skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Super motor 1.2 Htp
12:01:51
20.05.2008
20.05.2008
Nwkt
-> Crestik: Bych řek, že to myslí ze srandy, viz smajl na konci
12:00:17
20.05.2008
20.05.2008
Crestik
-> Petr105l: jasně, podprůměrné, a ti lidi nejen v ČR je furt kupujou jak urvaní a chválí si je, to jsou kokoti, co...a co bys doporučil, experte?... chce to taky trochu objektivnosti...
10:50:26
20.05.2008
20.05.2008
Jaktak
-> UltraFan.: Taky jsem na to koukal. Ve skodovce mi pride dost veci nelogickych treba proc neopakovali vysledek fabie 2 v narazovych zkouskach kdyz mohly dostat 5 hvezdicek a zkazila jim to jen naka spatna zapadka ci co. Pak nechapu proc se fabie 2 montuje na starym podvozku predchozi fabie kdyz za chvili prisla nova ibiza s podvozkem uplne novym.
10:43:26
20.05.2008
20.05.2008
Martin136COUPE
-> Petr105l: Už sem to zmínil níže...ale stejně sou to vocasové...
10:40:25
20.05.2008
20.05.2008
Petr105l
-> Martin136COUPE 19.05.08 21:49:25: nojo, ale to je jen samotna vyrobni cena toho auta. Nezapomen, ze se musi nejak zaplatit naklady na vyvoj, navrh a modernizaci vyrobnich zarizeni, marketing, samotny prodej, neco se musi dat i tem cvicenym opicim u pasu atd. atd. Takze predstava, ze zku*vena Skodovka si vyrabi Superby za 100 klacku a jen tak z pleziru je prodava za 700, pricemz rozdil je cisty zisk, je docela zcestna :)
Abych nebyl OT: Fabie a Octavie obou generaci s libovolnou motorizaci jsou podprumerne vozy s nadprumernou cenou a kdo utrati vlastni penize za novy vuz bez velmi vyrazne slevy je bud blazen, nebo nevi co s penezma, takze vubec nevim co tu resite
Abych nebyl OT: Fabie a Octavie obou generaci s libovolnou motorizaci jsou podprumerne vozy s nadprumernou cenou a kdo utrati vlastni penize za novy vuz bez velmi vyrazne slevy je bud blazen, nebo nevi co s penezma, takze vubec nevim co tu resite
10:26:15
20.05.2008
20.05.2008
UltraFan.
-> Jaktak: Nova Octavia II je ve finsku o 170tis levnejsi...neprijde vam to trochu moc a ujety jak se k nam nase jedina automobilka macessky chova???? Od skodovky bych si nikdy nic nekoupil
10:23:51
20.05.2008
20.05.2008
UltraFan.
reakce na -> Rooney: 16.05.08 12:39:18
Jezis tak jel rychlejs no a co? ja se taky fabiema nenecham predjizdet...proste je nesnasim no...muj osobni nazor tak nekamenovat prosim
Jezis tak jel rychlejs no a co? ja se taky fabiema nenecham predjizdet...proste je nesnasim no...muj osobni nazor tak nekamenovat prosim
09:38:47
20.05.2008
20.05.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: co chceš od social edišn, komprese je u tehle motoru asi příplatková výbava
22:23:12
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> Labros: Jj to je von,hlavne ta 1,8 je vazne dobra jede to jak dvoulitr a bere to jak 14ka.
22:20:13
19.05.2008
19.05.2008
Labros
-> Jaktak: No jestli myslíš tu 5dvéřovou evropskou verzi (UFO), tak to je právě první Civic s McPhersonem a torzní příčkou Nikdo moc nechápe proč, japonskej 4D má pořád poctivý nápravy. Ale to pětidvířko je zajímavý.
22:12:41
19.05.2008
19.05.2008
Samantus
Dneska sem si mastil na skoleni z pardubic do melnika mondeem 2008 1.6 benzin, to byla erektivni jizda, jako jede to slusne, ale akcelerace jako u 120ky:-)
22:07:55
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> Labros: Ten novej civic se mi hrozne libi, jednou bych si ho chtel poridit. Podle me je to perfektni auto.
22:05:01
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> Martin136COUPE: Tedka jsem nedavno cet porovnani ceniku skodovky a vyslo najevo ze fabie se prodava v Cesku nejdraz a nejlevnejc snad na Malte.
21:57:28
19.05.2008
19.05.2008
Martin136COUPE
-> havlik: Takže jen tak z hecu 50% ceny je zisk jo ? Chápu že je tam ještě doprava na prodejnu a další kraviny...ale je to mazec...
21:51:32
19.05.2008
19.05.2008
havlik
-> Martin136COUPE: vyčíslená škoda byl asi 350 ale tak ber to z tý stránky že se to neprodávalo a vlastně to byl jen material a práce
21:49:25
19.05.2008
19.05.2008
Martin136COUPE
-> Jaktak: No tak se dostáváme k tomu proč je to tak drahý že jo ?
Krásný příklad je novej Superb...chtěli začínat někde na 800 - 900 tis...a prej že to je asi moc, tak ho dáme od 690 tis...fakt úžasný...je vidět jak nás maj na háku...
No a když jim ho ukradli nebo si ho rozbili nebo co se to tenkrát stalo v Kvasinách tak škoda za komplet auto asi 170 tis nebo min...uz neim...
Takže tak...
Krásný příklad je novej Superb...chtěli začínat někde na 800 - 900 tis...a prej že to je asi moc, tak ho dáme od 690 tis...fakt úžasný...je vidět jak nás maj na háku...
No a když jim ho ukradli nebo si ho rozbili nebo co se to tenkrát stalo v Kvasinách tak škoda za komplet auto asi 170 tis nebo min...uz neim...
Takže tak...
21:46:38
19.05.2008
19.05.2008
Labros
-> Jaktak: Do Fabie se víceprvková zadní náprava asi nikdy dávat nebude, to máš pravdu. Ale třeba Honda dává dopředu lichoběžník a dozadu double wishbone jak do 140kilowatový Integry, tak do Civica v základní 1.4 (krom poslední generace v evropský verzi.) Jde prostě o priority. Fábka je relativně bezpečný auto pro masy.
21:30:52
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> Labros: To mas pravdu, ale predstav si kdyby se mela davat do fabie viceprvkova zadni naprava kolik by pak stala uz tak ted draha fabie. Nebo kdyby fabie mela hydraulickej podvozek.
21:26:44
19.05.2008
19.05.2008
Labros
King 19.05.08 19:11:01 napsal: -> Labros: To je ono - občas vydráždit :) Kolik to tak trvá, než se ta 1,4ka zabržděná předjíždějícím kamionem vydráždí na skutečných 180? :)
No jo, dostal jsi mě, fabie 1,4 se prostě nemůže rovnat mondeu dvoulitru fturbodehtu Ale to je na jinou diskuzi...
No jo, dostal jsi mě, fabie 1,4 se prostě nemůže rovnat mondeu dvoulitru fturbodehtu Ale to je na jinou diskuzi...
21:24:18
19.05.2008
19.05.2008
Labros
Jaktak 19.05.08 19:30:18 napsal: -> King: ty to myslis jinak nez ja s tema jizdnima vlastnostma. Fabie ma jedny z nejlepsich jizdnich vlastnosti ve svy tride, ale kdyz se to porovna s autama jinych trid tak uz tak dobry nebudou.
A proč by nemohly být? Musí mít větší auto vždycky lepší jízdní vlastnosti, než menší? Proč jezdí wrc C4 a ne C5, focus a ne mondeo, fabie nahradila oktávku? Nevidim důvod, proč by mělo menší auto se stejnou konstrukcí hůř držet stopu, než větší, proč by mělo mít delší brzdnou dráhu, proč by se mělo víc naklánět atd. To přece závisí na jinejch věcech, než jen rozměry...
A proč by nemohly být? Musí mít větší auto vždycky lepší jízdní vlastnosti, než menší? Proč jezdí wrc C4 a ne C5, focus a ne mondeo, fabie nahradila oktávku? Nevidim důvod, proč by mělo menší auto se stejnou konstrukcí hůř držet stopu, než větší, proč by mělo mít delší brzdnou dráhu, proč by se mělo víc naklánět atd. To přece závisí na jinejch věcech, než jen rozměry...
21:18:07
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> Crestik: To vubec ne, ale je jasny ze se fabie nemuze rovnat 7 bmw, fabie se ve svoji tride chova na silnici asi nejjistejs a plno lidi si tady stezuje na jeji jizdni vlastnosti.
19:55:26
19.05.2008
19.05.2008
Crestik
-> Jaktak: jaké třídy...chovat se to musí vždycky co nejlíp a nejbezpečněji. To jako jsou jiné předpisy na např. brzdnou délku jiné pro malé vozy a vyšší třídu? Podle mě to funguje trochu jinak, než "chlapi, tady to omrdáme, takhle to stačí, je to nižší třída"...
19:30:18
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> King: ty to myslis jinak nez ja s tema jizdnima vlastnostma. Fabie ma jedny z nejlepsich jizdnich vlastnosti ve svy tride, ale kdyz se to porovna s autama jinych trid tak uz tak dobry nebudou.
19:25:27
19.05.2008
19.05.2008
King
-> Jaktak: Jak nebude objektivní? :)
To jako, že fobie bez abs a na 165kách galuskách se bude při krizovým brždění ze 180km/h subjektivně chovat hůř, než třeba to mondeo f plný palbě a na 225kách hlínách, ale objektivně se jako budou chovat stejně? A jiný riziko představuje ambiciózní fábiátor rozvášněnej na 180, než ten samej řidič třeba v tom zmíněným mondeu
To jako, že fobie bez abs a na 165kách galuskách se bude při krizovým brždění ze 180km/h subjektivně chovat hůř, než třeba to mondeo f plný palbě a na 225kách hlínách, ale objektivně se jako budou chovat stejně? A jiný riziko představuje ambiciózní fábiátor rozvášněnej na 180, než ten samej řidič třeba v tom zmíněným mondeu
19:13:18
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
-> King: Tak porovnavat to muzes, ale nebude to objektivni. To je jako kdybys porovnaval interier 7 bawa a opelu astra treba. Moc teda nevim jak myslis ze s autem nekdo jezdi jako za tri ctvrte mega.
19:11:01
19.05.2008
19.05.2008
King
-> Labros: To je ono - občas vydráždit :) Kolik to tak trvá, než se ta 1,4ka zabržděná předjíždějícím kamionem vydráždí na skutečných 180? :)
19:05:51
19.05.2008
19.05.2008
King
-> Jaktak: Nechápu, proč bych to nemoh porovnávat Když je spousta fabiátorů, co maj ambice jezdit s tím po dálnici jako v autě za tři čtvrtě mega
18:39:56
19.05.2008
19.05.2008
Milan 136
jinak dnes opět další HTP bez komprese
18:38:47
19.05.2008
19.05.2008
Milan 136
-> Matthes130: jo? jaký galusky. to má junior 155 ale HTP může mít klidně 185/60 R14 nebo 195/50 15
15:36:27
19.05.2008
19.05.2008
Jaktak
Nechapu jak tady muzete porovnavat jizdni vlastnosti mondea a fabie dyt je to uplne jina trida. Nejsem priznivcem fabie ale ten podvozek je na ni asi to nejlepsi, dyt to ma jeden z nejlepsich podvozku ve svy tride.
15:29:43
19.05.2008
19.05.2008
Labros
King 18.05.08 10:19:22 napsal: -> Pedros: Nečekám, že by thálie měla za ty prachy výrazně lepší jízdní vlastnosti, než fóbie a vím. jak se fábka chová při pokusech překročit dálniční limit a nedej bože v takovejch rychlostech nějak manévrovat.
To je podle mě zase přehnaný. Fábku kombi 1.4 74kW jsem zkoušel na dálnici vydráždit na 180 a připadala mi naprosto v pohodě. Někdo by mohl říct, že jsem neměl k dispozici etalon jako třeba "mondeo fkombíku a fturbodehtu", ale nedlouho poté jsem to srovnával s Focusem kombi a přišlo mi to docela srovnatelný, i když Focus je skoro bez náklonů, v tom je docela fantastickej. A ještě bych dodal, že s každým autem si rád zkouším lehký náznak "vyhýbacího manévru", pro porovnání ovladatelnosti, nejlépe na volné dálnici ;)
To je podle mě zase přehnaný. Fábku kombi 1.4 74kW jsem zkoušel na dálnici vydráždit na 180 a připadala mi naprosto v pohodě. Někdo by mohl říct, že jsem neměl k dispozici etalon jako třeba "mondeo fkombíku a fturbodehtu", ale nedlouho poté jsem to srovnával s Focusem kombi a přišlo mi to docela srovnatelný, i když Focus je skoro bez náklonů, v tom je docela fantastickej. A ještě bych dodal, že s každým autem si rád zkouším lehký náznak "vyhýbacího manévru", pro porovnání ovladatelnosti, nejlépe na volné dálnici ;)
15:28:51
19.05.2008
19.05.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Labros: Ze ma galusky a nekdy i cerny spojler
15:16:12
19.05.2008
19.05.2008
Labros
King 17.05.08 10:00:46 napsal: -> Rooney: Jenom taková poznámka - jak ze při pohledu do zpětnýho zrcátka pozná motorizace fóbije?
15:14:15
19.05.2008
19.05.2008
Labros
Pedros 17.05.08 01:53:18 napsal: -> Labros 16.05.08 09:49:49: to s tou Thalií není pravda draku,máme doma 77kW 1.4 a je to docela svižný..Rozhodně nemá problém udržet 130 :) Ale tak hádat se nechci
ale ty 1.4 bývaly asi 55kW, a tu jsem měl na mysli
ale ty 1.4 bývaly asi 55kW, a tu jsem měl na mysli
21:30:48
18.05.2008
18.05.2008
Samantus
-> King: majitel benzinovyho dvoulitorvyho scorpia f automatu, taky:-)
20:23:32
18.05.2008
18.05.2008
Michal_thalia
-> King: To auto stalo normalne venku na parkovisti, kazdej rok jezdilo celou zimu na hory, takze lestenka to urcite nebyla. Byla kazdej den v provozu.
20:05:58
18.05.2008
18.05.2008
King
-> Michal_thalia: Mno, jestli máš na mysli nějakou garážovanou leštěnku s 10 tkm /rok, pak asi není co řešit
-> Pedros: Rozumím :) Ale je to prostě tak, že pokud si čuchneš k pořádnýmu autu s rozumně silným motorem, pak každej krok "zpátky" je znát. Ve svojí shade kariéře bych asi nikdy neohrnoval nos nad novým 1,8 mondeem, ale když ho na 2 dny dostanu jako náhradní auto v servisu, trpím a netrpělivě čekám ten svůj turbodehet f kolejnici :) Majitel A6 s 3,0 se asi jenom pousměje - asi tak :-)
-> Pedros: Rozumím :) Ale je to prostě tak, že pokud si čuchneš k pořádnýmu autu s rozumně silným motorem, pak každej krok "zpátky" je znát. Ve svojí shade kariéře bych asi nikdy neohrnoval nos nad novým 1,8 mondeem, ale když ho na 2 dny dostanu jako náhradní auto v servisu, trpím a netrpělivě čekám ten svůj turbodehet f kolejnici :) Majitel A6 s 3,0 se asi jenom pousměje - asi tak :-)
17:19:59
18.05.2008
18.05.2008
Michal_thalia
Tak koukam ze se tady rozjela diskuze o thaliich. Taky jsme jednu meli. Melio jsme ji 6 let a vyfuk byl uplne v pohode, jak tady nekdo pise ze odejde za 2 roky. zadnej vaznejsi problem s tim autem za tu dobu co jsme ho meli nebyl.Nekdo si tady stezuje na podvozek. nevim co by od toho lidi chteli dyt je to rodinny auto tak nemuzou cekat perfektni drzeni stopy kdyz ten podvozek je mekej delanej na klidnou jizdu.
13:41:04
18.05.2008
18.05.2008
Pedros
-> King: asi takhle,já bych si tohle za ty prachy nekoupil,taky bych volil nějakou ojetinu v jiný kategorii,ale tak fotr si koupil tohle,je to jeho věc.. Jenom to bráním z toho,co tu píšeš,není to zas tak špatný jak píšeš,ale mysli si co chceš,každej má svůj názor..
12:03:21
18.05.2008
18.05.2008
King
-> Pedros: Aha, takže zhruba stejná politika jako u fóbijí :) Tzn. zatímco jinde jsou v základu spousty "samozřejmostí"
, my v základu nabízíme dtto holobyt, čímž vytvoříme iluzi ekonomické výhodnosti :) To, že si někdo holobyt dovybaví za 360tkč nekomentuju :) Ale to jsme zas u jinýho problému, kdy někdo nesnese pomyšlení, že by si koupil jetý auto a já zas nechápavě vrtím hlavou, proč se za takovej ranec trápit v nějaký parodii na "velký" auto, když za podstatně nižší cenu lze sehnat třeba 2 roku starý mondeo f plný palbě, který aspoň při neporovnatelně vyšším komfortu aspň nemá takovou "žumpu" jako thálie. Ale to jsme odbočili, lidé jsou různé :)
Jak říkám, osobně jsem neměl tu čest, ale když někdo napíše autíčku s takovejma galuskama a podvozkem, že je třeba ve 160ti v pohodě, myslím si svoje
Jak říkám, osobně jsem neměl tu čest, ale když někdo napíše autíčku s takovejma galuskama a podvozkem, že je třeba ve 160ti v pohodě, myslím si svoje
11:13:16
18.05.2008
18.05.2008
Pedros
-> King: Tak jako víš ty co,ona zas až tak levná nebyla,sice je fajn,že jsem nedavno viděl cenovku 200tisíc,ale sami jsme jí kupovali před třeba rokama za 360,ta cena naroste,pokud nechceš auto ojebaný o posilovač,ABS,mlhovky,vyh
řívaný sklo,dveře v elektrice,palubní pc,rádio klimatizaci a motor v nejsilnější verzi a já nevím co ještě všechno.. Co jsem se s tím párkrát svezl,tak jízdní vlastnosti to má docela dobrý,motor je na mě dostatečně živej na to,že je to 77kW verze,zrychlovat to zrychluje dobře.. S tím výfukem nevím,to byc kecal.. Jediný co mě na tom autě strašně vadí,je strašně málo místa,úplně napíču vyřešenej interiér,kterej působí kurevsky laciným dojmem a taky je :) Ale auto jako takový se chovalo vždy když jsem s tím jel hodně dobře,a popravdě,kolikrát s tím na našich silnicích pojedeš přes 180 :) S podvozkem při běžných rychlostech není problém. Že s tím jezdí důchoci s křapkama za oknem,to už je problém řidičů a né auta.. Když s tím jede vyklepanej děda 80tkou se smrtí na očích,tak podle toho přece nemůžeš soudit auto :)
10:19:22
18.05.2008
18.05.2008
King
-> Pedros: Ano, záměrně trošku přeháním :) Ovšem důvod proč si zrovna thálii kupujou hlavně důchodci je asi cena. A ta nízká cena asi nebude výrazem sociálního cítění Renaultu
Nebudu se pouštět do žádnejch rozborů, protože jsem to nikdy neřídil, ale můžu papouškovat, co jsem zaslech od šváry (insider v oblasti autovejfuků) - tyhle low-cost rádobyauta maj třeba vejfuky a spoustu dalších, řekněme spotřebních dílů, na samý hranici ojebatelnosti, rozumněj: vyrobeno s extrémně nízkýma výrobníma nákladama, ale zase tak aby to vydrželo aspoň 2 roky. Pak majitel zjistí, že sežranej, chrastící vejfuk stojící ranec a zaplaká. A tak se to opakuje s různejma dalšíma dílama.
Nečekám, že by thálie měla za ty prachy výrazně lepší jízdní vlastnosti, než fóbie a vím. jak se fábka chová při pokusech překročit dálniční limit a nedej bože v takovejch rychlostech nějak manévrovat.
Ale uznávám, že můj pohled na tenhle hybrid je do značný míry ovlivněnej, tím, co obvykle sedí a jakým způsobem řídí to, za jeho volantem :) Jakmile se na dostřel objeví přede mnou charakteristická záď onoho modelu s pičkou ve znaku, očekávám v lepším případě zdržení a současně je třeba bejt připravenej na všechno, protože klobouci za volantem thálii jsou obzvláš't kreativní :)
Nebudu se pouštět do žádnejch rozborů, protože jsem to nikdy neřídil, ale můžu papouškovat, co jsem zaslech od šváry (insider v oblasti autovejfuků) - tyhle low-cost rádobyauta maj třeba vejfuky a spoustu dalších, řekněme spotřebních dílů, na samý hranici ojebatelnosti, rozumněj: vyrobeno s extrémně nízkýma výrobníma nákladama, ale zase tak aby to vydrželo aspoň 2 roky. Pak majitel zjistí, že sežranej, chrastící vejfuk stojící ranec a zaplaká. A tak se to opakuje s různejma dalšíma dílama.
Nečekám, že by thálie měla za ty prachy výrazně lepší jízdní vlastnosti, než fóbie a vím. jak se fábka chová při pokusech překročit dálniční limit a nedej bože v takovejch rychlostech nějak manévrovat.
Ale uznávám, že můj pohled na tenhle hybrid je do značný míry ovlivněnej, tím, co obvykle sedí a jakým způsobem řídí to, za jeho volantem :) Jakmile se na dostřel objeví přede mnou charakteristická záď onoho modelu s pičkou ve znaku, očekávám v lepším případě zdržení a současně je třeba bejt připravenej na všechno, protože klobouci za volantem thálii jsou obzvláš't kreativní :)
16:33:03
17.05.2008
17.05.2008
Rooney - zrušená registrace
-> Crestik: tohle už sem někde četl, je to dobrý
14:53:40
17.05.2008
17.05.2008
Crestik
13:30:20
17.05.2008
17.05.2008
Pedros
-> Rooney 16.05.08 12:39:18: takovýhle miluju..
12:25:22
17.05.2008
17.05.2008
Rooney - zrušená registrace
-> King: ja už ji totiž předjel předtím ve městě, tak se srala tak 30.
Jinak ja takhle opravdu nejezdím, to byla velká vyjímka
Jinak ja takhle opravdu nejezdím, to byla velká vyjímka
11:44:15
17.05.2008
17.05.2008
Pedros
-> King 17.05.08 09:57:54: nechci se Thalií zastávat,nepáčí se mě moc,ale přesto jí doma máme a trošku to přeháníš
10:37:52
17.05.2008
17.05.2008
King
-> U-Geen: Jo, to je každoroční úkaz, začne trošku pálit sluníčko, podpoří syntézu hormonů a nadrženci různýho věku si začnou za volantem něco dokazovat. Hory zmuchlanejch plechů a mrtvol :( Benga a polopolicajti se vyrojej na silnice a v duchu hesla "buzerovat a prudit" vymáhají tzv. "dodržování předpisů". Viděl snad už někdo policajta trestajícího zmrda, kterej někomu bránil předjetí nebo jel krajně agresivně? Sím, já se hlásím :) Jednou za svoji 12ti letou kariéru jsem zažil situaci, kdy kdy nějakej víkendovej frustrát ve zdechlým starým "dehtu" předjížděl na silnici Pha-Ko stylem naprostýho dementa a zásadně v momentech kdy kvůli němu muselo auto v protisměru doslova uskočit do škarpy. Kdo tu silnici zná, ví, že při trošce zkušeností se tam dá předjíždět prakticky kdekoliv , protože je dost široká a při troše spolupráce šoférů to funguje. Vzhledem k tomu, že jeho diletantská prasojízda nebyla v hustším provozu moc efektivní, něměl jsem problém držet se se stoprdem na dostřel za ním. Pak předjel zvláště nevybíravým způsobem minikolonu s policejní feldou a to se mu stalo, světe div se, osudným :) S majákem ho zastavili a snad ho aspoň nějak vydusili :) Takže to byl jeden jedinej případ, kdy jsem zažil, že policie trestá pravý příčiny nehodovosti, zbytek byly tzv. dopravně bezpečnostní akce :)
10:15:06
17.05.2008
17.05.2008
U-Geen
-> King: no ted se podobny zavodnici rojej, asi jaro nebo co. kazdej den to potkavam cestou do/z prace :)
10:00:46
17.05.2008
17.05.2008
King
-> Rooney: Jenom taková poznámka - jak ze při pohledu do zpětnýho zrcátka pozná motorizace fóbije? Dělej jak myslíš, ale naschvál za volante zústává naschválem a každej svýho štěstí strojvůdcem