skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
13:24:59
29.07.2019
29.07.2019

Jumbo
-> Antony: MCAS je taky zajímavý příběh... Je to hlavně o tom, že se Boeing snažil v rámci úspor natahovat a vylepšovat už zastaralou konstrukci 737ky, kdy to letadlo bylo konstruované na motory s menším průměrem, takže má křídla dost nízko. S příchodem motorů s větším průměrem to napřed řešili rovnou spodní hranou motoru, což už ale u MAXu nešlo a tak ty motory posunuli nahoru a dopředu, címž úplně rozhodili vyváženost letadla a stalo se strašně přecitlivělé na pád po čumáku dolů (těžiště moc vpředu) a běžný software by s tím strašně bojoval. Takže přídali systém MCAS, který letadlo stále rovnal (zvedal čumák) a dali mu k tomu nové čidlo. Bohužel to čidlo přestalo fungovat a MCAS letadlo "rovnal" a stále zvedal čumák, čímž se stalo to, co se stalo...
13:02:51
29.07.2019
29.07.2019

Antony - zrušená registrace
-> Jumbo: bohužel přesně tak, vždycky musí být nějakej průser, aby se "někdo chytil za rypák; viz teď MCAS
12:49:42
29.07.2019
29.07.2019

Jumbo
-> Antony: Tak tehdy to bylo trochu složitější, vzhledem k tomu že byl TCAS novinka a navíc nebylo přesně specifikováno, kdo má přednost, jestli TCAS nebo dispečer. Pravidlo přednosti TCAS se "zabetonovalo" až po té nehodě, tak je to v letectví bohužel skoro vždycky...
12:22:35
29.07.2019
29.07.2019

Antony - zrušená registrace
-> saskyn2: je to tak. Jenže oni se blbě ignorují pokyny letoveho dispečera 

11:56:18
29.07.2019
29.07.2019

saskyn2
-> Antony: Však kdyby ho poslouchali a ne nějakýho joudu na zemi tak to tak nedopadlo.
11:13:23
29.07.2019
29.07.2019

Antony - zrušená registrace
-> saskyn2 28.07.19 00:10:04: u Bodamskeho jezera měli taky oba tcas a jak to dopadlo víme 

09:56:55
29.07.2019
29.07.2019

rsvancara
-> isti 27.07.19 23:16:50:
en.wikipedia.org/wiki/Tra ffic_collision_avoidance_s ystem
A jeden vtip k tomu :)
Věž: Aby jsme zabránili velkému huku, stočte se 10st na sever a klesejte do letové hladiny 6,9
Pilot: Jaký hluk myslíte?
Věž: Jako když se vaše DC-8 srazí B737-600, který letí proti vám
Pilot: Aha, provedu :)
en.wikipedia.org/wiki/Tra ffic_collision_avoidance_s ystem
A jeden vtip k tomu :)
Věž: Aby jsme zabránili velkému huku, stočte se 10st na sever a klesejte do letové hladiny 6,9
Pilot: Jaký hluk myslíte?
Věž: Jako když se vaše DC-8 srazí B737-600, který letí proti vám
Pilot: Aha, provedu :)
09:00:19
29.07.2019
29.07.2019

krtecek
-> MISCHO: to se připravuješ na tu revoluci v automobilovém průmyslu? říkali něco o biopalivu 2.0 

20:51:03
28.07.2019
28.07.2019

isti
-> darklord: Mne ten link nefunguje,takže som nič nestratil

20:12:51
28.07.2019
28.07.2019

darklord
-> minno 28.07.19 10:01:29: to je co za odkaz? akoze slovenskym podnikatelom vykradnuty flightradar s nekonecnou kopou srackovych reklam? Neni lepsi original? 

17:50:02
28.07.2019
28.07.2019

stepan
Chudák, spadnula mi na ní flexa:
13:36:29
28.07.2019
28.07.2019

castrol
-> Tom Troll: nadhera
13:27:33
28.07.2019
28.07.2019

MISCHO
Dalsia kopka ulozena
13:23:58
28.07.2019
28.07.2019

MISCHO
Vcerajsi den dal zabrat
13:15:33
28.07.2019
28.07.2019

palinator
-> Tom Troll:


10:01:29
28.07.2019
28.07.2019

minno
-> isti: www.esky.sk/radar
Takže asi tak :-)
Takže asi tak :-)
09:39:13
28.07.2019
28.07.2019

isti
-> saskyn2: Je to možné.
00:10:04
28.07.2019
28.07.2019

saskyn2
-> isti: Myslím že už někdy od roku 2000 je povinný tcas, takže ač to možná vypadá blízko, tak tam vůbec nic nehrozí
23:16:50
27.07.2019
27.07.2019

isti
Dnes som videl niečo nezvyčajné.Dve velké dopravné liatadlá leteli oproti sebe pod oblakmi čiže dosť nízko(jeden určite chcel pristáť v BA čo je od nás cca 50km)Vlastne som videl iba tolko že obe prudko zatáčajú od seba a mohli mať medzi sebou kilometer,max dva.Neviem aká je povolená minimálná vzdialenoť medzi lietadlami ale toto vyzeralo dosť nebezpečne.
12:45:29
25.07.2019
25.07.2019

Jumbo
-> Jumbo: Tak jeden fax to vyřešil, nejen že mám reakci, ale rovnou i papír...


06:43:27
25.07.2019
25.07.2019

Jumbo
-> StepaNoFUN: Tak my máme ještě pořád v práci online-fax, protože nám Rakušáci posílají objednávky faxem, takže jsem toho využíl k zaurgování jedné soukromé věci v Polsku, kdy nikdo už 4 týdny nereaguje na email a telefonem se dovolat taky nedá...
17:00:16
24.07.2019
24.07.2019

StepaNoFUN
-> Jumbo: Cece to jsem delal asi jednou v zivote... A dneska bych to uz zase neumel. Predpokladam do nemecka. Tam si na to potrpej.
15:21:18
24.07.2019
24.07.2019

Jumbo
Poslal jsem fax... 

21:59:33
22.07.2019
22.07.2019

castrol
-> Jarda/felda: clovece ani ne ,aj ked sa to mozno montuje v jednej fabrike
21:38:47
22.07.2019
22.07.2019

Jarda/felda
18:21:38
22.07.2019
22.07.2019

castrol
-> Bery: jj napr bashan ,jinling ,smc atd.
18:05:17
22.07.2019
22.07.2019

Bery
-> castrol: tyhle stroje mají nějakou značku?
13:45:43
22.07.2019
22.07.2019

castrol
-> Bery: co je to za znacku ?
13:13:48
22.07.2019
22.07.2019

dragon_cb_cz
-> Borderer 19.07.19 08:48:09: Já jsem taky celý mládí proseděl u počítače... teda skoro celý. Všichni se mi tenkrát smáli, proč se v tom vrtám. Dneska se směju já jim 

10:13:06
22.07.2019
22.07.2019

Bery
asi bych se vešel do několika témat... od nákupu až mozna do....co jsme podělali.
koupili jsme takového průměrného číňánka a po hodině ježdění, 2 hodiny práce... ale ono to půjde. my ho naučíme;-)
první dojmy jsou ale nic moc.
koupili jsme takového průměrného číňánka a po hodině ježdění, 2 hodiny práce... ale ono to půjde. my ho naučíme;-)
první dojmy jsou ale nic moc.
09:18:58
21.07.2019
21.07.2019

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda: OK :-)
19:58:15
20.07.2019
20.07.2019

Jarda - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu 20.07.19 13:13:57: ale todle je popilek od spaleneho oleje... to jsem mel u nivy taky pri dlouhych trasach taky, od oleje bude, kdyz budes jezdit treba 2km couracky na nastartovani

14:07:11
20.07.2019
20.07.2019

mirecek.666
Projeli a následně započali s rozebíráním darce převodovky
13:13:57
20.07.2019
20.07.2019

Matthes, záškodník z TechWebu
Na co hodnotite tyto svicky? Motor zere olej, ale cekal bych ze od oleje budou cerny
12:14:45
19.07.2019
19.07.2019

k.jarek
-> Borderer: Pravdu díš. MImochodem, fajn že aspoň někdo poslouchá Trautenberky

11:34:53
19.07.2019
19.07.2019

ondie
-> Bukaj:
-> minno: Já na ty tyčky navlík černou teplem smrštovací bužírku,dobře to vypadá a nedrnčí.
-> minno: Já na ty tyčky navlík černou teplem smrštovací bužírku,dobře to vypadá a nedrnčí.
08:48:09
19.07.2019
19.07.2019

Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Coby, seděj celý mládí u počítačů, tak coby na tom měnili.
My jsme jako malí makali kolem baráku a v případě panelákových jedinců měli často chalupu, chatu. O tom, že ač byl PC doma, se na něj akorát prášilo a byli jsme venku (fyzicky aktivní) od rána do večera.
edit: připomněl si mi toto :D
My jsme jako malí makali kolem baráku a v případě panelákových jedinců měli často chalupu, chatu. O tom, že ač byl PC doma, se na něj akorát prášilo a byli jsme venku (fyzicky aktivní) od rána do večera.edit: připomněl si mi toto :D
08:32:08
19.07.2019
19.07.2019

Jirik_Tuňák1983
Škrtnul si dalšího dřeváka.
Kolegyně i já jsme zde měli za poslední dobu zájemce o brigádu. Jedná se převážně o studenty apod. Abych to shrnul, je aspoň vidět, co jsou dnes ti "kluci" za netáhla. Většinou by si práci na pracovišti ještě vybírali, zašívali se a nebo, pokud přijdou, čumí a pro jistotu už se vůbec neozvou. A to je sazba / hod. na tu pohodovou práci velmi pěkná. Holky studentky, starší paní apod. v pohodě, ty jdou ke kolegyni (u nás to nejde) normálně makat a fungují, ale ti kluci jsou teď fakt hrozné sračky.
Pamatuji doby, kdy jsme měli v záloze 30 - 40 DPP s VZV, všechno študáci a nebo pracující (i kravaty, co si přišly protáhnout záda) a teď tady sušíme 3 ve věku cca 30 - 45 let
a zbytek řešíme z vlastních a agenturních zdrojů (jsou tam i šikovní chlapi, ale taky starší). Co dnes ti kluci dělají? My jsme v jejich věku jeli jak motorový myši. 
Kolegyně i já jsme zde měli za poslední dobu zájemce o brigádu. Jedná se převážně o studenty apod. Abych to shrnul, je aspoň vidět, co jsou dnes ti "kluci" za netáhla. Většinou by si práci na pracovišti ještě vybírali, zašívali se a nebo, pokud přijdou, čumí a pro jistotu už se vůbec neozvou. A to je sazba / hod. na tu pohodovou práci velmi pěkná. Holky studentky, starší paní apod. v pohodě, ty jdou ke kolegyni (u nás to nejde) normálně makat a fungují, ale ti kluci jsou teď fakt hrozné sračky.
Pamatuji doby, kdy jsme měli v záloze 30 - 40 DPP s VZV, všechno študáci a nebo pracující (i kravaty, co si přišly protáhnout záda) a teď tady sušíme 3 ve věku cca 30 - 45 let
a zbytek řešíme z vlastních a agenturních zdrojů (jsou tam i šikovní chlapi, ale taky starší). Co dnes ti kluci dělají? My jsme v jejich věku jeli jak motorový myši. 
22:24:08
18.07.2019
18.07.2019

HLT
Večerní mytí 

21:45:13
18.07.2019
18.07.2019

Bukaj
-> minno 18.07.19 16:26:53: No, s otevřenými dvířky jezdím celkem často, když jedu na dovču - v kastlíku mám měnič 12VDC-230VAC/5VDC a za jízdy dobíjím spolujezdkyni vibrátor (tuším, že ta dotyková placka má víc funkcí
), baterky do foťáku, čelovku, případně noťas...
Molitan moc nevydrží, filc je lepší
), baterky do foťáku, čelovku, případně noťas...Molitan moc nevydrží, filc je lepší

18:18:35
18.07.2019
18.07.2019

darklord
Mne sa to moje 'nove' auto zacina fakt pacit. Chces tempomat? Tak staci koncernova packa z ebay za 15€, 5 minut casu, a hotove. Jedinu vytku mam na japonskych inzinierov za olejovy filter, bez pripravku takmer nemozne ho vymenit, ale vsetko ostatne sa zda fakt vymyslene takmer lepsie ako inzinieri z mnichova.
16:26:53
18.07.2019
18.07.2019

minno
-> Bukaj: Otázka je, prečo by si mal mať otvorené dvierka za jazdy?
Pri zástavbe GL palubky pred 12 rokmi som vystlal "vodítka" tých tyčiek v kostre molitanom. Už vtedy som podľa prevedenia rátal s tým, že to bude asi čurabotať. Pri zatvorených dvierkach sú tam tie tyčky voľné.
Ale moc ten molitan asi nefungoval. Filc ako píšeš ty, by bol asi lepší.
Pravda, tyčky príliš často rušivo nedrnčali, ale občas sa do takého stavu dostali. Ako všetko v škodovke, čo nie je prizvárané, alebo prilepené. Takže na "šnúrkach" to bude lepšie.

Pri zástavbe GL palubky pred 12 rokmi som vystlal "vodítka" tých tyčiek v kostre molitanom. Už vtedy som podľa prevedenia rátal s tým, že to bude asi čurabotať. Pri zatvorených dvierkach sú tam tie tyčky voľné.
Ale moc ten molitan asi nefungoval. Filc ako píšeš ty, by bol asi lepší.
Pravda, tyčky príliš často rušivo nedrnčali, ale občas sa do takého stavu dostali. Ako všetko v škodovke, čo nie je prizvárané, alebo prilepené. Takže na "šnúrkach" to bude lepšie.
00:14:29
18.07.2019
18.07.2019

Bukaj
-> minno 17.07.19 11:54:31: Fajné 
Já na tyčky uvnitř kastlíku navlékl pružinky, takže při vyklopení dvířek jsou tyto brzděny a tyčky nejsou namáhány vahou otevřených dvířek za jízdy, neboť uložení je pružné.
Ale tyčky mi nikdy nedrnčely - nejsem si ale jist, jestli jsem kdysi nevylepil ty díry v plechu filcem...

Já na tyčky uvnitř kastlíku navlékl pružinky, takže při vyklopení dvířek jsou tyto brzděny a tyčky nejsou namáhány vahou otevřených dvířek za jízdy, neboť uložení je pružné.
Ale tyčky mi nikdy nedrnčely - nejsem si ale jist, jestli jsem kdysi nevylepil ty díry v plechu filcem...
20:04:16
17.07.2019
17.07.2019

castrol
-> minno: tuning pokracuje
17:46:17
17.07.2019
17.07.2019

palinator
-> minno:
Z každého nevodiče se jednou může stát vodič.
Z každého nevodiče se jednou může stát vodič.

13:48:48
17.07.2019
17.07.2019

minno
-> MOLSO:
toto konkrétne sú nevodiče
toto konkrétne sú nevodiče13:11:32
17.07.2019
17.07.2019

MOLSO
-> minno: aké šnúrky? VODIČE !

11:54:31
17.07.2019
17.07.2019

minno
A miesto tyčiek šňúrky.
11:53:30
17.07.2019
17.07.2019

minno
Koniec tyčiek kastlíku GL palubky na Slovensku
Už ma tie hrkotajúce tyčky dožrali, tak šli preč...

Už ma tie hrkotajúce tyčky dožrali, tak šli preč...

