skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> aceboss: docela netypická konstrukce. To je vlastní výtvor nebo zrenovovanyho něco staršího?
-> aceboss 22.05.15 21:19:57: Vypadá to, jako když je to eRko postavený na komínu. 

-> m8rinek: 

-> aceboss: Ze konec hrbeni, sak mas 160cm aj s botama



Taková blbost
ale kolik to dalo práce
Konec hrbení
konečně otestováno při opravě brzd
.
Foceno garážovou kalkulačkou


Konec hrbení


Foceno garážovou kalkulačkou

-> m8rinek: tady někdo dráždí hada bosou nohou,možná oběma

Usadil ty nejlepší sedačky na světě, namontoval k nim nejlepší pásy a nejlepší volant je namontovanej už z minula, jen ho ještě musim o 2-3cm pošoupnout :)))
-> aDAm: jo 

-> MOLSO: "uvalit si" znamená prdnout si? ;)
-> Klubko_: to mas tolko co ja 

-> francomk: alebo uvalit si v montaznej jame 

-> RadovanSkodovkar: -> MOLSO:
... alebo opreť sa hlavou o rozžeravený katalyzáror

... alebo opreť sa hlavou o rozžeravený katalyzáror

-> Peklo 22.05.15 12:42:26: na zem už té barvy moc nedopadlo. Většina na mě, montérkách a na autě
ale zuby už z dřívějška ulomeny mám
-> RadovanSkodovkar 22.05.15 12:47:19: jo, to je taky hned
když jsem byl malej, tak mi děda na hlavu vylil barvu, když jsem se kolem něj ochomýtral v dílne 

-> RadovanSkodovkar 22.05.15 12:47:19: jo, to je taky hned


-> RadovanSkodovkar: mal si si tu hlavu oholit a hned by bol z teba torretto 

-> Klubko_: Mne sa podarilo raz dávno pri natieraní podlahy (gumoasfaltom) položiť hlavu do víčka od plechovky ktoré malo na sebe celkom slušnú vrstvu
Umývať riedidlom gumoasfalt z vlasov a hlavy nieje bohvie čo.. 


-> Klubko_ 22.05.15 11:56:23: trocha barvy, suřík ani anilinky to nejsou, větší tragédie by byla, vysklít si o tu kozu zuby...
-> Matthes, záškodník z TechWebu, MOLSO, castrol: Nj, nj, laťka neunesla mych 65kg

-> Klubko_:




-> Klubko_:
šikovnej


-> Klubko_:




Včera večer jsem ze sebe udělal šmoulu. Nesouc plechovku barvy jsem chtěl vylézt na kozu, která pode mnou poněkud rupla a onu plechovku barvy jsem vychrstl na sebe, auto garáž a nářadí
ředidlo na ksichtu docela pálí

-> Jirik_Tuňák1983: je to možný ;)
-> aDAm 22.05.15 07:55:52: To je on ten opravář ze srandovních obrázků? 

-> King: já myslím že teď v nejbližších dnech nebude mít koule na to aby se tu projevil ;)
-> ZZ__Top: Bacha na ty cizí termity - při insuficienci suterenity je rizoto, že to skončí fiakrem a člověku se to vrátí jako buzerant! :-)
-> tunerlada: Embéčko a kilo má +2 / -1 mm (tj. od sbíhavosti 2mm po rozbíhavost 1 mm).
kucí hodnoty geometrie na kyvku nevěli by jste? Nemohu to nikde najít.. přední mám z Andrta ale zadní nějak nemoho najít a zítra ráno jedu na geometrii tak ať mám jistotu
-> lukáš008: pokud dostanu technickou na auto které ma vymlácené čepy, zlomené zadní rameno a prohnilou podlahu tak pojedu kamkoliv 

-> ZZ__Top: sviečkami sa utajuje lajt to musíš poznat
-> lukáš008: pokud mi to Stk čko uděláš na zhnilé předrenovačí auto tak proč ne 

-> ZZ__Top 21.05.15 14:58:58: "Chlapče nechtěl jsem debilní koment tak prosím nekomentuj." tak touto peckou si to solidně zazdil ;)
-> Tomaso435: no co se ti nezdá, má raritní model felicie s elektromotorem z jiné dimenze kde se pan Alessandro Volta psal Wolta ;) a James Watt se psal Vat ;)
-> Tomaso435: no co se ti nezdá, má raritní model felicie s elektromotorem z jiné dimenze kde se pan Alessandro Volta psal Wolta ;) a James Watt se psal Vat ;)
-> ZZ__Top: Hele kámo klid jo? motor má výkon tzn Waty cs.wikipedia.org/wiki/V%C
3%BDkon tzn. motor má výkon 50 Kilowat.... volty jsou V!!!olty....
-> ZZ__Top 20.05.15 19:56:32: tacho si moh přehodit za původní 

-> ZZ__Top: na debilní otázku, debilní koment. na to že seš tady měsíc už pěkně vysíráš.
-> ZZ__Top: výkon aut se uvádí kW a jsou to kiloWatty, pleteš si to s napětím (Volty). Udělej si pořádek v jednotkách ;-)
-> Tomaso435: Nechápeš jednoduché? Pak je to s tebou smutné 50kilowoltů (všiml sis třeba toho W?) znamená přece 50kw.
Návod hezký a kde jsem psal vařící motor? Psal jsem teplý. Po vyjmutí svíček z motoru jsem je s klidem držel v ruce. Chlapče nechtěl jsem debilní koment tak prosím nekomentuj.
Návod hezký a kde jsem psal vařící motor? Psal jsem teplý. Po vyjmutí svíček z motoru jsem je s klidem držel v ruce. Chlapče nechtěl jsem debilní koment tak prosím nekomentuj.
-> ZZ__Top: 50 000 V ?

e: www.brisk.cz/zapalovaci-s vicky/.../spravna-montaz-z apalovaci-svicky
ja ti nevim, ale když se ti to nechce dělat tak jak se to má, je lepší se to vždycky vysrat a poučit se od cedrycha. - svěř to odbornému servisu.




e: www.brisk.cz/zapalovaci-s vicky/.../spravna-montaz-z apalovaci-svicky
ja ti nevim, ale když se ti to nechce dělat tak jak se to má, je lepší se to vždycky vysrat a poučit se od cedrycha. - svěř to odbornému servisu.
Jsem pracovitý jak šikmovočka. Zajel jsem pro chybějící 3 svíčky (eshop dodal jen jednu) tak vyměnil je.
Prvně jsem musel najít měřidlo a to znamenalo přeházet bordel ve sklepě a byt než jsem ho našel. No ušlo to.
Trochu mě překvapilo když jsem z motoru vyndal svíčky Champion RC12YC, které podle všeho patří do slabších motorů. Já mám 1,3mpi s 50kilowolty.
Jen jsem je měnil při teplém motoru. Ne horkém, ale teplém. Vadí to? Snad jsem je utáhl správně ani málo ani moc. Kdysi jsem si takhle zničil hlavu když jsem přetáhl svíčky a strhl závity.
Prvně jsem musel najít měřidlo a to znamenalo přeházet bordel ve sklepě a byt než jsem ho našel. No ušlo to.
Trochu mě překvapilo když jsem z motoru vyndal svíčky Champion RC12YC, které podle všeho patří do slabších motorů. Já mám 1,3mpi s 50kilowolty.
Jen jsem je měnil při teplém motoru. Ne horkém, ale teplém. Vadí to? Snad jsem je utáhl správně ani málo ani moc. Kdysi jsem si takhle zničil hlavu když jsem přetáhl svíčky a strhl závity.
Dnes je něják menší provoz ... nepotřebuje někdo Stk ? 

Dneska jsem zachraňoval Fabii otcova bejvalýho kolegy. Zajel si do lomu pro 0-4 štěrk a už nenastartoval. Připadal jsem si jak v americkým filmu, když jsem se řítil po lomu, za hustýho deště, vymetal ty louže sraček a bahno bylo uplně všude. Fabka dostala čichnout startováků a běžela.. Ale asi politická prozíravost mi řekla, že nemám odjíždět moc razantně. Ještě jsem se teda k pánovi vrátil ho od místa nakládky vytlačit, protože se dokázal ještě do toho štěrku zahrabat.

-> Tomaso435: díky
-> ZZ__Top: vratka je ta menší do motoru je ta silnější.
-> Stepan FUN: dobře nechám ho na místě. Ušetřím za benzínovou hadici a nebudu muset řešit která hadice u motoru je z nádrže a která je vratka.
-> ZZ__Top: Nech ten filtr kde byl... Je to pakec, ale jednou výměnou máš na pár let vystaráno. ;-)
Dneska plodný den. Došel po prvním PPLku druhý chlápek z DPD a dovezl mi balík z vrakoviště co jsem objednal. Prvně zklamání protože jsem objednával masku a prý je bez vad. No vady jsou. Pak tam bylo ještě zrcátko a jiné přístroje. Zrcátko jsem nalepil a nasadil a já vidím dozadu heureka. Přístroje jsem chtěl jen zkontrolovat žárovky a že je vyměním. Prd. Ti idioti ulomili nějaký spodní držák na kterém je navlíknutá guma. Takže jsem je vzal domů a přehazoval vnitřnosti do starých budíků. Jen teda nevím až s autem pojedu na stk jak budu vypadat až zadají do systému nynější stav tachometru z 206tkm je najednou 69tkm
Prvně jsem ale ještě musel zapojit dálkáč co jsem koupil. Nakonec se také povedlo a zítra ještě vyměním vypínač výstražných světel a složím palubku zpátky.
No a když už jsem měl palubku rozdělanou tak jsem vzal pod vodu prostřední fukary topení abych je umyl. Jsou nějaké špinavé na to že má auto najeto jen 69tkm
Vyměnil jsem taky vzduchový filtr tak snad se motoru bude líp dejchat.
Doufám, že éra štěstí se mě bude držet a příští týden bych chtěl vyměnit olej a olejový filtr a když se mi hodně bude chtít a hlavně dařit tak bych chtěl vyměnit palivový filtr. A tady mám dotaz kdo dočte až sem. Našel jsem si kde je původní filtr a jaký je k němu na hovno přístup a někde jsem narazil na zajímavou věc. Původní filtr odpojit od čerpadla a pak někde u nádrže a celý filtr i s hadičkama vyhodit a natáhnout novou hadici od čerpadla až k místu odpojení a filtr umístit k motoru. Tvarově shodný nový filtr už mám sice koupený, ale prý je s tím děsná prcačka.




Prvně jsem ale ještě musel zapojit dálkáč co jsem koupil. Nakonec se také povedlo a zítra ještě vyměním vypínač výstražných světel a složím palubku zpátky.
No a když už jsem měl palubku rozdělanou tak jsem vzal pod vodu prostřední fukary topení abych je umyl. Jsou nějaké špinavé na to že má auto najeto jen 69tkm

Vyměnil jsem taky vzduchový filtr tak snad se motoru bude líp dejchat.
Doufám, že éra štěstí se mě bude držet a příští týden bych chtěl vyměnit olej a olejový filtr a když se mi hodně bude chtít a hlavně dařit tak bych chtěl vyměnit palivový filtr. A tady mám dotaz kdo dočte až sem. Našel jsem si kde je původní filtr a jaký je k němu na hovno přístup a někde jsem narazil na zajímavou věc. Původní filtr odpojit od čerpadla a pak někde u nádrže a celý filtr i s hadičkama vyhodit a natáhnout novou hadici od čerpadla až k místu odpojení a filtr umístit k motoru. Tvarově shodný nový filtr už mám sice koupený, ale prý je s tím děsná prcačka.