-> havlik 15.05.18 21:36:20: Nasmial som sa nad tým neskutočne. Tak aspoň fajn pocit, že na tom nie som až tak zle (zúfalo), ako tento týpek.
-> Kocvin: Tak nejako vyzerá aj origo prípravok.
-> Pavel P@nkáč: -> castrol: -> suri: Ťal som do toho ako divý kladivom asi dve hodiny, tupým šrobovákom, aj tou oceľovou tyčkou ako vidno na fotke a ani sa to nehlo....
2 hodiny sa snažil povoliť túto mrdnutú plastovú maticu, čo drží palivové čerpadlo v nádrži a ani milimeter :-/ Nejaké rady? Okrem zháňania originál prípravku, alebo návštevy autorizáku
Jak se správně zjišťuje vůle na bubnu u kyvky? Měl sem pocit, že tam je vůle - klapavý zvuky při strčení auta do boku. Zvedl sem auto za rameno, figurant cloumal kolem, já strkal prsty do mezery štít/buben, ale tam se to ani nehlo... je ještě nějaká jiná častá diagnóza s rizikem upadnutí kola? ...Bohužel si nevybavuju přesně, jestli ten zvuk přetrvával, ale mam podezření, že ne...
-> Nwkt: Tak to samozrejme. Ale človeka tie farby káblov ľahko dopletú. Pri kombinácii červený/modrý je modrý mínus, pri kombinácii čierny/modrý je modrý zrazu plus
Vie mi niekto povedať, k čomu slúži privedený "+" kontakt k regulátoru tlaku paliva na palivovej čerpadlovej jednotke? Je to pripojené priamo od + kontaktu čerpadla.
-> Nwkt: Tohle úplne ne. Ale někdy jdou ty stroje dost velky... Sem tam si zavolám na pomoc i jerab. A ten klíč 120mm byl fakt na matici zadního náboje u obyčejný ho tahače navesu...
Je fakt, že 55/60 mám momentálně největší klíč v autě taky. Ale do 50 je to tam v očko/plochejch a používám je dost často. :-D A v bejvalý práci nevím kde jsem končil s plochejma (maslím že na 90), ale největší ořech jsem měl 120tku (tu jsem si vyráběl - svařeno z pásoviny), největší origo ořech byl myslím 100mm. :-D A že jsem je párkrát potřeboval.