-> palinator 19.11.17 22:18:08: noo to ti poviem, pretože o dve garáže ďalej stojí ďalšia 613
-> rsvancara: a to sa oplatí :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
08:05:54
20.11.2017
20.11.2017
minno
07:33:57
20.11.2017
20.11.2017
Eidy
-> squalo: Závody v jízdě po 2 kolech? :)
04:47:21
20.11.2017
20.11.2017
rsvancara
-> minno: Akorát, že tam jsou dva, takže to platí dvojnásob :-D
22:18:08
19.11.2017
19.11.2017
palinator
19:58:26
19.11.2017
19.11.2017
MOLSO
-> squalo: hovado gratulujem k umiestneniu
19:13:15
19.11.2017
19.11.2017
Pavel P@nkáč
-> maca: pekné!
17:45:42
19.11.2017
19.11.2017
minno
-> miguelias 19.11.17 11:48:12: tak predsalen platilo približne to, čo u škodoviek ohľadom sedra.
11:48:12
19.11.2017
19.11.2017
miguelias
-> minno 19.11.17 11:45:37: Každý to bere jinak. každopádně fabrika doporučovala výměnu po 150 000 tuším.
11:45:37
19.11.2017
19.11.2017
minno
-> miguelias 19.11.17 08:40:45: Čiže nenajel 500 tis. Prepúzdrenie a pod. už považujem za dosť zásadnú generálku. Ale dobre vedieť, dík za info.
09:10:21
19.11.2017
19.11.2017
King
-> Eidy: Pravda, na tuhle ficurku jsem uz zapomnel, protoze jsem hudrtku chladil asi cvrtkilovatovym el, fukarem z Audiny :-)
08:40:45
19.11.2017
19.11.2017
miguelias
-> minno 18.11.17 22:57:44: Co mi říkali staří mechanici, a služební řidiči, tak že SEDR bez problému najel 500 000. Stačilo ho správně namontovat, no po nějáké době přepouzdřit,l popřípadě nachromovat hřídelky. Takhle to dělali dokonce i v servise v Tatře.
08:32:07
19.11.2017
19.11.2017
StepaNoFUN
-> Eidy: Kdyby jenom na stovce. :-D Tahle kravina je i například na T4 myslím na servo (nebo na altík - už si to nepamatuju). A transit bez klimy nemá napínání alternátorovýho (plochýho) řemenu pro změnu vůbec. Když dáváš novej, máš povolit řemenici na klice, nechat ji na jednom šroubu a jako "excentrem" tam ten řemen natáhnout. A kolikrát je to pěknej boj to tam dostat.
Každopádně na stovce na ten šroub na řemenici větráku radši nešahám. Pamatuju si, jak tohle fotr párkrát udělal, pak si nesedla úplně zpátky a několik jsme jich cestou ztratili, či v tom venkovním plechu vznikla krásně oválná díra. :-D Naštěstí v tý době byly kompletní nový vrtule i s držákem a řemenicí za cenu 50,-Kč ve výprodeji, takže jsme měli dost náhradních dílů. :-D
Každopádně na stovce na ten šroub na řemenici větráku radši nešahám. Pamatuju si, jak tohle fotr párkrát udělal, pak si nesedla úplně zpátky a několik jsme jich cestou ztratili, či v tom venkovním plechu vznikla krásně oválná díra. :-D Naštěstí v tý době byly kompletní nový vrtule i s držákem a řemenicí za cenu 50,-Kč ve výprodeji, takže jsme měli dost náhradních dílů. :-D
01:07:00
19.11.2017
19.11.2017
Eidy
-> King: Ne zcela. Na stovce se řemen šponuje podložkama mezi půlky řemenice na vrtuli ;)
23:05:22
18.11.2017
18.11.2017
minno
-> Jarda - zrušená registrace 18.11.17 16:45:44: -> srdcar 120L 18.11.17 17:05:13: No mne nešlo ani tak o to, že by bol druhý držiak problém zohnať, ale o to, aby mi na ďaleké cesty stačilo zobrať pre prípad poruchy originál alternátor a šlo by to jednoducho premontovať bez potreby vozenia ďalších držiakov a dielov naviac. Ale teraz je to v podstate už bezpredmetné, mám v zálohe rovnaký ešte jeden 90A altík. Takže bude asi lepšie ten držiak zvariť. Ďakujem za tip, určite to má niečo do seba, ja som nad tým veru takto nerozmýšľal, nenapadlo by ma, že aj tam by mohli vznikať vibrácie. Ale origo altík na takto zošróbovanom držiaku nevibruje, skúšal som to asi pred rokom a OK.
22:57:44
18.11.2017
18.11.2017
minno
-> miguelias 18.11.17 16:41:18: Mňa by hlavne zaujímalo, koľko karburátorov museli tie Tatry za svoj život vystriedať, keďže ako vieme, SEDR je stavaný na životnosť 100 tis. km, a často aj po menšom nájazde boli tieto karburátory KO, takže ako sa toto riešilo na Tatrách pri tom nájazde?
19:50:21
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L: jj, jasne a setri to i loziska, protoze pri vetsim opasani to nemusi byt tak napnute
18:24:55
18.11.2017
18.11.2017
srdcar 120L
-> King: Je to skoro stejný, pouze je řemenice větší a přidělaná k původní jednoduché 120-tkové. Dvojřadá řemenice ze 100 tam nejde, má drážku pro labyrint a nejde utěsnit guferem.
18:20:39
18.11.2017
18.11.2017
srdcar 120L
-> Jarda: Původně jsem to měl takto. Pak jsem sehnal silnější altík z Feldy.
18:19:09
18.11.2017
18.11.2017
King
-> Jarda: To je stejny jako nahon vetraku na hundrtce.
18:12:50
18.11.2017
18.11.2017
srdcar 120L
-> Jarda: Nijak, řemen jsem vyzkoušel a změřil, normálně nasadil na sundanou řemenici vodní pumpy a namontoval zpět. Běhá po polovině obvodu obou řemenic, neklouže. Mám ho tam takto cca 60 000 km a dobrý.
18:10:09
18.11.2017
18.11.2017
Kocvin
-> Jarda: Přesná délka řemene a nasazuje ho spolu s řemeničkou pumpy bych řekl..
18:05:48
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 18.11.17 17:46:08: jj a jak sponujes tu pumpu?
17:46:08
18.11.2017
18.11.2017
srdcar 120L
-> Jarda: A tak vypadá zdvojená řemenice, je dodatečně udělaná, co šla největší, aby nechytala za vanu a drží na 4 ks M-6 šroubkách
17:11:27
18.11.2017
18.11.2017
srdcar 120L
-> Jarda: Jednou řemenicí honím jen vodní pumpu a na druhé je jen altík. A je to kvůli tomu, že jsem měl malou řemenici na altíku, odcházely ložiska ve vodní pumpě a řemen musel být dost napnutý, aby neklouzal.
17:07:54
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 18.11.17 17:05:13: no vyfot , co tam na te remenici jeste mas? klimu? nebo servorizeni, ale to by bylo nerealne to tahnout az dopredu...
17:05:13
18.11.2017
18.11.2017
srdcar 120L
-> Jarda: Nebyla to zbytečná práce, mám totiž dvojitou řemenici a altík běží na té venkovní. Držák jsem rozbrousil ve svárech, přesunul podle potřeby a zpět zavařil. Až se k tomu dostanu, vyfotím to.
-> minno: Být tebou radši to zavařím, dva šrouby nezabrání vibraci, sváry po obou stranách ano, z toho důvodu je originál držák svařenec, ne šroubovaný. Myslíš, že je až takový problém sehnat ještě jeden držák? Pokud ano, tak rozbruška řeší tvůj problém.
-> minno: Být tebou radši to zavařím, dva šrouby nezabrání vibraci, sváry po obou stranách ano, z toho důvodu je originál držák svařenec, ne šroubovaný. Myslíš, že je až takový problém sehnat ještě jeden držák? Pokud ano, tak rozbruška řeší tvůj problém.
16:45:44
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 18.11.17 15:56:38: tak bych poridil jeste jeden radeji, kdyztak muhu darovat, jestli ho jeste najdu, nedavno jsem videl, ze se mi nekde vali...
To neni zas tolik km, muj zlutej rapid ma vic :)
To neni zas tolik km, muj zlutej rapid ma vic :)
16:41:18
18.11.2017
18.11.2017
miguelias
-> minno 18.11.17 15:56:38: To je úplně běžný nájezd 613. Moje má přes milion, kamarádova má 800 tis....
15:56:38
18.11.2017
18.11.2017
minno
-> Jarda - zrušená registrace 18.11.17 09:46:21: Myslíš? Tým by som ale prišiel o univerzálnosť držiaku.
-> Jarda - zrušená registrace 18.11.17 09:54:37: jj, 613-4. A čo som tak pozeral stav km, tak to má 450tkm.
-> Jarda - zrušená registrace 18.11.17 09:54:37: jj, 613-4. A čo som tak pozeral stav km, tak to má 450tkm.
15:09:54
18.11.2017
18.11.2017
castrol
-> OTA-MTX 17.11.17 23:42:49: tak este aby ne
11:56:39
18.11.2017
18.11.2017
miguelias
-> Eidy 18.11.17 11:52:28: nene :)
11:52:28
18.11.2017
18.11.2017
Eidy
-> miguelias: Brouk?
11:29:59
18.11.2017
18.11.2017
miguelias
-> Jarda - zrušená registrace 18.11.17 11:20:57: EE na 613 to není. Ale si blízko celkem.
11:20:57
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> miguelias 18.11.17 11:19:27: no topi to prahama , takze ta cast
11:17:07
18.11.2017
18.11.2017
miguelias
-> minno 18.11.17 09:31:04: Taky jednu mám.
09:54:37
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 18.11.17 09:31:04: 613-4? kamarad ma 613-3... ikdyz je to nejaka prestavba ze starsi s vymenou cele karoserie za novou
09:46:21
18.11.2017
18.11.2017
Jarda - zrušená registrace
-> srdcar 120L 17.11.17 15:31:56: co jsi predelaval? trochu zbytecna prace, pro felda altik staci jen felda drzak z felda nebo favo motoru
-> minno 18.11.17 09:24:50: ale ten spodek nemas dost tuhej, kvuli tema dvou sroubum na stredu, chtelo by to dve housenky po boku
-> minno 18.11.17 09:24:50: ale ten spodek nemas dost tuhej, kvuli tema dvou sroubum na stredu, chtelo by to dve housenky po boku
09:31:04
18.11.2017
18.11.2017
minno
Včera som využil moment, kedy sused otvoril dvere 13. komnaty a cvakol to Často sa mi takýto pohľad nenaskytne, ale je to fajn pocit vedieť, čo za múrom mojej garáže drieme.
09:24:50
18.11.2017
18.11.2017
minno
-> srdcar 120L 17.11.17 15:31:56: Je to uchytené samozrejme cez obidve spodné oká, viď. foto. Použil som originál držiak, u ktorého som odvŕtal bodové zvary, posunul a nazad zošróboval a celkovo upravil tak, aby remenica alternátora bola súoso s ostatnými remenicami. Na zošróbovanie s alternátorom sú použité nerez rozperky. Držiak sa dá v prípade potreby ľahko prešróbovať na použitie originál alternátora a o to mi aj šlo.
Horný úchyt som už skúšal všelijako kombinovať a preskladávať. Ale budem tam musieť asi vydumať nejako druhý ukotvovací bod na ukotvenie druhého oka alternátora. Možno potom to nebude rezonovať aj bez gúm.
Horný úchyt som už skúšal všelijako kombinovať a preskladávať. Ale budem tam musieť asi vydumať nejako druhý ukotvovací bod na ukotvenie druhého oka alternátora. Možno potom to nebude rezonovať aj bez gúm.
23:42:49
17.11.2017
17.11.2017
OTA-MTX
-> castrol 17.11.17 13:55:08: druhej v pořadí to dal v pohodě
18:57:13
17.11.2017
17.11.2017
Jarda - zrušená registrace
zadni plastovy podbehy na felde, vymena jednoho blinkru, zatreni par korodujicich mist na felde a na rapidu rezistinem :), feldacky vzpery petek na nivu, mel jsem strach, aby nebyly slabe a ono to je naopak a pak jsem jeste u nivy zkontroloval vsechny oleje a napnul rozvodak, takze si to zas chvilku nebudou vsichni plest s naftakem :), zitra jestli bude trochu pocasi, tak budu zas menit lambdy na 1.4 mpi, to mam radost
18:39:51
17.11.2017
17.11.2017
castrol
-> palinator: tak si bubloce ked ju dam na pol plynu
18:34:31
17.11.2017
17.11.2017
palinator
-> castrol:
Já ji slyšel jen v potahu v otáčkách bak-bak-bak-brrrrrrrrrr-b ak-bak-bak.
Já ji slyšel jen v potahu v otáčkách bak-bak-bak-brrrrrrrrrr-b ak-bak-bak.
18:32:26
17.11.2017
17.11.2017
castrol
-> palinator: klasika
18:28:15
17.11.2017
17.11.2017
palinator
-> castrol:
Tak v takovejch točkách jsem PFku ještě nikdy neslyšel.
Tak v takovejch točkách jsem PFku ještě nikdy neslyšel.
18:26:21
17.11.2017
17.11.2017
castrol