skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> iDawe: kdo se bojí sere v síni img.motorkari.cz/upload/.
../23954.jpg
-> Všem: v paneláku jsem kdysi bydlel.. naštěstí byl nákladní výtah.. tak nebyl tenkrát problém ho dostat do 5. patra.. dneska RD.. ale garáž s dílnou není hotová.. bohužel až na jaře.. tohle je dočasný parkování.. než sleze tenhle první sajrajt ze silnic a přejedu s ním na ustájení k rodičům ženušky..
-> iDawe: opravdu bych chtěl mít takovýhohle plasťáka v pokoji... uaaa
-> VeTeV: Tak právě proto řikám bez výtahu. (já jen abych mu neulehčil prácí
)


-> Jindas: s výtahem je to hovno - v Praze nad náma ve 13. patře bydlel maník, co měl uprostřed obejváku mašinu - to pokaždý nasoukal do výtahu, vyvezl a zaparkoval
výhodou byl veliký výtah...

-> VeTeV: Aspoň ve třetím,bez výtahu xD
-> iDawe: nebydlíš v patře že? 

Dnes sem 7 hodin v kuse stál u tohohle krámu (HPLC stanovení pesticidů ve vodě)... rači bych se doma věnoval autu, bylo by to zábavnější a rozhodně užitečnější!
-> alpin: hocičo
-> suri: co potom ?
-> alpin: ja len dúfam že skončím školu a budem mať od áut pokoj
-> suri: jj clovek by posekal mrkvu nahadzal to vody niecim ochutil a bolo by , ale to by predsa len nebolo ono

-> alpin: ja si hovorím že za kuchára a mohol som mať pokoj
-> suri: ach jaj mal som ja ist za murara



-> alpin: tak kladka je odpružená vždy to nie je problém , horšie že remenica býva niekde kilometer v neprístupne
-> suri: njn v tomto musim pochvalit tvorcov busov sor - mas odpruzenu napinaciu kladku na plochy remen ktoru len posunies dozadu a remen proste stiahnes , altik driza dva sroby a potom uz len zbalis vercajch
jedina vec na sorke ktora sla lahko

-> alpin: to som ešte nevidel , štartéry sú väčšinou v pohode ale altíky kde máš remeň cez 10 kladiek , musíš si posunúť matice a šrouby zakladáš a vyberáš 5x tam ta ide jebnúť
-> suri: priblizne v urovni olejoveho filtra cize dole ale fakt krasne isiel dole , len bolo treba zhodit trubicu od IC (tdi) dva dlhe sroby matku a par svorkovnic , 20 minut cela robota , krasa

-> alpin: kde to má štartér? zospodu zhora?
ja odporúčam meniť alternátor na mondei alebo vagina espace z klímou , to ti je voz
ja odporúčam meniť alternátor na mondei alebo vagina espace z klímou , to ti je voz
menil som starter na sharane , keby tak krasne isli vsetky opravy

tu je znova a otočená
ohnuý a naprcnutý? si o mě myslíte věci
jak se to pozná?
mě se zdá dobrý ani sem ho nezkoumal
ohnuý a naprcnutý? si o mě myslíte věci

jak se to pozná?
mě se zdá dobrý ani sem ho nezkoumal
-> spartra: vypada jak ohnuty... ale asi to klame...
-> spartra: Asi blbá fotka, ale vypadá naprcnutý
-> Syny: prečo čičo? jenom to není přidělaný se svislákem, pač jsem to mazal
-> spartra: to horni rameno je nejaky cudny ne?
no co asi blbej odklon, jestli si ten strejc nedělal srandu
-> FORM: jo
-> suri: Nevím, jak dobře by to šlo na FUNa objednat jako originální díl. Spíš by to byl problém, čalouník je šikovný, neříkám, že úplně nejlevnější, ale ceny jsou solidní. Mimochodem, nemusíme tu z toho dělat chat. Napiš do zpráv.
-> FORM: ja som skôr myslel či nebudeš kupovať origo kožené doplnky
ale ak máš lacného čaluníka prečo nie
mne za ručku povedal cenu väčšiu ako za origo z laurinu
ale ak máš lacného čaluníka prečo nie
mne za ručku povedal cenu väčšiu ako za origo z laurinu
-> suri: volant už by měl být potažený, řadičku a ručku musím vyzvednout a odvézt čalouníkovi. Časem možná nechám udělat i clonítka a tapecírunky. Sedačky nejspíš ne, jedině že bych sehnal druhou sadu FUN sedaček.
-> FORM: jj , inak uvažuješ aj o nejakých origo kožených doplnkoch ? radiaca , volant , ručka a pod.?
-> suri: Nu však to byla ta dostavbová sada pro 4 okna, mělo to stahovačky bez dojezdů s plechovým vedením. Prostě jiné než originály pro model 98
-> FORM: kým neprasknú
felicie mávali aj "origo" 4 okná , zadky sa dajú ešte kúpiť ale stoja cca 5000
nemá to dojazdy ale nič lepšie nie je
aj elektrický šíber bol
felicie mávali aj "origo" 4 okná , zadky sa dajú ešte kúpiť ale stoja cca 5000
nemá to dojazdy ale nič lepšie nie je
aj elektrický šíber bol
-> suri: tak tak, bylo jen vykřívání nebo záslepka. Případně pak na to místo dělali neoriginální záslepky se čtyřmi spínači oken. Maximálně se dodávaly i z fabriky stahovačky na dvě okna, ale spínače byly jiné, s rantlíkem a byly dobastlované do krytu. V téhle sadě ale byly ne moc šikovné stahovačky. Nejlepší jsou prostě stahovačky z nového modelu :-)
-> FORM: 60 stojí :-) -> FORM: jj takto je to pekné , na starý panel bolo len na vyhrievanie ( LaK) alebo len krytka že?
-> suri: Jo, do nového modelu to není problém, když krytka stojí 20 Kč :-) Ono když bych tam dal nějaké univerzální spínače s rantlíkem, tak je to zabudované za chvilku, ale já chtěl tyto, které sedí na originální konektory a také jsou podsvícené stejnou barvou jako je zbytek auta.
-> FORM: parádna práca , ja mám našťastie new face a krytky doma mám aj na plnú palbu - okná a vyhrievanie aj na samotné vyhrievanie ktoré použijem , okná nechcem
Je to taková blbost, ale mě hraní s elektrikou prostě baví :-D Nějaká hodinka práce na tom je, ale nevyrovná se to úpravám a opravám kabelových svazků.
Nene, plast nového modelu tam není, je vypilované přesné okénko, spínače jsou o 1 mm snížené a vlepené tak aby kolem nich byla drobná vůle pro spolehlivý chod. Když by tam byl plast, byly by moc utopené.
-> FORM: pekná práca , vzadu je nalepný držiak s tých newface vypínačou na okná a vypilovaná diera?
Přesně tohle jen do jiného auta jsem taky dělal. Hezká práce.
-> FORM: to ale muselo dát práce a přitom taková blbost, co? :D :))) Hezké...
-> FORM: pěkný!!!
Chvilka přemýšlení, trocha vrtání, řezání, pilování a panýlek se celkem povedl. Vypadá to celkem jako originál, je to z originálních dílů, jen se tahle kombinace nikdy nedělala.
mozete mi niekdo najst info o vyrobni busov v lucenci ? tie mrdky co tam vyrabaju su katastrofalne a pritom su to mercedesi... dik vopred

