Co jste dnes udělali...

prohledat
123168 příspěvků (zobrazeno 3601 až 3650) od 06.12.2007 do 10.05.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
01:20:18
03.07.2021
růža
-> Jirik_Tuňák1983: Tak "u vás" mělo být myšleno, jako narážka přímo na Jardu? Já myslel, že jde o poukázání na to, že ty jezdíš v autech zahraničních značek (Francie, Itálie), zatímco Jarda tu promývá především svoje Octávky, popř. Fabii. Takže rozdíl v možnosti závad tu je.



Jinak, pokud ti přijde, že mám potřebu tady za Jardu mluvit, tak opravdu ne. Uznávám, že mě útoky na něj mrzí, že jsme oba kluci z Vysočiny, a v mnoha věcech ho chápu. Ale opravdu nemám potřebu se stavět do role obhájce. Jen mi je to prostě nesympatické. Spousta lidí je schopna ho tu tolerovat, tak poprosím, aby si to taky zkusil. Díky
upraveno 1x, naposled 03.07.2021 01:21:26
00:38:49
03.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> růža 03.07.21 00:23:51: Co je na "u vás" myšleného jako u koncernu tak choulostivého?



Jinak nebudu popírat, že mne ty neuvěřitelné příběhy, které se tu člověk dočte, nedráždí, to bych kecal.

A ještě alergičtější jsem na to, když se někdo pasuje do role samozvaného tiskového mluvčího a za někoho něco řeší, aniž by o to byl dotyčným žádán.
upraveno 1x, naposled 03.07.2021 00:41:11
00:23:51
03.07.2021
růža
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 22:18:16: No jó pane, když vy, moc nám tu nenajíždíte kilometry. Jenom tak mimo téma, čím ti Jarda ublížil, že máš poslední dobou potřebu se do něj trefovat? Jinak zpět k věci, např. Fabia 1. generace, tam se káblíky lámají, jak rohlík na strouhanku. Permanentní problémy...
00:10:34
03.07.2021
U-Geen
-> dragon_cb_cz: bohužel potvrzuju :-) snad s vyjimkou 120ky
upraveno 1x, naposled 03.07.2021 00:10:50
23:57:13
02.07.2021
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 22:18:16: Buď rád. Je to dost běžné, napříč značkami...
22:18:16
02.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 02.07.21 19:21:43: V životě jsem neřešil zlomený jakýkoliv kabel v průchodce. Nevím tedy, z čeho ty kabely dělají u vás.
22:13:35
02.07.2021
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: O1 to určitě ošetřený má. Stalo se mi, že jsem ze sluníčka přeparkoval do stínu (asi hodinu před odjezdem) a furt to ukazovalo ten nesmysl z toho sluníčka na černým autě. Teplota se (o polovinu) změnila až po asi 1,5km jízdy.
22:06:10
02.07.2021
Nwkt
-> SO545 01.07.21 21:16:57: Měníš startér? 3
22:03:45
02.07.2021
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Saab (nebo minimálně ty starší, u novějších jsem to moc nezkoumal) to nijak extra ošetřený teda nemají - ten pokles po rozjezdu je normálně vidět. Ale spíš než od chladiče je to podle mě od silnice teda.... chladič je dost daleko a o dost výš.
21:58:45
02.07.2021
StepaNoFUN
-> SO545: -> dragon_cb_cz: Akorát, že to maj ošetřený softwarem, Takže se teplota nezmění dokud se pořádně nerozjedeš, nebo to nestojí hodně dlouho. Někdy je to kontraproduktivní (auto na sluníčku a popojetí o pár metrů do stínu), ale většinou to funguje a sálající teplo z chadiče to eliminuje.

Na bejvalým služebáku jsem měl čidlo od uni teploměru nacpaný v krytu lemu LP blatníku a ukazovalo to docela přesně.
21:54:19
02.07.2021
dragon_cb_cz
-> minno: Saaby ho mají ve spodní části předního nárazníku - uprostřed mezi větracíma mřížkama.
21:50:24
02.07.2021
SO545
-> minno 02.07.21 13:46:35: skoro vsetky auta to maju v oblasti vystuhy za pred.naraznikom.

Standardne umiestnenie. Asi vedia preco.
19:21:43
02.07.2021
Jarda - zrušená registrace
-> minno 02.07.21 13:46:35: podobne to ma i felda - nekde u mlhovky, ale tc6 umi korekce teploty u stojiciho auta, kdyz to ovlivnuje teplo od motoru

-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 17:04:53: zajimave, ale jen dalsi lamajici se kablik v pruchodce8
17:04:53
02.07.2021
Jirik_Tuňák1983
-> minno 02.07.21 13:46:35: U aut to bývá běžně v zrcátku. 4
13:46:35
02.07.2021
minno
Dajte tip, kde u predomotorového predohrabu je najlepšie umiestniť snímač vonkajšej teploty k teplomeru? U škodovky ho mám schovaný v ľavom rohu za výstuhou predného nárazníka a OK.
08:33:25
02.07.2021
11mAjA11
Já si včera hrál na gynekologoproktologa, tahal sem na Scenicu III klima kompresor. Raději dvoje rozvody na rotace..2
21:16:57
01.07.2021
SO545
Ked sa chces hrat na mechanika...a netusis co ta caka...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od SO545 vložen 01.07.2021 21:16:57
07:37:26
28.06.2021
Jarda - zrušená registrace
-> Klubko_ 27.06.21 23:09:45: taky ji chci vyzkouset, ted delam brzdy komplet na 136 rapidu, taky nerez pustky, vsechny trubky nove, tak ju asi dam...
23:14:22
27.06.2021
Klubko_
vyměnil zadní prasátka, složil předek, odvzdušnil a vyměnil hadici k posilovači.

Mimo brzdy rozchodil všechny zámky a stahovačky dveří, rozsvítil všechna světla, vyměnil lucasy za funkční a spousta dalších drobností
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 27.06.2021 23:14:22
23:09:45
27.06.2021
Klubko_
dal jsem tam silikonovou brzdovku 5.0
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 27.06.2021 23:09:45
23:08:46
27.06.2021
Klubko_
přípravy na pohoňfest v plnym proudu 1 novy nerez pístky
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 27.06.2021 23:08:46
13:49:37
27.06.2021
Jarda - zrušená registrace
Pri fixaci pruziny co2 na naftove octe jsem si v ni (v kufru) nechal stahovaky, ale vzdy se da si nejak poradit :) Daval jsem si horni ulozeni snr.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 27.06.2021 13:49:37
19:20:15
22.06.2021
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to sem hooodně dlouho měřil 1
18:51:48
22.06.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Tak pokud pist nenarazi do svicky :-D
18:46:25
22.06.2021
Tomaso435
-> King 22.06.21 06:57:43: onoho času, se si na pinckovi zvyšoval výkon delší svíčkou :-D fakt do kopců bylo znát rozdílu :-D
08:35:31
22.06.2021
minno
NGK France/Japan si človek nevyberie, aké pošlú, také sú. Cenovo je to za jedno. Nemal som nikdy problém ani s France.



Iba raz problém, kedy som mal šťastie asi na fejky, krabička NGK V-Line a vnútri obyč. sviečky a fungovali zle.
08:30:39
22.06.2021
Borderer
-> Kocvin: Tak tohohle sem si nikdy nevšiml. Do škodovky, BMM nebo Jawy dávám automaticky Brisk a bez problému. Do motorek automaticky NGK a nikdy sem problém neměl. Možná si výrobu "lepších" řad nechávají doma v Japonsku a ty obyč vyrábějí ve Francii?
08:23:54
22.06.2021
kraska98
Já tedy zase nedám dopustit na Brisk. Ve fichtlu mám nějakých 7 let Brisk N15C, najeto na ní mám kolem 35tisíc km a stále funguje. Ve škodovce a fávu mi to taky nedělá neplechu.
08:16:34
22.06.2021
Kocvin
-> Borderer: Zapomněl si uvést že tohle dělají levné NGK z Francie, taky jsme se s tím jako mladí kdysi trápili a všichni jezdili nakonec Brisk..

Teď mám ve fíku pořádnou výrobu z Japonska a tyhle problémy tam nejsou.. Podobně jako u Bosch Russia vs. Germany..
07:03:14
22.06.2021
Borderer
Já bych Brisk zase tak moc nehaněl. Je to sice loterie, ale když člověk natrefí na dobrej kus, tak je to srovnatelný s NGK s tím bonusem, že když se uleje Brisk, tak se většinou vzpamatuje sám nebo je potřeba svíci vypálit na vařiči. NGK je po ulití na vyhození. Tzn. ideální do Jaw, škodovek atd.
06:57:43
22.06.2021
King
-> bouchy: Tahle improvizace proste nejak nefungovala, protoze predpokladam, ze svice z motorky s kratsim zavitem meni v tom minimoturku kompresni pomer a navic ta motosvicka byla v kdovijakym stavu. A zbytek jeste umocnenej mixem benzinu a oleje v nadrzi 4-taktni sekacky1
05:24:22
22.06.2021
bouchy
-> King: Stalo se mi to samý, ale přísahám, že jsem to fakt googlil. Byla tam původně asi nějaká noname s osmimístným názvem, Brisk vypadal podobně. No jistě, kratší závit. Jezdilo to normálně.
04:52:50
22.06.2021
Mr._Nosferatu
-> Milan 136: Nejsou Brisk i origo z výroby u škodovek ? Respektive tak před 10ti lety ?
00:15:14
22.06.2021
Milan 136
Já už Brisk dobrovolně do ničeho nenamontuju.

Přeci jen už pár zkušeností mám.
00:14:05
22.06.2021
Milan 136
22:00:03
21.06.2021
King
-> StepaNoFUN: Brisk byl i ten kousek vyndanej ze stroje a svara prej zaslech, ze je to jeta svice z Jawy 3503
21:58:45
21.06.2021
King
-> Milan 136 21.06.21 21:41:25: Moje duvera v Brisk je uz taky z casu provozovani 742 dost nahlodana, ale treba v Zetecu jsem to s jejich yttriovkama (B)risknul a 60tkm bez zavahani. Kdyz si je Mountfield nechava s jejich logem v Tabore vyrabet, tak snad nejsou takovi tukani, aby nakupovali vylozenej shit.
21:44:26
21.06.2021
StepaNoFUN
-> Milan 136: ale nech toho. Ja vim, ze Brisk je risk, ale obcas to i fungovalo.

Edit. Navic Brisk je ta nova...
upraveno 1x, naposled 21.06.2021 21:45:49
21:41:25
21.06.2021
Milan 136
-> minno 21.06.21 21:28:04: Základ je hlavně nikdy nepoužít výrobek firmy Brisk, jako vyndal King.
21:28:04
21.06.2021
minno
-> King 21.06.21 18:20:28: 3 3 So sviečkami všeobecne u hobby náradia tohto typu je vždy problém aj u nového stroja. Potvrdilo sa mi už u niekoľko výrobkoch. Po krátkom čase to začne blbo štartovať a nepravidelný chod. Vymení sa za novú - NGK ekvivalent a je kľud.
18:23:23
21.06.2021
darklord
-> King: to je presne ta vec, co plati vzdy a vsade. Ked je to dojebane, treba to opravit od nuly a nepocuvat "co tomu je a neni".
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od darklord vložen 21.06.2021 18:23:23
18:22:06
21.06.2021
King
Svicka jako svicka - vejde se tam? Vejde!
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od King vložen 21.06.2021 18:22:06
18:20:28
21.06.2021
King
Dneska jsem konecne dokoncil opravu tchyniny sekacky z Mountfieldu. Myslel jsem, ze me v tyhle kategorii nic neprekvapi, jak uz tady zaznelo na motorech B&S se nema co posrat, jasne....ma to jednu podminku - nesmite mit tchana penzionovanyho ucitele prvniho stupne zakladky1 Klasika ctyrtakt sekacka - kdyz to zacalo zlobit a blbe startovat, tchan to vyresil vymenou svicky za jinou ze supliku v garazi - zkladem je neresit rozmery, material elektrod nebo teplotu svicky, proste tam jde zasroubovat, tak proc ne, ze jo? Jako bonus mi tenhle nepodstatnej detail nikdo nesdelil, stejne jako naprosto nepochopitelnou pritomnost benzinu s olejem v nadrzi ctyrtaktniho motoru. Druhej problem jsem nastesti vyresil mimodek tim, ze jsem zacal odsatim pochybnyho obsahu nadrze a nalitim cerstvyho N95. Se svickou to uz bylo horsi, protoze info od "zakaznika " znela: "je tam nova svicka a blbne to ". Strejda Google mi zjevil straslivou pravdu, ze do motoru patri ponekud jina svice, dneska zakoupeno, problem fixed. Zase jsem zapomnel na zlaty pravidlo servisu: "Never trust the customer!" a stalo me to zbytecny dve hodiny kurvovani a picovani1
upraveno 1x, naposled 21.06.2021 18:22:49
18:02:21
21.06.2021
King
-> saskyn2 21.06.21 12:17:53: Ta inovativni zkratka pro "procento " je roztomile dvojsmyslna1
12:28:08
21.06.2021
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Prostě se to nějak sešlo, už si fakt ani nejsem jistý na kterém autě (myslím, že 900, ale mohla to být i SX4).



A pochopitelně ani nevím, jak moc velký vliv tahle konkrétní hodnota u toho auta má vliv. Ale přijde mi, že ty jednotky se chovají u různých výrobců dost odlišně - u Alfy si nastavuju teplotu o 2-3 stupně níž než v Saabech aby to pocitově vyšlo podobně. U Suzuki jsem naopak dával vyšší. U Hondy podobně jak u Saabů. Ve všech autech ta soustava jinak bezproblémově funkční.
12:17:53
21.06.2021
saskyn2
-> dragon_cb_cz: chvili jsem přemýšlel proč se mi neco takového nikdy nestalo, asi máš blbý umístění senzoru, mě by teda muselo svítit vodorovně, aby něco takového nastalo3 navíc ten senzor na to nemá až takový vliv, řídí cca 20 prc výkonu, zbytek dělá teplota.
12:14:32
21.06.2021
dragon_cb_cz
-> palinator: Většinou pochopitelně ne, ale hodně záleží na úhlu okna, umístění senzoru atd. Tuším že na 900 nebo někde mám jeden stěrač s výraznějším spoilerem a při nějaké delší jízdě přímo proti slunci co už bylo trochu níž to tak vyšlo na několik km v kuse.
12:01:48
21.06.2021
palinator
-> dragon_cb_cz:

U aut kdy není stěrač 10 cm nad spodní hranou okna to v reálu není problém. 47
11:58:18
21.06.2021
dragon_cb_cz
-> Eidy: Jo jo a nejlepší je, když ti zrovna stín stěrače vyjde přesně na ten senzor a klima ne a ne chladit 1
11:55:37
21.06.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 21.06.21 10:36:25: Takhle od zdi ke zdi by to ale fungovat úplně nemělo. Největší nápor by měl být, než se auto vychladí a pak už jen udržovačka s nepostřehnutelnými změnami intenzity chlazení nebo hučení ventilátoru na plné vejce.
Extreme Tyres