skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
15:51:02
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: Tak vzhledem k tomu, že běžně se užívala pouze objednací čísla, tak podle těch AZNP a JKPOV nic moc nenajdeš - maximálně inzeráty. Mototechny i ešopy budou znát jen 114-......
A ta světla bez toho čísla výrobku jsou náhradní díl, prodávaný bez hrnce, s číslem výrobku byly pravděpodobně jen ty v kompletu s hrncem - to, že v krámě občas prodali samotný hrnec, nebo z hrnce vyndali parabolu a prodali ji samostatně ale byla běžná praxe...
A ta světla bez toho čísla výrobku jsou náhradní díl, prodávaný bez hrnce, s číslem výrobku byly pravděpodobně jen ty v kompletu s hrncem - to, že v krámě občas prodali samotný hrnec, nebo z hrnce vyndali parabolu a prodali ji samostatně ale byla běžná praxe...
15:29:28
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj 11.02.19 15:22:15: To som práve chcel napísať. Našiel som zopár fotiek L svetla a ani na jednej z fotiek tam to číslo nie je.
1.
1.
15:22:15
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: A to druhé číslo se liší v předposledním trojčíslí 766 vs. 767
A z asi 4 levých světel, které tu mám, je to číslo 443... 767 102 jen na jednom.
A z asi 4 levých světel, které tu mám, je to číslo 443... 767 102 jen na jednom.
15:17:06
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj: Nj, ale ja papierový katalóg nemám (iba úžovkový), hľadal som to v elektronickom katalógu + Etka + google a nič moc som nezistil.
15:13:46
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: V katalogu jsou - vzadu máš převodník objednacích čísel/čísel dílů AZNP a čísel JKPOV
...ale komplety tam většinou nejsou (tady v tom případě katalog začíná pořadovým číslem 2, přičemž 1 by byla ten kompletní světlomet s hrncem. A v katalogu není ani číslem označen hrnec, neboť se samostatně snad ani neprodával, pouze v kompletu s parabolou...
...ale komplety tam většinou nejsou (tady v tom případě katalog začíná pořadovým číslem 2, přičemž 1 by byla ten kompletní světlomet s hrncem. A v katalogu není ani číslem označen hrnec, neboť se samostatně snad ani neprodával, pouze v kompletu s parabolou...
15:01:34
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj: Mňa nezaujíma, čo označuje, ale či je to číslo rovnaké P a L Z čoho vyplýva, že asi nebude
Robím štítky a v katalógu tieto čísla nie sú.
Robím štítky a v katalógu tieto čísla nie sú.
14:52:21
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno: Horní číslo označuje komplet výrobek - tzn světlomet včetně hrnce...
14:51:33
11.02.2019
11.02.2019
minno
-> Bukaj: dík, a to horné číslo je rovnaké?
14:44:34
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> minno 11.02.19 14:36:36: Totéž, jen na konci místo 061 je 062
14:36:36
11.02.2019
11.02.2019
minno
Nemáte niekto po ruke nové "L" tvarové predné svetlo Š120-Rapid? Potrebujem sa dopátrať k označeniu 443... Nikde to neviem nájsť.
Toto je štítok P tvarového svetla.
Toto je štítok P tvarového svetla.
08:26:50
11.02.2019
11.02.2019
Borderer
-> Bukaj: Je to feldí 1.3 BMM a dneska jsem to vypozoroval i u MPi. Zajímavý je, že tohle se u druhý feldy 1.6 nebo užovky neděje vůbec, ty chytaj zpravidla na druhý otočení i startérem.
08:19:35
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> palinator: Předpokládám, že píše o Feldě a ne o 742...
21:24:52
10.02.2019
10.02.2019
palinator
-> Borderer:
Máš tam cívku s odporem?
Máš tam cívku s odporem?
23:03:30
08.02.2019
08.02.2019
Dušan
-> Borderer: napětí v síti a s tím spojená kvalita jiskry. Při startu je cielnej pokles napětí.
22:50:55
08.02.2019
08.02.2019
Borderer
Dneska jsem několikrát startoval motor stylem "čumákem z kopce a pustit to dolů" a všiml jsem si jedný zajímavý věci. Když auto startuje normálně startérem, tak točí násobně déle, než když ho pustim z kopce. Když jsem to zkoušel, tak za studena startér točí přes vteřinu a motor se stihne otočit 10x? Víckrát? Ale když v nízký rychlosti pustim spojku, je cejtit, že motor chytí při prvním převalení... Je to sice blbost, ale čím by to mohlo bejt?
22:45:27
08.02.2019
08.02.2019
dragon_cb_cz
-> King 08.02.19 13:59:50: Však mě taky, ale retro je to dost nepopiratelné Což neznamená, že by to nebylo funkční, kolikrát výrazně funkčnější než o 10 let mladší "konkurence"...
.
19:08:51
08.02.2019
08.02.2019
castrol
-> kraska98:
17:26:51
08.02.2019
08.02.2019
kraska98
13:59:50
08.02.2019
08.02.2019
King
-> dragon_cb_cz: Nahodou, mne se to retro libi :-)
11:41:23
08.02.2019
08.02.2019
Jirik_Tuňák1983
Já si jenom pamatuji, že když jsem speed limiter použil u bývalého C4 Pičassa, tak v návodu bylo napsáno, že při prudkém sešlápnutí plynu, se ten kokotinec vypne. Nevyplo se ani hovno a to ani po více zkouškách nanečisto. Jednou jsem to zapnul z nějakého důvodu na dálnici a při předjíždění na něj zapomněl a vypínal "to" narychlo zběsilými hmaty levého palce.
Tam se to zase nastavovalo kolečkem (tempomat, speed limiter, 0) a pak tlačítky.
Tam se to zase nastavovalo kolečkem (tempomat, speed limiter, 0) a pak tlačítky.
12:42:47
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: aktivujes, zmacknutim Set+, nebo Set- nastavis aktualni rychlost (vidis ji na palubce), ktero muzes pak tema tlacitkama menit (po 5km/h). Cca 3km/h pod nastavenou rychlost to prestane zrychlovat a na nastavenou to doleze pomalu.
Kdyz das plnej, nastavena rychlost se rozblika a pusti te to na jakoukoli rychlost bez varovani. Jinak pokud (z kopce) preleze nastavenou o myslim vic jak 2, zacne to zvukove upozornovat.
Pokud zpomalis pod nastavenou rychlost, blikat to prestane a opet omezuje. Pokud tuknes can reset, tak se to vypne (rychlost skrtnuta) a je to jako kdybys to uplne vypnul, jen si to pamatuje nastavenou posledni rychlost. Pokud to znovu aktivujes z rychlosti vyssi, upozornuje to az do nastaveny rychlosti.
Kdyz das plnej, nastavena rychlost se rozblika a pusti te to na jakoukoli rychlost bez varovani. Jinak pokud (z kopce) preleze nastavenou o myslim vic jak 2, zacne to zvukove upozornovat.
Pokud zpomalis pod nastavenou rychlost, blikat to prestane a opet omezuje. Pokud tuknes can reset, tak se to vypne (rychlost skrtnuta) a je to jako kdybys to uplne vypnul, jen si to pamatuje nastavenou posledni rychlost. Pokud to znovu aktivujes z rychlosti vyssi, upozornuje to az do nastaveny rychlosti.
12:42:42
07.02.2019
07.02.2019
dragon_cb_cz
-> King: Saab Information Display == fancy název pro pozdně devadesátkovou švédskou představu o palubním počítači
12:32:37
07.02.2019
07.02.2019
King
-> dragon_cb_cz: Jenze spousta aut tu signalizci prekroceni rychlosti nema. SID? To znam jako Sample IDentification :-)
12:25:18
07.02.2019
07.02.2019
dragon_cb_cz
-> King: Tak ten pipak co popisuje Stepan by asi byl v pohode, neco takovyho jsem mel v 9-5, ale nastovat bych musel tlacitkama na SIDu, coz mi za jizdy neprijde nejbezpecnejsi...
-> StepaNoFUN: Jj, tak pak verim, ze je to uzitecny.
-> StepaNoFUN: Jj, tak pak verim, ze je to uzitecny.
12:04:43
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: na sluzebaku uplne stejne jako tempomat. Proste jen zapnes vedlejsi tlacitko.
11:00:38
07.02.2019
07.02.2019
King
-> dragon_cb_cz: Tak to mame podobnou zkusenost. Usekovy mereni jsem schopnej si ohlidat s tempomatem (i kdyz treba 50 v kopcovaty Blance je docela orech :-) ), ale omezovac bych si zastrizliva neaktivoval ani omylem. Jednou mi stacilo, kdyz mi v servisu dali nahradniho Fokuse, kterej mel nejspis diagnostikou nastavenej omezovac na 130 (neslo to zrusit) a nikdo se mi neobtezoval sdelit. Prisel jsem na to az na dalnici na Plzen, kdyz jsem si rek, ze predjedu jednoho matohu, kterej ale zacal zrychlovat a mne to pochopitelne v levym “zdechlo” , zrovna kdyz se na me ze zadu ritil nejakej pyrat. Uzasnej pocit. Po ceste zpatky jsem na to zapomnel na normalni silnici pri predjizdeni minikolony za nakladakem a tentokrat omezovac nastesti zaskodil az ve finale predjizdeciho manevru. Tak jsem se pri vraceni ptal prijimaciho technika, co ma ta pakarna znamenat - ze prej narizeni z “centraly” ohledne nahradnich vozidel, nikdo prece v CR nemuze jezdit vic, nez 130! . Nepristrelnej argument :-) Tak mu rikam, at da “centrale” feedback, ze v jejich servise me uz nikdo nikdy neuvidi - ty 3 moje garancky do roke je sice nevytrhnou, ale......stejne asi do roka zkrachovali :-)
10:23:45
07.02.2019
07.02.2019
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: V žádném z aut co jsem měl nebyl omezovač nastavetilný dostatečně jednoduše na to, abych ho začal používat... zatím to naštěstí nebyl problém
09:35:06
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> vhml: Na transitu (2018 před faceliftem - poslední skladovka, už se v tý době dělaly nový) to mám tak, jak píšu. Vypíná se i spojkou. Omezovač nikoli. Se schválně zeptám, jak je to ve faceliftu (má ho soused).
09:15:54
07.02.2019
07.02.2019
bouchy
-> StepaNoFUN: Je to i v návodu...
08:01:20
07.02.2019
07.02.2019
MATTESS
-> StepaNoFUN 06.02.19 23:37:25: přesně, v obcích jedině omezovač. Zvláště v Rakousku
07:57:20
07.02.2019
07.02.2019
Jumbo
-> StepaNoFUN: JJ, služební OIII zvládne tempomat i s přeřazením, jen nesmíš moc dlouho čekat na spojce. Klidně můžeš v 90ti na dálnici a při zařazené 4 zapnout zpět tempomat na "130", zrychluješ na 4ku na plný kotel a pak si cvakneš za 6 a tempomat drží dál...
07:05:17
07.02.2019
07.02.2019
vhml
-> StepaNoFUN 07.02.19 07:01:24: u nových aut ne. Jde normálně řadit se zaplým tempomatem
07:01:24
07.02.2019
07.02.2019
StepaNoFUN
-> bouchy: tempomat se vypina spinacem brzdy a spojky. Tudiz ho po prerazeni musis znovu aktivovat tlacitkem. Posledni nastavenou rychlost si pamatuje.
06:46:21
07.02.2019
07.02.2019
bouchy
-> StepaNoFUN: Tempomat taky řazení nevypne. Jak se zařadí, tempomat začne tempovat na nastavenou rychlost.
00:24:17
07.02.2019
07.02.2019
U-Geen
-> dragon_cb_cz 06.02.19 23:34:45: jo, to bude mit kolega s CVT jeste vetsi utrpeni, tam uz neni ani sluchova odezva ;) aspon ze to ma Eye-Sight
23:40:37
06.02.2019
06.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 06.02.19 23:37:25: Ten jsem nepoužil ani u jednoho z aut. Jen tempomat. Přijde mi to pod nohou hrozně tupé a to nemám rád.
Možná jednou v DE.
Možná jednou v DE.
23:37:25
06.02.2019
06.02.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: na ty mereni je ten omezovac fakt lepsi. Bezdit sice neumi, ale zacne rvat pri vic jak +3km/hod (kdyz se to z kopce rozjede). A nevypne ho razeni...
23:34:45
06.02.2019
06.02.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, hlavně tam kde to zavání nějakým radarem či úsekovým měřením... to je teď v SX4 (která ho nemá) utrpení uhlídat
23:25:29
06.02.2019
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: ve meste radsi pouzivam omezovac. Tam sice mas nohu na plynu, ale je jedno kolik (teda mimo full-to povazuje za informaci, ze fakt chces zrychlit a vypne se).
23:22:49
06.02.2019
06.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 06.02.19 22:46:56: Já ho používám kolikrát i ve městě, když nechci mít nohu na plynu. Na dálnici vždy.
Spotřeba je mi fuk.
Spotřeba je mi fuk.
23:10:31
06.02.2019
06.02.2019
StepaNoFUN
Ja jsem dnes rano odvezl sluzebak na reklamaci. Prestal fungovat menic 12/230V. Minulej tejden jsem se tam stavoval s tim, ze nefunguje jak ma, protoze na vystupu je jen 180V. Pani me tam zacala skolit, ze to zalezi na stavu baterie atd. No nemel jsem silu se s ni hadat... Dneska jsem to tam odvezl a predal. Po pul hodine mi pani prisla zdelit, ze je to fakt na vymenu menice, protoze dava maly napeti... Zmohl jsem se pouze na konstatovani, ze tohle jsem vedel (a hlasil) uz pred tejdnem a ze si mohli usetrit pul hodiny prace, kdyz brecej, ze nemaj lidi... Samozrejme novej musej objednat, takze pristi utery pokracovani...
22:46:56
06.02.2019
06.02.2019
dragon_cb_cz
To je spíš o tom, jak ho kdo používá. Když na něm nastavím rychlost a 200km to neřeším, tak to bude pochopitelně víc. Když ho používám na to, abych neměl nohu na plynu pomalu v křeči, ale zároveň s tím pořád nějak pracuju, tak to může být ve výsledku i pozitivní...
22:14:24
06.02.2019
06.02.2019
StepaNoFUN
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Některý věci prostě nevysvětlíš. ;-) :-D
22:13:04
06.02.2019
06.02.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jarda: mám obě auta 2,5ky nafta 5ti válce, takže nedostatkem vykonu,či krouťáku to faakt neni, viz Štepán. Je to jen poznatek, spotřebu neřešim jinak nemám potřebu hrotit
20:40:12
06.02.2019
06.02.2019
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 06.02.19 20:34:07: kdyz je prudkej dolu, tak tuknu na brzdu, aby se tempomat vypnul nebo to jeste vic rozjedu a tuknu na brzdu a taky necham brzdit motorem kdyz jsou cisty silnice, tak dalku (nekolik set km) dokazu jet na tempomat pod skutecnejch 8,5 lpg, to bez tempomatu teda nedokazu
20:34:07
06.02.2019
06.02.2019
StepaNoFUN
Tempomat bere většinou fakt víc. Do kopce se snaží udržet rychlost za každou cenu i naložením plnýho a z kopce jede "šudlačku". Kdežto když víš, že po pár stovkách metrů stoupání je kopec dolů, tak je výhodnější do kopce trochu zvolnit a zrychlit zpátky na požadovanou rychlost z kopce. U lehkýho auta to není až zas tak podstatný, ale třeba u naložený dodávky (nedejbože s vlekem) to udělá hodně...