Po asi dvou letech jsem se přihlásil na Virt...
Tak Ahoj
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
16:15:17
31.10.2015
31.10.2015
David29
14:10:07
31.10.2015
31.10.2015
Bukaj
-> Lukyn Fakír:
Kdysi jsem nějaký elektrovodivý lak použil, ale už bych do toho nešel - sice to fungovalo, ale blbě to vypadalo - na hnědých páskách vyhřívání ten stříbrnej lak byl hnusnej. Navíc se asi jen tak nepovede udělat to tak tenké, jako jsou původní pásky...
...a za tu cenu, cos dal v odkazu, už máš pomalu nové sklo...
Mě tehdy (před 10-15 lety) vyšel ten lak asi na 50 Kč (taková lahvička a jmenovalo se to Elektrovodivý lak EL-1 (nebo 2?)) a vystačil by bohatě na několik skel (Tehdy jsem opravil dvě skla - u jednoho skoro všechny pásky, u druhého asi tři místa a na obsahu lahvičky to nebylo znát. Asi ji mám dodnes, jen lak už bue asi zaschlý.).
A pak jsem stejně zjistil, že to vyhřívání použiji tak dvakrát do roka, takže to nemá smysl.
U současného vozu pro denní užití mi ani vyhřívání nefunguje (asi opálený kontakt relé, příčinu jsem nezjišťoval) a vůbec mi to nevadí - když je okno zmrzlé, oškrábu jej zvenčí a za jízdy raěji topím na vyšší rychlost ventilátoru, než abych použil výhřev...
Kdysi jsem nějaký elektrovodivý lak použil, ale už bych do toho nešel - sice to fungovalo, ale blbě to vypadalo - na hnědých páskách vyhřívání ten stříbrnej lak byl hnusnej. Navíc se asi jen tak nepovede udělat to tak tenké, jako jsou původní pásky...
...a za tu cenu, cos dal v odkazu, už máš pomalu nové sklo...
Mě tehdy (před 10-15 lety) vyšel ten lak asi na 50 Kč (taková lahvička a jmenovalo se to Elektrovodivý lak EL-1 (nebo 2?)) a vystačil by bohatě na několik skel (Tehdy jsem opravil dvě skla - u jednoho skoro všechny pásky, u druhého asi tři místa a na obsahu lahvičky to nebylo znát. Asi ji mám dodnes, jen lak už bue asi zaschlý.).
A pak jsem stejně zjistil, že to vyhřívání použiji tak dvakrát do roka, takže to nemá smysl.
U současného vozu pro denní užití mi ani vyhřívání nefunguje (asi opálený kontakt relé, příčinu jsem nezjišťoval) a vůbec mi to nevadí - když je okno zmrzlé, oškrábu jej zvenčí a za jízdy raěji topím na vyšší rychlost ventilátoru, než abych použil výhřev...
00:38:57
31.10.2015
31.10.2015
ondie
-> isti: i u nás je to čeřínek ;) ..myslim,že to koupíš i v rámci EU..v čechách nevim úplně kde...
Zkusim to vypátrat.
Zkusim to vypátrat.
21:14:26
30.10.2015
30.10.2015
Přema
Jsem dneska trochu kuchal překvapení bylo že jsem našel uvnitř prahů docela velké množství vosku... bohužel rozstřikováno od prostředku a na krajích nic takže kraje důkladně zhnito
20:22:25
30.10.2015
30.10.2015
castrol
-> isti 30.10.15 20:13:49: da sa objednat aj na slovensku
20:13:49
30.10.2015
30.10.2015
isti
-> ondie 30.10.15 00:09:42: Paráda Poprvé čo je to wrinkle a podruhé ako sa nazívá poslovensky to čeřínek?Ale ak sa to dá kúpiť iba v UK tak sa na to môžem rovno vy...ť
19:54:02
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> Pavel P@nkáč: tak tak,já koupil od M8 už hodně dávno a poprvé testnul až včera.
19:02:49
30.10.2015
30.10.2015
Pavel P@nkáč
-> Bukaj: aha to jsem nejak přehledl
18:52:19
30.10.2015
30.10.2015
Bukaj
-> Pavel P@nkáč: M8rinek jej zde nabízel - objednával várky tuším z D, nebo GB ...
18:17:06
30.10.2015
30.10.2015
Pavel P@nkáč
-> ondie: kde se ten spray dá objednat, když to dám do google tak je to leda krém na vrásky:D
15:45:39
30.10.2015
30.10.2015
tunerlada
já to vlastně ani tak dneska naudělal ale konečně mi vyšel další článek z letošní zatím nejzajímavější cesty :) www.zivotnacestach.cz/cer
nobyl-cesta-do-neznama
14:08:53
30.10.2015
30.10.2015
Klubko_
-> radekp: anebo lisování ložisek do karteru motoru skůtru. To taky nemělo smrdět, protože to bylo cely očištěny
09:02:01
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> Jozka:
-> radekp:
-> radekp:
08:29:25
30.10.2015
30.10.2015
Jozka
Jinak včera málem sousední téma - ráno zdatnej srnec, kterej kdyby zaváhal při přecházení, tak mě dostal a odpoledne skoro 70 km bez jakejchkoliv dokladů na auto či hlavu - zůstaly v kanclu..
E: Ani bych neměl na pokutu, peníze i karty totiž taktéž.
E: Ani bych neměl na pokutu, peníze i karty totiž taktéž.
07:41:01
30.10.2015
30.10.2015
Jozka
-> radekp: Dvoudenní wrinkle face ?
07:29:42
30.10.2015
30.10.2015
radekp
-> ondie: JJ, je to paráda! Já to dal podle návodu do trouby. Řekl jsem přítelkyni, že to smrdět nebude...tvl, ale to jsem nečekal, co se z té trouby linulo! Trouba vychladla za půl hodiny, přítelkyně až za 2 dny. Příště taky jedině horkovzduška
00:34:26
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Je to hodně super,nikdy bych neřek,že lze doma na koleni renovovat až takhle,hezčí jak z fabriky..
Díl na foto byl na plech,základ,plnič (defakto zbytečnej) a pak ten čeřínek,kterej byl ze všeho paradoxně nejjednodušší.
Díl na foto byl na plech,základ,plnič (defakto zbytečnej) a pak ten čeřínek,kterej byl ze všeho paradoxně nejjednodušší.
00:27:19
30.10.2015
30.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Tenhle povrch mě nepřestal ještě bavit a asi nikdy nepřestane.
00:27:14
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 30.10.15 00:22:32: Však s jedním dílem sem se od tebe i trochu inspiroval
00:23:24
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zkusim sem zejtra fouknout i fotku palubky,už sem z dílny utek..teď sem pobral do ruky jen tenhle malej díl,stříkal sem toho víc
00:22:32
30.10.2015
30.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Ta horkovzduška mě napadla. Ale víš, že co jsem dělal já - všechno se vlezlo do trouby takže taky pohoda.
00:21:30
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> Bukaj: Fakt doporučuju,myslim,že budeš potřebovat. Na tvém oblíbeném modelu 1000MB je toho taky dost což ?
00:20:07
30.10.2015
30.10.2015
ondie
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Kdybych jel dle návodu viz. "stříkejte vertikálně,pak horizontálně,poté 2x křížem diagonálně..vše během 5minut opakujte" tak bych na tom ten sprej asi zdělal
Vlastním rozumem sem to jednou napral tak,podruhý tak,cígo a horkovzdušná pištol.. :)
Za 15minut nebylo co dělat,zavadlý,bez map..krása !
Vlastním rozumem sem to jednou napral tak,podruhý tak,cígo a horkovzdušná pištol.. :)
Za 15minut nebylo co dělat,zavadlý,bez map..krása !
00:13:26
30.10.2015
30.10.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Takže postup bez trouby byl jaký?
00:09:52
30.10.2015
30.10.2015
Bukaj
-> ondie: Jůůů
00:09:42
30.10.2015
30.10.2015
ondie
Dělal jsem i kostru palubky na příslušných místech a lze ten efekt v klidu způsobit i bez trouby (těžko dáte kostru palubky do pečící trouby) a relativně na počkání ;)
21:49:56
29.10.2015
29.10.2015
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 29.10.15 21:17:38: docela fest
21:27:07
29.10.2015
29.10.2015
Michal130
-> Jirik_Tuňák1983: Jenom trošku na zadku to nevadí
21:17:38
29.10.2015
29.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Michal130 29.10.15 20:09:11: Není ta prostřední guma nějaká voskákaná?
21:17:00
29.10.2015
29.10.2015
Jirik_Tuňák1983
20:08:46
29.10.2015
29.10.2015
Milan 136
-> MATTESS: no bohužel je čas. Ale chtělo by to sehnat nějaký kvalitní zimní semislicky, abych si to auto užil
23:17:27
28.10.2015
28.10.2015
MATTESS
-> Milan 136: a já to odstavil
23:02:47
28.10.2015
28.10.2015
Milan 136
Kdyz je ten svatek, tak jsem to po dvou mesicich postavil na kola
13:41:48
28.10.2015
28.10.2015
King
-> Stepan FUN: Me to taky prekvapilo, ale uz jsem se s tim setkal nekdy pred 20 lety, kdy se na tel. ustredny na kutnohorsku v ramci digitalizace montovaly takovy "moderni" testery úcastnickejch linek s externim napajecem a napajeni slo kupodivu pres cinche. V audiu je to ciry zlo, protoze konektor, kterej pri zasunovani nejdriv privede na vstup zesiku veskery ruseni a rozdil potencialu obou komponentu a pak teprve milostive nakonekti GND, moh pro tuhle aplikaci vybrat jenom mimon. Navic, pokud ma cinchovej konektor za neco stat, tak v dnesnich cenach je vsechno pod 100Kc/par vesmes hnuj.
06:03:01
28.10.2015
28.10.2015
StepaNoFUN
-> King 27.10.15 22:03:39: Tak to jsem netušil. Nikdy jsem to v "originální" aplikaci jako zdrojovej konektor neviděl.
Před lety jsme je používali jako napájecí u vysílaček, a když jsem teď vymejšlel co tam dát za konektory aby to bylo lehký, tak jsem se k tomuhle řešení vrátil. Je to malý, lehký a je to za pár korun.
Před lety jsme je používali jako napájecí u vysílaček, a když jsem teď vymejšlel co tam dát za konektory aby to bylo lehký, tak jsem se k tomuhle řešení vrátil. Je to malý, lehký a je to za pár korun.
22:35:57
27.10.2015
27.10.2015
Tommyk
-> Stepan FUN: Taky je tak používám
22:03:39
27.10.2015
27.10.2015
King
-> Stepan FUN: Vsak oni jsou cinche puvodne napajeci konektory, akorat kdysi davno napadlo nejakyho joudu jejich pouziti pro asymetricky vstupy/vystupy v audiu. Bohuzel se z toho stal standard a prezil az do dneska :-(
20:59:53
27.10.2015
27.10.2015
StepaNoFUN
Zde detail... Aleb po letech jsem zase použil CINCHe jako zdrojový konektory...
20:58:44
27.10.2015
27.10.2015
StepaNoFUN
A sice ne úplně dneska, ale dneska konečně dokončeno tak, jak byc si to představoval - aneb všichni na závody vozej 1-2trubicový zářivky a centrálu... Já jsem minimalizoval spotřebu i váhu... :-) Ještě vytvořím z toho zbytku pásku jednu průchozí...
20:56:20
27.10.2015
27.10.2015
StepaNoFUN
Dneska jsem předělal pasivní zachycovač vlhkosti na aktivní. :-D
14:04:13
27.10.2015
27.10.2015
palinator
Dneska jsem měl tak nějak náladu, cestou domů mě vyhecoval nějakej pyrát v černý A6, když jsem se ho nechtěl pustit, tak zkoušel, co zvládnu. Pak mi ujel když projel červenou.
Ale bojovná nálada se mě tak nějak držela, tak jsem se svez i pak trochu rychlejc, načež se mi povedlo "zregenerovat filtr pevnejch částic". Došlo k tomu, že předchozí jízdy byly megakolenovrstký, navíc na krátký vzdálenosti, takže ve vejfuku asi byly přímo vrstvy nalepenejch sazí (smíchaný s kondenzátem), který teď horkem vyschly a daly se na útěk. Jinak si nedovedu vysvětlit ty efekty, že letim 140 plnej, koukám v zrcátku jak to lehce práší a pak bác - černo. Takhle si to pak kejchlo ještě párkrát, ale už ne tolik
Ale bojovná nálada se mě tak nějak držela, tak jsem se svez i pak trochu rychlejc, načež se mi povedlo "zregenerovat filtr pevnejch částic". Došlo k tomu, že předchozí jízdy byly megakolenovrstký, navíc na krátký vzdálenosti, takže ve vejfuku asi byly přímo vrstvy nalepenejch sazí (smíchaný s kondenzátem), který teď horkem vyschly a daly se na útěk. Jinak si nedovedu vysvětlit ty efekty, že letim 140 plnej, koukám v zrcátku jak to lehce práší a pak bác - černo. Takhle si to pak kejchlo ještě párkrát, ale už ne tolik
12:21:26
27.10.2015
27.10.2015
Jozka
-> Bukaj: Embéčka a kila spíš naopak - když už někdy něco (zřídka), tak spíš vymačkanej čep "do vačky" na pedálu..
06:41:50
27.10.2015
27.10.2015
Bukaj
-> rsvancara: To na fotce je ještě obrý, jenou jsem kamarádovi řešil vůli spojkového pedálu a oko na tyčce bylo asi tak dvojnásobně velký ovál a tloušťka zbytkové stěny kolíku byla cca 2 mm z původních cca 8...
06:38:40
27.10.2015
27.10.2015
rsvancara
-> ŠKODA 120 GLS: To musely být síly, co to přenášelo, že se to takhle vymlátilo :D
19:56:26
25.10.2015
25.10.2015
ŠKODA 120 GLS
Výměna mírně opotřebovaného spojkového pedálu (volný kolík a vydřené očko)