skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
20:29:49
22.01.2011
22.01.2011

Zeke-ten šestý
-> Vojťas: o tom sem vedel uz kdyz sem to kupoval, nicmene ta nejvetsi moucha toho auta uz je zabitá :)
20:26:25
22.01.2011
22.01.2011

Vojťas
-> Zeke-ten šestý: zas takova hujda



20:25:41
22.01.2011
22.01.2011

Zeke-ten šestý
jaaaj, po sundani hlavy na formanu, voda ve druhym valci a tesneni KO.... uz je opraveno :)
17:14:51
22.01.2011
22.01.2011

afro100
-> j_j: výhoda ... no neviem posúdiť, ale v podstate na sériu by to malo byť jedno
No a v MB by odvetranie vrchom originálne byť nemalo, to bolo nejak až od nástupu 105/120 do výroby
E. tak som to našiel, od VIII.1976
No a v MB by odvetranie vrchom originálne byť nemalo, to bolo nejak až od nástupu 105/120 do výroby
E. tak som to našiel, od VIII.1976
17:10:23
22.01.2011
22.01.2011

j_j
-> afro100: to je dost možný - mám totiž motor z embéčka 1969 (číslo 440 000) a to už má tohle vyšší víko...já na 1967tce mám víko nízký. Myslíš,že to odvětrávání je velká výhoda? thx
17:04:44
22.01.2011
22.01.2011

afro100
-> j_j: vyhrabal som toto viko v garazi (motor je 76´ cize uz odvetranie vrchom, ale viko nemam este hotove). Myslim ze je z nejakej tisicovky dokonca, pretoze od 10. serie MB je: "Nové víko hlavy válců (snížené hrdlo), nová uzávěrka oleje, ... " cize to typicke viko s nizkym hrdlom co vsetci pozname ...
Hej a víka z 5-kanálu sú medzi sebou zámenné, čiže na 120 ide dať s nízkym hrdlom a naopak na MB s vysokým a s odvetraním ...
Hej a víka z 5-kanálu sú medzi sebou zámenné, čiže na 120 ide dať s nízkym hrdlom a naopak na MB s vysokým a s odvetraním ...
16:59:14
22.01.2011
22.01.2011

j_j
-> afro100: bylo takhle už z fabriky nebo jinak by to přeci nemělo význam a šlo by tam dát embéčkovské ? 

16:59:10
22.01.2011
22.01.2011

Tomáššš
-> j_j: preco som to nenapisal ? :D ked som si to vsimol ... 

16:54:57
22.01.2011
22.01.2011

afro100
-> Tomáššš: nie.e
-> j_j: uhádol ...
-> j_j: uhádol ...
16:53:47
22.01.2011
22.01.2011

j_j
-> afro100: víko ventilů nemá vývod na gumovou trubičku?
16:52:11
22.01.2011
22.01.2011

Tomáššš
-> afro100: lestene sacie potrubie
16:50:02
22.01.2011
22.01.2011

afro100
no a predtym som sa venoval hlave viz foto, vyskusat ako pasuju nove vyfukove a tak :)
schvalne, kto tam najde urcitu zvlastnost ?
schvalne, kto tam najde urcitu zvlastnost ?
16:47:28
22.01.2011
22.01.2011

afro100
posledna spomienka na eMko ... ocistit od prachu, nalozit a ahoooj, odvezene novemu majitelovi ... ja uz by som ich aj tak neupotrebil (dufam ze ma niekedy nepopadne taka sialenost ze dotiahnem domov dalsie eM) ...
15:52:14
22.01.2011
22.01.2011

zidlik
-> tunerlada: jasný dyk sem si dělal jenom prdel



14:16:39
22.01.2011
22.01.2011

nitroman
Vymenil kratku poloos na felde, stara mala taku volu, ze uz nemalo zmysel ju repasovat... konecne nic nebucha...
14:13:19
22.01.2011
22.01.2011

castrol
-> MOLSO: uz to potrebovalo davno ale stale nebolo cas az dnes uz nevydrzala
14:11:08
22.01.2011
22.01.2011

MOLSO
-> castrol: šikovný 

14:02:35
22.01.2011
22.01.2011

osminohej
Vyndal z kilečka potahy a doufám že přežijou praní

13:55:21
22.01.2011
22.01.2011

castrol
vymenil zasuvku na taznom zostala mi v ruke 

23:47:07
21.01.2011
21.01.2011

tunerlada
zidlik 21.01.11 12:53:33 napsal:
→ tunerlada: jak nepobírala??spíš stim neumíš
zkoušel sem to já a pak další 4 mechoši kteří stím normálně dělají a pokaždé to vyhazovalo jiný hodnoty,ono to taky to tam pokaždé jinak sedělo pač žadnej ten vystřeďovací násadek nebyl uplně ideální pro to kolo
jinak s přezouváníma vyvažováním pneu sem začal na sklonku roku 2008 a od té doby celkem pravidelně vyvažuju tak si myslim že tam chyba nebude když na mto nešlo idealně ani jednomu
→ tunerlada: jak nepobírala??spíš stim neumíš




23:37:02
21.01.2011
21.01.2011

Tomáššš
-> afro100: 

23:18:13
21.01.2011
21.01.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
ted sem přišel z práce, takže krom jedný tatry na SUSce sem nic neudělal, dneska den jak vyšitej, co mohlo, to se pos.alo

21:42:40
21.01.2011
21.01.2011

MOLSO
-> afro100:










21:33:38
21.01.2011
21.01.2011

minno
-> Tomáššš: tak ako bolo, opravujem len poškodené miesta, tak aby sedel odtieň + tie stredy na zlato.
21:33:04
21.01.2011
21.01.2011

afro100
-> Tomáššš: brezovu 

21:31:20
21.01.2011
21.01.2011

Tomáššš
-> minno: a to davas metlu na ne ? 

21:24:42
21.01.2011
21.01.2011

minno
-> afro100: -> castrol: -> Tomáššš: vedľa jak tá jedľa, opravujem si apolla
21:18:27
21.01.2011
21.01.2011

Tomáššš
castrol 21.01.11 21:11:09 napsal:
→ afro100: niekomu skrtol auto
najskor bratovi opravuje punta ak je tam metla
→ afro100: niekomu skrtol auto


najskor bratovi opravuje punta ak je tam metla

21:11:09
21.01.2011
21.01.2011

castrol
-> afro100: niekomu skrtol auto 

21:06:59
21.01.2011
21.01.2011

afro100
-> minno: striekas si na auto vrstvu perleti ? :)
21:05:06
21.01.2011
21.01.2011

minno
-> venni: vďaka
21:04:20
21.01.2011
21.01.2011

venni
-> minno: až zavadne, cca 30 min
20:56:59
21.01.2011
21.01.2011

minno
rýchla otázka, metalíza sa má prestriekať bezfarebným lakom hneď (30 min - hodina), alebo sa musí nechať normálne uschnúť (deň) a až potom lak?
18:39:11
21.01.2011
21.01.2011

Bucin
-> Pavel P..: tak tak neni nad nenápadý motůrek
18:37:17
21.01.2011
21.01.2011

afro100
-> Pavel P.. 21.01.11 18:36:31: 

18:37:06
21.01.2011
21.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Petikanaly sou pro duchodce jako ses ty 

18:36:31
21.01.2011
21.01.2011

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: heh... osmikanály jsou pro děti, dospělí jezděj pětikanál

18:34:41
21.01.2011
21.01.2011

Bucin
-> MOLSO: neni nad celo antikoro ještě za něj chystám dát jeden koncák z fava a to pak bude hukot jak jarní vánek 

18:30:30
21.01.2011
21.01.2011

škodec
-> tunerlada: tusim aj olova je menej nez na or34

18:29:19
21.01.2011
21.01.2011

MOLSO
-> Bucin:
pekne napisane
A ja som dnes nahodil naspat seriovy vyfuk s miernymi upravami - antikorovou leštenou trubkou
ako krasne tichučko si pradie ten motor .... ticho lieči 


A ja som dnes nahodil naspat seriovy vyfuk s miernymi upravami - antikorovou leštenou trubkou


18:27:42
21.01.2011
21.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: No to je hroznej kram.
18:25:37
21.01.2011
21.01.2011

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale tady nejde o to co by komu stačilo... já reagoval na ty tvoje narážky na 130ky...
18:23:35
21.01.2011
21.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Tak tobe by stacila 105.
18:20:09
21.01.2011
21.01.2011

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to jsou zase kecy

17:43:03
21.01.2011
21.01.2011

Bucin
-> MOLSO: O americe se ví ale nebylo na lístek na trajekt.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 136 jsem nechtěl, potřeboval jsem 5kanál na kamuflage tjuning.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: 136 jsem nechtěl, potřeboval jsem 5kanál na kamuflage tjuning.
17:32:08
21.01.2011
21.01.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bucin: Popripade muzes studovat cestinu. Ale kdybys dal 136 misto zdechle 130, tak by to bylo este lepsi.
17:23:47
21.01.2011
21.01.2011

xxxmichal
-> Bucin: tak se radši rozjíždej na 3ku když to má tkovou silu že porážíš sudy doma na zahrade :)
17:15:45
21.01.2011
21.01.2011

MOLSO
-> Bucin: niekto objavil ameriku



17:04:17
21.01.2011
21.01.2011

Bucin
Chcete, aby vaše auto zrychlovalo na 4ku tam kde jste podřazovaly na 2vojku ? Vyhoďte chcíplou 105ku a dejte tam 130ku jako dnes já. Málem jsem sejmul sud na vodu jakej to mělo odpich při výjezdu ze stodoly.
16:52:32
21.01.2011
21.01.2011

Mantrabeach
-> Syny: tak na to hochu zapomeň.to se tam neobjeví,kapota možná jednou pokud přijde lepší motor