-> StepaNoFUN 09.02.25 19:35:57: bohužel, když jsem dodělával tažný tak u něj bylo 1500 ale v dokladech jen 1200 no povolili jen těch 1200 s tim že víc má čtyřkola ted "novým" mám 3000kg a v podstatě nemůžu zapojit ani běžný 750kg vozík kvuli řidičáku
-> ajok: tak dřív se do tp uvádělo i to že vypínač je od místa řidiče dosazitelnej blbě, takže asi nehrotit...
Ale zajímala by me caddy, nějaká kolem roku 2010 1.9tdi, uz sem viděl i kus s koulí na 2500kg.... Což b mi stačilo. Víc jak 1900 nepotřebuji, plus váha vozejku a sem na svojem....
Ale váha byla vždy tuším 1600. Nechápu jak toho kdo docílil.
-> Tomaso435 09.02.25 08:48:33: vyjimku? u ovce ma 1500kg a zadnou vyjimku tam nemam, u nivy podobne atd. nikde zadna vyjimka, preci staci uvedena povolena hmotnost privesu
-> Tomaso435 09.02.25 07:25:45: a kolik vazil? tendle mel rovnou tunu a stryc kupodivu na te felde dotazene z D tazny tunu a to ma jen 2 pytle, jinak nic, ani ABS, ja snad mel tunu jen 1.6 ABS/EDS, na 1.3 mpi ABS/EDS mam 900kg a 1.3mpi, ktera nema nic a i GB Funka, tak 800kg
-> StepaNoFUN 08.02.25 19:58:33: jo, jel jsem s tim pres celou republiku a nechtel bych s tim jezdit... stryc to chtel tahat za feldou 1.3 BMM a zjistil, ze to nejde :)
-> isti 08.02.25 19:51:27: Aerodynamika letici cihly. Asi jako kdyz zaprahnes karavan. Mam vyzkouseny ze s podvalem s nalozenym autem to jede daleko lehcejc, nez se srovnatelne tezkym karavanem.
Odpor vzduchu je sviňa.Mal som pocit že dnes nedorazím domov Na okom neviditelných kopcoch to dal max 70 na trojke,akoby som šiel so zatiahnutou ručkou a dvomi prázdnými pneu.
Pridám sa s otázkou.Dá sa kúpiť guma krorú nebobtnajú ropné látky?Chcem to na víčko nádrže na zetora,z tých ktoré sa predávajú vylezie guma po kontakte s naftou.
Ale já bych přece jenom raději zkusil sehnat originál dobové plátno, u kterého mám jistotu, že dobře skladované vydrží dalších 50 let a máčené v benzínu dá 20 let provozu (v benzínu s lihem snad aspoň 10 let, ale tam se podělá něco jiného)
-> Bukaj: Snažil jsem se tenhle matroš vyrazit ze souseda - a myslel přitom i na tebe. Ale nedopadlo: nejdřív že má a dá, pak se kroutil, že nemůže najít.. čili se bohužel rozhodl, že ho ještě bude potřebovat..
Na servis bude nejlepší ta Vari. Ten starej Tecumseh kdoví v jakém bude stavu a ten Mountfield má motor Jikov, což jsou prý dost krámy. To mám ale jen z doslechu.
-> isti 01.02.25 18:58:54: Předfacové/BMMkové řazení s kloubem, když mělo už velkou vůli, mi odmítalo řadit 5.
U tohoto nového s vaničkou nevim jak to je - zatim mi drží. Každopádně se mění takové gumové/platové kuličky v něm, jak bylo zmíněno. Nicméně to co popisuješ vypadá vážně jako něco zohnutého nebo kratšího.
Menil sa v tom motor s prevodovkou(údajne s novou spojkou) ale problémy som nezaregistroval hneď,a zdá sa mi že sa to zhoršilo po zapadnutý kde som s tým hral 10 min než som vyšiel a skoro utrhol výfuk.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: podle mne by sla blbe hlavne jednicka.
Nema to razeni vuli? Tenkrat jsem to repasoval. Tenhle novejsi typ se sice nesral tolik, ale i tak. Bejvala vule primo v radici tyci v prevodovce (misto toho 8mm koliku jsem prevrtaval a daval M10 sroub z kardanu avie) a v ty "vanicce" se taky neco menilo. Ale uz si ho... pamatuju.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 01.02.25 19:12:12: ton by snad delalo na vsechny kvalty? me u rapida jde blbe trojka pri razeni z 2, primo ji tam nedam, musim jako na 4 - tu zaradit nemusim a pak uz tam jde dobre, podrazovani je OK, zacalo to delat z niceho nic, nevim jestli zkusit hnout kulisou
-> isti 01.02.25 18:40:15: ja nevim, ja v krabickach magneti marelli temer vzdy nalezl nejaky noname prebal a taky to moc dlouho nevydrzelo... ale treba RJ na fel 1.6 je tusim magneti marelli
-> Jirik_Tuňák1983 31.12.24 19:49:08: spíš prodejci drží celkem ho*no skladem. Jen bestsellery. Tedy to co mají se nejvíc prodává a je z toho bestseller