Co jste dnes udělali...

prohledat
123496 příspěvků (zobrazeno 9151 až 9200) od 06.12.2007 do 02.10.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
10:41:21
31.01.2019
Borderer
-> radekp: Ta přepážka, co je položená na bočnici radiátoru, je ulomená. Pak voda proudí rovnou z radiátoru ven a neprochází jím.
10:30:58
31.01.2019
radekp
-> Borderer: a co že to je? předpokládám, že je to plné úsad oleje, takže to nepracuje správně...?
10:08:53
31.01.2019
suri
-> Borderer: o tomto ešte pred 7-8rokmi nevedel nikto a každý radil len tesnenie pod hlavou
09:54:00
31.01.2019
Borderer
Jedna Feldí klasika, topilo to až od 3 tisíc otáček vejš. 3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Borderer vložen 31.01.2019 09:54:00
08:55:42
31.01.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 29.01.19 16:12:04: Greenfíldy, brownfíldy..... mamííííííí.... 3
07:52:00
31.01.2019
MISCHO
Bezmala 4000km , vyse 500L nafty , jeden dlhy vecer v Litchfield dielni a IVA certifikat je doma .4
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od MISCHO vložen 31.01.2019 07:52:00
07:43:30
30.01.2019
Bery
jeden z posledních nerez tlumicu fa/fe padne na domorobo trakturek. 5
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bery vložen 30.01.2019 07:43:30
17:08:33
29.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Neříkám, že je to nutně problém jenom tohodle státu 3 Ale tohle za hranicema fakt nesleduju... Z Německa si nějaký malý soláry na "zemědělskej" půdě asi vybavuju, ale to už je hodně dávno - jak se to tam posunulo netuším, pravidelně tam nejezdím.
upraveno 1x, naposled 29.01.2019 17:09:07
17:01:16
29.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

V zahraničí s tím problém nemají?
16:12:04
29.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Njn ale tak to není problém těch elektráren ale debility tohodle státu, který nechává zabírat zemědělskou i jinak hodnotnou půdu pro výstavbu a zároveň tu existuje spousta brownfieldů atd.
14:44:51
29.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Souhlas. Jen těch skladišť energie na zelených lukách bych se nerad dožil. FV už to má snad na zemědělský půdě spočítaný. Doufám.
13:59:42
29.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Stejně to nakonec bude kombinace všeho, od velkých zdrojů typu jádra, přes menší typu FV, větrníky, voda atd, skladišť energie až po možný docela znatelný úspory (v ČR speciálně). Jediný čim jsem si jistej, že ať bude jakkoliv, pravdědobně to bude úplně jinak, než si v libovolnej konkrétní vizi namalujeme 3
13:56:02
29.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Tak ono snad už posledních pár desetiletí jde o výzkum takovej, že se jádro vzhledem k ceně stává čím dál méně efektivní. Možná se bezpečnost řeší až příliš.

Co se týče FV a skladování energie, mám obavy, že se limity technologií ukážou tak, že ať panely, tak baterie budou vycházet strašně drahé kvůli nedostatku potřebných surovin. Pokud by tomu tak nebylo a situace se u FV panelů zlepšila násobně a u baterií pak řádově, při zachování přijatelných cen, bylo by to super.

Zatím ale věřím spíše jadernýmu výzkumu, že se něco převratnýho (ve smyslu zásobování energií pro 10+ miliard lidí) přeci jen podaří.
13:42:02
29.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 29.01.19 07:27:38: Většina výzkumu třeba v oblasti tý fotovoltaiky jde už dneska podle mě celkem jednoznačně ze soukromých zdrojů - to už dávno není základní výzkum co se nikdy nezaplatí, teď už tam ta návratnost je víc než reálná a proto do toho tolik peněz jde... Ale "tvrdá" data na to teda nemám - jen odhad.



A s tím zbytkem v zásadě souhlasím a zároveň to podle mě vysvětluje, proč ten výzkum jde směrem jakým jde - v jaderné energetice jsou ty mezní náklady na zvýšení efektivy už podle mě strašně vysoký a projektů, který by je mohly vstřebat je málo. V té fotovoltaice nebo skladování pořád lze dělat znatelné pokroky ve výzkumu a následně je i relativně rychle začít využívat - za násobně menší peníze investované do výzkumu. S tím jak bude pokrok čím dál pomalejší a náročnější, bude klesat i ten zájem a přesune se zase jinam... tohle je podle mě fakt dost přirozený.



Jiná věc je, že tomu státy třeba na začátku nějakou i relativně masivní podporou na začátku pomůžou, aby to dostalo ten prvotní impuls. Ale to byl i případ jaderný energetiky...
07:27:38
29.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Výsledek je takovej, že začlenění obnovitelnejch zdrojů do výroby tak, aby měly třeba většinovej podíl, musí být v obludných rozměrech a v obludných pořizovacích nákladech. Skladování energie se rovněž tak nějak efektivně daří pouze postaru v podobě neelektrických veličin.

Prostě to myslím tak, že na jedné straně tu máme přirozený (na mě až zbytečně rychlý) vývoj nesmyslů, které podporují spotřebu a lenost, na druhou stranu zdaleka nemáme možnosti pro nějakou energetickou transformaci ve smyslu odklonu od fosilu.



A otázka výzkumu jádra nebo vesmíru, to mi rozhodně nepřísluší posuzovat. To musí vědět sami vědci, jaké mají možnosti a cesty, kudy se ubírat dál, co od výzkumu očekávají a zda k realizaci (nebo zrychlení) potřebují více peněz. Chápu, že na alchymisty a šarlatány je nesmysl vykládat astronomické množství peněz. Pokud ale mají výsledky nebo se blíží podstatným objevům, pak by peníze dostat měli.



Jinak nemám problém ani se současnou jadernou energetikou. Ale pro pitomce, kteří podlehli strašáku atomu, je potřeba asi něco přidat a ukázat nějakou novou cestu, aby to opět přijali jako výkonný, spolehlivý a bezpečný zdroj energie světlých zítřků.



E: třeba ale výše napsané není pravda, výzkum probíhá tak nějak přirozenou rychlostí a do tlaku se dostává jen proto, že politická rozhodnutí jsou naprosto iracionální, splašená a potřeby vs. možnosti se dostávají do nerovnováhy. To uznávám. Otázka je, jestli bude snazší zvrátit debilní politickej směr nebo vyvinout použitelnej fúzní reaktor nebo fotovoltaickej článek s účinností 90% ve všech spektrech 3
upraveno 2x, naposled 29.01.2019 07:30:43
22:57:27
28.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Výzkum pro energetiku je podporován až až, jen ne ten druh energetiky, který ty máš v oblibě 4
22:25:50
28.01.2019
Jarda/felda
-> palinator 28.01.19 20:05:17: jo GIII s 1.4 mívali 4q
22:21:37
28.01.2019
Tom Troll
-> palinator: Tak to je možný, nikdo neví co se za tu dobu objeví a tak, a trochu se rozroste infrastruktura, já jsem spíš měl na mysli že 10 let nemusí bejt dost.
22:11:21
28.01.2019
palinator
-> Tom Troll:

Tak časovej rámec jsem myslel klidně i takovej, že se toho dočkám až před důchodem. A 40 let je v technice strašně moc. A pokrok stále zrychluje. Byť bych řekl, že důležité věci (např. výzkum pro energetiku) nejsou podporovány dostatečně.
22:05:41
28.01.2019
Jozka
-> Tom Troll: No, uvidíme - anebo taky ne.
21:54:32
28.01.2019
Tom Troll
-> Jozka: Mě by se to samozřejmě strašně moc líblo - a jsem pro, a strašně rád se budu mejlit - ale situace taková je. Bavil jsem se s více lidma co to využívaj nebo se kolem toho hejbou a jestli ta doba že si bude moct dovolit zadávat do výroby jednotlivec prkotinky nastane, tak to bude ještě docela za dlouho.



E: příspěvky upravuju jenom kvůli pravopisu, a někdy se netrefim ani napotřetí 1
upraveno 3x, naposled 28.01.2019 22:00:16
21:49:09
28.01.2019
Jozka
-> palinator 28.01.19 20:32:46: Tak pro začátek alespoň i nějaký ty plastový bazmeky pro mladší veterány dosti dobrý..

-> Tom Troll 28.01.19 20:53:44: Podobný prognózy bych si teda fakt netroufl vyhlašovat - bys mohl třeba dopadnout třeba jako ti.. ..co zcela nedávno považovali zákaz kouření v baru za sci-fi. 4 3
20:53:55
28.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 28.01.19 20:05:17: Vycházím z internetových zdrojů a ty můžou tvrdit ledacos 3 Jinak převodovky to samý - taky tam 4q byly...
20:53:44
28.01.2019
Tom Troll
-> palinator: Ta se jen tak neobjeví. Vždycky budou svařence a odlitky levnější, a kusovky pujdou navrhnout a vyrobit jinak. Na tom práškovym tisknutí už neni nic moc co zlevňovat, ne nějak astronomicky. Taky tu technologii nikdo nechce protože to nikdo nechce využívat, protože je to proklatě drahý. Bavil jsem se o tom s lidma co s tim vyráběj kusovky díky dotacím na závodní program. Suchá vana na čtyřválec z motorky kterej si sami navrhli a jenom zadali do výroby stál asi čtyři tisíce éček dělalo se to v rakousku protože to tu nikdo ani nezmákne. Provozy co na to tu techniku u más maj, to maj jenom na blejsknutí se mezi firmama, ale ve skutečnosti s tim skoro nedělaj protože stejně často nemaj někoho kdo s tim umí, a nikdo to využívat nechce (tohle je od dalšího z provozu). 8

Strojní čas taky obrovskej na prkotinu a obrovská cena ten obzor zajmavý budoucnosti nějak kazí. Ty věcičky jsou z toho fakt pěkný, ale fakt je to spíš utopie že by se s tim dalo dělat jen tak. 21
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 20:54:10
20:32:46
28.01.2019
palinator
-> Jozka:

Na dobu, až budeme v masovém měřítku tisknout z kovového prášku, se docela těšim. 4
20:23:44
28.01.2019
Jozka
-> hans1 28.01.19 19:29:10: ..a ve velkým tisknout díly na 3D tiskárnách..5
20:05:17
28.01.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Seš si s tou béčkovou Corsou jistej? U Ačkový je to jasný.



Jinak ve srovnání jsem zapomněl na převodovky. 5q představenej v roce 84 tušim nebyl rozhodně standardem, dokonce mám pocit že i Golf III ještě mohl mít čtyřkvalt.
19:29:10
28.01.2019
hans1
-> palinator 28.01.19 00:07:45: To že stodvacítka nebude veterán jsem si myslel pře cca 8mi lety a sousedovi s čistým svědomím prodával za 400kč plnou bednu nových zadních světel a blinkrů3V podstatě máš pravdu ale když nebudou tak dostupné díly tak se začne skutečne renovovat tj.navařovat,vyvařovat,tv rdochromy,soustružit atd.atd. Moc jsme si zvykly že jsou díly levné a dostupné a tak člověk nerenovuje ale skládá nové auto z nových dílů (což nám závidí veteránisti se staršíma autama a nechcou náš pouštět např. na hanácké okruh kde je stále a nepochopitelně do r.1945)
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 19:29:45
19:02:12
28.01.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: Přesně, u tý Corsy B těch karburátorovejch motorů bylo taky několik, to samý menší Pažouti atd... Ostatně, jak kdyby se snad dnes automobilky hnaly do toho snižovat emise, kdyby je někdo nenutil...
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 19:02:43
18:20:47
28.01.2019
palinator
-> bouchy 28.01.19 13:34:35:

Karburátory byly u aut let 80. v základních verzích naprosto běžné i u takovejch ikon jako Golf nebo Fiesta. 1203 byla zoufalost po všech stránkách. A desetiletí staré základy motorů neustále recyklovaly i západní automobilky. Zrovna Ford je typickým příkladem.

A je naprosto pochopitelný, že si tehdejší představitelé AZNP nechtěli dělat komplikace se vstřikováním a jinejma technologiema, který by byly za devizy, když tady po nich de facto nebyla poptávka - nevyžadovala to legislativa. To, že se Hrdličkovi podařil Favorit, to je zase trochu jinej příběh.
17:29:58
28.01.2019
Tom Troll
-> kraska98: Je to poměrně luxusní záležitost no. 47

Přemejšlim že si ještě vytisknu štítek ala 125 5speed protože to přece neni žádná stodvacítka. 3
16:27:26
28.01.2019
kraska98
-> Tom Troll 28.01.19 11:10:41: Tak to se mi hodně líbí. Možná bych to i nechal takhle v černé. 4 Musí se dávat na jevo, že jde o 125ku a ne žádný obyčejný sedan. 1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od kraska98 vložen 28.01.2019 16:27:26
16:00:43
28.01.2019
Bukaj
-> Tom Troll 28.01.19 11:10:41: Tak ještě pokovit a paráda1
15:48:51
28.01.2019
Borderer
-> Jarda: Já neříkám, že je to špatnej motor, jen se zastávám šestnáctky a přitom tvrdím, že výkon jednatrojky je v naložený felicii šílený utrpení. :-)
14:21:32
28.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 28.01.19 13:57:48: tak ja ho taky bezet nenechal, ale parkrat jsem ho zkusil nastartovat, mazat to zacalo az po naliti 10w40 a pak zacal olej pribejvat, jak se to ohralo a musel jsem upustit... U rapida jsem menil mezi 14-17tis.km a ten motor, kdyz jsem sundal hlavu, tak bylo honovani... tak nerikej, ze to je spatnej motor a to jezdil i v prasnem prostredi s nejakym noname vzduch. filtrem, ten jsem teda menil pri oleji vetsinou, jezdil na ME 10w40

Ten olej v te 1.6 mel takovou konzistenci, ze nebyl schopen v -30 natyct z5 do vany :/ to byl jedinej problem, byla to sptna volba nebo zamena, nevim.... Co mam v lade valvoline vr1 racing 10w60 tak zkouseno v -20 a no problem... V tom mrazu mi zkouskou kapani prisel spis jako 15w40, ale dobry, ikdyz pro hydrostely v 1.6 by to taky nebylo uplne super, ale myslim, ze by byl o dost lepsi volbou i tam
13:57:48
28.01.2019
Borderer
-> Jarda: No a taky tam to dost možná začalo. Nepamatuju si už přesně detaily ohledně tvého problému, ale to že svítí kontrolka mazání znamená, že motor běžet nemá ať se děje cokoliv. :-) Vem si, jak je ten motor náchylnej na mazání a experimenty s olejem už je tak akorát řešení následku, ne problému a ten se může ještě prohlubovat.

Praxe z okolí je jednoduchá, ti kdo měnili obyčejný 10W40 co 10 tisíc kilometrů, motor držel a drží. Ten kdo dodržoval intervaly 15 tisíc km nebo tam cpal něco, co tam bejt nemělo, motory vydržely o mnoho míň.
13:47:47
28.01.2019
bouchy
-> Tom Troll: Žigul a Dacie byly a jsou licenční výrobky. Tam někdo technologickej progres ani nečeká, imho to bylo dost dobře vidět na originálu. Dokud byl benzín za 4 kčs a nikdy jinak, všichni ten dlabanej ingot chtěli. Dneska už nejsou, pár zbytků jezdí na plyn. A dacie jako rarita, pokud někdo udělal včas renovaci.
13:41:39
28.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 28.01.19 12:30:16: co je hruby zachazeni? :) nikdy jsem neslapal studenymu a ze vyuzivam cele spektrum otacek? kdyz to nevydrzi, tak je to proste smejd, jako chapu, ze jsem odrovnal motor u nivy, kdyz to stovky km detonovalo ( jedine, co jsem mohl udelat, dat tam jeste nechipovanou jednotku nebo posunout snimac polohy klikovky, aditivun na tu 80ku nepomohlo) a jeste mi tam sel okolo filtru pisek, tak se neni cemu divit, ale tady filtr mann, pravidelne vymeny oleje kolem 15tis.km atd. proste se mel jak v bavlnce ( co jsem koukal, tak pani tam oil taky nechala i 24 tis.km), ale mozna to je jen hlavou, to tesneni bylo taky uz nacnuty dlouho a melo to sklony k vareni, vpodstate jezdil dobre az do te lonske udalosti s tim mazanim...
13:35:46
28.01.2019
Tom Troll
-> palinator: -> bouchy: 742 jako celek byla zastaralá koncepce, ale snažili se modernizovat kde se dalo. Škodovka byla furt modernější než žigul nebo dáčie, na první pohled se to nezdá, ale když to člověk hledá tak to bije do očí. 4 Například 742 už disponujou zahnutejma sloupkama - zvýší to tuhost střechy, protože se při nehodě budou ohejbat a ne lámat v základně jako rovný, zlepší to aerodynamiku. K tomu jsou ohlý boční skla.

Škodovka má vcelku moderní posez, člověk sedí níž a kapota je stova vidět, je to obecně komfortnější než posez jak v náklaďáku nahoru v žigulíku kde člověk vidí celou kapotu.

Bariérový zkoušky 742 nedopadly na svojí dobu vůbec zle. V 50kmh je minimální pohyb ve sloupách, a celej čumák se zmáčkne - tak to má bejt, zbytek auta má čas spomalit a nevytrhá ti to orgány z těla - efektivní deformační zóny. Garde a Rapid dopadly ještě líp díky menšímu úhlu ve sloupcích. Lámací kloub řízení taky skvěle navrženej. Nedávno jsem se s někym bavil, a když to porovnáš s bariérovou zkouškou BMW E30 tak ve škodovce skončíš pomalu líp. 4

Zuhost karoerie z boku je už horší, ale to v tý době naprosto všechny auta týhletý velikosti a cenový relace.

Byly to super levný auta, spartanský holobyty, ale rozhodně se nerezignovalo na zastarání a že to zlepšit nejde, po stránce obecný technologie držela krok, a narozdíl od ostatních východních aut se tam fakt i něco dělo. Vůle modernizovat motor nebyla protože byl zaměnitelnej zpět až do embasa, a efektivně a rychle zgenerálkovatelnej. Něco čim motory s pevnejma vložkama můžou projít jednou, dvakrát, pokud se dostatečně poškrábe stěna válce ani to ne. Když na to máš přizpůsobený servisy a údržbáře, tak je to opruz, ale efektivnost a ekonomičnost je na tom dobře. 4

"Nejelo to" ale lidi to z A do B dostalo ekonomicky a efektivně, a o tom to bylo.
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 13:46:45
13:34:35
28.01.2019
bouchy
-> palinator: Možná i víc. Mám někde sehnat seznam z TP, co bylo u užovek za výjimky? (mezi nima i bagatelní, ale jako důkaz, že legislativa byla napřed vůči realitě) U stovek dtto. Tamhle chyběl štítek/ozn. apod. Na západě už bylo tehdy docela běžný vstřikování, bezkontaktní zapalování. Proto "inovace" na vývozních verzích; bylo potřeba něco vydělat a přimět lidi tam, aby si to vůbec koupili. Ani nemluvim o tak základní věci jako startovatelnost. Ona asi ta "pověst" měla něco do sebe. 1203 vs Transit. Holt motor, co existoval do 200x, byl pořád nějak upravovaný hliníkový OHV vývojově z 196?. Nebýt VW, tak to asi celé skončilo dost bídně, né že by dnes nebylo nic k vylepšení (omezování kvality, škodovka nesmí být lepší, nějaký vlastní vývoj (motory, ne design) taky už moc není; zmizely užitkový auta a auta s fun factorem (kupé, cabrio)). Ale v zásadě se karta obrátila a už není tak zle (jako za HTP aj) a je z čeho vybírat, když si to člověk zaplatí. Ostatně čísla to potvrzují, jakož i články, kde se píše, že o holobyty už moc není zájem ani mezi jednotlivci, ani firmami.
13:14:12
28.01.2019
Tom Troll
-> ondie: Ze spreje to taky jde, ale je to těžký oblepovat. Leda tam narvat plastelínu a pak vydloubat, ale nevim jak by to pak vypadalo.

A nevim jestli by nějaká firma o nachromování pár kusů měla zájem, respektive kolik by pro projevení zájmu chtěli. 8
13:07:27
28.01.2019
ondie
-> Tom Troll: hezkej nápad.. no firmy,který uměj chromovat plast by to určitě nějak svedli
13:04:31
28.01.2019
Tom Troll
-> ondie: Jo jo, model jsem si spáchal za půl hoďky a známej to vytisk, sesmrkal jsem to jenom narychlo na zkoušku, nečekal jsem že to vyjde tak pěkně. 1

Ještě je to potřeba nabarvičkovat. Jak by se nejlíp dělal chromovej povlak na písmenkách a rámečku, ale ne zbytku? Napadá mě dost způsobů ale žádnej neni moc jednocuchej.
13:01:34
28.01.2019
palinator
-> bouchy 28.01.19 10:44:00:

30 let zaostalost? To, že byla koncepce překonaná, že design karoserie i interiéru byl spartánský a že ty auta neměly prakticky žádnou výbavu navíc ještě neznamená, že auto jako celek je 30 let zaostalý. I na zastaralém modelu se v AZNP dělat muselo, aby auto plnilo emisní a bezpečnostní normy. Z hlediska technologie výroby to auto bylo srovnatelný se západními vozy. Některé celky ale pokulhávaly co se týče kvality (životnosti). Zejména pětikanály. Jinak motorů OHV v 80. letech byla stále na trhu celá řada i na západě a parametry našich motorů vzhledem k objemu zas tak špatný nebyly. Vykazovaly solidní hospodárnost.
13:00:33
28.01.2019
ondie
-> Tom Troll: jaks to udělal ? 1 (3D tisk?)

upraveno 1x, naposled 28.01.2019 13:01:43
12:30:16
28.01.2019
Borderer
-> Jarda: Jenže to je pak o tom, jaké jsou výhody/nevýhody motoru a přístupu majitele, jestli se podle toho chová. Jestli se podle toho někdo nechová, je to jeho mínus... přece když vím, že motor nevydrží dlouhodobě hrubý zacházení, já se k němu tak chovám, motor jde velice brzdy do háje, nemůžu si stěžovat, že je na hovno. 6 V mém okolí jezdí víc jednašestek, co maj najeto 300 tisíc+.

A to, že já sem musel měnit motor bylo hlavně kvůli neschopnosti minulého majitele, kterej měnil olej vždy před STK bez ohledu na nájezd. Od výměny motoru mám zase najeto 100 tisíc kilometrů (z toho 70t km na LPG) a krom rozvodů, svíček, oleje a filtrů sem nedělal nic, co by se týkalo mechanické části motoru. Nicméně jeho nájezd přesně nikdo neví, ale tipuju 200 - 250 tisíc kilometrů (dle slov majitele auta, ze kterýho sem motor bral). A celkově má auto teďka 290t km + aspoň dalších 100 tisíc stočených.
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 12:30:48
12:06:06
28.01.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 28.01.19 11:51:43: to bych nerekl, to platilo po 130, favomotor je vylepseni od japoncu a povedlo se, sakra to predcilo tu 1.6, u 1.6 plati, ze objem nicim nenahradis, to je tak jedine..., ze jede o tom zadna.

No favomotor- se zlutym rapidem jsem najezdil pres 300tis.km a nijak jsem ten motor nesetril, pres 100tis.km tam je ted tesneni pod hlavou a rozvody maji 300tis.km, ty jsem delal, kdyz jsem to stavel - klain&blazek, jo trochu slyset jsou, ale nic hroznyho4

Mam doma fabiackou kliku od sakyho, ale zatim nevim, co postavim, Chovanec mi ani neodpovedel na pistni sadu 1450.
upraveno 1x, naposled 28.01.2019 12:07:25
11:51:43
28.01.2019
Borderer
Když to taky člověk tak čte, tak asi po pořízení novýho auta dam feldu do depozitu a zahrabu ji do sena, protože mi bude líto ji dát do šmelcu, když za ni původní majitel dal skoro půl milionu. 3



-> Jarda: Když on ten motor v podstatě za nic nemůže. Nehledě na to, že na světě je mnoho horších motorizací a to prehistorický OHV je v podstatě extrém, co se týče spolehlivosti a (ne)údržby. Třináctka na veterána dobrý, ale když si vzpomenu, jak jsme cestovali s rodičema po ČR a SK...50kW, plně naloženej kombík, kola na střeše a ještě teď mi běhá mráz po zádech. Jedna šest je ve stejné situaci o třídu vejš.
upraveno 2x, naposled 28.01.2019 11:58:23
11:10:41
28.01.2019
Tom Troll
Sláchal jsem velebastl 2 3

Původní štítek jsem neměl a nedal se nikde smysluplně sehnat.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Tom Troll vložen 28.01.2019 11:10:41
11:07:28
28.01.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 28.01.19 10:56:18: Jasně, ale kolik takových feld jezdí... + teda uvažovat aftermarket úpravu (chip, vačka) v podobném srovnání je dost nesmysl - pokud jí někdo nenabízel v novém autě, s plnou fabrickou zárukou atd...
Extreme Tyres