pred a po

prohledat
14450 příspěvků (zobrazeno 2701 až 2750) od 05.03.2008 do 25.08.2024, založil/a targa 2
řadit dle data
20:49:55
01.07.2014
Tomaso435
-> Bohyn: koukám fest třídíš odpad :D
20:48:34
01.07.2014
Bohyn
A nyní
zvětšit pred a po - obrázek od Bohyn vložen 01.07.2014 20:48:34
20:48:02
01.07.2014
Bohyn
20:47:00
01.07.2014
Bohyn
Stav při koupi
zvětšit pred a po - obrázek od Bohyn vložen 01.07.2014 20:47:00
20:42:05
01.07.2014
tunerlada
-> Peťa Klíč: je zlomená tak sem ji dal do sádry aby se zotavila 3-> Eidy: jen vrch, jelo to na 3 tak sem udělal hlavu už minulou sezonu - pul roku zkoušel a dolaďoval co bylo třeba aby motor šlapal, spodek se pouze vyčistil,vodní pumpa je tam větší vrtulka ze 130 a nové ložiska ,silnější alternátor s novým pajšlem,slícované oboje potrubí i z výfukem,karbec srovnaná příruba, a celé to i s převodovkou přetěsněno.
12:03:29
01.07.2014
castrol
-> Peťa Klíč: no jasne na ľubovoľnú upravu1
08:56:20
01.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ta hlava je ze sádry?
08:07:31
01.07.2014
Vojťas
-> Majki: Generální Obarvení 3 40
07:41:09
01.07.2014
Majki
-> Eidy: generální omyti? 40
22:03:01
30.06.2014
Eidy
-> tunerlada: Proběhla i GO?
21:09:29
30.06.2014
tunerlada
po .. a nejen vzhledově po :)
zvětšit pred a po - obrázek od tunerlada vložen 30.06.2014 21:09:29
21:08:29
30.06.2014
tunerlada
17:42:31
30.06.2014
castrol
-> Peklo: nie dážď nepocitame1 tak nieje divu že je zo zajdene
14:02:15
30.06.2014
Peklo
-> castrol: Leštěné? Počítá se déšť jako leštění? 1 Když jsem zjistil, že naposledy myté to bylo mnou před asi 3 lety, tak jsem se docela přestal divit.



Každopádně to auto má i lepru, začínají mu odpadávat přední blatníky, zadní lemy. Zase na druhou stranu motor 135 a má cca 80tisíc naběháno, hnědej vnitřek bez děr na repro a na sedadlech celou dobu potahy. Kromě posledních 3 let neustále garážováno.
13:11:30
30.06.2014
Mr._Nosferatu
-> Peklo: Tohle mi připomělo Berlongo jedný pizzerie....
13:03:38
30.06.2014
castrol
-> Peklo: masaker, kedy to auto bolo naposledy lestene?
10:58:26
30.06.2014
Peklo
-> Klubko_: jo trošku zašlej. Když jsem vedle toho opřel jekl natřenej červenou základovkou, tak nebyl poznat rozdíl.
10:43:45
30.06.2014
Klubko_
-> Peklo: to jako to matny je tak zašlej lak? 9
10:10:43
30.06.2014
Max
-> orf: pěkné...fakt jo.

na motoru předpokládám děláš ;o)
09:20:45
30.06.2014
Jozka
-> Peklo: To je dobrý, takhle bych to napůl udělal přes celý auto, aby si tchýně zapamatovala ten rozdíl..3
08:59:42
30.06.2014
Peklo
před a v průběhu, ne dnes, ale včera

tchýnin pekelný stroj už byl jak natřenej základovkou
zvětšit pred a po - obrázek od Peklo vložen 30.06.2014 08:59:42
07:56:42
30.06.2014
orf
-> Mr_Kubas: čz 98 rv 1940
06:28:25
30.06.2014
Mr_Kubas
-> orf: Copak je to za kousek, čistě ze zvědavosti? 6
19:38:35
29.06.2014
castrol
-> stepan: ani pred nebo 1
19:34:38
29.06.2014
orf
-> stepan: jj zatim to bude odrazedlo :-))
19:33:36
29.06.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> orf: pecka)
19:33:22
29.06.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> stepan: nebuď detailsta3
19:31:44
29.06.2014
stepan
-> orf: Nejsem odborník přes motorky, ale mám dojem, že ti tam něco chybí. 40
19:30:33
29.06.2014
orf
Po cerven 2014
zvětšit pred a po - obrázek od orf vložen 29.06.2014 19:30:33
19:29:59
29.06.2014
orf
Pred leden 2014
zvětšit pred a po - obrázek od orf vložen 29.06.2014 19:29:59
14:11:47
19.06.2014
OTA-MTX
-> vhml: tak já taky ne, mě tam chlapci davali data prmo pro rs a vic uz asi udelat nemůžou, navíc to umi jen v praze, protože ten systém je z uata dovezenyho z primo z italie
13:56:01
19.06.2014
palinator
-> Syny 19.06.14 12:49:28:

Ono to není jenom o otáčkách, ale spíš o zátěži. Ve 3000 je už turbo hodně zregulovaný, aby se nepřetáčelo a už netlačí takovým tlakem, jako při 2000. Možná že plnej plyn okolo těch 2000 je pro turbo náročnější, než ve 3000. Otáčky turbíny/průtok turbodmychadlem budou +- podobný, ale tlak jinej. Teda domnívám se, že to tak je.
13:53:32
19.06.2014
Radek Retro eLeSo
-> Kuba105 19.06.14 11:43:24: Milltek doporučuju,nedávno sem ho kupoval pro Němce a je to vážně masakr!!!má taky RS a je to fakt rozdíl4
13:44:19
19.06.2014
vhml
-> OTA-MTX 19.06.14 13:39:22: jo, funguje to pěkně. Jen to úplně nemám úplně super doladěný, jelikož chlapci z LPG servisu si s laděním turbo motoru neumí úplně moc poradit a naučený triky z felicíí tady nějak nefungujou 4
13:39:22
19.06.2014
OTA-MTX
-> vhml: aha, mě zmátlo, že jsi říkal "mám stejný motor..." pochopil jsem to jinak, sorry4

jinak mam taky LPG, nemuzu si to vynachvalit6
13:35:12
19.06.2014
vhml
-> OTA-MTX 19.06.14 13:32:01: no já mám 1,8T s čipem v Sharanu. Ale je to ten nejstarší typ s mechanickou klapkou atd...
13:32:01
19.06.2014
OTA-MTX
-> vhml: odporné...1

nevadí a původně? popř je to RS?
13:31:30
19.06.2014
vhml
-> OTA-MTX 19.06.14 13:30:32: tmavě modrou na Sharanu 3
13:30:32
19.06.2014
OTA-MTX
-> vhml: btw jakou máš na RS barvu?6
12:55:38
19.06.2014
vhml
-> palinator 19.06.14 12:45:37: no není to jedno. Já měl prasklou membránu a každej servisák mi následně tvrdil, že mám špatnou váhu - a v podstatě měl pravdu, neukazovala realitu.
12:49:28
19.06.2014
Syny
-> palinator: Todle co je na konci toho videa jsem nemyslel. Jako piskani turba mi nepripominej. Na sluzebnim Passatu piskalo od zacatku, pak zacalo piskat, ze jsem ho slysel i pres radio a pak se proste posralo a rozlitalo na sracky. Ted v Octavii piska podobne taky a jeste tak docela divne, takze mam strach ji vytocit i na 3000 rpm, abych nedopad podobne. Kazdopadne kdzy na volnobehu slapnu na plyn a pustim, tak se mi zda, ze je slyset nejaky ufouknuti, neco jako v tom videu ve 20. vterine.
upraveno 2x, naposled 19.06.2014 12:50:29
12:45:37
19.06.2014
palinator
-> vhml:

Tak v okamžiku kdy blowoff přepouští (např. při přeřazení), tak je to pro provoz docela jedno, jestli jednotka dá směs chudší nebo bohatší ne? To následně kdyžtak křápne ve vejfuku.40
12:43:28
19.06.2014
palinator
-> Syny:

Mně třeba akorát abnormálně píská turbo... je slyšet i na volnoběh. A různý zvuky od turba vedoucí jsou záležitosti tlaku ve vejfuku a tlaku v sání. Zvuk na tomhle videu je nežádoucí, vzniká za určitejch podmínek, když pohledáš, je to nějakej efekt, kterej ničí všechny zúčastněný komponenty.

Skoda Octavia RS TDI turbo surge
12:43:21
19.06.2014
Syny
-> vhml 19.06.14 12:42:08: Och, uz je mi to jasne :)
12:42:08
19.06.2014
vhml
-> Syny 19.06.14 12:34:28: ne, foukne to zpátky do sání. Takže to sice zaslechneš ale není jekot jak u starejch závodních turboaut. To dosáhneš tím, že to pouštíš ven, jenže o tom musí vědět ŘJ , protože počítá s tím přepuštěným vzduchem, jelikož už se to celý odehrává za váhou.
12:40:59
19.06.2014
Syny
-> palinator: Tak mam asi divny TDi 36 Sice je fakt, ze diesly klapku asi nemivaj, ale vzdy kdyz proslapnu plyn a pustim, tak je slyset jak neco nekde ufoukne. Ne takovy to pisteni. Tak nevim co to je - mozna porucha 3
upraveno 2x, naposled 19.06.2014 12:42:15
12:40:34
19.06.2014
palinator
-> Syny:

u TDI nikam nic nefouká.
12:34:28
19.06.2014
Syny
-> Milan 136: A kam to fuci? Ja mel za to, ze vsecky turba pretlak pred klapkou ufouknou ven. Vzdyt i na tej TDickovej octavii je slyset jak si to odfoukne, kdyz to na volnobehu trochu prislapnu. A co je FaF nevim :) Ten zvuk toho brutalniho pisteni, ktery maj nejaky Tjunynk kchár? :)
upraveno 1x, naposled 19.06.2014 12:34:51
12:25:29
19.06.2014
Milan 136
-> Syny: má, ale nefouká to ven a není efekt FaF
12:22:18
19.06.2014
Syny
-> vhml: Ja se omlouvam za neznalost, ale nema blow-off ventil kazdy turbo v serii? 40
Extreme Tyres