
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> krup: co zkusit 200m3?

Výzva přijata :)
(200m2 bublin :)) )
(200m2 bublin :)) )
-> Jirik_Tuňák1983: Doživotí s možností odvolání. :o)
-> Vitek: -> Klubko_: A kolik let jste dostali? 

Som vykydal - zevnitř to zase začíná vypadat jako auto (zvenku to umeju snad zítra)... A taky jsem namontoval zadní pásy a koženkový GL zadní plato místo kobercovýho. Takže jen co uschnou vypraný potahy, může se stěhovat dětská sedačka na zadní sedadlo.
-> myschaak AZNP K.Hora: No, lituju, že jsem neměl zcela výjimečně žádnej aparát na zachycení.. třeba v Mikulově se flákal celej víkend mezi SUV s bicyklama na střechách echt 1202 stejšn taky s nějakým šlapohybem na nosiči (brněnský číslo) - velmi malebně se tam vyjímal.
-> vhml: Je to možný.. některý ovšem mířili do Vídně..
-> vhml: Je to možný.. některý ovšem mířili do Vídně..
-> Jozka 24.08.14 21:08:21: ty starý jeli z domažlickýho srazu veteran clubu
-> Jozka: jo,něco jsme potkali taky no....

-> myschaak AZNP K.Hora: Dneska to vůbec bylo samej podval všude.. Porsche 356, 1203 pohřebák slovenskej a asi tři nebo čtyři veteráni meziválečný nebo předprvoválečný pro mě neidentifikovatelný mimo hlavní proud..
Dneska som sa oddával zváracím orgiám
ale vyšiel z toho pekný pravý držiak na fábku .... verzia 3.0 


-> Klubko_: -> Vitek: hoši gratulace oběma a hodně štěstí 

už nic neříkám
hoši, jestli ste se trefili tak gratulace

hoši, jestli ste se trefili tak gratulace

Ne dnes,ale minulou sobotu se oženil. Foto se ke mně dostalo až dnes

no však počkej od zítřka ,, už zase deš do garáže? ty to auto máš radši! slíbil jsi mi že budeme dívat na esmeraldu !!
-> Klubko_ 24.08.14 15:22:00: konecne fajnove kary na svadbe. takto si predstavujem svadbu :) tiez sa pripajam ku gratulaciam ;)
-> Placko 24.08.14 15:27:01: to je vul 

-> Klubko_: gratulacia
-> Klubko_: tak jasný, to auto se povedlo 

-> Klubko_: až časom uvidíš či to nebude patriť do "podelali"
ale tak gratulujem a veľa štastie prajem 



Tak a je to
a rozhodně to patří sem a ne do "podělali" 
Včetně mini srazu * 6 *
zleva: Vojťas, Mexican, Jack51, Radek, Sniperrs, my, Nouf, Stika87, Buča


Včetně mini srazu * 6 *
zleva: Vojťas, Mexican, Jack51, Radek, Sniperrs, my, Nouf, Stika87, Buča
-> krup: wow,koukám firma se pěkně rozrůstá

-> Enggik: sákra, podivat sem se nepodíval, ale aspon sem to všecko vyvenčil :)
-> Bukaj: Tak s tou 130kou jsi měl pravdu, to se omlouvám za dezinformaci, skutečně 750kg.
Ale nedalo mi to, a schválně jsem kouknul do zbytku techničáků aut s tažným
-120L 78" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (ačkoliv na štítku v kufru to mám původně vyraženo obráceně
)
-120LS 79" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (tady mám zas v TP u zápisu tažného u váhy bržďeného napsáno 700kg
)
-Garde 82" = nebržďený 400kg a bržděný 600kg
Ale nedalo mi to, a schválně jsem kouknul do zbytku techničáků aut s tažným

-120L 78" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (ačkoliv na štítku v kufru to mám původně vyraženo obráceně

-120LS 79" = nebržděný 400kg a bržděný 600kg (tady mám zas v TP u zápisu tažného u váhy bržďeného napsáno 700kg

-Garde 82" = nebržďený 400kg a bržděný 600kg

Tak dneska jsem se poprvé projel na Jawettě (víc jak 20 let ležela na jedné zahradě pod kusem plechu). Poslední rok jsem na ní dělal (mohlo to být rychlejší, ale co už). Ujel jsem pár set metrů, potom chcípla a už nechce naskočit, takže zítra pokračování, ale mám radost 

-> Bukaj: já mám na tisícovce 400/600
povedlo se mi dokončit díru do kufru ,,,,, pak mi prdla žárovka v montážní lampě ,,t ak jsem se šel najít a omylem jsem usnul 

-> Bukaj: Ja mam u origo 125L 400/700 kg a vzdycky kdyz to zjistis, tak se divis 

-> Enggik 22.08.14 22:22:25: Nemáš pravdu, Jaromíre...
130/5/6 mají brzděnej 750
A nevim, jak ostatní varianty se čtyřpísty a 120 motorem (Garde, Baz,..), ale myslím, že rozhodující byly brzdy a ne výkon motoru, takže i tyhle vozy by měly mít 400/750
Edit: a mám dojem, že 105/120 mají mít i nebržděnou nižší, tuším 300, nebo 350...

130/5/6 mají brzděnej 750

A nevim, jak ostatní varianty se čtyřpísty a 120 motorem (Garde, Baz,..), ale myslím, že rozhodující byly brzdy a ne výkon motoru, takže i tyhle vozy by měly mít 400/750

Edit: a mám dojem, že 105/120 mají mít i nebržděnou nižší, tuším 300, nebo 350...
-> krup: 120L 78" nebržděný 400, bržděný 600kg
i 130ky měli bržděnej jen 700kg
Vešel jsi se i tak, jen mi to nedalo


Vešel jsi se i tak, jen mi to nedalo

-> Jarda - zrušená registrace 22.08.14 21:27:04: Taky nechapu, to je snad po 3 tydnech...
-> Enggik: čoveče zaskočils mě, ja mam za to, ze je tam fakt 750..
-> Jarda: Přírodní vosky se nanášejí několikrát do roka...
-> Jarda: -> Jarda: asi reklama :D
-> michael: uz zase? to nema zadne abrazivum? aby jsi to neprodrel...
-> krup: 120L 78ka a bržděný vozík 750kg
trochu moc ne
A jak se ti s tím jelo? Taky jsem s takovou soupravou jezdil, a musím říct, že na škodnou i ten prázdnej plaťák byl docela znát
A což terpv naloženej po dvoře 



A jak se ti s tím jelo? Taky jsem s takovou soupravou jezdil, a musím říct, že na škodnou i ten prázdnej plaťák byl docela znát


-> krup: neviem ako v ČR ale na SK neporušil 

..a abych Vás pozlobil takhle při pátku: porušil jsem zákon, nebo ne?
(auto utáhne bržděný do 750, vozík má celkovou 2600 a provozní 537, jelo to samozrejme prázdné a mám B+E)
(auto utáhne bržděný do 750, vozík má celkovou 2600 a provozní 537, jelo to samozrejme prázdné a mám B+E)
.. z volné chvilky sem na to narval nárazník a masku - až to vyroste, bude to pěkná panenka :)
Zítra je srázek na Uníně tak jsme ladili auta
odzadu:
MBčko č.1 - vyvřelo takže výměna těsnění pod hlavou a přitom obroušení kontaktů v rozdělovači a seřízení předstihu, odtrhu a ventilové vůle
MBčko č.2 - blbne volnoběh takže to samé s rozdělovačem jako u č.1 + výměna těsnění, ale jen pod ventildeklem
Hundert - no ten je můj a dělal service car páč v něm mám vše potřebné vybavení
ikdyž ten by taky potřeboval poladit, ale na to už není čas ...

MBčko č.1 - vyvřelo takže výměna těsnění pod hlavou a přitom obroušení kontaktů v rozdělovači a seřízení předstihu, odtrhu a ventilové vůle

MBčko č.2 - blbne volnoběh takže to samé s rozdělovačem jako u č.1 + výměna těsnění, ale jen pod ventildeklem

Hundert - no ten je můj a dělal service car páč v něm mám vše potřebné vybavení

-> krtik: hej taká tenka

-> Jarda/felda: pak to prozkumám, děkuju :-)
-> castrol: jojo, jako tahle, ale tenká, žejo? viděl jsem u kamoša na 1.6 dneska :-)
děkuju
-> castrol: jojo, jako tahle, ale tenká, žejo? viděl jsem u kamoša na 1.6 dneska :-)
děkuju
-> krtik: tam ide taká tenka guma
-> krtik 21.08.14 10:13:48: to nejde takhle říct záleží na výrobci některý to tak nemaji
-> Jarda/felda: super, děkuju! :-)
Marcius mě navdnadil, že favorit má jako střed vrtanou trubku v obalu
.
-> francomk: možná jo, ale nevím jaká :-/. No ale i když tuhle sundám, tak výfuk se moc dolů nepohne.
Nějak se mi to nepovedlo... no musí to vydržet a pak to pořeším jinak...
Marcius mě navdnadil, že favorit má jako střed vrtanou trubku v obalu

-> francomk: možná jo, ale nevím jaká :-/. No ale i když tuhle sundám, tak výfuk se moc dolů nepohne.
Nějak se mi to nepovedlo... no musí to vydržet a pak to pořeším jinak...
-> krtik: A nestačila by len iná guma?