skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
21:59:49
16.02.2019
16.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> kraska98 16.02.19 20:32:35: to se jeste dela, jo? kdysi jsem to mel na rapidu, no hruza... chodilo to porad na dorazy, pak jsem dal 250ky od Sakyho a mam je tam stale nejakych 300tis.km, teda dal jsem k nim jeste podlozky 10 mm z tvrde gumy, abych porad nekde neskrtal a dorazy mam snizene asi na polovinu jinak na nejakeho rapida mam pripravene pruziny z uzovky, uz jsem mel v lete nutkani je dat na BAZe, ale nebyl cas, spis jsem s nima pocital na LUXe, no a 260ky mam taky jedny - asi pujdou na cervenyho 136 rapida
21:57:39
16.02.2019
16.02.2019
Chali
-> Rudá Máňa: Když zavřu obě oči, tak tam možná nějakej náznak původního Spideru je
21:40:57
16.02.2019
16.02.2019
michael
-> Rudá Máňa: Ano je jim vidět silná inspirace.
21:23:27
16.02.2019
16.02.2019
Rudá Máňa
-> michael: Má zkrátka ten retro design jako starý spider
20:33:05
16.02.2019
16.02.2019
michael
-> Rudá Máňa: Také to tak vidím
20:32:35
16.02.2019
16.02.2019
kraska98
Dnes jsem to trochu potunil. Pružiny firmy flexa sport furt lepší než rallyové ze speedpra
20:27:48
16.02.2019
16.02.2019
Rudá Máňa
-> michael: jo, je hezčí než Mazda
19:29:35
16.02.2019
16.02.2019
Luky
-> Rudá Máňa: pozná se to podle světel
19:17:56
16.02.2019
16.02.2019
michael
-> Rudá Máňa: 124
19:16:12
16.02.2019
16.02.2019
Rudá Máňa
-> michael: Fiat 124 nebo Mazda ?
18:13:51
16.02.2019
16.02.2019
michael
Tak jsem dnes ze zimního spánku probudil první vůz a za krásného počasí se hezky svezl.
23:41:15
15.02.2019
15.02.2019
Jozka
21:44:50
15.02.2019
15.02.2019
isti
-> jimbeam655:
-> Jarda/felda: Je nepojazdné,prišlo na lane ale už je čisté.
-> Jarda/felda: Je nepojazdné,prišlo na lane ale už je čisté.
21:38:37
15.02.2019
15.02.2019
Jarda/felda
-> isti 15.02.19 21:27:09: to bych asi moc neřešil a pokud je pojízdný rovnou bych jel na wapku
21:33:07
15.02.2019
15.02.2019
jimbeam655
-> isti: chudak rapidek
21:27:09
15.02.2019
15.02.2019
isti
Bolo na tom trošku štrku a blata .Ťahali to na lane za tmi na najhoršej možnej ceste.
15:51:02
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: Tak vzhledem k tomu, že běžně se užívala pouze objednací čísla, tak podle těch AZNP a JKPOV nic moc nenajdeš - maximálně inzeráty. Mototechny i ešopy budou znát jen 114-......
A ta světla bez toho čísla výrobku jsou náhradní díl, prodávaný bez hrnce, s číslem výrobku byly pravděpodobně jen ty v kompletu s hrncem - to, že v krámě občas prodali samotný hrnec, nebo z hrnce vyndali parabolu a prodali ji samostatně ale byla běžná praxe...
A ta světla bez toho čísla výrobku jsou náhradní díl, prodávaný bez hrnce, s číslem výrobku byly pravděpodobně jen ty v kompletu s hrncem - to, že v krámě občas prodali samotný hrnec, nebo z hrnce vyndali parabolu a prodali ji samostatně ale byla běžná praxe...
15:29:28
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj 11.02.19 15:22:15: To som práve chcel napísať. Našiel som zopár fotiek L svetla a ani na jednej z fotiek tam to číslo nie je.
1.
1.
15:22:15
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: A to druhé číslo se liší v předposledním trojčíslí 766 vs. 767
A z asi 4 levých světel, které tu mám, je to číslo 443... 767 102 jen na jednom.
A z asi 4 levých světel, které tu mám, je to číslo 443... 767 102 jen na jednom.
15:17:06
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj: Nj, ale ja papierový katalóg nemám (iba úžovkový), hľadal som to v elektronickom katalógu + Etka + google a nič moc som nezistil.
15:13:46
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: V katalogu jsou - vzadu máš převodník objednacích čísel/čísel dílů AZNP a čísel JKPOV
...ale komplety tam většinou nejsou (tady v tom případě katalog začíná pořadovým číslem 2, přičemž 1 by byla ten kompletní světlomet s hrncem. A v katalogu není ani číslem označen hrnec, neboť se samostatně snad ani neprodával, pouze v kompletu s parabolou...
...ale komplety tam většinou nejsou (tady v tom případě katalog začíná pořadovým číslem 2, přičemž 1 by byla ten kompletní světlomet s hrncem. A v katalogu není ani číslem označen hrnec, neboť se samostatně snad ani neprodával, pouze v kompletu s parabolou...
15:01:34
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj: Mňa nezaujíma, čo označuje, ale či je to číslo rovnaké P a L Z čoho vyplýva, že asi nebude
Robím štítky a v katalógu tieto čísla nie sú.
Robím štítky a v katalógu tieto čísla nie sú.
14:52:21
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: Horní číslo označuje komplet výrobek - tzn světlomet včetně hrnce...
14:51:33
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj: dík, a to horné číslo je rovnaké?
14:44:34
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno 11.02.19 14:36:36: Totéž, jen na konci místo 061 je 062
14:36:36
11.02.2019
11.02.2019
minno
Nemáte niekto po ruke nové "L" tvarové predné svetlo Š120-Rapid? Potrebujem sa dopátrať k označeniu 443... Nikde to neviem nájsť.
Toto je štítok P tvarového svetla.
Toto je štítok P tvarového svetla.
08:26:50
11.02.2019
11.02.2019
Borderer
-> Bukaj: Je to feldí 1.3 BMM a dneska jsem to vypozoroval i u MPi. Zajímavý je, že tohle se u druhý feldy 1.6 nebo užovky neděje vůbec, ty chytaj zpravidla na druhý otočení i startérem.
08:19:35
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> palinator: Předpokládám, že píše o Feldě a ne o 742...
21:24:52
10.02.2019
10.02.2019
palinator
-> Borderer:
Máš tam cívku s odporem?
Máš tam cívku s odporem?
23:03:30
08.02.2019
08.02.2019
Dušan
-> Borderer: napětí v síti a s tím spojená kvalita jiskry. Při startu je cielnej pokles napětí.
22:50:55
08.02.2019
08.02.2019
Borderer
Dneska jsem několikrát startoval motor stylem "čumákem z kopce a pustit to dolů" a všiml jsem si jedný zajímavý věci. Když auto startuje normálně startérem, tak točí násobně déle, než když ho pustim z kopce. Když jsem to zkoušel, tak za studena startér točí přes vteřinu a motor se stihne otočit 10x? Víckrát? Ale když v nízký rychlosti pustim spojku, je cejtit, že motor chytí při prvním převalení... Je to sice blbost, ale čím by to mohlo bejt?
22:45:27
08.02.2019
08.02.2019
dragon_cb_cz
-> King 08.02.19 13:59:50: Však mě taky, ale retro je to dost nepopiratelné Což neznamená, že by to nebylo funkční, kolikrát výrazně funkčnější než o 10 let mladší "konkurence"...
.
19:08:51
08.02.2019
08.02.2019
castrol
-> kraska98:
17:26:51
08.02.2019
08.02.2019
kraska98
13:59:50
08.02.2019
08.02.2019
King
-> dragon_cb_cz: Nahodou, mne se to retro libi :-)
11:41:23
08.02.2019
08.02.2019
Jirik_Tuňák1983
Já si jenom pamatuji, že když jsem speed limiter použil u bývalého C4 Pičassa, tak v návodu bylo napsáno, že při prudkém sešlápnutí plynu, se ten kokotinec vypne. Nevyplo se ani hovno a to ani po více zkouškách nanečisto. Jednou jsem to zapnul z nějakého důvodu na dálnici a při předjíždění na něj zapomněl a vypínal "to" narychlo zběsilými hmaty levého palce.
Tam se to zase nastavovalo kolečkem (tempomat, speed limiter, 0) a pak tlačítky.
Tam se to zase nastavovalo kolečkem (tempomat, speed limiter, 0) a pak tlačítky.
12:42:47
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: aktivujes, zmacknutim Set+, nebo Set- nastavis aktualni rychlost (vidis ji na palubce), ktero muzes pak tema tlacitkama menit (po 5km/h). Cca 3km/h pod nastavenou rychlost to prestane zrychlovat a na nastavenou to doleze pomalu.
Kdyz das plnej, nastavena rychlost se rozblika a pusti te to na jakoukoli rychlost bez varovani. Jinak pokud (z kopce) preleze nastavenou o myslim vic jak 2, zacne to zvukove upozornovat.
Pokud zpomalis pod nastavenou rychlost, blikat to prestane a opet omezuje. Pokud tuknes can reset, tak se to vypne (rychlost skrtnuta) a je to jako kdybys to uplne vypnul, jen si to pamatuje nastavenou posledni rychlost. Pokud to znovu aktivujes z rychlosti vyssi, upozornuje to az do nastaveny rychlosti.
Kdyz das plnej, nastavena rychlost se rozblika a pusti te to na jakoukoli rychlost bez varovani. Jinak pokud (z kopce) preleze nastavenou o myslim vic jak 2, zacne to zvukove upozornovat.
Pokud zpomalis pod nastavenou rychlost, blikat to prestane a opet omezuje. Pokud tuknes can reset, tak se to vypne (rychlost skrtnuta) a je to jako kdybys to uplne vypnul, jen si to pamatuje nastavenou posledni rychlost. Pokud to znovu aktivujes z rychlosti vyssi, upozornuje to az do nastaveny rychlosti.
12:42:42
07.02.2019
07.02.2019
dragon_cb_cz
-> King: Saab Information Display == fancy název pro pozdně devadesátkovou švédskou představu o palubním počítači
12:32:37
07.02.2019
07.02.2019
King
-> dragon_cb_cz: Jenze spousta aut tu signalizci prekroceni rychlosti nema. SID? To znam jako Sample IDentification :-)
12:25:18
07.02.2019
07.02.2019
dragon_cb_cz
-> King: Tak ten pipak co popisuje Stepan by asi byl v pohode, neco takovyho jsem mel v 9-5, ale nastovat bych musel tlacitkama na SIDu, coz mi za jizdy neprijde nejbezpecnejsi...
-> StepaNoFUN: Jj, tak pak verim, ze je to uzitecny.
-> StepaNoFUN: Jj, tak pak verim, ze je to uzitecny.
12:04:43
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: na sluzebaku uplne stejne jako tempomat. Proste jen zapnes vedlejsi tlacitko.
11:00:38
07.02.2019
07.02.2019
King
-> dragon_cb_cz: Tak to mame podobnou zkusenost. Usekovy mereni jsem schopnej si ohlidat s tempomatem (i kdyz treba 50 v kopcovaty Blance je docela orech :-) ), ale omezovac bych si zastrizliva neaktivoval ani omylem. Jednou mi stacilo, kdyz mi v servisu dali nahradniho Fokuse, kterej mel nejspis diagnostikou nastavenej omezovac na 130 (neslo to zrusit) a nikdo se mi neobtezoval sdelit. Prisel jsem na to az na dalnici na Plzen, kdyz jsem si rek, ze predjedu jednoho matohu, kterej ale zacal zrychlovat a mne to pochopitelne v levym “zdechlo” , zrovna kdyz se na me ze zadu ritil nejakej pyrat. Uzasnej pocit. Po ceste zpatky jsem na to zapomnel na normalni silnici pri predjizdeni minikolony za nakladakem a tentokrat omezovac nastesti zaskodil az ve finale predjizdeciho manevru. Tak jsem se pri vraceni ptal prijimaciho technika, co ma ta pakarna znamenat - ze prej narizeni z “centraly” ohledne nahradnich vozidel, nikdo prece v CR nemuze jezdit vic, nez 130! . Nepristrelnej argument :-) Tak mu rikam, at da “centrale” feedback, ze v jejich servise me uz nikdo nikdy neuvidi - ty 3 moje garancky do roke je sice nevytrhnou, ale......stejne asi do roka zkrachovali :-)
10:23:45
07.02.2019
07.02.2019
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: V žádném z aut co jsem měl nebyl omezovač nastavetilný dostatečně jednoduše na to, abych ho začal používat... zatím to naštěstí nebyl problém
09:35:06
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> vhml: Na transitu (2018 před faceliftem - poslední skladovka, už se v tý době dělaly nový) to mám tak, jak píšu. Vypíná se i spojkou. Omezovač nikoli. Se schválně zeptám, jak je to ve faceliftu (má ho soused).
09:15:54
07.02.2019
07.02.2019
bouchy
-> StepaNoFUN: Je to i v návodu...
08:01:20
07.02.2019
07.02.2019
MATTESS
-> StepaNoFUN 06.02.19 23:37:25: přesně, v obcích jedině omezovač. Zvláště v Rakousku