skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Tomaso435: Jó tak to sorry 120ku jsem měl na dvoře naposledy v 12 letech ale mělo to nějaké zajímavé třmeny tak jsem myslel že to není origo myslím že to byla nějaká značka na L... ?
-> Tomaso435: To mělo naposled MBčko ...
-> Přema: ještě sem neviděl stodvácu co by měla v předu bubny...
-> Jozka: No zrovna dotáhli červenou felinu z nějakým rádoby tuningem( stříkaná palubka atd. a zařlo se to loupat) a vím že rádia jsou vždycky okamžitě pryč tak jsem skusil štěstí a hned do toho vlezl a bylo no... a ještě jsem našel v kaslíku Kč takže vpodstatě všechno za 80 :D akorát mě zarazilo že tam byla ostře oranžová 120ka zadní čelo z těma hranatýma nesehnatelnýma světlama(ty už tam nebyly) a vepředu měla kotoučovky bylo mi divné co to tam dělá... myslím že jsem ji dokonce na virtu zahlídl....
-> Tomaso435: dve na dobu 200km
-> Přema: Mě se tohle na červenou na křižovatce taky tlumilo.. s 35A alternátorem. A rádio jsem ani připojený neměl, primárně běhal CD měnič, kvůli kterýmu jsem tohle pořídil - trochu dráž nežli ty..

-> Jozka: Díky moc. takže seženu ten druhý konektor a budu skládat :D plus ta anténa musí být připojená na svoje místo ne?takže ještě jiný konektor na anténu. No zrovna jsem to rádio viděl tak jsem to čapnul a za 100 kč i z brzdovýma paknama, svislákem a druhou el. zásuvkou neber to :D tohle je 4x45 a momentálně je tam originál 4x12 a je to hrozně slabé a když to dáš trošku hlasitěji tak se to sekne nebo si to automaticky ztlumí.
-> Přema: Určitě se dají "dráty z auta" naskládat na příslušný místa v konektoru danýho rádia.. tenhle konektor pro Panasonic jsem sháněl tak před 4-ma lety a někde sehnal, bohužel naprosto netuším, kde (možná mi ho někdo donesl, mám dojem).
Ty dva ISO konektory tam být nemusí, je to praktický pro záměnu starejch nebo atyp rádií mezi autama nebo na montáž rádia, který už ISO zásuvky má. Moc nestojí a jsou dostupný, dáš jednou a máš vystaráno.
Ty dva ISO konektory tam být nemusí, je to praktický pro záměnu starejch nebo atyp rádií mezi autama nebo na montáž rádia, který už ISO zásuvky má. Moc nestojí a jsou dostupný, dáš jednou a máš vystaráno.
-> Jozka: jó díky už chápu jak to je, já blbec prostě tahal rádio a kámoš z druhé strany vyrval dráty nenapadlo mě že by se mohli hodit.šlo by to napojit kdybych přestříhal z toho origo konektoru a nacpal ty dráty na nový konektor ten co tam má být? pokud se dá někde sehnat za rozumnou cenu...
-> Klubko_: bez té iso kostky to půjde? když ty dráty nacpu do druhého konektoru? případně chápu dobře že ta iso kostka je jakokdyby redukce mezi těma dvěma koncovkama?
-> Klubko_: bez té iso kostky to půjde? když ty dráty nacpu do druhého konektoru? případně chápu dobře že ta iso kostka je jakokdyby redukce mezi těma dvěma koncovkama?
-> Tomaso435:




-> Tomaso435: 

-> MOLSO: kokos, mohol si mať dve ! 

-> King: sak sa v autodielocvh cudovali preco nechcem pumpu za 24 € a chcem tu za 59 ....
-> MOLSO: No co, lid si to tak žádá! (náhradní díly v cenách "jako za bolševika" :-)
Dnes som zase rozkuchal feldu ...
už ma to nebaví, už by to mohlo vydržať aspoň 2 - 3 roky ..

-> Milan 136: Strakonice... ale putuje to podle mě po celých JČ, možná i po celé republice...
-> Klubko_: CD měnič..
-> Přema: pro doplnění představy..
www.ebastlirna.cz/images/ .../konektory_iso.pdf
-> Přema: pro doplnění představy..
www.ebastlirna.cz/images/ .../konektory_iso.pdf
-> Přema 18.05.15 21:42:51: nene, ten placatej se dvěma řadama pinů. To bude v tom autě, ze kteryho jsi to vytáhl a řekl bych, že na něm bude i ISO kostka, kterou to pak snadno zapojíš do feldy.
Ten kulatej by mohl být buďto na ovládání pod volantem, nebo konektor pro připojení CD měniče.
Ten kulatej by mohl být buďto na ovládání pod volantem, nebo konektor pro připojení CD měniče.
-> tunerlada: tie na foto ano :)
-> tunerlada:



Kucí dotaz..zadní škoda 120 asi pal..jsou rozebiratelmé že?
-> Jumbo: teraz vecer len rychlovka, okolo 8 som startoval, o pol desiatej parkoval v garazi a bezal do prace...
-> darklord: Ses mohl zastavit... 

-> Jumbo: tyjo ja som tiez dneska po zime nasiel rapida, tak som ho prevetral do Blanska a zajtra idem ladit nedostatky na ktore som cez zimu zabudol 

Tak dneska jsem se konečně urval normálně z práce, umyl a naleštil pana Formana...
Jo a je to ho víc, ale to je v kartě auta...
Jo a je to ho víc, ale to je v kartě auta...
-> Kocvin: a stačí když to napojím na ten konetor co je v návodu a pojede to? ta redukce co o ní mluví tomaso ta patří k tomu kruhovému z milionem kontaktů? sorry že se ptám jak blbec ale na elektriku jsem levý.
-> Přema: Buď si sežeň origo konektor a nebo si to zapoj podle tohohle www.bucek.name/stranky/..
./zapojeni-konektoru.php?c
esta=Auto...
-> Přema: jo, sežen redukci a pak to nějak už pude. ale takto asi neee
na starém rádiu, taktéž panasonic je akorát jeden kabel přívodní něco jako anténí ale jde do něj elektrika a potom ta koncovka co je na ní těch "10" kabelů
-> Tomaso435: Ej sorry je to Panasonic MODEL NO.CQ-RD 133N , takže jedině zajet z5 na vrakáč a vycvakat z tama ty redukce?
-> Přema: Co takhle typ rádia? Každopádně Ti chybí redukce na ISO...
-> Přema: na to budeš potřebovat origo redukce z XXX na eurokonektor.
co to je sony ?
co to je sony ?
Chlapi toš tak jsem sehnal do fildy trochu lepší rádio než tam bylo a nevím jak to napojit pomůže mi někdo? nebo je k tomu nějáké schéma co kam?Díky...
-> Jirik_Tuňák1983 18.05.15 17:12:57: A čím myslíš, že je ten novej blatník přilepenej? 

Jinak po včerejšku zatím takhle nějak:
(skončil jsem o půlnoci a to už na focení nebylo).
Ještě musím sehnat nebo vyrobit podložky pod panty dveří a až budu zase někdy mít volné odpoledne, tak totéž na pravé straně. Pak už jen vyměnit zadní bouchlé dveře, nechat vyměnit bouchlý lem a do léta bych chtěl mít spotřebáka v jedné barvě, abych se za něj nemusel stydět
Tak a dnes bych rád vrátil prahové lišty na Å...
(skončil jsem o půlnoci a to už na focení nebylo).
Ještě musím sehnat nebo vyrobit podložky pod panty dveří a až budu zase někdy mít volné odpoledne, tak totéž na pravé straně. Pak už jen vyměnit zadní bouchlé dveře, nechat vyměnit bouchlý lem a do léta bych chtěl mít spotřebáka v jedné barvě, abych se za něj nemusel stydět

Tak a dnes bych rád vrátil prahové lišty na Å...

-> Bukaj 17.05.15 18:05:39: Dá se použít i opravárenská sada "zázrak v tubě". 
www.metrum.cz/z2767-butyl plast-600ml

www.metrum.cz/z2767-butyl plast-600ml
-> Stepix: pecka. Kde to sídlí? Putuje?
-> Stepix: dobrej nápad... beztak hundrtky nikdo nechce, tak lepší než kdyby šla do hutí..

nedělám, pouze si je rád občas mnu :-D
-> Stepix: dělíš si kozy :) ? :D :D :D
sice už před měsícem, ale až teď to vyjelo na veřejnost... já vím, ale rozkaz zněl jasně... náš zákazník, náš pán... já řešil jen výčepní technologii... jinak auto š 110l deluxe. Poměrně dost zachovalá, k nám se dostala už bez motoru a převodovky...
-> Bukaj: Jen jednou by bylo asi fakt málo na 30. let, ale v zásadě souhlas.. (např. naše rodinné MB mělo i přes pečlivé ošetření "rozborka, nátěry, sborka" prakticky hned po koupi a další průběžnou údržbu v násl. letech po 15ti letech lehce načnuté patky Z blatníků).
-> Jozka 17.05.15 21:23:56: Ono je stačí sundat jednou, pořádně ošetřit to, co z výroby nebylo nic moc a pak už přežijou auto (pokud je někdo nezboří).
Technologie protikorozní ochrany v AZNP měla pár vad - například to, že blatníky se lepily na holý plech a až celek šel na forézu a plastizol byl stříkaný zespodu tak, že zrovna nejchoulostivější místa a zákoutí, kam odletuje borčus od kol, nemají prakticky žádnou vrstvu plastizolu, nebo jen velmi tenkou, která je již ztvrdlá, zvětralá a popraskaná.
Klasika jsou vršky blatníků a jejich napojení na podběh a P kapsy a zákoutí na jejich vrcholu. Tam není plastizol vůbec...
Technologie protikorozní ochrany v AZNP měla pár vad - například to, že blatníky se lepily na holý plech a až celek šel na forézu a plastizol byl stříkaný zespodu tak, že zrovna nejchoulostivější místa a zákoutí, kam odletuje borčus od kol, nemají prakticky žádnou vrstvu plastizolu, nebo jen velmi tenkou, která je již ztvrdlá, zvětralá a popraskaná.
Klasika jsou vršky blatníků a jejich napojení na podběh a P kapsy a zákoutí na jejich vrcholu. Tam není plastizol vůbec...

-> Stepan FUN: yees díky vám všem :)
-> tunerlada: Myslíš Kůrku - 604363094
Nebo pak to dělal snad Motex...
Nebo pak to dělal snad Motex...
-> tunerlada: kurka
-> tunerlada: Kurka?
kucí rychlo hloupý dotaz.. jak se jmenuje ten pán co repasuje a přitvrzuje v Praze tlumiče? uplně mi vypadlo jméno a tudíž ani číslo na něj a to jsem si tam dělal tlumiče u něj
nevíte i s číslem ? :)
