Co jste dnes udělali...

prohledat
123190 příspěvků (zobrazeno 8151 až 8200) od 06.12.2007 do 15.05.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
20:07:24
10.05.2019
radekp
Long shift 1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od radekp vložen 10.05.2019 20:07:24
19:51:34
10.05.2019
Syny
-> Luky 10.05.19 16:08:13: Ten se dorakvil tim, ze se tam natocila matka se zkurvenym zavitem, ktera byla bohuzel tvrdsi nez zavit na poloose :) A navic tam se to utahuje nejakejma 200Nm pokud si dobre pamatuju.
upraveno 1x, naposled 10.05.2019 20:31:48
19:50:15
10.05.2019
Syny
Takovej flame tady 3 Za rotace, obcas poklepat a utahnout fest, ze jde buben (nebo cokoliv jinyho) rukou uz fakt ztuha az skoro vubec, pak o 1/4 otacky zpatky. Udajne spravny postup na utazeni kuzelikovych lozisek. To neni spravne? Ziju v tom nekolik let 3
16:54:45
10.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
16:14:53
10.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Luky 10.05.19 16:08:13: kdyz na krev, tak na krev3
16:08:13
10.05.2019
Luky
-> Syny 10.05.19 10:05:09: nestrhnul jsi takhle tenkrát ten závit na poloose u užovky? 47
15:52:20
10.05.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Syny 10.05.19 10:05:09: na krev? to znicis...4

Utahnout lehce a udava se vratit o 1/4, u lady pisi o 1/6, ja to potom teda jedu projet a pak to udelam znovu, u fava bylo na zadnich kolech predepsano serizeni po 10 tis.km, u feldy stejna loziska a po 20 tis.km.

-> minno 10.05.19 15:12:43: az tak bych to neresil, radeji volneji a az po nejakem case, treba po 1000km o tu jednu zavlackovou dirku a bude to OK

U nivy jsem je serizoval a prd vydrzely, ted na to kaslu, je tam vule a drzi to uz dlouho.
upraveno 2x, naposled 10.05.2019 16:00:45
15:35:34
10.05.2019
Eidy
-> Syny: Na krev? To napsal kdo, takovou blbost? To je jako naklepávání ložiska do trubky za vnitřní kroužek. Takovýhle ložiska musíš utahovat za rotace.
15:12:43
10.05.2019
minno
-> Borderer: to je správny postup

-> Syny: na krv určite nie, to môžeš zničiť



Na presnejšie vymedzenie ložísk niekedy pomôže trochu odbrúsiť z tej podložky pod maticu, alebo vyrobiť z tenulinkého pliešku ešte jednu podložku. Rozmedzie medzi závlačkovými otvormi proste niekedy nestačí (buď to ide moc ťažko, alebo je to moc voľné).
10:10:02
10.05.2019
Borderer
-> Syny: S citem dotáhnout, povolit a pak sem několikrát dotahoval za otáčení nábojem, dokud to nezačalo jít ztěžka. Nakonec sem to povolil, dotáhl přesně před úroveň toho, že to začne jít hůř a povolil na poslední dírku, aby tam šla závlačka.
10:05:09
10.05.2019
Syny
-> Borderer: Jak jsi je utahoval? Spravne by se to pry melo u kuzelikovych lozisek delat tak, ze je utahnes na krev (s nekolika poklepanima mezi tim aby se to usadilo a vymezilo) a pak povolis matku o 1/4 otacky.
09:55:59
10.05.2019
Borderer
-> Bukaj: Dotahoval sem dle tvého návodu, tak uvidíme, jak se mi to povedlo. 3
09:07:55
10.05.2019
Bukaj
-> Borderer: Někdo je přetáhl, no...
19:34:32
09.05.2019
Borderer
Tak dneska konečně výměna ložisek v předních kolech. Zbylý vypadaly dost obdobně. 3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Borderer vložen 09.05.2019 19:34:32
18:18:09
04.05.2019
11mAjA11
Expediční "trezor" započat 1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od 11mAjA11 vložen 04.05.2019 18:18:09
upraveno 1x, naposled 04.05.2019 18:18:34
09:03:54
04.05.2019
Jarda - zrušená registrace
hodinu jsem ted menil na rajceti nahledy, aby to nebylo rozmazany a nektery byly stale, tak jsem tam musel dat jiny, nez jsem puvodne chtel :/

jardaj.rajce.idnes.cz/
14:32:02
30.04.2019
dragon_cb_cz
-> King 30.04.19 11:25:34: První 9-5 měly ještě jen TCS, ale relativně záhy dostaly ESP. Tady ale mluvím o 900NG, to byl budget model z roku 96, tam byly i kusy bez TCS úplně. Což je i můj případ... jinak výbava celkem klasickej lepší Ital (tzn kůže, aut. klima atd, ale bez výhřevu seslí), ale za TCS se taliánovi platit nechtělo... No a kombinace 185hp/263Nm na konstrukčně zoufalej přední náprave s konstrukčně zoufalým řízení v konstrukčně nijak skvělej kastli bez TCS je recept na průser 3
13:34:43
30.04.2019
palinator
-> Jarda:

Na BMW E46 to tak nějak bylo. Ale nevim jestli to pak svítilo nebo se to vypsalo na displeji, že je to natvrdo OFF.
13:25:18
30.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 30.04.19 13:06:43: Kdyz kontrolka ESP sviti, tak je vypnuty jen trochu?9
13:06:43
30.04.2019
palinator
-> Borderer:

Nevim jestli je to stejný jako ESP na BMW, ale ESP se taky vyplo jen trochu. Musels ho podržet delší dobu, pak se tušim rozblikala kontrolka a bylo to pěkně surový. 1
13:05:19
30.04.2019
Jozka
-> saskyn2: Jasný.. když ses ale bavit nechtěl (třeba při běžným zimní přesunu, na okresce, ujetým sněhu a ještě z kopce), tak to až taková legrace zas nebyla.4
12:22:20
30.04.2019
saskyn2
-> Jozka: Jo v pohodě, to se stane3 já jsem právě nerozuměl tomu „zvuky od předních kol“ jsem si říkal jestli jako myslíš zvuk od motoru nebo co3 Jo ten zadek na tom hrabal jak vzteklej, dalo se s tím hezky drifotvat a točit na místě1
11:51:05
30.04.2019
Borderer
-> King: Na druhou stranu sem řídil BMW, který se díky vymazlenýmu protikluzu dokázalo na mokrým asfaltu z křižovatky vystřelit jak raketa, aniž bych honil prdel sem tam, ale když sem v zimě potřeboval s vozejkem vyjet kopec, tak to bylo na uježděným sněhu schopný motor udusit, že to prostě zdechlo. 3 Přičemž sem teda zjistil, že i když ten protikluz vypnu, tak ho jen "vypnu" a stejně sem to málem nevyjel....přitom by stačilo auto nechat prohrábnout na asfalt.
11:38:09
30.04.2019
King
-> Jirik_Tuňák1983: Ono to prave dokazalo ukocirovat i takovy prasarny jako vytoceni motoru a pusteni spojky na hulvata, kde uz toho kroutaku bylo dost. Ted si vlastne uvedomuju, ze ten antiprokluz funguje docela kultivovane i u 5er, akorat na tech vyjezdech z kruhaku na starsich letnakach ta záď obcas k nelibosti spolujezdkyne poletuje :-)
11:31:01
30.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> King 30.04.19 11:25:34: Určitě má, ale aby asi nebylo omezení výkonu tak výrazně znatelné nebo nebezpečné, nefunguje to asi úplně tak, jak by člověk čekal. Než se mi na Cromaňoncovi rozbliká koncovka prokluzu, tak už je slyšet svištění i 18" gum a když se tomu naloží na výjezdu z kruháče, tak to taky stojí za to. 71 Jestli to taky není tím, že Kužár neměl takovej zátah vocpoda, páč to byla atmoška.
11:29:07
30.04.2019
Jozka
-> saskyn2: To mám z toho, že dělám víc věcí najednou.. Píšu přední a myslím zadní - teď mi je jasný, proč ses divil. No, už to tak nechám...3



A nějak podezřele furt v poslední době.. včera jsem si přepisoval záznamy o výměně kol a dle poznámek jsem v průběhu týdne "na jedný ose" měnil dvakrát LZ a PZ za letní = nesmysl, podruhý šlo o přední.



Už to asi přichází, v pátek jsem si nalil šláftruňk, že se pokochám noční oblohou.. A v sobotu ráno jsem ho na balkóně netknutýho našel - normálně jsem ho zapomněl vypit !!
upraveno 1x, naposled 30.04.2019 11:34:00
11:28:42
30.04.2019
King
-> saskyn2: Ale ma ten zadek nezatizenej motorem a prevodovkou...
11:27:43
30.04.2019
palinator
-> saskyn2:

Tak to asi byla Dacie 1300. 3
11:25:53
30.04.2019
saskyn2
-> Jozka: Počkej, ale žigul je zadohrab.
11:25:34
30.04.2019
King
-> dragon_cb_cz: To to za ty prachy nema ani antiprokluz? :-) ...asi ma, ale funguje to asi stejne naprd jako v mondeu. Tahle ficura rozumne fungovala v mym bejvalym Cougaru, kdy v desti na krizovatce octaviani nadrzeny zavodit trapne hrabali, a tenhle vehement se bez zbytecnejch efektu proste svizne rozjel a zmizel :-)
11:22:36
30.04.2019
Jozka
-> saskyn2: Na výjezdech z nezpevněnýho na asfalt do stran a vzhůru mi přední kola normálně furt hrabaly..3



A že těch výjezdů bylo ! (za spolužákem dojela soudružka na chmel - on měl papíry jen na motorku, ona byla totálně vystresovaná, protože s tatíkovým vozem jela prvně po autoškole "delší" neznámou trasu (cca Ústí n/L - Louny), takže jsem je vozil po okolí při hledání klidného místa na bivak já).
11:19:28
30.04.2019
King
-> saskyn2: Prepokladam, ze Jozka mel na mysli to, ze se zadohrabavou skochtli se stejnym objemem motoru se clovek musi hodne snazit, aby hnana naprava aspon na pikosekundu po pusteni spojky symbolicky hrabla, ale u zigula to s tezsi nohou tolik prace neda.
11:07:40
30.04.2019
saskyn2
-> Jozka 30.04.19 09:38:54: Asi nerozumím, co se u žigulika ozývá? Já teda žigula řídil naposled tak před 15 lety, ale na nic zvláštního si nepamatuju.
10:38:13
30.04.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 30.04.19 08:05:31: No viz moje nedávný alotria, co jsem popisoval v sobím tématu, jak jsem po delší době vyjel a zrovna za deště 3 Jak v autoškole, nemohl jsem se rozjet od křižovatky, akorát místo aby mi to chcíplo, tak jsem pálil gumy 3
09:38:54
30.04.2019
Jozka
-> Tomaso435 29.04.19 15:30:24: / -> Jarda - zrušená registrace 29.04.19 15:44:05: Je a bude.. dědic sice nepoužívá, ale vůbec mu doma nepřekáží..



-> Bukaj: Jsi mi připomněl, jak jsem kdysi velmi velmi dávno po pár tisících km se škodovkama s motorem vzadu prvně řídil Žigula (resp. Ladu 1200).. a zkraje se divil, co se to ozývá za zvuky od předních kol. 3
08:05:31
30.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Ono je fakt zvláštní, že se člověk vůbec rozjede, že? 3
08:04:04
30.04.2019
Bukaj
-> Borderer: Přesně tak, je to o zvyku4
07:24:20
30.04.2019
Borderer
-> Tomaso435: Neřeším, jezdím a všude říkám, že ten lak se loupe z důvodu dosahování vysokých rychlostí. 3



-> Bukaj: Je to o zvyku, co si vzpomenu na jízdu za tebou, tak na 165/70 nemám problém se rozjet svižně jako ty se škodovkou, ale možná to dělá ta těžká 1.6 a suchej asfalt, na mokru bych byl nahranej. 3
23:58:39
29.04.2019
Tom Troll
-> palinator: Když se nad tim zamyslim, tak to dává smysl, nakopával by se při couvání. Tak si to naopak sedalo, už si nepamatuju, stane se. 2
23:50:23
29.04.2019
palinator
-> Tom Troll 29.04.19 18:44:15:

Jak by se moh nakopnout zadek, když při brzdění zadních brzd na klikový nápravě při jízdě dopředu zadek klesne?
22:37:36
29.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 29.04.19 20:57:25: Myslel jsem to skákání zadku.

Jinak to je třeba jedna z věcí, kdy je mnohokola skutečně lepší, i když člověk tráví 99% času na silnici a nemusí nutně denně překonávat metrové závěje a jezdit z práce domů přes blata. Nedělá to podobná alotria s volantem při nakládačce a v zatáčce na mokru při utažení zatáčky se to sešoupne bokem a ne po čumáku ven. 1
upraveno 1x, naposled 30.04.2019 00:15:49
20:57:25
29.04.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 29.04.19 18:21:52: Hele některý auta tohle prostě dělaj, třeba 900NG umí do volantu zacukat fakt hodně...
18:59:04
29.04.2019
Tomaso435
-> King 29.04.19 18:06:02: nemá nemá právě... brzdy jsou tam uplně OK, ale jak to auto je převážený do zadu.... vím co sem jezdil s primou. v zadu ještě těžký tažný... navíc auto uzký pač 4x98 (oproti 4x100) a to bylo ještě horší. :-D

to se nedá prostě no.

-> Jirik_Tuňák1983 29.04.19 18:21:52: 4 roky starej kus. 1.6jtd. Já s tim lítám často a relativně dálky slovensko atp, takže sem si na tu vlastnost zvyknul a eliminuje ji až pětka kdy ten výkon už tam není kdoví jakej... a dělá to od nova. nesmíš se s tim chtět rozjet v křižovatce stylem stíháme jedeme. to je fakt neřiditelný :-D a cesta například z uničova na bruntál kde je cca 8km cesty spíš pro koně než auta, tak to je fakt utrpení. Ale když je to přetížený už je to celkem OK. nejhorší je uplně prázdný auto.



-> miguelias: normální auto za 1kč s novýma zimákama a novou baterkou 3

pamatuju strejce když si koupil za 110 formana někdy v roce 2004 tak když vyjížděl od nich od domu do leva tak vždy šel smykem.. bud mu ujela prdel nebo se to nedotáčelo.



takže tech aut je to fakt vlastnost.. :-D a když se chceš svižně rozjet tak to hrabe... samo od sebe. ani nechceš. a 40kw bmm na to fakt vliv nemá :-D ( možná proto mám tak super spotřebu naučil sem se svižně nerozjíždět oproti fávu kde plnej není nic neobvyklýho)

takže je to auto konstrukčně uplně na piču, ale za to se do něj vejdou 4 dvoustováky sudy dá se v něm skvěle šukat, a vubec kempovat a vozit 400kg bordelu kterej bys jinak v autě nevozil 3
18:52:23
29.04.2019
dragon_cb_cz
-> Bukaj 29.04.19 18:31:30: Pojistku mám s limitama 200/200 myslím, ale zbavit se ho úplně nechci. A kůže je otíratelná 3
18:46:55
29.04.2019
miguelias
-> Tomaso435 29.04.19 16:22:31: Nevím co máš za vrak. Můj forman ( taky vrak) 1 Nemá takové problémy. Za to má spoustu jiných. 1
18:44:15
29.04.2019
Tom Troll
-> Bukaj: Dost dobře může - Známýmu ve formanu rozdělovač brzdný síly zatvrdnul zrovna přez noc když stál na ručku z kopce s přívěsem - naopak se při brždění jako první nakopnul zadek a teprv pak začal něco dělat předek - technik na STK prej jaktože jsou ty zadní brzdy sakra tak silný. 3
18:40:41
29.04.2019
Bukaj
-> King 29.04.19 18:06:02: Že by to byl důvod toho, že ta moje Felda vůbec nebrzdí? Respektive bloknou se přední kola a auto jede dál. Oproti 130L, která brzdí perfektně je ta Felda pro můj navyklý způsob jízdy naprosto nevhodná - jak rozjezdy, tak případné krizové brzdění - taky proto jsem tu v jednom tématu řešil rezonanci, jejíž příčinou nakonec byla šišatá (obrzděná) pneumatika...7
18:31:30
29.04.2019
Bukaj
-> dragon_cb_cz 29.04.19 17:31:14: Jestli se toho auta chceš zbavit a máš dobrou pojistku... 3
18:27:37
29.04.2019
ondie
-> King: jo filcky f conbi už maj běžně 4
18:21:52
29.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 29.04.19 16:24:36: Ale to je nějaká hodně velká historie. To asi není aktuální model s víceprvkem.
Extreme Tyres