13:06:15
19.02.2014
19.02.2014
pavucina
-> czechino: Nesouhlasim.... Pisty se ti vyserou jen a jen spatnym nastavenim, pokud od toho vyslovene nechces nesmysl, ze to ten pist teplotne nevydrzi, od toho je ale ostrik olejem.
12:59:04
19.02.2014
19.02.2014
czechino
-> TechniX: Jojo, horší je to s písty
22:36:13
17.02.2014
17.02.2014
TechniX
-> czechino: Jsou to dobré kroužky, za pár korun hodně muziky a tak se mi to líbí
22:28:46
17.02.2014
17.02.2014
czechino
-> TechniX: Taky mám mar-mot a 1.2 Baru pro ně není problém
19:33:15
17.02.2014
17.02.2014
TechniX
-> pavucina: Typicky očesaná vrtulka od nečistot .. Třeba dnes jsem se věnoval jednou turbu od Garrett T2 a jako vždy mrtvé bronzové pouzdra
-> BlackPanther: Pístní kroužky je defakto jedno jaké použiješ, já třeba používám polskou sadu MAR-MOT fungují a stojí hovno peněz. K předstihu jsem ti už něco psal, viz vzkaz. Pokud se budeš bát se záběhem tak klidně otevři pokličku natvrdo u westgate, veškeré spaliny budou utíkat a turbo nebude dostávat velké obrátky a nebude plnit velký tlak, ale musel by si jí odpojit a třeba přidrátovat, aby byla furt otevřená ;) zaběhni motor a pak to zase smontuj a začíná pekelná hra, kde chyba se může udělat jen jednou.
-> BlackPanther: Pístní kroužky je defakto jedno jaké použiješ, já třeba používám polskou sadu MAR-MOT fungují a stojí hovno peněz. K předstihu jsem ti už něco psal, viz vzkaz. Pokud se budeš bát se záběhem tak klidně otevři pokličku natvrdo u westgate, veškeré spaliny budou utíkat a turbo nebude dostávat velké obrátky a nebude plnit velký tlak, ale musel by si jí odpojit a třeba přidrátovat, aby byla furt otevřená ;) zaběhni motor a pak to zase smontuj a začíná pekelná hra, kde chyba se může udělat jen jednou.
18:29:30
17.02.2014
17.02.2014
BlackPanther
Ludia mám nové krúžky nejaké šmity z nemecka, bude niečomu vadiť zabiehanie motora s turbom? olej bude valvoline turbo 10W40 a aké to bude s predzápalom? Fabia 1.4 8V systém draw through. Vopred ďakujem a budem rád za každý dotaz na čo si mám dať pozor, lebo spravím presahy, príde mi rozdelovač od Urbiho a idem to zabiehať.
21:53:52
16.02.2014
16.02.2014
pavucina
Turbo po 23tkm, 2,5 roku.
Obcas jsem jel bez filtru, ale vyjimecne.. A stejne stacilo. Plne funkcni. Menil jsme z duvodu utrzeni steftu, z duvodu ze pri delsim behu an volnobeh zaclo strasne hazet olej. A pak koukam a tam tohle.
Jezdete s filtrem a nehazte tam sroubky
Obcas jsem jel bez filtru, ale vyjimecne.. A stejne stacilo. Plne funkcni. Menil jsme z duvodu utrzeni steftu, z duvodu ze pri delsim behu an volnobeh zaclo strasne hazet olej. A pak koukam a tam tohle.
Jezdete s filtrem a nehazte tam sroubky
07:55:38
10.02.2014
10.02.2014
TechniX
-> Eidy: Tento způsob se používá už od pradávna, třeba první osobní přeplňovaní autmobil pro lidi byl Oldsmobile Jetfire Turbo a skompresním poměrem 10:1 co jezdil na JETFUEL vysokooktanové palivo. Je to jednoduchá metoda a funkční.
-> Ultim: V podstatě moc věcí na úpravu tam nemáš, můžeš využít "jakkýkoliv" karburátor, samozřejmě že si pohraješ s tryskama a se vzdušníkem a jiné věci .. ale není to tak složité a katastrofální jak foukat vzduch do karburátoru (posrat se tam toho špatným nastavením dá hned spousty), tam je problémů mnohem více a musíš mít taky více přídavných věcí kolem .. Není třeba hlídat ani tlak paliva vůči BOOST, protože tam ani žádný přetlak není, tam je jen podtlak a čím dál tím větší
-> czechino: Ano spotřeba určitě, ale palivo je prej levné jako chlast takže jezděme dokud to jde ;)
Samozřejmě že každá modifikace má něco pro a proti, ale berme v úvahu že to je to jednoduché funkční řešení, skoro jak pro začátečníky turbaře, takže nějaký chyby tam budou, jako třeba že nebudeme moct chladit přes InterCooler a používat odfukový přetlakový ventil, aby nevznikalo "brždění" turba, také použít nemůžem.
Pro loviče výkonu co hledají každý komunistický kuň to bude málo, přeci jen s přetlakovým karburátorem třeba z R5 Turbo a nebo modernější vstřikování se dají udělat mnohem lepší výsledky a lépe odladěný i vůči spotřebě. Více dokázaly zdejší členi Virtu :) ale přeci jen kdo si to doma chce postavit, aby škodovka lépe jezdila nebo jen na kravení po louce to stačí nemyslíte ? :)
Ano stačí jen si pohlídat lambda sondou směs, upravit zapalování a předstih, nastavit nějaký základní rozumný tlak paliva ať nějaká lepší AC pumpa a nebo se o to postará elektrické čerpadlo, to je fuk hlavně, aby to při tom obrovském podtlaku nevysálo veškeré palivo z karburátoru a pumpa nestíhala v dodávce paliva.. Pak ještě nastavit tlak turba, typicky regulované přes westgate ;)
Pak dále další typické úpravy co se na škoda turbo motorech dělají, je to jen na každém z nás co si vyrobí a udělá a jak to dokáže pak sladit.
-> Ultim: V podstatě moc věcí na úpravu tam nemáš, můžeš využít "jakkýkoliv" karburátor, samozřejmě že si pohraješ s tryskama a se vzdušníkem a jiné věci .. ale není to tak složité a katastrofální jak foukat vzduch do karburátoru (posrat se tam toho špatným nastavením dá hned spousty), tam je problémů mnohem více a musíš mít taky více přídavných věcí kolem .. Není třeba hlídat ani tlak paliva vůči BOOST, protože tam ani žádný přetlak není, tam je jen podtlak a čím dál tím větší
-> czechino: Ano spotřeba určitě, ale palivo je prej levné jako chlast takže jezděme dokud to jde ;)
Samozřejmě že každá modifikace má něco pro a proti, ale berme v úvahu že to je to jednoduché funkční řešení, skoro jak pro začátečníky turbaře, takže nějaký chyby tam budou, jako třeba že nebudeme moct chladit přes InterCooler a používat odfukový přetlakový ventil, aby nevznikalo "brždění" turba, také použít nemůžem.
Pro loviče výkonu co hledají každý komunistický kuň to bude málo, přeci jen s přetlakovým karburátorem třeba z R5 Turbo a nebo modernější vstřikování se dají udělat mnohem lepší výsledky a lépe odladěný i vůči spotřebě. Více dokázaly zdejší členi Virtu :) ale přeci jen kdo si to doma chce postavit, aby škodovka lépe jezdila nebo jen na kravení po louce to stačí nemyslíte ? :)
Ano stačí jen si pohlídat lambda sondou směs, upravit zapalování a předstih, nastavit nějaký základní rozumný tlak paliva ať nějaká lepší AC pumpa a nebo se o to postará elektrické čerpadlo, to je fuk hlavně, aby to při tom obrovském podtlaku nevysálo veškeré palivo z karburátoru a pumpa nestíhala v dodávce paliva.. Pak ještě nastavit tlak turba, typicky regulované přes westgate ;)
Pak dále další typické úpravy co se na škoda turbo motorech dělají, je to jen na každém z nás co si vyrobí a udělá a jak to dokáže pak sladit.
22:23:41
09.02.2014
09.02.2014
czechino
-> TechniX: To musí být spotřebička a ty zimní starty
Jinak bych to odlaďoval lambda a správná směs - bohatost a pak předstih, jako u všeho...
Jinak bych to odlaďoval lambda a správná směs - bohatost a pak předstih, jako u všeho...
21:34:33
09.02.2014
09.02.2014
Ultim
-> TechniX: Hele musi byt pri tomto zpusobu karbec nejak jinak odlazen, popr upraven? Jako laicky bych rekl ze ne, ale ja delam do vcel
21:19:55
09.02.2014
09.02.2014
Eidy
-> TechniX: Tohle nemusí bejt špatný. Podle mě se i líp chladí turbo a je jistota, že bude benzín fakt rozprášenej.
20:24:46
09.02.2014
09.02.2014
TechniX
18:00:50
06.02.2014
06.02.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> havlik: možností je hodně, jak říkám, internet je plnej neturbo karbeců na turbo autech, jen si daný majitel auta musí ujasnit co chce a kolik do toho chce investovat.
17:56:15
06.02.2014
06.02.2014
havlik
-> Marcius: a co třeba dellorto na který se prodává ofiko přestavbová sada na turbo?
17:54:48
06.02.2014
06.02.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> BlackPanther: je to na přeplňovanej karbec (režim "blow through") je toho plnej google... www.google.cz/search?q=bl
ow+thr...
Máš dvě možnosti, buď koupíš karbec z renaultu 5GTT (SOLEX 32 DIS), pak pokud nejsi moc náročný tak namontuješ a jezdíš, případně prokonzultuješ s ostatními a doladíš a nebo můžeš použít téměř jakejkoliv karbec a přestat být závislý na drahém, ne zcela běžném jednokomoráku. Ale nečekej od toho zázraky ve formě normální spotřeby apod. Záleží co za karbec použiješ a jaký štěstí budeš mít při ladění. Musíš mět odvětranou plovákovku do toho "klobouku", zatěsněný osky klapek, v pořádku všechny membránky a případné další úpravičky spojené s přeplňováním a hlavně chuť, čas a odvahu věčně rozebírat karbec a měnit trysky. Tímto způsobem se dá využít třeba i lekr z fáčka... třetí možnost je říct karbecům sbohem a vydat se cestou moderní doby...
Máš dvě možnosti, buď koupíš karbec z renaultu 5GTT (SOLEX 32 DIS), pak pokud nejsi moc náročný tak namontuješ a jezdíš, případně prokonzultuješ s ostatními a doladíš a nebo můžeš použít téměř jakejkoliv karbec a přestat být závislý na drahém, ne zcela běžném jednokomoráku. Ale nečekej od toho zázraky ve formě normální spotřeby apod. Záleží co za karbec použiješ a jaký štěstí budeš mít při ladění. Musíš mět odvětranou plovákovku do toho "klobouku", zatěsněný osky klapek, v pořádku všechny membránky a případné další úpravičky spojené s přeplňováním a hlavně chuť, čas a odvahu věčně rozebírat karbec a měnit trysky. Tímto způsobem se dá využít třeba i lekr z fáčka... třetí možnost je říct karbecům sbohem a vydat se cestou moderní doby...
16:13:50
05.02.2014
05.02.2014
BlackPanther
Ludia táto čapica slúži na podtlakové karburátory? Lebo kedysi som čítal, že čo keby sa dal podtlakovy karbec do krabice, neni toto ten princip? www.ebay.com/itm/.../3907
59259762
16:08:23
15.01.2014
15.01.2014
StepaNoFUN
-> djmaso: Já s turbem neexperimentuju. :-D Na to nemám stroj. ;-) Jenom jsem odpovídal na dotaz...
14:25:17
15.01.2014
15.01.2014
djmaso
-> Stepan FUN: použij na odvod oleje z turba hadici o průměru toho co je vývodová trubka z turba né ? a větší nic nezkazíš mam +2mm
11:36:03
12.01.2014
12.01.2014
LUKAS
-> Stepan FUN: ano na mazanie(tlakova) ...na prepad bude jednoznačne hrubšia aby sa "nebrzdil olej"
12:30:41
11.01.2014
11.01.2014
StepaNoFUN
-> LUKAS: Tlaková nebo odpadová? Pokud tlaková, tak rozhodně, protože v tom turbu máš stejně tak 2mm dírku. Odpadovou bych volil asi větší.
10:59:48
11.01.2014
11.01.2014
LUKAS
Ahojte,bude stačit rurka na mazanie turba od bloku ku turbu o vnutornom priemer 6mm...?
11:59:54
10.01.2014
10.01.2014
TechniX
-> BlackPanther: V dnešních učebnicích těžko něco najdeš a kord něco rozumného .. Já jsem pro karburátor před turbem a hlavně mít co nejkradší trasy a vím jak to udělat, protože jsem to už v létě řešil .. je pravda že se sviní s motorem v zádu ten studený vzduch se mi nepodařilo vymyslet, určitě by se to hodilo i na to že by výfuková litinová úlita se obalila termo krytem z nehořlavého izolačního materiálu, jako to maj některé závodní stroje a dragstery.. a zbytek hliníkové ulity + karburátor + přívod vzduchu by šel náporem studený z okolí za jízdy .. ale můžeme poděkovat jen komoušům co to způsobily a braly si mustr podle něčeho co vlastně ani auto nebylo
Jinak moc jsem to tu nepročítal, copak hodláš stavět za projekt ?
Jinak moc jsem to tu nepročítal, copak hodláš stavět za projekt ?
21:16:27
09.01.2014
09.01.2014
BlackPanther
Sry hoši idem zavítať do učebnic :D
17:52:44
09.01.2014
09.01.2014
Eidy
-> BlackPanther: Používej taky trochu hlavu. Zatím střílíš od boku.
17:30:42
09.01.2014
09.01.2014
StepaNoFUN
-> BlackPanther: A co si pomůžeš, když ochladíš relativně chladnej nasávanej vzduch? Ten IC má opodstatnění za turbem - ženeš přes něj vzduch, kterej ohřálo turbo. a ochlazuješ ho zpátky (ideálně - úplně se Ti to těžko povede) na teplotu, kterou měl v době nasávání - neboli na teplotu co nejbližší okolí.
17:07:31
09.01.2014
09.01.2014
BlackPanther
Hmm a čo poviete na to keby karburátor sal vzduch z IC? pretlačil by to? na jedenj strane vzduchový filter a na druhej hadica do karbcu :o
23:11:46
08.01.2014
08.01.2014
pavucina
Ja proti karbci pred turbem nic nemam, ale problem je teplota nasavanyho vzduchu, ktera ti tam poleze pri vysokym tlaku celkem vysoka( co vim tak s malym IC jsem jezdil pod plnym plynem 40-50°C, pak jsem vzal parez a jel jsem domu 150km bez IC a lezlo to nad 100°C, kolik presne nevim, ptz tam tomu cidlu uz nelze verit), zvlaste kdyz vybiras turbo, tak ze tam das ktery ti prijde pod ruku. Tim budou vznikat detoance a ty bohuzel pri vysoke teplote nasavanyho vzduchu nepotlacis ani takhle malym KP. A 1,4 nema tak dobre pisty jako 1,3, se podivem kolik 1,4pistu zarvalo a to to bylo pouze atmosfery.
Spalovaky samozrejme vybrat muzes, ale chce u toho premejslet k cemu tam co je a kde je vhodne aby neco zustalo.
Ja te od toho neodrazuju, jen rikam co te ceka.
A procti si o tom nekde neco, jsou pekny anglicky knizky, kde je vse o konstrukci vyhody a nevyhody ruznych kombinaci zapojeni. Tady na foru to z lidi vsechno nevytahas
Spalovaky samozrejme vybrat muzes, ale chce u toho premejslet k cemu tam co je a kde je vhodne aby neco zustalo.
Ja te od toho neodrazuju, jen rikam co te ceka.
A procti si o tom nekde neco, jsou pekny anglicky knizky, kde je vse o konstrukci vyhody a nevyhody ruznych kombinaci zapojeni. Tady na foru to z lidi vsechno nevytahas
22:23:04
08.01.2014
08.01.2014
BlackPanther
-> pavucina: riadim sa iba podla salamandera...ten mal KP 7 a s tým čo tam všetko mal bol výkon aj pri malom tlaku 170koníkov a čo hlavné 180Nm. Dosť slušné si myslím na 1.3ku. Ja už základ 1.4 mám a jednoducho to postavím. Prečo by to bolo až tak špatné? veď napr. tých beetlov na yt nájdeš 100vky čo mali karbec pred turbom. tak dajme tomu že s tým tesnením som to prehnal :D a čo sa týka spalovákov gemo tiež vybral kus z nich pre turbo motor a viem že pár motorov už mal za sebou. Hmm a ešte dotaz aký to bude mať problém keď tam bude tak hrubé tesnenie? Neviem tak sa pýtam...
22:06:24
08.01.2014
08.01.2014
pavucina
asi takhle prvni motor, kterej jsem vzal dal do auta bez rozebirani bez zname historie a vydrzelo 9990 km a proslo si vsema testovanim prasarnama a dokonce tam KP y?byl jeste zvysenej.
takze moje rada je, ser na brutalne vysoke tesneni buees mit jen problemy. Pro tvoji kombinaci, kde stejne nepujde tlacit moc, ptz bez chlazeni je to spatny.
nedoporucuji ani brutalni vybirani spalovaku co se dela tady, to je taky spatne zvlaste pro skorapkovy 1,4 pisty
takze moje rada je, ser na brutalne vysoke tesneni buees mit jen problemy. Pro tvoji kombinaci, kde stejne nepujde tlacit moc, ptz bez chlazeni je to spatny.
nedoporucuji ani brutalni vybirani spalovaku co se dela tady, to je taky spatne zvlaste pro skorapkovy 1,4 pisty
21:55:18
08.01.2014
08.01.2014
BlackPanther
Tak som tu zas lidi, dúfam že neotravujem ale je to tu na to :D už mi dosť ludí pomohlo k ďaľším krokom ale problémy sa hromadia. Takže sa chcem spýtať keď budem mať 5mm plechové tesnenie pod hlavu, kôli nižšiemu kompres. pomeru, ako vyriešim presahy vložiek?...alebo to mám spraviť ako killme čo má 1.4 T? Dať origo tesnenie hrúbka cca 1.5mm na to plechový medzikus 2mm a na to zase seriove tesnenie? Budem rád za každú odpoveď prípadne radu...zatim
15:59:42
06.01.2014
06.01.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Sepp: mělo to zapalování Magneti Marelli Microplex, samostatná jednotka řízení zapalování. Mělo to myslím dva indukční snímače polohy a jeden nebo dva snímače klepání... Na palivo se používal LE2 Jetronic.
18:31:26
05.01.2014
05.01.2014
Sepp
Otázka pro znalé:
Fiat Uno turbo měl zapalování (předstih apod.) řešeno rozdělovačem, tedy bez snímače klepání? ECU LE2 Jetronic je schopná řídit jen vstřikování, nebo?
Fiat Uno turbo měl zapalování (předstih apod.) řešeno rozdělovačem, tedy bez snímače klepání? ECU LE2 Jetronic je schopná řídit jen vstřikování, nebo?
14:39:57
05.01.2014
05.01.2014
pavucina
To je externi wastegate, cena zacina tak od 5000,- kazdopadne wastegate ma v sobe bezne vetsina turb, ktere by byly vhodne ke skodovackemu obsahu, ktaze toto resit nemusis.
14:26:23
05.01.2014
05.01.2014
castrol
-> BlackPanther: nieje to nahodou blow off ventil ?
14:19:28
05.01.2014
05.01.2014
BlackPanther
Okey na motore sa robia ďalšie veci, no popritom riešim chujoviny už vopred a napadlo ma dať na zvody ešte pred turbom ventil, kt. by prepustil prebytočné plyny do koncového výfuku, niečo jak na tomto videu až na to že on to má len tak von, aký ventil sa tam dá použiť a kde ho zoženem?