Co jste dnes udělali...

prohledat
123795 příspěvků (zobrazeno 17951 až 18000) od 06.12.2007 do 16.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
11:52:56
15.01.2016
Jozka
Jinak provedena příprava na repasi SPZ a dle zákona schválnosti se lépe povedlo sejmout EK..
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Jozka vložen 15.01.2016 11:52:56
08:22:59
15.01.2016
Jozka
-> darklord 14.01.16 15:46:25: Tohle přesně mě taky napadlo.. 3
23:31:06
14.01.2016
Burák
Akorát to devalvuje moji kompletní sbírku originálních štítků, kor ted, kdyz uz mam i LE 121



Kamarád měl kdysi na Octavii super 1963 napis Octavia Karel
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 23:32:49
21:01:14
14.01.2016
MATTESS
-> Johny Death 14.01.16 15:35:16: škoda, že nemám sedan, něco by se mi líbilo. Vypadá to pěkně
19:52:51
14.01.2016
Johny Death
Jinak Jiriku Tunaku :) zdaaaaar :) to vis dobri holubi se vraceji :)))).



Bohyn: rado se stalo :)
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 19:55:02
19:51:29
14.01.2016
Bohyn
-> Johny Death 11.01.16 22:34:53: Dnes dorazil balíček, díky4
19:50:53
14.01.2016
Johny Death
Nani problem :) ja jeste zadnej seznam zakazanych textu jak je na spz nemam :). Jen jak tunerlada psal, tak bych to upravil ne Skoda NEhonit. Ten jeho vyznam nedava v dusledku smysl :-D proc by ro byla skoda? :)
19:30:11
14.01.2016
Nwkt
-> U-Geen: 3 3 3
17:49:07
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
17:45:26
14.01.2016
OndraKrupi
17:44:17
14.01.2016
U-Geen
-> tunerlada: ano, pouze ty. nicmene na ruzovyho rapida by to bejvalo bylo slo :)
17:37:42
14.01.2016
tunerlada
-> Johny Death: četl jsem ten druhý štítek pouze já jako Škoda vyhonit ? 3
17:17:15
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Johny Death 14.01.16 15:46:56: Ty ještě žiješ? Dlouho jsem tě tady nezaregistroval. 1
17:06:37
14.01.2016
Majki
-> minno: už mám doma 40

-> Johny Death: krásná práce 4
15:58:21
14.01.2016
minno
-> Johny Death: Johny si tými štítkami privyrobí a konečne bude mať za čo dať dokopy Skubánka1

-> All: Takže objednávajte3
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 15:59:45
15:54:46
14.01.2016
Přema
-> šrek: Mám pocit že 240 a na přání tam můžeš mít co chceš...



-> Johny Death: Lepší jak SPZka ne? A můžu si tam nechat napsat třeba jezdím jak chuj 3 za těch deset tácků s tím mám polepené celé zadní čelo, a řidič za mnou si může počíst moje myšlenkové pochody 3
15:46:56
14.01.2016
Johny Death
No s ohledem na požadavky zájemců už uvažuji nad tvorbou fotnu Škoda :))) Font Mototechna už mám, tak není problém vytvořit cokoli z tohoto písma.
15:46:25
14.01.2016
darklord
-> Johny Death 14.01.16 15:35:16: uz to vidim za 10 rokov na virte, v identifikacii dielov... 47 40
15:42:35
14.01.2016
Nepér
Cca 20 let zpátky měl otec na Š1203 nálepku Š1203 Aerobic 1 možná to někde najdu.
15:40:34
14.01.2016
šrek
-> Johny Death 14.01.16 15:35:16: Jaký jsou cenovky?
15:38:08
14.01.2016
ondie
-> Johny Death: hodně dobrý ! 4 6
15:35:16
14.01.2016
Johny Death
Proč nemít klub Škoda vyhodit? :)))
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Johny Death vložen 14.01.2016 15:35:16
15:34:22
14.01.2016
Johny Death
Další várka :). Invenci se meze nekladou. Vždyť štítek drží na dvou šroubkách, tak proč si tam nedat něco podle nálady :))). Takovej analogovej status na auto 88 .
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Johny Death vložen 14.01.2016 15:34:22
12:48:23
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.01.16 12:44:37: Ještě mi řekni, že ti dynamika s ohledem na papírové parametry přijde vůči reálu adekvátní i z pohledu řidičova.
12:47:26
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 14.01.16 11:53:48: Ty jsi měl tu 1.4 16V 55 kW, že? Trochu mám problém ještě se zvykem u těch maloobjemových motorů na rozběh z nízkých otáček. Např. když kroužíš po parkovišti a hledáš místo nebo např. levá na semaforech a pak hned pravá u Hornbachu ve směru od Rokycanský).

Tam to v klidu projedu na dvojku s poklesem k 800 rpm, ale u písklat je potřeba mít otáčky výše, jinak motor protestuje a nebo to projet rychleji a rychle točit koláčem. 1 Standardní volnoběh mám 670 rpm a od 1500 mám už konstantní maximum krouťáku do 4500, takže se s tím dá přesouvat jak s naftou a nemusím měnit návyky ze služebáků.
12:45:07
14.01.2016
castrol
-> MOLSO: co je to zac ?
12:44:37
14.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 09:30:55: To netreba rozvádzať ani vysvetlovať ...
12:23:24
14.01.2016
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, včera sem poskakoval za nějakým Passátem se start stop, po chvilce skákání a asi 10 jeho startech už sem koukal, jak mu krásně pohasínají zadní světla během startu....jak asi dopadl. 3
11:53:48
14.01.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 10:44:35: nee, to bylo v době, kdy jsem měl ještě Fabku 4 Moc rozdíl v tom nebyl
11:43:12
14.01.2016
MOLSO
-> castrol: kupis ? 40
11:26:21
14.01.2016
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: tak mě to taky víceméně nevadí, ale přijde mi zbytečný aby to chcíplo na pár vteřin při popojíždění v koloně. To musí i na tu spotřebu být kontaproduktivní
11:13:56
14.01.2016
castrol
-> MOLSO: to sa preda 3
11:08:42
14.01.2016
MOLSO
dneska som objednal spešl remenicu, čo sa nedá vrátiť 40 hádam príde to, čo potrebujem lebo ma drbne 3
10:49:53
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Luky 14.01.16 10:47:51: Mě to nevadilo, u mě se to stačilo vypnout jenom 3x.
10:47:51
14.01.2016
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: kde to má umístěný tlačítko na start/stop? U Upa je hned vedle volantu u rádia, takže není problém to přecvakávat dle potřeby...
10:44:35
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 14.01.16 09:57:18: Že jo? Jenomže ty jsi zvyklý na 2.0 HDi - ta jede jako tank, já na 2.5T, nicméně stejně si nejsem jistý, zda je můj pohled zkreslený. Srovnávat mohu ještě s dalšími služebními vozy od 1.6 nahoru (ale většinou nafty) a taky soukromé vozy. Např. moje C4 Picasso s 1.6 VTi měla sice 88 kW proti 66 kW u té Fabie, ale stejný krouťák 160 Nm. I když je skoro o 500 těžší, byla mnohem dynamičtější + zvuk byl příjemně řízný takový baworský. U táty v 207 se stejným motorem je to bez debat, ta váží skoro jako ta Fabka. Ségra má 205ku, tak je živá do určité rychlosti hodně, páč je to papírák, její C3 2010 s 1.4 54 kW je tedy letargická dost, ale to je konstrukčním stářím motoru a vyšší hmotností. Karkule má Bravo II 1.4 16V s taky 66 kW a i ta mi přišla lepší než ta 1.2 TSi, páč je to takovej typickej Ital, točivej s ostřejším zvukem, navíc díky 6q je i dynamičtější. Na druhou stranu - určitě bude proti němu ta 1.2 TSi podstatně lépe držet rychlost v kopcích.

Každé má něco. Navíc mě trochu rozrušoval ten START / STOP, páč jsem si říkal co na to po té cestě turbo na sjezdu z dálnice. 9
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 10:44:57
09:57:18
14.01.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983: s tou 1,2 66kW jsem jel v GVII a dynamika byla zklamání
09:33:20
14.01.2016
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 09:30:55: to už od druhýho člověka tenhle tejden slyším, že motor je nahovno. Přitom mě to oproti dvojkovýmu TSičku přišlo výrazně lepší.
upraveno 1x, naposled 14.01.2016 09:33:36
09:30:55
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 14.01.16 09:13:35: Tohle mi přibliž, to mne zajímá. 1 Když to shrnu, tak největší bída je v tom ten motor, jinak to není v globálu špatné auto.
09:13:35
14.01.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 13.01.16 23:26:01: neříkám že je to zlé , jenom že je to úplne napiču :D to nemyslíš vážne
23:26:01
13.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> minno 13.01.16 23:05:25: Neříkám, že zlé a nechci to hanět. Nicméně z mého pohledu zklamání, čouhají z toho úsporná opatření a taková trochu "levnost". Je prostě dost drsně vidět rozdíl Fabia III a Octavia II a III a ještě pár let zpět se to umělo lépe "schovat".
upraveno 1x, naposled 13.01.2016 23:50:02
23:16:15
13.01.2016
tibor1
Převodovka připravena
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od tibor1 vložen 13.01.2016 23:16:15
23:05:25
13.01.2016
minno
-> Jirik_Tuňák1983 13.01.16 16:14:08: Tak to nič moc pocity z nového auta.
23:01:48
13.01.2016
minno
Oprava celkom jednoduchá, na demontáž spodného krytu treba odvŕtať jeden nit a potom oslobodiť trochu konce káblov z tej hmoty, do ktorej je elektronika zaliata.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od minno vložen 13.01.2016 23:01:48
22:52:59
13.01.2016
minno
Dnes po 6,5 roku a asi 110 tis. km bezchybnej prevádzky bol nútený demontovať Facetku z vozu. Dôvod: viď. foto. Pri upratovaní káblov okolo motora som čisto náhodou zistil, že napájacie káble na facetke už na nej držia len-len, zvlášť červený, ktorý tam už držal na poslednej nitke a takmer to už aj skratovalo. Dá sa povedať o 5 minút dvanásť, onedlho by sa to už určite niekde v ceste ulomilo úplne a bola by sranda. Zrejme sa to za tie roky vykývalo - faceftka je uložená dosť na voľno na silentblokoch, i keď káble našpanované neboli, musím to teraz zabezpečiť trochu inak, aby sa to neopakovalo.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od minno vložen 13.01.2016 22:52:59
19:44:30
13.01.2016
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: spíš nějakou která nebude na sebe vázat pozornost.. aby tam to auto ještě pak stálo až se nechá někde jinde než v garáži :D
19:42:31
13.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 13.01.16 19:21:53: No nevim. K nějakému jakoby "sportovnímu" vzhledu auta je bílá stravitelná, ale pokud je to na spotřebku bez nějakého vzhledového odlišení od ostatních tisíců oktávek, tak bych volil něco méně rušivého než bílou.
19:41:39
13.01.2016
Lukyn Fakír
-> StepaNoFUN: nějakou tmavší stříbrnou či něco jako stříbrnošedý 4
19:37:10
13.01.2016
Peklo
-> StepaNoFUN: Bratranec ma O 1 v černé a origo kola v bílé barvě působí tak nějak "cigánsky". Speedline je ale z trochu jiné jamky.
19:32:44
13.01.2016
StepaNoFUN
-> Peklo: Kombinace bílá a černá bude na léto... Tam je to daný. Speedliny bych si ani v jiný barvě neuměl představit. Ale u těch zimáků fakt nějak nevím... :-/
upraveno 1x, naposled 13.01.2016 19:33:07
Extreme Tyres