Co jste dnes udělali...

prohledat
123493 příspěvků (zobrazeno 13951 až 14000) od 06.12.2007 do 27.09.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
17:45:40
24.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> castrol 24.01.17 17:34:22: ja ji vozil, ale nepouzil jsem, tuba silikonu je univerzalnejsi reseni... :)
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 24.01.2017 17:45:40
17:34:22
24.01.2017
castrol
-> Bukaj: nevozim mam len zakladnu vybavu 1
13:15:26
24.01.2017
Bukaj
-> skodoukolemsveta.cz: Nedalo - to by musela mít lepidlo. Ale roubovat jde zase prozměnu s izolačkou - vyzkoušeno 3
13:11:10
24.01.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Jarda - zrušená registrace 21.01.17 09:22:29: Až na Rapidy, to je vždycky porod se k tomu dostat... Moc se mi líbí jak jí mám teď jako BMW...jen analogicky obráceně samozřejmě.

-> Bukaj 24.01.17 12:30:41: Dá se s ní případně i roubovat že...:-)?
12:30:41
24.01.2017
Bukaj
-> castrol: Já nevím, jak Ty, ale teflonku nosím v příručním zavazadle vždy a všude4

Což tedy o kompletním sortimentů všech O-kroužků říct nemůžu...3
12:11:51
24.01.2017
castrol
-> Bukaj: tak ale ze by mal zrovna pri ruke teflonku....?
08:37:23
24.01.2017
Bukaj
-> Nwkt: -> castrol: Tak znáte to - nový O-kroužek není běžně po ruce, když zjistíte únik a provizorní řešení fungují nejlépe a nejdéle...

...a nevidím v tom žádnou prasečinu - je to rozumné a čisté řešení.

Prasečinou bych nazval, kdyby to bylo opatlané silikonem, nebo omotané izolačkou...4
12:10:23
23.01.2017
castrol
12:09:13
23.01.2017
MB_CML
-> David29: Jenže baterie není jen voda 4

A o ten chemickej proces jde...
upraveno 1x, naposled 23.01.2017 12:09:26
11:05:02
23.01.2017
Nwkt
-> Bukaj: Omotat páskou místo novýho Okroužku? 3 sorry, to je ale prasečina 4 navíc to čidlo stejně nefungovalo. Takže nový čidlo, novej Okroužek, novej zajíšťovací plast a normálně to těsní
11:00:04
23.01.2017
Bukaj
-> Nwkt 23.01.17 10:52:11: A co je na tom špatně? Levné, rychlé, jednoduché, funkční...4
10:56:18
23.01.2017
rsvancara
-> Nwkt: No mě na GLi vysloveně přikazují v dílenské příručce čidla do sacího omotat teflonovou páskou :-D
10:52:11
23.01.2017
Nwkt
Předchozí majitel byl zřejmě instalatér 3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Nwkt vložen 23.01.2017 10:52:11
09:51:55
23.01.2017
King
-> David29: S těma jednoduchejma analogiema typu "akumulátor - voda" bych byl přece jenom trošku opatrnější ;-)
06:30:28
22.01.2017
Luky
-> Burák: jenže to nebylo značkou baterky ale značkou toho pekáče kam jsi je strkal 3
22:37:28
21.01.2017
Burák
-> vhml: Starline dobrý. Na jarním revivalu jsem kupoval 3 3
16:38:27
21.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 21.01.17 12:34:52: Stačí odendat všechno tlumení a nabarvit motorák na černo. To by se sdivil jak to pak topí 3



-> Jarda - zrušená registrace 21.01.17 13:32:08: Dan z Mariánek, měl tady kdysi bílé Fávo.
16:37:44
21.01.2017
David29
-> MB_CML: Věř, ta baterka se za 20min neprohřeje. Aby se dalo mluvit o teplotním šoku, musel bys tu baterku ponořit do horký vody na XY minut

Jinak baterka není živý tvor a ani stroj, kterýmu by teplotní šoky nějak vadili. Je to jen chemickej proces, kterej se v závislosti na teplotě mění - ale samotnej proces.

Vodě taky nevadí, když ji vařící strčíš do mrazáku nebo kus ledu hodíš do čaje - jen postupně mění skupenství, ale samotnou vodu to nijak nepoškodí
15:09:40
21.01.2017
Tomaso435
-> palinator: tak tam jsou asi spíš teploty dalkeo vyší, když tam není žádnej nápor jak ten vzduch dostat do piče :-D

-> Jarda: downgrade :-D
14:55:07
21.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 21.01.17 13:34:41: a proto mam u zlutyho rapida baterku v motorovem prostoru?1
14:29:47
21.01.2017
palinator
-> Tomaso435:

On je u Š105-136 motorovej prostor přeplněnej jen co je pravda. 3
14:28:33
21.01.2017
palinator
-> Pavel P..:

Myslim, že bych to poznal okamžitě, ještě než by se baterka začla vařit, protože moje dobíjecí soustava nikdy nepřesáhla 13,6 V při zapnutejch světlech, takže věřim, že původní žárovky by nějaké (pro mou škodovku) astronomické hodnoty napětí >14,5 V určitě nevydržely a popraskalo by všechno okamžitě. 3
13:34:41
21.01.2017
Tomaso435
-> Jarda - zrušená registrace 21.01.17 09:22:29: tak kde to tam chceš jinde mít? :-D to auto je tak nedomyšlené že na baterku zbylo místo prostě tam :-D
13:32:08
21.01.2017
Jarda - zrušená registrace
12:40:58
21.01.2017
vhml
12:34:52
21.01.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Horko ve škodovce? 3
12:34:17
21.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.01.17 11:01:36: Jak říká Dan. Ve správném autě musí být horko, kravál a smrad oleje a spálenýho benzínu. Všechno toto Škodovka splňuje v plné míře. 3
11:37:45
21.01.2017
Pavel P..
-> palinator: baterku ucejtíš až se ti posere regler a začne to přebíjet, to poznáš hned...
11:01:36
21.01.2017
palinator
-> saskyn2:

Tak zrovna u Š105-136 vevnitř cejtíš uplně všechno (benzín, olej, někdy i fridex), jen ne baterku. 3
10:57:11
21.01.2017
vhml
-> saskyn2 21.01.17 10:43:09: já si v r2014 narychlo koupil baterku Starline, protože nebylo před závodama jinýho zbytí. Od tý doby jezdila ve Fabii a pořád se mi nějak nezdála a v teď v mrazech se ani po dobití nechytá 8

Jinak baterka vevnitř je strašně príma, Toušík by mohl vyprávět když jim loni na Šumavě odešel regulátor a baterka začala vevnitř na RZ, pod náporem 18voltů, vařit.
upraveno 1x, naposled 21.01.2017 10:57:29
10:43:09
21.01.2017
saskyn2
Jo jo, čuchat smrady z baterky v interieru je maximálně výhodný3 To jestli baterie uvnitř/v kufru vydrží déle nedokážu moc posoudit, protože v životnostech baterií jsou velké rozdíly, třeba origo koncernovou baterku jsem jednou měnil po 12ti letech(u motoru), zatím co obyčejná baterka z obchodu běžně vydrží třeba jen záruku a jde kukat.
09:22:29
21.01.2017
Jarda - zrušená registrace
vidite, jak jsou zadohraby promyslene, kdyz maji baterky v interieru 4
07:55:11
21.01.2017
MB_CML
-> palinator: To ano, ale co se stane uvnitř baterky, která je promrzlá na -5 a během 20min se ohřeje na +25?

Tak jsem myslel ten mráz... 4 Běžně se baterie do modelů skladujou v lednici.

Jinak jasně, vedro je horší než zima. Zvlášť v dnešní době stupidních bezúdržbových baterek se dříve odpaří voda, desky budou na vzduchu a baterka je tatam...
18:23:53
20.01.2017
David29
-> StepaNoFUN: My jsme je měnili bez demontáže sedačky... Jen se dala nadoraz dopředu a krásně jsem se k nim dostal



EDIT: No jo, ale my tam nemáme příčku, bo je to verze 1+8. S příčkou jsi fakt asi v hazjlu
upraveno 1x, naposled 20.01.2017 18:25:05
17:36:21
20.01.2017
palinator
-> MB_CML:

Hmmm, to s tim mrazem je podle mě blbost. V mrazu klesá kapacita, ta se po ohřátí obnoví, v mrazu klesá samovybíjení a životnost roste. Samozřejmě nesmí zůstat vybitá aby se neroztrhla mrazem. Spíš bych nižší životnost u motoru dával těm změnám teplot a hlavně že v motorovým prostoru bejvá pekelný vedro.
17:34:54
20.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN: Toto.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 20.01.2017 17:34:54
16:53:43
20.01.2017
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: No čím to?... Baterkám moc nesvědčí velké změny teplot. Zvlášť pak mráz. Což se v motorovém prostoru děje. Kdežto v interiéru zvlášt teď v zimě to trvá o mnoho déle, než promrzne, proto. Taky ikdyž venku je -10, tak v interiéru máš cca o 5stupňů víc. Nebavím se teda o autě, které týden stojí...
15:26:28
20.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 20.01.17 15:20:24: Akorát, že auta mají často vedle spínače otevírání zadního víka gumovou záslepku, po jejímž vyjmutí tam jde strčit klíč. 47 Kdo to neví a má ji tam, tak si to dělá zbytečně složitý. 3 Musím ale říci, že auta od doby, od které mají baterie v krytých boxech a nebo ještě lépe v kufru nebo interiéru, tak originální původní baterie vydrží o 1 - 2 roky déle než nekryté v motorovém prostoru. Čím to?
upraveno 1x, naposled 20.01.2017 15:27:46
15:20:24
20.01.2017
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: BMW to tak maj hodně. Sranda je, když Ti ta baterka klekne tak, že nefunguje ani centrál. :-) Odemknout auto klíčem, otevřít kapotu, připojit druhou baterku přes kabely, odemknout auto centrálem, otevřít kufr a teprve měnit baterku...

Mimochodem Ford Transit má baterku taky pod sedačkou. Dokud tam byla jen jedna (napříč), šla vyndat bez demontáže sedačky. U posledních se start/stopem jsou dvě po dýlce a to už bez demontáže sedačky fakt nejde...
upraveno 1x, naposled 20.01.2017 15:22:04
11:10:06
20.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 20.01.17 09:33:57: To mám na Volfíkovi a má to i kolega na BMW. Obě auta baterka v kufru. Docela jsem na to čuměl, páč jsem to viděl do té doby poprvé.
09:33:57
20.01.2017
11mAjA11
C-Max , S-Max mají mínus pól navedený pod torpédem na příčce, vepředu je plusák.

Kvůli startování přes kabele a dobíjení aku bez demontáže z vozu.

4 4 4 4
09:23:31
20.01.2017
minno
-> Nwkt: To neviem, bolo to už dávno.
09:17:18
20.01.2017
Nwkt
-> minno: Cmax tam má připojovací bod ne?
09:00:49
20.01.2017
minno
Sused má Chrysler PT a tam je baterka pod spolujazdcovou sedačkou. Keď chce vybrať baterku, sedačka musí von3
08:48:05
20.01.2017
minno
-> Tuner#2 - zrušená registrace 19.01.17 18:48:52: JJ, u C-Maxu je k baterke blbý prístup, ale kamarát vymyslel nejakú fintu, ako vybrať baterku jednoduchšie, len som už zabudol akú. Raz ma pýtal prísť pripojiť k čerstvo nabitej a založenej baterke káble, pretože sa bál tej iskričky po pripojení druhého kábla1
20:43:12
19.01.2017
11mAjA11
-> Nwkt:



Náááádhera jednou tu mojí nahradí (možná)..pokud přežije všechny europřekážky..

Eventuelně náhradník by mohl být S-Max 2.5T jakožto jedinej Ford co by mi moh do baráku..

3 3 3 3 3 3
20:40:09
19.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 19.01.17 20:13:17: V -10°C by jsi po pár minutách rychle změnil názor...
20:39:55
19.01.2017
11mAjA11
-> suri:



Dík moc.



To už kuchat nebudu ty 3měsíce už to nějak dojezdí a pak se přehodí agregát z druhého auta komplet a půjde z domu..
20:34:28
19.01.2017
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 19.01.17 20:10:12: Sharan má baterku normálně přístupnou. A taky chladič. A zbytek všeho dalšího už je pod předním oknem 3 3 3
20:33:18
19.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 19.01.17 20:29:12: To někdo kreslil dodávku a v půlce výkresu zapomněl co chtěl vlastně dělat. 3 Jinak tohle je Seat. 1 Sranda. Ten čumák je prostě delší než u ostatních značek, viš? VW na to jde tak, že prostě (obrazně řečeno) přifoukne hečbek, kdežto ostatní to jedou na oddělené linii, protože to tak dělají 30 let. Něco jako když přifoukli Golf Plus. Tak na podobné vlně se od nich nese designově všechno MPVčstvo.
upraveno 1x, naposled 19.01.2017 20:34:25
Extreme Tyres