skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
20:25:25
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> petr s: co já vim... ale průměr asi 40cm.
20:24:26
24.10.2010
24.10.2010

petr s
-> Pavel P..: Obvod stromu byl kolik?
20:24:25
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> Hurdis: srát na povolení.... nebudu čekat až foukne vítr a strom mi zbourá kus střechy a už je po sklizni

20:23:55
24.10.2010
24.10.2010

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale ta spotreba LPG
tolko som nemal ani na rapide ked som jazdil na benzin...
tolko som nemal ani na rapide ked som jazdil na benzin...20:22:06
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Pac mas voe formana total v prdeli. Jesi je to neco jako mel Zeke, jako ze asi jo tak to jelo hur nez skoda 105 s zigulem na podvalu 

20:20:59
24.10.2010
24.10.2010

Hurdis
-> darklord: Max. 150 kg vlastní, určitě 450 celkovou, tj. 300 užitnou, při holé karoserii cca 50-100 kg rezerva.
20:20:37
24.10.2010
24.10.2010

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no vo formane som mal len polku vlecky a nejake to bezne haraburdie a do kopca medzi rychnovom a vamberkom som mu nestihal... Ta 130 nebude az taka spatna teda...
20:19:36
24.10.2010
24.10.2010

Hurdis
-> Pavel P..: Kácení mimo dobu vegetačního klidu. Ale jak víme, byla to jen likvidace následků včerejší náhlé lokální vichřice. 

20:19:24
24.10.2010
24.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: J.R. ohrozuje provoz na pozemnich komunikacich
gauner jeden, me at neco rika o 136
gauner jeden, me at neco rika o 136
20:18:50
24.10.2010
24.10.2010

darklord
-> Nwkt: no a ten vozik ma aku hmotnost, a dovolene zatazenie? este do toho nebrzdeny, co?
no aj neviem neviem co by na po povedala vaha a monocajt
no aj neviem neviem co by na po povedala vaha a monocajt20:18:01
24.10.2010
24.10.2010

Hurdis
-> darklord: Tak pokud se dívám dobře na Synyho fotku, kromě červených trenýrek na konci světluše nevidím prohřešek proti vyhlášce. Hmotnostně prázdná karoserie dává a vlek i s nákladem se na tažné k formanu jistě vleze.
20:17:45
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> petr s: já? a na co?

20:16:57
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> m8rinek: kam se sere Stihl

20:16:13
24.10.2010
24.10.2010

Nwkt
-> darklord: Kastle má tak 250 kg
a nemá to na podvalu
a nemá to na podvalu20:16:00
24.10.2010
24.10.2010

petr s
-> Pavel P..: A povolení máš?
20:15:46
24.10.2010
24.10.2010

m8rinek
-> Pavel P..: Kioritz :D:D:D:D už mlčim :)))
20:15:25
24.10.2010
24.10.2010

darklord
-> Syny 24.10.10 15:18:57: no vidim ze dalsi co sa vcera nehral na povolene hmotnosti vlekov a opravnenia vo vodicaku, ze?
20:14:05
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
-> m8rinek: ty si taky lego, ty netáhlo
tohle je ještě kvalitní pila Kioritz ECHO
na svůj obsah 40ccm ten nejsilnější kmen dala na jeden zátah bez problemu
tohle je ještě kvalitní pila Kioritz ECHO
na svůj obsah 40ccm ten nejsilnější kmen dala na jeden zátah bez problemu
20:11:17
24.10.2010
24.10.2010

m8rinek
-> Pavel P..: od kdy delaj lego v japonsku?
20:09:42
24.10.2010
24.10.2010

Pavel P..
Včerejší a dnešní práce.... vyhnilá jabloň musela pryč
a stará poctivá japonská technika nezklamala.
a stará poctivá japonská technika nezklamala.19:58:06
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> Nwkt: nojo ty brďo, zkoro vono . . . .
19:56:24
24.10.2010
24.10.2010

Nwkt
19:54:24
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> Nwkt: i ty na prvním obrázku ? ty sem viděl nejčastěji
19:52:34
24.10.2010
24.10.2010

Jura_Favorit
-> Nwkt: právě...
19:50:50
24.10.2010
24.10.2010

Nwkt
-> Tomaso435: Tyhle všechny se dají sehnat jako UNI
19:49:56
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> Jura_Favorit: a pak ještě tyhle sem měl , jedny má tomáš hubik, a jedny se mi valí kdesi
19:41:43
24.10.2010
24.10.2010

Jura_Favorit
Tomaso435 24.10.10 19:29:19 napsal:
tak ji nemam
Nezklamal jsi mě
Ale spínače pěkný 
tak ji nemam
Nezklamal jsi mě
Ale spínače pěkný 
19:39:46
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> Jura_Favorit: tu
19:29:19
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> Jura_Favorit: tak asi holice . . . je tomu tak rok,,, a před pár měsíc byl na vrakáči jeden silver ze kterýho sem kuchal vypínače....... z toho místa .... hledám fotku .....¨
tak ji nemam, ale jans mi vyfotí alespon ty vypínače který sem mu z toho posílal
tak ji nemam, ale jans mi vyfotí alespon ty vypínače který sem mu z toho posílal
19:23:53
24.10.2010
24.10.2010

Jura_Favorit
Autoforum v Pcích Na Spravedlnosti určitě ne, tam jsem několik let pečenej-vařenej. V Holicích jsem byl jen párkrát...
No, i já se klaním k názoru Sytice, že je to blbost
No, i já se klaním k názoru Sytice, že je to blbost

19:20:46
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> sytic: no díry byly nádherně hladký jak už odlitý z formy..... kdyyb to bylo dovrtávaný a pilovaný nebo tak , to by vypadalo jinak . . . tohle fakt bylo z výroby.... viděl sem to asi před rokem v autoforum, ted nevim jestli to byly pce, nebo holice....
19:17:44
24.10.2010
24.10.2010

sytic
-> Tomaso435: Docela by mne zajímalo, kde si teda ty palubky viděl. Protože by šlo o velkou raritu, tak ses určitě musel podívat, jak moc hladký byly hrany těch děr na umístnění ovladačů. Ale chtěl bych hned podotknout, že si mi zdá jako blbost, aby škodovka vyráběla speciálně palubku pro prakticky nikdy nepoužité umístění ovládání oken
19:15:23
24.10.2010
24.10.2010

Mantrabeach
-> Syny: bude místo toho něco nebo už taky končíš?

19:09:47
24.10.2010
24.10.2010

1560 - zrušená registrace
-> Syny: 

19:05:02
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> sytic: co měly potom znamenat ty nový palubky? bud byly obě verze z toho jedna jenom třeba ze začátku,......
18:32:00
24.10.2010
24.10.2010

Borin - Král tuzerů
-> Jarda/felda: rozumnej člověk, že se na to vysral 

17:31:13
24.10.2010
24.10.2010

Jarda/felda
-> Syny 24.10.10 15:18:57: i ty brute ? 

16:13:55
24.10.2010
24.10.2010

Gryzly
-> Syny: no to tos mě překvapil, já si říkal, že když ses dotoho letos pustil, že to doděláš a ono todle. Proč?
16:12:16
24.10.2010
24.10.2010

Jura_Favorit
Ad. okna - je to tak, jak říká Sytic, originál byl v krytce středového panelu, tak jak to známe z Felicií. Navíc tohle ani nejsou originální tlačítka k el. oknům na Favorita - je to nějaký univerzál, totéž má ve Favoritu třeba Hacek a ten to má pro změnu vedle ovládání topení... 

15:46:13
24.10.2010
24.10.2010

alpin
napravicka hotova uz len auto
inak tie koliecka su riadenie - volant toci od dorazu k dorazu 3,5 otacky
inak tie koliecka su riadenie - volant toci od dorazu k dorazu 3,5 otacky
15:27:15
24.10.2010
24.10.2010

105
-> Syny: to je dobre
15:24:14
24.10.2010
24.10.2010

Syny
-> 105: Neni z virtu, ale jede do Tachova a udela z ni GLS :) Ma napravy motor vse a chybela mu kastle... 

15:21:03
24.10.2010
24.10.2010

105
-> Syny: ke komu sla?
15:18:57
24.10.2010
24.10.2010

Syny
Ja dnes udelal jedno velke sbohem...
14:49:40
24.10.2010
24.10.2010

sytic
-> waca: -> ondie: -> Tomaso435:
Dostáváme se sice mimo téma diskuse, ale byla by škoda neupřesnit některé informace.
Wácou vyfocené umístění je použito v prototypu 1.6, ale jinak jsem jej nikde jinde neviděl a dost pravděpodobně není originální.
Do Favoritů/Formanů se originálně dávalo od roku 1993 ovládání el. oken na středovém panelu. Stejně se později umísťují ovladače u Felicií.
Další možností jsou ovladače umístěné v pravém panelu s přepínači mlhových světel atp., kde je možné mít např. palubní počítač Apri CD-1(i) a normálně je jen odkládací místo. Takto se dal vybavit automobil doplňkem Electric Life připraveným speciálně pro Favorit, ten však není originální. Výhodou bylo, že se pak dala elektrickým ovládáním vybavit celá čtveřice oken. Lehce jsou vidět u uživatele pajoše tady na virtu: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4382_2008-01-25_ 15-24-29_27.jpg
Dostáváme se sice mimo téma diskuse, ale byla by škoda neupřesnit některé informace.
Wácou vyfocené umístění je použito v prototypu 1.6, ale jinak jsem jej nikde jinde neviděl a dost pravděpodobně není originální.
Do Favoritů/Formanů se originálně dávalo od roku 1993 ovládání el. oken na středovém panelu. Stejně se později umísťují ovladače u Felicií.
Další možností jsou ovladače umístěné v pravém panelu s přepínači mlhových světel atp., kde je možné mít např. palubní počítač Apri CD-1(i) a normálně je jen odkládací místo. Takto se dal vybavit automobil doplňkem Electric Life připraveným speciálně pro Favorit, ten však není originální. Výhodou bylo, že se pak dala elektrickým ovládáním vybavit celá čtveřice oken. Lehce jsou vidět u uživatele pajoše tady na virtu: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/4382_2008-01-25_ 15-24-29_27.jpg
14:36:53
24.10.2010
24.10.2010

Placko
ja som práve videl jak taťko prešiel mača/kote na parkovisku 

13:45:29
24.10.2010
24.10.2010

palinator
-> Jarda/felda:
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Garretty maj snad všechny valivý ložiska.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Garretty maj snad všechny valivý ložiska.
13:30:00
24.10.2010
24.10.2010

Tomáššš
-> haso: cele je to eňo ňuňo :) a nie len znizenie . Co viem tak zadok nema znizeny :) len dal plechace so zimmnymi kolesami ... :-/


13:08:07
24.10.2010
24.10.2010

haso
-> Tomáššš 24.10.10 12:49:15: jake to ma minno pekne znizene
12:55:29
24.10.2010
24.10.2010

Tomaso435
-> waca: -> ondie: takhle řešený el okna měli hlavně silveři pro čr. ty pro vývoz to měli v tom panelu - to byla dodělávka,
viděl sem už palubku jako novej nd s dírama obdlníkovejma pro ty vypínače. zatím co krytka středovýho panelu vždy jako doplněk
viděl sem už palubku jako novej nd s dírama obdlníkovejma pro ty vypínače. zatím co krytka středovýho panelu vždy jako doplněk
