![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> suri: sekáč mě nenapadl ale bude širší a asi účinější někdy vyzkouším... je vidět že se vyznáš![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: sekáč a ideme , len tupý nech je
-> Pavel P@nkáč: presne ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: velkej tupej sroubovak a akorat kladivo - za tu dražku na té plastové matici trochu se omačká ale to nevadí pri otloukání povolí...
-> minno 15.05.18 21:34:05: Když nejde klasickým způsobem, tak mám udělané takové U z pásoviny, na kterém je navařená matka.. Zatím zabralo vždy..
-> radekp 15.05.18 20:39:25: no vypada to jak lzice na bagr ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
2 hodiny sa snažil povoliť túto mrdnutú plastovú maticu, čo drží palivové čerpadlo v nádrži a ani milimeter :-/ Nejaké rady? Okrem zháňania originál prípravku, alebo návštevy autorizáku ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: Auto na zemi, odbrzděné a zacukat nahoře za pneu k sobě a od sebe...
Jak se správně zjišťuje vůle na bubnu u kyvky? Měl sem pocit, že tam je vůle - klapavý zvuky při strčení auta do boku. Zvedl sem auto za rameno, figurant cloumal kolem, já strkal prsty do mezery štít/buben, ale tam se to ani nehlo... je ještě nějaká jiná častá diagnóza s rizikem upadnutí kola? ...Bohužel si nevybavuju přesně, jestli ten zvuk přetrvával, ale mam podezření, že ne...
Poprve zkusil ohybackou ohnout 2mm nerez plech. Celkem succes. Co z toho bude asi nebude problem uhadnout...
-> Borderer: to asi nee
-> Borderer: Iba ak s bežiacim motorom. Ale aj tak neviem.
Takže by se dalo říct, že je potencionální riziko (byť minimální) leda kdyby nějakej jouda dlouho a pomalu tankoval se zapnutým zapalováním?
-> minno 13.05.18 22:36:33: Ještě dodám, že elektronice to nevadí, neboť benzin není elektricky vodivý ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: ja som sa to kedysi učil ale hovno si už pamätám :D
-> suri: Dík za link, ako tak vidím, tak nie som sám, čo nad tým rozmýšľal.
-> minno: čerpadlo je ponorené vždy , motor teda
-> suri: pri prázdnej nádrži ponorené nie je a nič nevybuchuje :)
-> minno: pokiaľ je ponorené tak nevadí , ak by nebolo tak by to bolo potom trošku výbušné
-> Nwkt: Tak to samozrejme. Ale človeka tie farby káblov ľahko dopletú. Pri kombinácii červený/modrý je modrý mínus, pri kombinácii čierny/modrý je modrý zrazu plus ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: Stačí mít schémata
-> Nwkt: No však práve. A potom aby sa v tom boh vyznal.
-> minno: No ono by ses divil, ale třeba černo/fialovej může bejt taky plus ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: -> palinator: Som blbý no :-) Nevadí.
-> minno:
Tohle je automobil, ne panelák.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tohle je automobil, ne panelák.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno:
to hodně rychle vyžeň z hlavy ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Nwkt: Možné je aj to, ale osobne mám za to, že kostra by mala byť modrá.
-> minno: černej jekostra a modrej + ne?
-> suri: -> Nwkt: Máte pravdu. Pozrel som si to ešte raz poriadne a je to kostra. Len potom nechápem, prečo je pripojená na kladný pól čerpadla.
Inak tej elektronike nevadí, že sa to kúpe v benzíne?
Inak tej elektronike nevadí, že sa to kúpe v benzíne?
chvilku jsem dnes svářel.
-> suri: Taky bych řekl
-> minno: nie je to skôr priama kostra aby to náhodou neiskrilo
Vie mi niekto povedať, k čomu slúži privedený "+" kontakt k regulátoru tlaku paliva na palivovej čerpadlovej jednotke? Je to pripojené priamo od + kontaktu čerpadla.
-> Nwkt: Tohle úplne ne. Ale někdy jdou ty stroje dost velky... Sem tam si zavolám na pomoc i jerab. A ten klíč 120mm byl fakt na matici zadního náboje u obyčejný ho tahače navesu...
-> suri: Na tahači matice zadního náboje...
-> StepaNoFUN: na čom je 120? to tak na traktore na náboji
Je fakt, že 55/60 mám momentálně největší klíč v autě taky. Ale do 50 je to tam v očko/plochejch a používám je dost často. :-D A v bejvalý práci nevím kde jsem končil s plochejma (maslím že na 90), ale největší ořech jsem měl 120tku (tu jsem si vyráběl - svařeno z pásoviny), největší origo ořech byl myslím 100mm. :-D A že jsem je párkrát potřeboval.
-> Jozka: denne nie ale raz tyzdenne ano ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol: Nevypadá, že bys s ním skrutkoval denně..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: mame ho v praci ale je moj a dal som si ho pozinkovat na dlhsiu vydrz
-> castrol:
Taky ho máš (dle toho zinkování) jako artefakt ? Můj je vypracován ve speciálním šedým 2K polyuretanovým nástřiku..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: Jo jo, 55 a 60 mm. Ale kus železa je to i tak, dneska už bych ho moc daleko nezahodil.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka 08.05.18 23:59:53: Pekné. 55/60 znamená 55/60 mm? Lebo to vypadá tak na 155/160 mm![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)